wtorek 18-09-07, czytany: 4980 razy, autor: Lola Gudinaf

Angelina Jolie nie lubi ziółek

Angie o marihuanie.

Angelina JolieAngelina Jolie / © Pixplanete / PR Photos


Angelina Jolie powiedziała kiedyś, że próbowała już chyba każdego możliwego narkotyku, ale najmniej przypadła jej do gustu marihuana.

32-letnia matka czwórki dzieci nie kryje swojej przeszłości i eksperymentów, jakie ma za sobą.

- Brałam kokę, heroinę, ecstasy, LSD, wszystko. Najgorszy efekt miała na mnie jednak marihuana. Czułam się głupio, chichotałam, a nie cierpię się tak czuć - wyznała. - Pamiętam, jak wzięłam LSD przed wycieczką do Disneylandu. Zaczęłam myśleć, że Myszka Miki to odziany w kostium niski facet w średnim wieku, który nienawidzi życia. Te narkotyki mogą być naprawdę niebezpieczne, jeżeli nie weźmiesz ich w pozytywnym nastroju. Rzuciłam je dawno temu.



 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Angelina Jolie
Angelina Jolie
Angelina Jolie,Jam...
Angelina Jolie,Jam...
Angelina Jolie,Jam...
Angelina Jolie,Jam...
Angelina Jolie,Jam...
Angelina Jolie,Jam...




skomentuj:



Wasze komentarze (24): sortuj ↓

Rose22-09-07, 20:03, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

boże jaka szczerość, ciekawe co chciała nia osiągnąć?

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Nelly Furtado brunetką!

gość20-09-07, 09:16, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Przynajmniej się przyznała.

Dobrze, że rzuciła to świństwo.

cool19-09-07, 19:12, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość18-09-07, 19:04 -> się zgadzam

gość18-09-07, 21:23, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

fajnie uchwycone foto

justyna013013018-09-07, 20:14, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Śliczna kobieta!! x) a używk?? KTo nie spróbuje się nie przekona :P:P

r4acja
Courtney18-09-07, 19:42
wszystkiego w zyciu trzeba sprobowac.

xD heh (x


----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Doda w gwiazdach

Courtney18-09-07, 19:42, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

wszystkiego w zyciu trzeba sprobowac.

gość18-09-07, 19:04, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ona jest głupawa i to jej zostało...a pittowi ta głupota się udziela...kto przyznał jej te dzieci...

gość18-09-07, 15:39, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ganja jest okej ;]]

gość18-09-07, 15:27, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

wszystko jest dla ludzi jesli potrafi sie zachowac umiar.

marta199412 18-09-07, 14:50, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

dobrze że z tym skończyłą

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Mucha i Herman

gość18-09-07, 13:51, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Juz teraz rozumie dlaczego nie moze sie z nikim dogadac. Po takich drugach strasznie zmienia sie osobowosc, takiej osobie ciezko sie zyje z kimkolwiek.

Czapcia :*:* :D18-09-07, 13:08, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

no dobra jest.. wole nie myśleć co ona ma w bani jak mniej podpasowały jej buchy niż najgorsze gó**o jakie jest możliwe-heroina...

gość18-09-07, 11:49, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ona wygląda jak wypłosz i bardzo staro jak na swój wiek, ale to przez spadek wagi

kitty_kat18-09-07, 11:42, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

"Te narkotyki mogą być naprawdę niebezpieczne, jeżeli nie weźmiesz ich w pozytywnym nastroju." SWIęTE SLOWA!!!!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Jak pachną gwiazdy ...

gość18-09-07, 11:28, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

chore pasje ma i z nikim sie nie liczy
szkoda bedzie dzieci

wow!18-09-07, 10:46, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

interesujące ;D

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Boysbandy

gość18-09-07, 10:41, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Głupia suka. Podobno miala świra jak nie wiem. I sadze,ze ma nadal. Teraz dziei kolekcjonuje. Nie lubie baby!!!

gość18-09-07, 10:05, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

i ona adoptuje dzieci

gość18-09-07, 10:04, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

zawsze w centrum uwagi

Jessica18-09-07, 09:53, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Nie ma sie czym chwalic...Mam nadzieje,ze ludzie odbiora to jako przestroge.

gość18-09-07, 08:34, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

uwielbiam tą kobietę . . .
tylko nie rozumiem czemu miało służyć to publiczne wyznanie?
rozgłos, przestroga a może rachunek sumienia?

Susie18-09-07, 06:45, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Uznajmy, że jej wierzę na słowo.

gość18-09-07, 06:38, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

to ciekawe czemu ciągle pierdzieli takie głupoty

strony
1


Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida