wtorek 30-01-07, czytany: 6393 razy, autor: Zen Znienacki

Johnny Depp i The Kids

Zobaczcie nowe oblicze Deppa!

Johnny DeppJohnny Depp / © Photorazzi
Kozaczek jest jak najbardziej na tak!

2 dni temu, 28 stycznia w Pompano Beach na Florydzie odbył się koncert charytatywny wspominający Sheile Witkin, która pomagała m.in. dzieciom chorym na raka i AIDS.

Na fanów rocka czekała nie lada niespodzianka. Przed tłumem ludzi wystąpił sam Johnny Depp ze swoim "starym" zespołem "The Kids". Oceńcie sami jak Johnny "wymiata" na gitarce :)

Swoją drogą fajna gratka zobaczyć tak genialnego aktora, jak powraca do swoich młodzieńczych marzeń, kiedy to chciał zostać muzykiem rockowym!

Smacznego!








 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Lily-Rose Depp
Lily-Rose Depp
Lily-Rose Depp
Lily-Rose Depp
Lily-Rose Depp
Lily-Rose Depp
Lily-Rose Depp
Lily-Rose Depp




skomentuj:



Wasze komentarze (13): sortuj ↓

gość10-01-09, 16:02, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

A filmu nie ma uuuuuuuuu!!!!!!!!!

gość03-08-07, 21:30, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Mi też kurcze filmik nie działa...buu...Johnny jest super:)

gosiagos04-07-07, 20:55, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

nie działa !

Jordisonka18-05-07, 23:36, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ogladaliscie film 'czekolada'? ;]

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Travis Barker

Punky Princess08-05-07, 16:45, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Cholera... wideo mi nie działa! :/ Ale uwielbiam Johnnego Deppa! :* Super koleś! ;)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Orlando znalazł pocieszycielkę?

patrycjajoker12-04-07, 04:38, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

johnyyyyyyyy
:)

Kerrea01-02-07, 17:48, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Świetny facet :]

Łapa31-01-07, 16:37, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

moze masz przyciszony :P

gość31-01-07, 13:43, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

dlaczego nadal nie słyszę dźwięku w filmikach... :/ mam zainstalowany Flash Player 9 i nadal nic :( (mam głośniki jak coś:) HELP....

gość31-01-07, 00:26, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Wszystko spoko, z tym ze niekoniecznie :P Bardzo latwo zauwazyc ze Johnny wcale nie gra.. tzn gra, ale na pewno nie na gitarze ;)

gość31-01-07, 00:20, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ummm.... johnny... :) jest wspaniały!

gość30-01-07, 23:54, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

No prosze!

gość30-01-07, 23:01, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

och Johnny, obojetne czy występujesz jako aktor, czy jako gitarzysta, ważne że jesteś:)

strony
1


Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida