wtorek 02-10-07, czytany: 4134 razy, autor: Lola Gudinaf

Britney traci synów

Sąd odebrał jej dzieci.

Britney SpearsBritney Spears / Mavrix
Britney Spears straciła prawo do opieki nad synami, Jadenem Jamesem i Seanem Prestonem.

Głównym powodem było ignorowanie sędziowskich poleceń - jednym z nich był podział czasu opieki 50 na 50. Piosenkarka nie spotkała się też z terapeutą, nie stawiła się na zajęcia dla rodziców, ani nawet nie podpisała nakazu sędziego.

People donosi też, że Britney udała się na test pisemny, chcąc otrzymać ważne prawo jazdy. Będzie to pierwszy kalifornijski dokument tego typu, mimo że Spears mieszka tam od lat.



 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Britney Spears
Britney Spears
Britney Spears
Britney Spears
Britney Spears
Britney Spears
Britney Spears
Britney Spears




skomentuj:



Wasze komentarze (29): sortuj ↓

AnioLeQxD02-10-07, 22:17, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

i dobrze nie męczą się już

gość02-10-07, 22:12, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

dlaczego Kevin nie wlczy o prwo do opieki nad dziecmi z poprzedniego ziązku? Bo tamta nie ma siana, a britney jest jak jest ale ma kase, a kwevikowi chodzi bardziej o zpomoge niz o te dzieci....

Krewka02-10-07, 21:28, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Biedactwa :(:(:(

justyna013013002-10-07, 21:02, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Kevin nie będzie dobrym tatą! na pewno! ;/ szkoda mi tych dzieci! ;(

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Doda w gwiazdach

gość02-10-07, 18:27, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Wcale nie jest mi jej żal.Może teraz się w końcu otrząśnie bo zapracowała sobie na to co ma ciągłą olewką wszystkiego i wszystkich odrzucała pomoc i za wszelką cenę chciała być w centrum uwagi, konsekwencje swoich uczynkowtrzeba ponosić NIESTETY ALE I NA SZCZĘŚCIE bo w jej przypadku może to być sznsa żeby się podnieśc i zmusić do działania

gość02-10-07, 18:08, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Żal mi jej. Przez tego idiotę popadła w depresje i teraz jeszcze takie coś?! I co do ojca dzieci pójdą.. Też wspaniała decyzja.. Przecież on jest nieodpowiedzialny! Pewnie będzie ich zostawiał z jakimiś niańkami.. Jestem tego prawie w 100% pewna.

Nancy02-10-07, 16:31, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Nie wiem dlaczego sąd nie wziął pod uwagę nieodpowiedzialności K-Feda. Głupi pasożyt, sypia z kim popadnie, pewnie rozprowadza HIV, zostawia Brit, gdy ta jest w ciąży, a później zwala całą winę na nią.

Joanna.02-10-07, 15:48, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

zephyr 02-10-07, 15:33 - zgadzam się

zephyr02-10-07, 15:33, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

szkoda, nie wydaje mi sie zeby kevin byl lepszym rodzicem

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Urodziny Slash'a...

SilentHill02-10-07, 15:32, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

uh brak mi słów...
do pewnych rzeczy trzeba dorosnąć, a ona chyba nigdy nie dorośnie.

Susie02-10-07, 15:27, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Niech ona weźmie się za siebie dla tych dzieci.

cinderella99202-10-07, 15:22, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

jezeli tego wszystkiego nie zrobila to zasluzyla sobie na to!!! zal mi tych dzieci:/

gość02-10-07, 14:53, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Dokladnie.Zastanawia mnie czy ona w tak ciezkich chwilach jakie przezyla nie czula,ze ma dla kogo zyc, dla kogo sie starac.To jest matka, milosc matki jest bezgraniczna,powinna dac dzieciom powod do dumy.Spojrze na buzki tych maluchow i tak mi ich szkoda, ona tego nie czula :( ?

marta19941202-10-07, 14:14, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

głupia ona dzieciom współczuje rodziców

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Mucha i Herman

gość02-10-07, 14:02, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Eh ... MI najbardziej żal dzieci ...

Rodzice to ćpuni, alkoholicy ...

Z Kevinem czy z Brit i tak nie będą mieli dobrego dziecinstwa ;/

Emi02-10-07, 13:54, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

No to ładnie... ona będzie nieszczęśliwa a dzieciaki nie będą miały mamy.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Amy Winehouse nie żyje!

mally02-10-07, 13:36, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

żal mi jej :(

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Amy i Blake w separacji

gość02-10-07, 12:48, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ech no żal mi jej ale sama tego chciała wiedziała co ją czeka więc Britney już nie wróci nigdy na scenę obawiam się najgorszego że może popełnić samobójstwo

gość02-10-07, 12:34, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Doigrała się w końcu głupia baba ,sama tego chciała .Szkoda tylko że zapaprała już życie swoim dzieciakom.

gość Gucior

gość02-10-07, 11:45, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Szkoda mi tych dzieci, szkoda mi tez jej. Ona sie pogubiła w tym zyciu, a nikt jej nie pomogl. Gdzie jej rodzice byli, kiedy wkraczala w swiat doroslych ? Pchali ja do telewizji, zeby kariere zrobila, by na jej pieniadzach zerowac. A teraz dziewczyna z dwojką dzieci, ktore wlasnie stracila, nie radzi sobie sama ze sobą.
Moze jej pomoze ten wyrok sądu, moze sie zmieni by odzyskac chlopców. A jesli nie to predzej czy pozniej uslyszymy,ze Brit juz nie ma wsrod zywych...

gość02-10-07, 11:41, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

nie to zebym jej w tym momencie bronila ale dlaczego nikt nie zastanowi sie skad takie zachowanie wyniosla???ona zycia dziecka nie mila matka caly cazas ja pchala w media !!!!non stop na scenie,zero rodzinnego ciepla.dlatego teraz nie sprawdza sie w roli matki bo nie ma sie na kim wzorowac!!!!

gość02-10-07, 10:54, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

zgadzam się z przedmówcą

gość02-10-07, 10:52, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

bardzo dobrze. k u r w a dupcząca sie po krzakach, alkoholiczka i ćpunka nie ma prawa zajmowac sie dziećmi. A przy okazji nikt jej nie mówił że jak dziecku do oczu leci grzywka, to bedzie mialo problemy ze wzrokiem? Cóż, po co przejmowac sie takimi pierdołami? Trzeba iść na imprezke i to koniecznie bez majtek. Szmata.

gość02-10-07, 10:14, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

nie potrafi o siebie zadbac to co dopiero o dzieci

gość02-10-07, 09:40, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

tylko tymczasowo narazie...i brit juz oddala mu dzieci.obylo sie bez afery

strony
1 2
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne filmiki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida