sobota 20-10-07, czytany: 4765 razy, autor: Playa Barbie

Britney uczulona na bieliznę

Kolejna teoria na temat braku majtek.

Britney SpearsBritney Spears / BritneySpears.pl
Najnowsza teoria na temat chronicznego braku bielizny u Britney Spears mówi, że piosenkarka jest... uczulona na bieliznę.

Ponoć jej skóra źle znosi kontakt z bawełną - w efekcie artystka dostaje na pupie brzydkich wyprysków.

- Britney ma bardzo wrażliwą skórę - mówi informator w rozmowie z Fox News. - Próbowaliśmy już wiele różnych materiałów, ale zawsze była jakaś reakcja alergiczna, co powoduje, że naturalnie jest bardzo niekomfortowe. Zwłaszcza, gdy stoi na scenie, a światła skierowane są wprost na nią. Pot może tylko pogorszyć sprawę.

Nie byłoby to takie złe - Brit w końcu zainwestowałaby w bardziej zabudowane stroje.



 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Britney Spears
Britney Spears
Britney Spears
Britney Spears
Britney Spears
Britney Spears
Britney Spears
Britney Spears




skomentuj:



Wasze komentarze (35): sortuj ↓

gość22-10-07, 15:16, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Moim zdaniem jest ładna i zgrabna , i morze chodzić bez bielizny żyje w wolnym kraju

gość21-10-07, 19:54, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

jak sie nosi czysta bielizne to alergi nie ma!!!! ha ha!!!

mamba26028521-10-07, 10:23, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

a czy to wazne dlaczego nie nosi majtek?? jak lubi to niech chodzi bez.Miliony ludzi nie zakłada bielizny

CandyGirl20-10-07, 23:50, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Tiaa... Niezły sobie znalazła pretekst. Tylko trochę długo nad nim myślała,a raczej myśleli-wspólnie.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Nowa polska piosenka

Evanka20-10-07, 23:31, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

hahaha, dobre xD

MISS_pimp_de20-10-07, 21:15, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

sutki kazdy w innej stronie.... hähähähäh

gość20-10-07, 21:11, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Moze powinna zmienic pianke do golenia? Powaznie mowie.

martkkka20-10-07, 18:26, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

o kurde!! ale sciema, normalnie co jeszcze wymysli kolejny anonimowy informator na temat Brit

gość20-10-07, 17:31, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Heh...nawet ładnie etraz wygląda....

Sharis20-10-07, 16:34, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Smiechu warte xD

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Duch Michael'a Jackson'a

gość20-10-07, 16:18, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Heh w sumie na wszystko można być uczulonym.Ja mam alergie ns śnieg i już amo patrzenie powoduje czerwone plamki na ciele ;/

gość20-10-07, 15:44, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

A ta bluzka to z czego? Parę lat temu nie miała uczulenia.

Rose20-10-07, 14:58, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

no, to właściwie na wszystko można dostać uczulenia....weźmy chociażby niektóre głupiutkie gwiazdeczki typu Lohan

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Nelly Furtado brunetką!

Sweety_Kitty20-10-07, 14:31, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Pierdolenie kotka za pomocą młotka

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Khloe Kardashian prowadzącą amerykańskiej edycji XFactor!!!

Hollywood20-10-07, 14:23, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

To na bieliznę można mieć uczulenie ??? oO

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Britney Spears

Emi20-10-07, 14:20, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Dosłownie afera roku. Majtki, tyłek i ci*a Britney ;D Tego nam trzeba.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Amy Winehouse nie żyje!

twiggy20-10-07, 13:20, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Czego się nie wymyśli, żeby usprawiedliwić swoją głupotę.

NicoleSearles20-10-07, 12:46, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

czy naprawde musicie pisac te wszystkie glupie teorie wymyslone w ameryce?

Palinka9920-10-07, 12:43, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

hah dobre;pp

SilentHill20-10-07, 12:39, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ooo na pewno...

pestka20-10-07, 12:22, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

chyba ta wersja jest najmniej prawdopdobna

emQaaaa20-10-07, 12:15, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Temat Britney jest już przereklamowany.
Kurde, dajcie jej w końcu spokój.
To już się nudzi czytać.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Johnny Depp, Sweeney Todd i 3 Złote Globy.

gość20-10-07, 12:08, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

zgadzam sie z KurdeexD ;P a pzoatym to KurdeexD ma spoko avatar i wogule jest fajna, i ja bardzo lubie bo jest madra i w przyszlosci chcialbym byc taki jak ona ;D

KurdeexD20-10-07, 11:54, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

To przebilo wszystkoo...xD ja mam swoja teorie ze Brit zmienila wyznanie i jej wiara zabrania jej nosic bielizne...moze nasza Gosia tez tam jest ? xD xP ^^

Dexter20-10-07, 11:39, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Jak można być uczulonym na bieliznę? Jeśli już ma na bawełnę uczulenie, to są inne materiały...

strony
1 2
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne filmiki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida