wtorek 25-09-07, czytany: 7001 razy, autor: Beverly Pills

Pierwszy tydzień w Nowym Jorku

Jak sobie radzi Ania Mucha?

Anna MuchaAnna Mucha / © KAPiF
Ania Mucha jest już za Oceanem. Na swoim oficjalnym blogu opisuje, jak radzi sobie w Nowym Jorku.

Jest sielankowo czy ciężko? I tak, i tak. Zdecydowanym plusem są życzliwi ludzie. Na zajęciach aktorskich (koszt - 14 tys. dolarów) jest.... ciekawie. Dlaczego?

Od pierwszych chwil tutaj, dostaję zastrzyk pozytywnej energii – przechodnie uśmiechają się do siebie, policjanci życzą miłego dnia, roznosiciel gazety mówi, że ładnie mi w czerwonym … uśmiecham się. czuję się piękna.

Mieszkam na Harlemie. dookoła ludzie żywcem wyciągnięci z Bill Cosby Show – siedzą na schodach swoich kamienic rozmawiają, komentują, pokrzykują, śmieją się.

Dzień zaczynam od kubka kawy z mlekiem serwowanym na rogu ulicy na której mieszkam. sprzedawca – Portorykańczyk, uśmiecha się z zakłopotaniem - słabo mówi po angielsku, ale podobno ma najlepszą kawę w okolicy. wypijam łyk - najwyraźniej nikt inny nie serwuje kawy w sąsiedztwie... zagryzam muffinką. lepiej, dużo lepiej. później jazda metrem przez spieszące się miasto, około dziewiątej docieram do szkoły. wita mnie Mona i Lidia- „kobiety pierwszego kontaktu“. wypełniam kolejne aplikacje, raporty, fiszki… biegnę na zajęcia…

Na początek zajęcia z gry aktorskiej, staramy się wykonać kolejne polecenia zgodnie ze wskazówkami dość leciwego, choć z poczuciem humoru profesora… każe nam wyobrazić sobie jakieś zwierzę, które mamy udawać. Wybieram żółwia. "pokaż jak chodzi Twoje zwierzę, pokaż jak czuje, jak wącha. pokaż jego zaloty… " Chryste Panie, jak zaleca się żółw?!!
Biegamy po scenie, obwąchujemy się, ocieramy o siebie; gęś stara się o względy żyrafy – głupia!, małpa goni kota, pies obsikuje żółwia - chyba za długo stałam w jednym miejscu…!?

I pomyśleć, że za coś takiego zapłaciłam czternaście tysięcy dolarów! ;)

Wyglądamy jak pacjenci szpitala psychiatrycznego… Przypominają mi się słowa Leopolda Kozłowskiego:
"artysta to zupełnie inny gatunek człowieka"
Zajęcia kończę wczesnym wieczorem. już wiem, że będę miała MNÓSTWO pracy…

mam dziewięć różnych przedmiotów. Przy siedmiu postawiłam plus – są interesujące, albo bardzo interesujące.

No i szukam mieszkania...

Wczoraj oglądałam jedno - za 1500USD miesięcznie (sic!)
Było tak małe, że nie dało rady wstawić łóżka. Zrozumiałam co Amerykanie mają na myśli mówiąc, że NY to miasto które nigdy nie śpi - jak tu spać? - na stojąco!?!
Widziałam też inne mieszkanie - agent twierdził że nie mam co się przejmować budową, która jest tuż obok, że zanim robotnicy dojdą do mojego piętra i zaczną mi zaglądać w okna minie jeszcze trochę czasu ... może nawet miesiąc...? Póki co i tak głównie pracują przy rozkopywaniu. a hałas młotów pneumatycznych to też nie jest duży problem, - bez histerii! W końcu prace na budownie wygłuszy przejeżdżający pociąg... Legenda o amerykańskim "dream" nabiera innych barw…

Tak mija mój pierwszy nowojorski tydzień…



 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Anna Mucha
Anna Mucha
Anna Mucha
Anna Mucha
Anna Mucha
Anna Mucha
Anna Mucha
Anna Mucha




skomentuj:



Wasze komentarze (35): sortuj ↓

gość14-12-07, 15:30, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Jaka piękna kobieta

gość27-10-07, 18:22, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

heja w której częsci Harlemu mieszkasz?ja west harlem,143.pozdrawiam miejsce do mieszkania super.pozdrawiam muchę

gość26-09-07, 19:10, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

właśnie, fajnie pisze ... zgadzam się

justyna013013026-09-07, 15:09, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Noi i niech bedzie happy xD Ania jest zajebista xD

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Doda w gwiazdach

gość25-09-07, 23:27, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Fajnie piszę, lubię ją.

gość25-09-07, 22:28, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Świetna jest! ma pasję i robi coś co lubi! to jest to! ja tez uciekam z Polski bo tam w świeci jest naprawdę ciekawie. Plecam NY byłam i jest naprawdę wspaniale.

kasia8525-09-07, 22:00, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

nie no te trampki masakra ale mucha fajna

AnioLeQxD25-09-07, 21:58, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

no i dobrze że jej dobrze:)
ja już naszczęscie nie będe mieszkac w tej Polsce xD

axa8625-09-07, 19:35, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

MUCHA FAJNA BABKA!!!

gość25-09-07, 19:27, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

bardzo fajnie bynajmnie nie siedzi w domu i sie nie nudzi ma pasje i podziwiam ja za te jej wyprawy bo ja w zyciu bym tak nie dała rady a tu zapewne ci co krytykuja to takie osoby ktore tylko siedza w domu i nic w zyciu nie potrafia zrobic tylko krytykowac !!!!!!!!!!

kitty_kat25-09-07, 19:20, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

"Od pierwszych chwil tutaj, dostaję zastrzyk pozytywnej energii - przechodnie uśmiechają się do siebie, policjanci życzą miłego dnia, roznosiciel gazety mówi, że ładnie mi w czerwonym … uśmiecham się. czuję się piękna. "

TAK TO JEST W AMERYCE ... ALE NIECH UWAżA JAK JA NIE DAJ BOZE JAKIES NIESZCZESCIE SPOTKA, WTEDY ZOBACZY TYLKO PLECY LUDZI WSROD KTORYCH NIE BEDZIE NIKOGO KTO BEDZIE JEJ CHCIAL POMOC.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Jak pachną gwiazdy ...

emmeczka25-09-07, 19:08, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

fajnie. zwląszcza na wykładzzie. pogodna jest

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Doda: Kochana i nienawidzona

gość25-09-07, 17:48, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

..."Od pierwszych chwil tutaj, dostaję zastrzyk pozytywnej energii - przechodnie uśmiechają się do siebie, policjanci życzą miłego dnia..."

Piekny cytat, tylko chyba ma troche malo wspolnego z Nowym Jorkiem. Najlepsza kawa ...i amerykanska muffinka ...i to ochydne metro na zardzewialym moscie. Ale trzeba byc w NY, zeby to zrozumiec. Pozdrawiam:-)

Susie25-09-07, 16:56, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Nic do niej nie mam, życzę powodzenia Ani.

gość25-09-07, 16:47, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

sympatyczna, pełna życia, otwarata i inteligentna dziewczyna. życzę jej powodzenia :)

Courtney25-09-07, 16:27, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

dlatego szkola aktorska bylaby dla mnie zbyt upokarzajaca - nie moglabym udawac zwierzecia ;p

gość25-09-07, 16:05, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

a kto za to wszystko płaci ? 14 tyś USD + mieszkanie i zycie a skąd brać kasiorke

gość25-09-07, 16:04, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

a koziołek Kuba

gość25-09-07, 15:52, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

I kasę ta zapewne ma z uczciwego źródła ;-)

kasia8525-09-07, 15:52, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

trzymaj sie ania !!!! jestes zaj####ista buziaki

gość25-09-07, 13:55, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

to ja jej bardzo współczuję jak ona mieszka w Harlemie!!!

NicoleSearles25-09-07, 13:53, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

podoba mi sie;d jakby pisala ksiazke ;>

gość25-09-07, 13:06, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

fajnie, fajnie ;)

madziuchna0525-09-07, 12:54, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

to inteligentna dziewczyna,powinna wydac ksiazke,gwarantuje,ze znalazlaby wielu czytelnikow:)

gość25-09-07, 11:30, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

fajnie pisze powina to spisać i wydać książke kto czytał bridzet ten skuma

strony
1 2
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida