niedziela 28-10-07, czytany: 6883 razy, autor: Playa Barbie

Halloween w Hollywood (FOTO)

Któż to taki?

Teri HatcherTeri Hatcher / © PR Photos
Miniaturka może zdradzać niewiele, ale większe zdjęcie już pokazuje, że za warstwą makijażu i pod przebraniem Królowej Kier z Alicji w Krainie Czarów kryje się Teri Hatcher.

Jaka subtelna dla producentów filmowych?

Grunt to jednak dystans do siebie - widać, że Teri posiada go w dużym stopniu. Za to brawa.


teri hatcher

teri hatcher



 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Teri Hatcher
Teri Hatcher
Teri Hatcher
Teri Hatcher
TERI HATCHER
TERI HATCHER
Teri
Teri




skomentuj:



Wasze komentarze (41): sortuj ↓

gość24-06-10, 12:48, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ma babka poczucie humoru

Berenice198903-11-07, 14:36, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

kurde trzeba miec duzy dystans do siebie nie ubrałabym sie tak jak ona :P

gość03-11-07, 10:23, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

hahah ona ledwo oczy otwiera pod tymi rzęsami ;p hahahah

gość31-10-07, 20:53, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

heh fajnie wyglada :) ja tez chce taki kostium ;D

Courtney29-10-07, 19:44, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

od razu bylo widac, ze to ona... jesli by sie tak przyjrzec, to ona jest serio brzydka... a szkoda

gość29-10-07, 14:56, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Smieszne ! :)

black_panther29-10-07, 14:55, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

haha fajne przebranie!!!

gość29-10-07, 14:47, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Heh po raz pierwszy zgadlam z miniaturki kto to xD Fajna jest ;)

xena29-10-07, 09:41, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Bardzo fajnie

xmadziulkax29-10-07, 06:43, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

WoW ! :) Fajny strój

NicoleSearles28-10-07, 21:26, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

jej serio to ona;d

gość28-10-07, 20:41, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

chyba jej biuścik trochę wypchali ;-)

terka28-10-07, 20:40, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

fajny naszyjnik z serduszkiem

gość28-10-07, 19:54, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

wygląda paskudnieeeeeeeeeeeeee!!

gość28-10-07, 19:07, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

czemu dziwka?

Sweety28-10-07, 18:36, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

łądne przebranie. Alicja często jest inspiracją dla gwiazd, które wspaniale wykorzystują jej magię dla pięknych zdjęć i kreacji

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Edytka starsza o rok

gość28-10-07, 18:21, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

w gotowych .. susan to straszna dziwka

pokropce28-10-07, 17:47, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

spoko:) ale nie nawidze jej w gotowych na wszystko zaje...mi dziala na nerwy...

gość28-10-07, 17:26, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

stara chuda szkapa ze sztucznymi cycami

gość28-10-07, 16:59, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

lubie ją, wogóle wszystkich aktorów gotowych na wszystko!

Cherbett28-10-07, 16:51, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

heh wiedzialam

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Gwiazdy na kolacji w Waszyngtonie (FOTO)

moim28-10-07, 16:26, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

makijaz fatalny stroj super

gość28-10-07, 16:25, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

tak właśnie serial jest świetny ;)) A sama Teri jest bardzo ładne .. lubię ją ;) przebranie jest niesamowite .. strzał w 10-tkę ;))

Anuss28-10-07, 16:05, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ona jest gluopia, ale przebrania calkiem calkiem.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Złote Globy 2009

martkkka28-10-07, 16:01, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

zgadzam się,ze wszytskimi którzy twierdza, że serial jest świetny!!...bo rzeczywiscie taki JEST!!...dziś na polsacie- az dziwne że ten kanał wykupił taka perełkę:P:P...chociaż mają też Chirurgów

strony
1 2
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida