poniedziałek 15-10-07, czytany: 4232 razy, autor: Beverly Pills

Shar Jackson jedzie po Britney w piosence

"To ja powinnam otworzyć VMA".

Britney SpearsBritney Spears / © PR Photos


Shar Jackson kiedyś zarabiała na dawaniu wywiadów o Britney. Wtedy mówiła o tym, jak źle czuła się, gdy Kevin Federline zostawił ją w ciąży właśnie dla Britney. Nie wspominała jednak, że wzięła od Spears sporo pieniędzy i mogła odmieniać swoje życie.

Między innymi załatwiła sobie trochę operacji i schudła. Czyżby kolejnym krokiem miała być kariera raperki?

Oczywiście nie bez wspominania o Britney. W poniższym wykonaniu Let It Blow słychać "To ja powinnam otworzyć VMA", po czym następuje krótka cisza i ochoczy ryk publiczności.

Zobaczycie to na poniższym wideo. Niżej jeszcze jedna mała próbka jej talentu (?) - cover Toxic.




A to jeszcze Shar jakiś czas temu:




 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Britney Spears
Britney Spears
Britney Spears
Britney Spears
Britney Spears
Britney Spears
Britney Spears
Britney Spears




skomentuj:



Wasze komentarze (32): sortuj ↓

gość28-10-07, 23:00, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

W toxic strasznie zawodzi, nie wiem, czy ona aż tak chcę upodobnić się do brit

gość20-10-07, 18:47, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

jak na zlosc wszelkim przeciwnikom BRIT-i osoba ktore w nia juz nie wierza lub ja tylko wykorzystuja, ZYCZE jej aby zrobila jeszcze mega karriere~!!!! i z glowa podniesiona do gory pokazala im wszystkim na co ja stac i ile w niej jest sily!!!
zycze jej tego, bo szkoda mi jej jak cholera!

gość20-10-07, 18:43, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

jedyne co jej sie udalo to byc EX KEVINA-chodz wierzac w wszelkiego pokroju teorie spiskowe i znajac stan rzeczy z zycia Brit, jestem sklonna uwierzyc w to ze koles caly czas byl i jest ze swoja ex, a slub z brit wzial bo tak sobie to zaplanowali OBYDWOJE!
tylko tak udalo sie im obu jako taka wyplynac na szeroka wode-na CIERPIENIU BIEDNEJ ZAKOCHANEJ BRIT!!!
nie lubie takiego zachowania i zycze im aby ich spotkalo w przyszlosci to samo gow...no.

aaadolls19-10-07, 19:21, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

no niezle udalo jej sie schudnac. co do jej talentu powiem ze jest lepsza od kevina. a ona ma chyba ok 28 lat a juz ma 4 dzieci skubana ;] bardzo wczesnie zaczela

SilentHill15-10-07, 21:51, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

to ja podziękuję.

Emi15-10-07, 20:21, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Haha "rapuje" jak eminem ;D dosłownie

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Amy Winehouse nie żyje!

gość15-10-07, 18:50, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

to ona juz niech zostanie przy rapowaniu
i wymysli cos innego niz jezdzenie po britney
nie ma potrzeby jej dalej masakrowac bo ona radzi sobie przez tego kevina gorzej niz ten pasozyt

gość15-10-07, 18:31, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Nie lubie Brit, ale ta pi**aa Shar jest jeszcze wiekszym pasozytem niz Kevin.Jedzie po Spears a ona i jej Kevinek byliby nikim, gdyby nie piosenkarka. Pasuja z K-Fedem do siebie. 2 nieroby, zerujace na kasie i slawie Britney.

moim15-10-07, 18:30, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

takie se. kariere robi na "tylku" kogoś innego. ale tak to już dziś jest

gość15-10-07, 18:28, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

co wy gadacie przecierz lepiej zaspiwala wole jej wersje a ta piosenka Let It Blow jest swietna bravo Shar

gość15-10-07, 18:16, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość15-10-07, 18:13
glupia malpa. pownna wracac do fryki, gdzie jej tatus dal sie zlapac. a nie ublizac komus, to zapracowal na swoje.


SSIJ!!!!!!!!!!!JAkieś kompleksy KRETYNIE!!!

gość15-10-07, 18:13, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

glupia malpa. pownna wracac do fryki, gdzie jej tatus dal sie zlapac. a nie ublizac komus, to zapracowal na swoje.

murzynska z.dzira.

gość15-10-07, 16:12, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

DO ŚPIEWANIA TO ONA SIĘ ZUPEŁNIE NIE NADAJE,ALE GDYBY JAKIŚ REŻYSER ROBIŁ FILM POD TYTUŁEM "POWRÓT KING KONGA" TO ROLE MA GWARANTOWANĄ!!!!!!!!!!!!!!!!!

gość15-10-07, 16:10, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

JAKBYM JĄ W NOCY ZOBACZYŁA TO ZAWAŁ NA MIEJSCU MUROWANY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

gość15-10-07, 16:09, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

KOMPLETNE BEZTALENCIE,GLOS-MASAKRA,I ONA ŚMIE PORÓWNYWAĆ SIĘ Z BRITNEY!!!???A O WYGLĄDZIE TO JUŻ NIE WSPOMNĘ,NAWET PO OPERACJI WYGLĄDA JAK WIELORYB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

gość15-10-07, 15:19, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

taaa niedosc ze pusta to beztalencie kompletne niech sie nie pcha gdzie nie powinna Toxic to ja lepiej spiewam a jakby otwierala VMA to by ja wygwizdali ;] moze byc tego pewna ;]

cool15-10-07, 15:08, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

raperka z niej żadna... co do operacji plastycznych - niestety z potwora ciężko zrobić kobietę...

mally15-10-07, 15:01, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

nie lubię ludzi, którzy po prostu żerują na innych. a ona robi to z Britney. Najpierw wywiady, gdzie ją jedzie, teraz "Toxic".. może i wzbudzi zainteresowanie, jak mówi o Britney, ale kariery to ona nie zrobi.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Amy i Blake w separacji

gość15-10-07, 12:06, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ale przesadziła....za britney pieniadze wpycha sie tam gdzie nie powinna...najpierw wywiady a teraz może płyta i wielka piosenkarka :/ żenada

gość15-10-07, 11:52, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

jest słaba, nic sobą nie reprezentuje. jeżeli ona otworzyłaby VMA nie było by takiego zainteresowania. Dziewczyna potrafi tylko jeździć po Britney. Ma swoje 5 min niech się cieszy. Za kilka lat nikt już nie będzie o niej pamiętał (w odróżnieniu od pani Spears).

gość15-10-07, 10:55, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

hm.. no zachowala sie nie ladnie(lol) ale ona tez moze miec zal do brit, bo brit ukradla jej faceta, przepraszam "kupila" .. nie jest wcale brzydka, a co do "nie dorasta brit do piet" to chcialabym zauwazyc ze to nie ona ma zjechane pod kopula, i ona dba o wlasne dzieci..

kitty_kat15-10-07, 10:46, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Żenada .......

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Jak pachną gwiazdy ...

gość15-10-07, 09:39, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ale brzydka :P

gość15-10-07, 09:18, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

chyba śni, co za próżność, jest nikim, nie to co Britney.

Anuss15-10-07, 08:33, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Bleeeeeeeee... Spiewac nie umie i jest i byla brzydka.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Złote Globy 2009

strony
1 2
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne filmiki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida