niedziela 23-09-07, czytany: 9135 razy, autor: Lola Gudinaf

Lil Kim w One World

Potęga Photoshopa i chirurgii.

Lil KimLil Kim / © PR Photos


Jak Lil Kim wygląda naprawdę, po licznych operacjach plastycznych, możecie zobaczyć na zdjęciu powyżej.

Poniżej jej wersja photoshopowa, czyli co może grafika. Zdjęcia pochodzą z 2003 roku, zanim jeszcze Lil zdecydowała się zostać drugim Michaelem Jacksonem i wybieliła sobie skórę.













Poniżej Lil 6 lat temu:




 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Lil Kim
Lil Kim
Lil Kim & Mary J. ...
Lil Kim & Mary J. ...
Lil Kim & Mary J. ...
Lil Kim & Mary J. ...
Lil Kim
Lil Kim




skomentuj:



Wasze komentarze (48): sortuj ↓

markotnaala11-10-11, 16:23, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

:* kochana Lil Kim!!
No matter what they say! :*


----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Polska raperka szerzy nienawisc?!

gość04-02-09, 22:54, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

moja kochana słodka czekoladka:)śliczności!!kocham ją!

gość07-08-08, 22:40, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 05-07-08, 17:31 napisał(a):

nie wiem czemu jej jedziecie po rajtach widocznie zżera was zazdrość że jest zajebiście ładna kij z tego ze ma to i owo sztuczne każdy a jkis sposób dąży do ideał ona w taki sposób a tępe blondyny w inny heh (...)

Hmmm tępe blondyny hahaha ale z ciebie zjeb :D bez kitu każdy człowiek jest taki sam i nikt nie ma prawa kogoś krytukować ;]

A i kazdy robi ze soboa co chce i nie wszystkie blondyny są tępe ćwoku :)

~ brunetka :)

gość05-07-08, 17:37, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ale mamy nazistów w tym kraju mam nadzieje ze nie bedziesz miał stycznosci z rasa przeciwna do naszej bo cie zjedza gosciu

gość05-07-08, 17:31, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

nie wiem czemu jej jedziecie po rajtach widocznie zżera was zazdrość że jest zajebiście ładna kij z tego ze ma to i owo sztuczne każdy a jkis sposób dąży do ideał ona w taki sposób a tępe blondyny w inny heh a i brudaz to z ciebie gosciu

XTHAPRINCEZZX25-01-08, 11:31, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ona jest zajebista

kasia8525-09-07, 16:54, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

brode mogłaby sobie zrobić

marta199412 25-09-07, 15:40, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

brzydka ona nie widać ze wybielona

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Mucha i Herman

gość25-09-07, 00:44, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

o lil sie nie wypowiadam ale ten facet z nia na zdjeciu jest BOSKI

mally24-09-07, 21:16, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

wybielona? serio? ja nie widzę:P

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Amy i Blake w separacji

AnioLeQxD24-09-07, 20:19, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

omg..O_o

lol..^^

gość24-09-07, 19:42, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Lil nie jest ładna ale za to jakąrobi muze... Mmmm... ^^ wy fani Dodzi Gosi A. tudzież innych GWIAZDEK tego nie zrozumiecie...

Slodka_Ambrozja24-09-07, 18:57, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Gdzie oan jest wybielona bo nie widze

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Eva Longoria w ciąży?

Joanna.24-09-07, 14:34, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

lubię jej piosenki

gość24-09-07, 14:11, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

wclae nie jest biala

gość24-09-07, 14:04, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

"taka tylko dygresja - Michael Jackson nie wybielił sobie skóry, cierpi na bielicę"

Bielactwo, jak już coś...

gość24-09-07, 06:09, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Otóż można ... tzw. depigmentacja - poprzez wstrzykiwanie leków tzw. bleaching injections i stosowanie kosmetyków wybielających, przykład? pomijajac Michaela J., np. Jennifer Lopez.

Z kąd Ty tą Jennifer Lopez wzięłaś to ja nie wiem.... bzdura jak ich wiele!

gość23-09-07, 23:53, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

'taka tylko dygresja - Michael Jackson nie wybielił sobie skóry, cierpi na bielicę' - oczywiście ^^ a nos sobie połamał i dlatego jest teraz zupełnie inny...

gość23-09-07, 23:49, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

taka tylko dygresja - Michael Jackson nie wybielił sobie skóry, cierpi na bielicę

gość23-09-07, 21:11, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ta brudaska a jak się wybiła... tfu... :/

gość23-09-07, 20:05, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość23-09-07, 19:59

Przecież skóry nie można wybielić...

Otóż można ... tzw. depigmentacja - poprzez wstrzykiwanie leków tzw. bleaching injections i stosowanie kosmetyków wybielających, przykład? pomijajac Michaela J., np. Jennifer Lopez.

gość23-09-07, 19:59, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Przecież skóry nie można wybielić...

gość23-09-07, 19:53, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Fajnego ma Kolesia

gość23-09-07, 17:52, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ej ale kto to jest??

gość23-09-07, 16:40, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Nudne zdjęcia!

strony
1 2
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida