Agnieszka Frykowska bardzo pragnie odciąć się od wizerunku Frytki, ale chyba nie potrafi.

Tym razem Frytka pisze poradnik, jak się lansować.

Umożliwia jej to portal WP.

Sama Agnieszka postanowiła dawać rady wszystkim adeptom bywania.

– Siedzę w tym światku od kliku lat i tak mi się wydaje, że powinnam – szczególnie przed młodym narybkiem – „odkryć\” kilka zasad lub postawić kilka tez na temat LANSU – tłumaczy. – Czy będę wymieniać kogoś z nazwiska – nie! Internauci użyjcie swej wyobraźni i znajomości branży, by zidentyfikować osoby stanowiące źródło ewentualnych uwag i postulatów.

Ach, więc zabawa w zgadywanki i skojarzenia?

Zobaczmy, czym poczęstowała nas Pani Frykowska:

1. Określ się chłopie!

Aby stać się rozpoznawalnym musisz być… nieodgadniony i nieokreślony seksualnie. To strzał w dziesiątkę, jeśli w przyszłości chcesz mieć grono fanek twej twórczości i wysłuchiwać swoich numerów w mediach. To jest modne i nie ma co polemizować. To się sprzedaje: nadwrażliwy chłopiec z twarzą macho, który trafi do szerokiego grona odbiorców. Zero bycia 100% facetem.

2. Ciuchy/Look

No, tu masz pełne pole do popisu: od vintage, przez biednego artystę, po twór marketingowców, ale pamiętaj, na etapie wzrostu kariery nie kieruj się NIGDY własnym gustem. Na początek musisz się 'zakręcić\’, by wyłuskać nie odkrytego jeszcze stylistę (tych na ulicy poznaje się po wystających ze spodni koszulach, kapeluszach i kapelusikach, ciemnych okularach i po tym, że mając lat 40 są ubrani tak, jakby mieli 18.

Potem znajdź \’Znanego Już Fryzjera\’, który czesze wszystkich tych \’Znanych i Znanych Tych Znanych\’, do którego kolejka jest już zarezerwowana z półrocznym wyprzedzeniem, a lokal tak zakamuflowany, że nie ma mowy o tym, żeby detektyw Rutkowski go znalazł. Jak znaleźć takiego? Na przykład przez Znajomych z p-tu 2). Możesz zaryzykować znajdując również zdolnego acz nieznanego fryzjera, którego kariera zawodowa będzie wzrastać dzięki wspólnej cross-akwizycji.

2. Nowi Znajomi (Królika) Kilka sposobów (sprawdzonych)

Reality show – wtedy zyskujesz barrrdzo szerokie grono znajomych, którzy widząc Cię na ulicy witają nazwiskiem (niebezpieczeństwo tego rozwiązania: równie dobrze możesz oberwać, ludzie mogą \’nazwać Cię wprost\’, napiszą coś o Tobie w dialekcie z blokowiska na lokalnym publikatorze, czyli murze zasłaniającym osiedlowy śmietnik.

3. Media

MUSISZ mieć agenta. Człowieka od kontaktów ze światem zewnętrznym. Im mniejsza Twoja dostępność tym większy popyt! To warunek bezwzględny. Potem już idzie z górki.

Potem zafunduj sobie skandal…

4. Festiwale /Karaoke TV/ Telewizyjne show sprawnościowe

Muzyka, czyli Twórczość – EFEKT UBOCZNY DZIAŁAŃ omówionych w punktach 1-4.

P.S. Powodzenia Ci życzę DA lub AD (domyśl się)

Całość dostępna na stronach WP.

Reakcja łatwa do przewidzenia – średnia ocena niziutka, komentarze też mało pochlebne. Poniżej tylko niektóre z nich: