środa 03-10-07, czytany: 4375 razy, autor: Playa Barbie

Kate Moss brakuje nieziemskiego seksu

Ponoć dawał jej go Pete Doherty.

Kate MossKate Moss / © PR Photos


Ciężko uwierzyć, że jego organ wciąż jest w pełni sprawny, biorąc pod uwagę ilość narkotyków, jaką nasączył swój organizm Pete Doherty.

Znajomy jego i Kate Moss, Shane MacGowan twierdzi jednak, że seks był tym, co trzymało ich razem.

- Byli dla siebie idealni - mówi. - Całkowicie za sobą szaleli. Byli jedną z tych par, która najpierw się kłóci, ale kiedy przyjdzie się pogodzić, seks jest nieziemski. Mieli tą wspaniałą chemię i to jest właśnie to, czego będzie im brakować.



 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Kate Moss
Kate Moss
Kate Moss
Kate Moss
Kate Moss
Kate Moss
Kate Moss
Kate Moss




skomentuj:



Wasze komentarze (23): sortuj ↓

cola18-03-08, 16:31, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Pete... On ma w sobie, to coś...

gość05-11-07, 16:35, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ciekawa jestem jak wy to robicie....założe się ze w łóżku jesteście jak worek z ziemniakami.a jak pete sobie pomaga to jego sprawa.albo naprawde jest niesamowity w łóżku i nie musi nic brac...ja go uwielbiam i dała bym wszystko za choc jedną nocke z nim

gość31-10-07, 21:20, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

"chyba nie od dzis wiadomo,a moze jednak? ze ludzie bioracy kokaine czy heroine maja niezwykle duzo siel paradoksalnie i sa niesamowici w łóżko.wszystkjo bym oddala zeby spedzic choc 1 dzien z Petem" -
JA TEŻ!!!!!
ON JEST OBŁĘDNIE BOOOSKI!!!!!

nik@:)

migusia06-10-07, 12:46, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Widocznie dla Kate nieziemski seks to nie wszystko.

gość04-10-07, 23:11, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

chyba nie od dzis wiadomo,a moze jednak? ze ludzie bioracy kokaine czy heroine maja niezwykle duzo siel paradoksalnie i sa niesamowici w łóżko.wszystkjo bym oddala zeby spedzic choc 1 dzien z Petem.....

TransylvanianConcubine03-10-07, 22:26, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

czyżby ten shane mieszkał razem z nimi w sypialni hmm ciakawe pozatym po takiej ilosci dragów to nawet siedzenie w fotelu moze być niesamowite buahaha

gość03-10-07, 19:47, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Na takim zaćpaniu kazdy mialby fajnie, tyle ze pozniej na trzezwo jest juz tragedia. Dlatego prawie kazdy ćpuński zwiazek po zerwaniu z drugami sie rozpada.

gość03-10-07, 18:51, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

nie tą chemię ,tylko tę chemię.zanim coś napiszecie,sprawdzcie zasady pisowni

zephyr03-10-07, 16:10, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

jakos sobie ezgo nie wyobrazam

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Urodziny Slash'a...

martkkka03-10-07, 15:39, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

pewnie nieźle sobie lubili przez dexem zaćpać, może stad te nieziemskie doznania

gość03-10-07, 13:51, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

a widzieliście tego shane'a macgowan?
najbrzydszy facet świata.wystąpił kiedyś w teledysku duran duran i "zaśpiewał" słowa:
it's such fun...
mill

gość03-10-07, 13:49, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

faktem jest, ze dobry sex trzyma ludzi bardziej niz miłosc, swoiste uzaleznienie :)

gość03-10-07, 13:04, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

jej brakuje narkotykow, a nie seksu,po nich seks zawsze wydaje sie nieziemski, nawet jak go nie ma, wyobraznia dziala

kitty_kat03-10-07, 12:38, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Seks był nieziemski, bo Kate sie zawsze sztachęła przed tym ... coke of course ...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Jak pachną gwiazdy ...

gość03-10-07, 11:28, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

a moze tej chemii wcale nie bylo??... po duzej ilosci narkotykow i alkoholu - ludziom wiele sie ylko wydaje...

redlight03-10-07, 11:06, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

...mi sie wydaje ze on smierdzi potem i nietylko....:P ....aseksualny to chyba mało powiedziane....

gość03-10-07, 11:03, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ja tam wierzę w umiejętności Pete'a!!! Uwielbiam go!!!

gość03-10-07, 09:32, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

moj kumpel po dragach piepszyl sie ze swoja dziewczyna przez 3 dni

gość03-10-07, 08:55, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ta chemia to kokaina ,po tym sex jest odslotowy

gość03-10-07, 08:53, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

TĘ chemię.

Sophie03-10-07, 08:35, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Tej informacji i tak nikt nie jest w stanie sprawdzić. Trzeba wierzyć na słowo, w umiejętności Pete. ;D

Susie03-10-07, 06:37, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Jak on może być boski?

gość03-10-07, 05:59, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

mm on jest boski ;]*

strony
1


Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida