niedziela 21-10-07, czytany: 3147 razy, autor: Playa Barbie

Ben Affleck nie poszedł na własną premierę

Bał się krytyki.

Ben AffleckBen Affleck / © PR Photos
Ben Affleck stchórzył i uciekł z własnej premiery filmu Gone Baby Gone. Aktor poszedł na mecz baseballowy Boston Red Sox i Cleveland Indians.

Dlaczego? Był to jego reżyserski debiut i bał się krytyki.


- Byłem po prostu zestresowany - tłumaczy artysta. - Z każdym skrzypnięciem, każdym kaszlnięciem myślałem, że ludziom się to zupełnie nie podoba. A kiedy ktoś mówił później, że film był dobry, myślałem: "Kłamiesz".

Film Gone Baby Gone to historia dwóch detektywów, którzy zajmują się porwaniem małej dziewczynki. Sprawa ta doprowadzi ich do kryzysu zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym. W jednej z głównych ról zagrał brat Bena, Casey Affleck.



 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Ben Affleck, Bradl...
Ben Affleck, Bradl...
jennifer & Ben
jennifer & Ben
Jennifer Garner
Jennifer Garner
Jennifer Garner
Jennifer Garner




skomentuj:



Wasze komentarze (16): sortuj ↓

gość24-06-10, 11:30, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

jest boskim aktorem

Anuss27-10-07, 18:06, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

NIe dziwie mu sie, jest beznadziejnym aktorem, wiec pewnie rezyser z niego tez zaden.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Złote Globy 2009

SilentHill22-10-07, 14:39, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

nie dziwie mu się, krytyka potrafi być bezlitosna...

AniaT22-10-07, 09:10, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

No coz nie chcialabym byc zlosliwa, ale chlopina taka delikatna :D

gość22-10-07, 01:41, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Mówią, że prawdziwa cnota krytyki się nie boi, a z tego co kozaczek. pl pisze o Afflecku wynika, iż facet kolejny raz nie pokazał klasy.

Joanna.21-10-07, 23:24, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

zestresował się facet... bywa.

Julcia21-10-07, 20:34, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

siem nam speniał koleżkaxD

patrycja1921-10-07, 19:44, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

heh, lubie go :P

gość21-10-07, 14:50, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

on sie balbo ten film to praie to sanmo jal ta hisoria madeline co zaginela w portugali... mio ze krecili go jakies2 lata wczesniej. i dlatego w angli go narazie podobno nie puszczaja...

Courtney21-10-07, 13:44, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

haha ;p niezle ;))) fajny koles.

Susie21-10-07, 13:16, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Każdy może czasem stchórzyć.

twiggy21-10-07, 12:29, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Oj, tam. Też wolałabym mecz. x]

CandyGirl21-10-07, 12:02, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Haha. Właśnie,coś cicho się ostatnio o nim zrobiło.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Nowa polska piosenka

Martyna21-10-07, 11:55, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Lubię go :)

zephyr21-10-07, 11:45, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

tak naprawde jak Ci mowia ze cos bylo dobre, to bylo takie sobie, ale jak Ci powiedza ze bylo swietne lub niesamowite to mozesz uznac ze bylo dobre.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Urodziny Slash'a...

gość21-10-07, 11:40, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

lubie go:) i chętnie obejrzałabym jego film

strony
1


Reklama


Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida