piątek 12-10-07, czytany: 10440 razy, autor: Playa Barbie

Terrazzino wybrał Surovą

Woli ciemnowłose.

Stefano TerrazzinoStefano Terrazzino / © KAPiF
Czasopisma węszą kolejny taneczny romans.

Stefano Terrazzino od niedawna ma nową partnerkę na parkiecie - została nią urocza Rosjanka, Alesya Surova, którą mogliśmy oglądać w obecnej edycji Tańca z gwiazdami.

Tygodnik Świat i ludzie podejrzewa jednak, że parę łączy coś więcej, niż tylko zawodowe obowiązki.

Po treningach para nie może się ze sobą rozstać. Stefano zabiera Alesyę na kolacje, do kina, na spacery po Starówce, a ostatnio był z nią na kilkugodzinnych zakupach w jednym z centrów handlowych - czytamy.

Faktycznie, to ostatnie jest ze strony faceta wyjątkowym poświęceniem.

Krążą też plotki, że tancerz ma zabrać dziewczynę na święta do rodziny w Niemczech.

Jak widać bardzo szybko zrobiło się poważnie.



 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Stefano Terrazzino...
Stefano Terrazzino...
Kasia i Stefano
Kasia i Stefano
Kasia Glinka
Kasia Glinka
stefano terrazzino
stefano terrazzino




skomentuj:



Wasze komentarze (16): sortuj ↓

gość13-10-07, 01:07, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

oni sie tylko przyjaznia

gość13-10-07, 00:56, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ajutro w miescie bedzie kasia, pewnie zadzwoni

Susie12-10-07, 20:56, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Lubię Stefano.

gość12-10-07, 20:27, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

cos nie pasuja

gość12-10-07, 18:29, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

pasowali by do siebie

gość12-10-07, 18:03, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ona podobno z fidusiewiczem.. ojej nie nadazy sie .

pokropce12-10-07, 16:11, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

pasuja do siebie:)

gość12-10-07, 15:31, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

hehe na jakie swieta?? on juz gwiazdke planuje?:D

gość12-10-07, 14:07, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

mmmmm.........stefano jest boski, pozazdrościć każdej jego kobiecie

SilentHill12-10-07, 14:05, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

no i bardzo sympatycznie :D

gość12-10-07, 13:37, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

oj stefano on jest boski

mally12-10-07, 10:35, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

nie lubię go. A poza tym nie rozumiem dlaczego "Taniec z Gwiazdami" zatrudnia zagraniczne gwiazdy i tancerzy? Czy w Polsce już ich nie ma? Przecież to jest polski program..

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Amy i Blake w separacji

gość12-10-07, 10:31, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

przecież on miał być rzekomo gejem!! pogubiłam się... a do świąt jeszcze daleko :P

patrycja1912-10-07, 08:33, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

no no, obydwoje wyglądają świetnie..pasują do siebie..życzę im szczęścia :P

xmadziulkax12-10-07, 06:46, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

"Krążą też plotki, że tancerz ma zabrać dziewczynę na święta do rodziny w Niemczech."

Przecież święta są za 3 miesiące ????!!!!!! Skąd Wy to wiecie ;D haha

gość12-10-07, 04:28, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ok, pasują do siebie

strony
1


Reklama


Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida