środa 03-10-07, czytany: 12028 razy, autor: Mignonne

Dygant jak Alexis (FOTO)

Kot jak Blake, czyli Dynastia u Niani.

Agnieszka DygantAgnieszka Dygant / © KAPiF
Jeden z kolejnych odcinków serialu Niania będzie zatytułowany Przystojny kuzyn. W tę postać wcieli się Bartek Kasprzykowski.

Udało nam się zdobyć zdjęcia z planu. Ciut nas zaskoczyły:) Agnieszka Dygant do złudzenia przypomina Alexis, Kot jest jak Blake Carrington, a Tamara Arciuch zrobili na Crystal. Czyżby Nianię przerobili na Dynastię? :)

Niania Frania po chwili zmienia jednak image. Z Alexis przeistacza się w Kleopatrę w złotych szpilach. Czy to nie te same buty co miała na sobie Tamara-Crystal?

Już same zdjęcia wywołują uśmiech. Czekamy na ten odcinek.



















 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
ja arania i agnies...
ja arania i agnies...
Agnieszka Dygant
Agnieszka Dygant
Agnieszka Dygant
Agnieszka Dygant
Agnieszka Dygant
Agnieszka Dygant




skomentuj:



Wasze komentarze (53): sortuj ↓

gość29-07-10, 12:05, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

O jejku! ale agnieszka dygant jest zgrabna!!!
ummm ;>

gość29-11-08, 20:18, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

fajna jesteś i oglądam cie teraz czyli 29.11.2008

gość09-04-08, 00:29, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Uwielbiam ten serial i aktorów którzy w nim występują!Jednak najbardziej sexy jest Kondziu ;>Bije wszystkich na głowę :)

gość08-04-08, 12:17, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

super złote buty

gość08-04-08, 08:46, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Frania wyglada super!!!
Prawdziwa aktorka!
Potrafi sie świetnie wpasować w kazdą role;-)

bubu1111107-04-08, 19:26, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

fotki prze lol na lepsze to pierwsze

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Nowa piosenka Ashley Tisdale

monroe09-10-07, 19:02, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

no cóz butami casami trzeba sie dzielic zwłaszcza na planie....hahaha

gość06-10-07, 19:58, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

jest bomba

AnioLeQxD04-10-07, 19:45, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

o rany jak wyglądają ;o
mam nadzieje że bedzie fajny odicnek :)

Sweety04-10-07, 17:52, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ciekawie będxie

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Edytka starsza o rok

gość04-10-07, 12:06, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

buty inne bo dygant ma je z boku czyms srebrnym obite , a tamatra nie

gość04-10-07, 11:46, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

trzeba przyznac, że serial, dzięki Frani-Dygant jest b. ciekawy.

giza04-10-07, 10:20, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

hehe ciekawie

michasia04-10-07, 10:13, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

zapowiada się fajny odcinek na pewno będę oglądać

krejzola04-10-07, 09:16, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Nie mają na co kasy wydawać tylko na buty dla Niani.. Żenada:/

gość04-10-07, 09:07, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

a tam, co sie podniecacie tymi butami?? w ogole glupi serial i jeszcze ta brzydka dygant, matko nie moge juz patrzec na tego szczura,fuuuuuuuuuuu

gość03-10-07, 23:39, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Buty były niestety te same, myślicie że to takie dziwne?

gość03-10-07, 20:47, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

napewno inne buty,kolor tylko

gość03-10-07, 20:14, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

inne buty!! frania ma inna podeszwe

gość03-10-07, 20:05, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

moze to tak specjalnie?:)

Hollywood03-10-07, 19:46, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Charakteryzacja zajebista ;D

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Britney Spears

gość03-10-07, 19:44, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ja wole nasza nianie... ;)) jest o wiele śmieszniejsza a seriali w stylu oryginalnej niani nie znosze.... ;/ tqakie nudne :PP nieby to samo ale nasze ciekawsze.. ;D

gość03-10-07, 19:42, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

muszę przyznać, że charakteryzacja kapitalna :)

gość03-10-07, 19:34, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Widzialam ostatnio Pania Agnieszke w H&M w pazazu grunwaldzkim we Wro :) /sory ale nie mam znakow polskich/

mally03-10-07, 18:05, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

fajne foty ;P

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Amy i Blake w separacji

strony
1 2 3
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida