czwartek 01-02-07, czytany: 7548 razy, autor: Lola Gudinaf

Paris miała aborcję?

Najwyraźniej tak. ParisExposed.com ciąg dalszy.

Paris HiltonParis Hilton / © Scott Alan & ©Janet Mayer / Photorazzi


Jest pewna moralna granica, której przekraczać nie wolno. Kozaczek takich dyskusji się nie podejmuje, jednak łatwo przewidzieć reakcję czytelników na wiadomość, jaką przeczytają poniżej.

Ostatnimi czasy głośno jest o stronie ParisExposed.com - jej historię znają już wszyscy, bo choć krótka, jest również burzliwa. Codziennie publikowane są nowe materiały z prywatnego życia dziedziczki. To jednak przebija wszystkie jej ekscesy.

Otóż Paris Hilton najprawdopodobniej miała aborcję - bo na dobrą sprawę tak można to określić. Chodzi o stosowanie tabletki, które Amerykanie nazywają "kill pill", co można przetłumaczyć jako "tabletka śmierci". Jest to typowa "tabletka po", czyli wywołująca poronienie. Działają one w ten sposób, że uniemożliwiają zarodkowi "zagnieżdżenie się" w macicy, a to już jest aborcja.

Rok temu w prywatnych rzeczach Paris znaleziono notatkę, na której widniała odręcznie zrobiona lista zakupów gwiazdki. Wśród nich wymieniony był wspomniany specyfik. Jest i inny, świeższy (bo znaleziony w tym roku) zapisek mówiący o spotkaniu z lekarzem od "kontroli narodzin" (ang. "birth control"). Ponadto wśród papierów i innych szpargałów wygrzebano coś podejrzanego - owo lekarstwo wypisane dla niejakiej Amber Taylor. Najprawdopodobniej Hiltonówna kupowała te specyfiki pod fałszywym nazwiskiem.

TUTAJ znajdziecie więcej szczegółów, łącznie ze zdjęciami.

I tu ciekawa sprawa. Uważni (i znający angielski) zauważyć mogą, że lekarstwo na krwawienie poporodowe zostało przepisane pacjentce o imieniu Paris Hilton, zaś tabletka na poronienie Amber Taylor. Ojej. Widocznie panna Hilton nie dopilnowała tej konspiracji jak należy.







 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Paris Hilton
Paris Hilton
Paris Hilton
Paris Hilton
Paris Hilton
Paris Hilton
Paris Hilton
Paris Hilton




skomentuj:



Wasze komentarze (87): sortuj ↓

gość09-09-09, 23:06, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

W Polsce mega skandal, a w Stanach to normalna sprawa, przecież prawo tam na to zezwala. Zresztą pigułka po w Polsce też jest normalnie dopuszczona (ta, którą się bierze do 72 godzin po stosunku). Punkt widznia zależy od punktu siedzenia, zasady wymyślone przez kościół katolicki nie są wyrocznią moralności bezwzględnie obowiązującą całą ludzkość. I całe szczęście :P

Cola15-03-08, 20:05, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

No pięknie... o_O

nellyfurtado31-12-07, 13:33, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

mozna było się tego spodziewać:)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: "On mógłby być ojcem moich dzieci"

Keyshia18-11-07, 10:51, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Paris jest ładna bo miała mnóstwo operacji plastycznych !!! Widzieliście ją w wieku 17 lat ? Fuuuuuuuuuu !!! Chyba jeszcze tylko nosa nie zdążyła odpowiednio poprawić !!!

gość18-11-07, 10:41, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

aha.FAJNIE;]]

victoria_602-05-07, 16:03, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Paris- może imasz rację, ale ja i tak jej nie znoszę ;P

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Doda

victoria_602-05-07, 16:03, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

No pewnie znowu jakiś menel

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Doda

patrycjajoker11-04-07, 01:53, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ciekawe kto miał szanse zastać tatusiem?

kutlut08-04-07, 22:47, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

No coz miala prawo ;)

Paris27-03-07, 20:26, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Victoria - Paris jest ładną dziewczyną. Jak jej dziecko będzie do niej podobne chociaż tak, jak Paris do swojej matki, to będzie naprawdę śliczne.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Brunetki, blondynki...

victoria_626-03-07, 19:05, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ciekawe jakby wyglądało jej dziecko. Zmasakrowany ryj xD

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Doda

gość23-03-07, 14:04, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

piekna ale w ciemnościach hehehe

gość12-02-07, 13:46, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

glupia popieprzona krowa

gość06-02-07, 15:00, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

No to co ... Madonna miała ponoć 11 aborcji i jakie zdrowe ma teraz dzieci ...

dzidzia04-02-07, 23:09, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

obejzywszy te filmiki znia stewierdzam ze to pijane cos zwane tagze paris to najwiekszy przyjeb jakiego widzialam!!

gość04-02-07, 19:03, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ale idiotka

gość04-02-07, 13:34, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

tiaaa... aborcjato zabójstwo dziecka... ciekawe, że kościół jest innego zdania odmawiając pochówku kobietom, które w wyniku poronienia straciły dzieci (do 20 tyg. ciąży).

gość04-02-07, 12:48, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

nie powiedzialbym, ze to aborcja. bez przesady, wiele kobiet stosuje takie srodki.

gość04-02-07, 12:02, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

i co z tego? duzo gorsze?a moze lepsze rzeczy robia moje kumpelki i nikogo to nie gorszy , skonczyly sie czasy pokornych dziewczatek i bab spedzajacych dziecci gdzies w chatce pod lasem , teraz sie idzie do gina i dostaje to na recepte i wszyscy o tym wiedza , a jak nie stosuja tylko rodza i rodza to niech sie rozejrza wokol -glodne dzieci na klatkach , grzebiace w smietnikach i to jest wlasnie tragedia - moze by sie tak tym zajac????????my wszyscy przyzwoici ludzie?

gość04-02-07, 09:50, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

hmmm to chyba nie to forum zeby o tym rozwazac ale.. nie jest to tabletka aborcyjna skoro mozna ja kupic na recepte poniewaz u nas w polsce aborcja jest zakazana wiec to byloby niemozliwe ale ja nie o tym moze te tabletki tak naprawde byly dla jej kumpeli ktora potem nie miala czasu lub po wystapieniu krwawienia nie byla wstanie isc do apteki i lekarza i paris jej ta przysługe oddala i wtedy juz lekarz wypisal na je nazwisko te na krwawienie ciul to wie nie mozna tak uogolniac

gość04-02-07, 06:57, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

prosze panstwa"pigułka dnia nastepnego"vel"pigułka po" nie jest srodkiem naporonnym,tylko antykoncepcyjnym.zapobiega ona zagniezdzeniu sie jajeczka w macicy-powtarzam,zapobiega zegniezdzeniu sie ...zanim natomiast jajeczko zagniezdzi sie w macicy nie mozna mowic o ciąży.radze redakcji zatrudnic nieco inteligentniejszych "pismakow"lub przed opublikowaniem podobnych wypocin zasiegnac porady ginekologa-jaką chętnie służe.

gość04-02-07, 00:45, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

no a w Polsce mamy Postinor no i co z tego.... a poza tym tabletka po to nie tabletka poronna...

gość03-02-07, 18:57, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

"życze powodzenia dziewczyną które uważają że tabletki wczesnoporonne to jest normalka,zycze wam zebyscie nigdy nie mogly zajsc w ciaze i wtedy zaczniecie doceniac zycie i dzieci.a czym sie rozni tabletka wczesnopornna od pornonnej???chyba sma tylko nazwa bo dzialanie jest takie same,bo dziecko to jest od kiedy od 2,3dnia czy od 9 miesiąca czy może dopiero jak się urodzi????"

uważaj czego życzysz... bo może to do ciebie wrócić...

gość03-02-07, 12:17, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

zycze wam zebyscie nigdy nie mogly zajsc w ciaze i wtedy zaczniecie doceniac zycie i dzieci.a czym sie rozni tabletka wczesnopornna od pornonnej???chyba sma tylko nazwa bo dzialanie jest takie same,bo dziecko to jest od kiedy od 2,3dnia czy od 9 miesiąca czy może dopiero jak się urodzi????

takie zyczenia zachowaj dziewczynko dla siebie;/ -bo umoralniajac wszytskich dookola wychodzi ciekawe wartosciowanie dobr- jezeli ktos uwaza ze moza w jakis konkretnych okolicznosciach zazyc taka tabletke- lub w ogole tylko twierdzi ze nie jest to aborcja bo do cholery gdyby byla to byla by zabroniona w kraju w ktorym taki zabieg jest niezgodny z prawem to niech nie ma w przyszlosci dzieci tak ?? switne podejscie do sprawy...
a co do tego kiedy mamy do czynienia z dzieckiem to problem jest medyczno-prawniczy- i tak naprawde uwaza sie ze z czlowiekiem mamy do czynienia od rozpoczecia boli porodowych a aborcja jest dozwolona do 22 tygodnia ciazy oczywiscie w ustawowo przyjetych wypadkach.
Acha i jeszcze jedno- jezeli ktos stwierdza, ze taka tabletka istnieje to nie znaczy juz ze sie puszcza na prawo i lewo... ;/
pozrawiam.

gość03-02-07, 09:59, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

a skąd macie pewność że Paris rzeczywiście poroniła,nieraz takie rzeczy na nią gadają że zastanawiam się czy to jest prawda?

strony
1 2 3 4
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida