Fani krytykują Dawida Podsiadło za udział w reklamie [VIDEO]
Taki "hejt" po raz pierwszy od zakończenia X Factora.
Udział Dawida Podsiadło w kampanii Play nie przypadł do gustu wielu jego fanom. Na fanpage’u piosenkarza pojawiły się wpisy zarzucające mu, że się sprzedał, że stracił wiarygodność. Oczywiście słowa krytyki nie były regułą – było mnóstwo osób, które zaakceptowały decyzję Dawida.
Głosów krytyki nie można było jednak przeoczyć – o czym Podsiadło napisał wczoraj na Facebooku:
Nie ukrywam, że to pierwszy raz od czasów słynnego programu talent show, gdy miałem okazję przeczytać tak przeważającą ilość komentarzy o nacechowaniu bardziej negatywnym niźli pozytywnym. Dobrze, że jednak od czasu do czasu się to zdarza. Hehe.
Bo sprowadza na ziemię szybciej niż samolot
– napisał Podsiadło.
Piosenkarz nie zamierza jednak tłumaczyć się ze swojej decyzji udziału w reklamie:
Cieszę się, że tak wielu z Was wyraża szczere opinie na temat mojego udziału w kampanii Play. Nie będę teraz opisywał przez 4 strony dlaczego, po co, i usprawiedliwiał się w jakikolwiek sposób. Gdy się spotkamy i zapytacie na pewno kilka razy chętnie odpowiem.
Bo nie o to chodzi tak naprawdę. Dziękuję Wam za wszystkie słowa krytyki jak i uznania.Kocham Was całym sercem nieustannie
– podsumował Dawid.
Komercyjna „działalność” Podsiadły idzie w parze z rozwojem jego kariery wokalnej. Od kilku tygodni można słuchać nowej piosenki Dawida 4.30 nagranej specjalnie dla filmu Kamienie na szaniec.
Dawid Podsiadło, reklama Play
Dawid Podsiadło, 4.30