niedziela 28-10-07, czytany: 18331 razy, autor: Lola Gudinaf

Iman i David Bowie (FOTO)

Tak, dla odmiany.

Iman BowieIman Bowie / © PR Photos
Chyba po raz pierwszy prezentujemy fotki tej pary.

Dla tych, którzy ich nie znają - Iman Bowie to znana modelka pochodząca z Somalii z jeszcze bardziej znaną, ciekawą biografią (nie mylić z Waris Dirie), a David jest światowej sławy muzykiem.

Na salonach są ozdobą, pod każdym względem - oryginalne małżeństwo jest już razem od wielu lat. Nie wzbudzają skandali, nie karmią świata wiadomościami o kryzysach... Coś niezwykłego w "wielkim świecie".

Iman oprócz wcześniej wspomnianych rzeczy słynie też z wyjątkowego gustu.

Rzut oka na kreacje - nie trzeba chyba wyjaśniać, dlaczego.


iman bowie iman bowie



 
Ostatnio dodane filmy/teledyski:zobacz wszystkie filmy »
Co kupić na promoc...
PaulaEs
Co kupić na promoc...
I Have Nothing
Edyta Górniak
I Have Nothing
Get Here
Edyta Górniak
Get Here
 Górniak będzie mu...
Edyta Górniak
Górniak będzie mu...




skomentuj:



Wasze komentarze (52): sortuj ↓

gość22-10-10, 08:23, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 26-10-09, 00:02 napisał(a):

mulatki sa przepiekne


hahahahaaaa co za łoś, spadłem xD

gość11-11-09, 08:56, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

wow no fajnie ;)

gość26-10-09, 00:02, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

mulatki sa przepiekne

gość29-06-09, 18:29, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

im starszy tym lepszy:)

phosgene15-05-08, 06:27, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ona ma 53 lata!!!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Patrick Swayze w "Na fali 2"?

gość31-03-08, 23:15, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ja kocham go z filmu labirynt zajezajny film polecam wszystkim!!!dawidku moje serce jest twoim!!!!!!!!!!!!!




kuszetka17-03-08, 20:10, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Boże jak ja go kocham!!! :* A już najbardziej jego piosenkę "Heroes" ! :*

gość03-11-07, 21:42, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Uwielbiam jego muzykę!

gość01-11-07, 00:22, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

kurcze, ale ona jest ładna, do niego to jak bogini z innego świata, co za kolo, to musi być miłość, bo jakbym ja tak wyglądała, to bym z takim strupem bez ślepego uczucia nie siedziała JD

gość29-10-07, 17:08, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

po pierwsze to Bowie!! po drugie wpisz sobie chocizby na googlach, albo innej przegladarce to sie dowiesz...

gość29-10-07, 11:20, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ci, którzy piszą, że ich nie znają chyba dopiero zaczeli podstawówke, albo.........pzdr

gość29-10-07, 03:11, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

a kto to jest ten David Bovi bo nie kojarze???
a ta laska śliczna !!!

gość28-10-07, 20:33, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

pochodzenie z somalii jej akurat dodaje blasku.
mill

gość28-10-07, 20:25, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

uczcie sie chamy, ze mozna byc w showbizie i miec klase

gość28-10-07, 19:16, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość28-10-07, 14:24
Jak można nie znać Davida Bowie???????!!!!!!!!

Ja tez się dziwie!!! Mimo iż mam 20 lat to masakra, ze ktos moze go nie znac :D

gość28-10-07, 19:15, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

No David Bowie jest super :D ja pamiętam go jeszcze z filmu z dzieciństwa "Labirynth" mój ulubiony film :) Nie wiem czy ktoś z was oglądał ale David grał w nim króla chochlików :D

Świetny Film :D

gość28-10-07, 18:32, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Dawid kocham Cię!!! :P

gość28-10-07, 17:29, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

on się starzeje a ona ciągle wygląda tak samo. Super kobieta

gość28-10-07, 16:07, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

David jest super.! A jak pięknie śpiewał z Freddim !! [*]

dark_lady28-10-07, 15:58, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

śliczna sukienka!!

martkkka28-10-07, 15:22, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ale chudziutka pani

gość28-10-07, 15:11, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

jaka piękna suknia

de_puta_madre28-10-07, 15:02, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Iman jest naprawde piekna .... podziwiam ja juz od lat.

gość28-10-07, 14:46, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ależ Ona piękna!!!

gość28-10-07, 14:24, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Jak można nie znać Davida Bowie???????!!!!!!!!

D.B.

strony
1 2 3
 

następna strona »



Reklama


Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida