poniedziałek 17-09-07, czytany: 3873 razy, autor: Lola Gudinaf

Lohan uzależniona od seksu

Wątła osobowość.

Lindsay LohanLindsay Lohan / Maxim (archive)


Władze Cirque Lodge Rehab - ośrodka leczenia uzależnień, w którym przebywa obecnie Lindsay Lohan - twierdzą, że aktorka jest uzależniona nie tylko od narkotyków i alkoholu. Trzecim i nie mniej poważnym nałogiem jest seks.

Pacjentkę przyłapano już podczas upojnego tete-a-tete w łazience, ale to jej nie wystarcza.

- Z naszej filmoteki wybiera na wpół pornograficzne filmy. Ogląda kiepskie rzeczy, byle były nasycone erotyką - zdradza jeden z pracowników magazynowi Star. - Specjaliści powiedzieli, że to zastępowanie jednego nałogu drugim. Jeśli sobie z tym nie poradzi, zamieni tylko jeden odwyk na drugi.



 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Lindsay Lohan
Lindsay Lohan
Lindsay Lohan
Lindsay Lohan
Lindsay Lohan
Lindsay Lohan
Lindsay Lohan
Lindsay Lohan




skomentuj:



Wasze komentarze (36): sortuj ↓

gość15-12-07, 19:53, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

A wiec wszystko jasne ona ma te pieprzyki na rękach od pieprzenia się :D

kasia8526-09-07, 14:38, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

przesadzają przecież nie jest nimfomanką i jeżeli nie stuka sie z kim popaadnie 10 razy dziennie nie ma się czym martwić ten kto pisał te plotki jest pewnie niedopieszczony

Tanzie21-09-07, 13:42, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

A niech już se będzie! To juz jej sprawda!

gość19-09-07, 19:26, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

co za głupie dziewczątko...

gość17-09-07, 23:18, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

migusia17-09-07, 21:13, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Zaraz tam uzależniona. W takiej klinice żyje w celibacie więc jakoś sobie musi radzić.

Courtney17-09-07, 20:37, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ze skrajnosci w skrajnosc... eh

Susie17-09-07, 20:18, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Hm... No cóż... Od wszystkiego można się uzależnić.

natalia32617-09-07, 19:39, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

niech sie lepiej pozbiera bo juz nigdy nie znormalnieje......

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Nowy teledysk Fall Out Boy

Nitka17-09-07, 19:04, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gwiazdeczce odbiła sodówa ;]....

Igunia17-09-07, 18:49, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ona ma klassexP

gość17-09-07, 18:22, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

A co to jeest tete-a-tete???????????

gość17-09-07, 17:52, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

tete-a-tete - to chyba twarza w twarz... albo ramie w ramie. nie pamietam;)

xandra17-09-07, 17:35, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

tete-a-tete ?? o_O

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Lindsay pójdzie w ślady Posh?

gość17-09-07, 17:17, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

z tego nałogu akurat bym ją nie leczył :P
nawet bym jej pomógł i to bardzo ekhm dogłębnie

kicka17-09-07, 16:16, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ostro, szkoda mi jej..

NicoleSearles17-09-07, 16:09, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

sliczne zdjatko;p

martkkka17-09-07, 15:55, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

takie uzależnienie krzyżowe..bardzo częste

mally17-09-07, 15:52, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

wow!17-09-07, 08:30 zobacz moje komentarze i profil

haha xD a od czego ona nie jest uzależniona ??xD

no dokładnie ;D

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Amy i Blake w separacji

minimi17-09-07, 15:19, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

fajny nalog - szkoda tylko ze ... haha

Emi17-09-07, 15:07, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

No właśnie powtórze pytanie ;p Czy z nią ktoś chce ?
Blee kijem bym jej nie dotkneła.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Amy Winehouse nie żyje!

Czapcia :*:* :D17-09-07, 15:01, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

To tylko popadanie z jednego w drugie. Ale seks już jest mniejszym złem, choć przyjemnym hehe

Jadwisia17-09-07, 14:30, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Dołóżmy jeszcze tylko wzmożoną agresję,urojenia i mamy kogoś,dla kogo już na zawsze domem powinien pozostać biały pokoik bez klamek:P

kasiulek17-09-07, 13:59, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

z nią wogóle ktoś chce ?

cinderella99217-09-07, 13:55, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ale z niej lewus...:P:P

strony
1 2
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne filmiki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida