Udział Dawida Podsiadło w kampanii Play nie przypadł do gustu wielu jego fanom. Na fanpage’u piosenkarza pojawiły się wpisy zarzucające mu, że się sprzedał, że stracił wiarygodność. Oczywiście słowa krytyki nie były regułą – było mnóstwo osób, które zaakceptowały decyzję Dawida.

Głosów krytyki nie można było jednak przeoczyć – o czym Podsiadło napisał wczoraj na Facebooku:

Nie ukrywam, że to pierwszy raz od czasów słynnego programu talent show, gdy miałem okazję przeczytać tak przeważającą ilość komentarzy o nacechowaniu bardziej negatywnym niźli pozytywnym. Dobrze, że jednak od czasu do czasu się to zdarza. Hehe.
Bo sprowadza na ziemię szybciej niż samolot

– napisał Podsiadło.

Piosenkarz nie zamierza jednak tłumaczyć się ze swojej decyzji udziału w reklamie:

Cieszę się, że tak wielu z Was wyraża szczere opinie na temat mojego udziału w kampanii Play. Nie będę teraz opisywał przez 4 strony dlaczego, po co, i usprawiedliwiał się w jakikolwiek sposób. Gdy się spotkamy i zapytacie na pewno kilka razy chętnie odpowiem.
Bo nie o to chodzi tak naprawdę. Dziękuję Wam za wszystkie słowa krytyki jak i uznania.

Kocham Was całym sercem nieustannie

– podsumował Dawid.

Komercyjna „działalność” Podsiadły idzie w parze z rozwojem jego kariery wokalnej. Od kilku tygodni można słuchać nowej piosenki Dawida 4.30 nagranej specjalnie dla filmu Kamienie na szaniec.

Dawid Podsiadło, reklama Play

Dawid Podsiadło, 4.30

Fani krytykują Dawida Podsiadło za udział w reklamie [VIDEO]

Fani krytykują Dawida Podsiadło za udział w reklamie [VIDEO]

Fani krytykują Dawida Podsiadło za udział w reklamie [VIDEO]

Fani krytykują Dawida Podsiadło za udział w reklamie [VIDEO]

Fani krytykują Dawida Podsiadło za udział w reklamie [VIDEO]

Fani krytykują Dawida Podsiadło za udział w reklamie [VIDEO]

Fani krytykują Dawida Podsiadło za udział w reklamie [VIDEO]