wtorek 13-11-07, czytany: 4478 razy, autor: Lola Gudinaf

Jennifer Lopez będzie miała bliźniaczki

Kupiła już podwójne łóżeczka.

Jennifer LopezJennifer Lopez / © PR Photos
Jennifer Lopez podsyciła plotki dotyczące jej ciąży zamawiając podwójne łóżeczka dla niemowląt.

Nowe mebelki trafiły do nowej willi w Miami.

Są to ekskluzywne produkty firmy Nava, którymi J.Lo ponoć zachwyciła się, kiedy je tylko ujrzała.



 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Jennifer Lopez,Cas...
Jennifer Lopez,Cas...
Jennifer Lopez
Jennifer Lopez
Jennifer Lopez,Cas...
Jennifer Lopez,Cas...
Jennifer Lopez,Cas...
Jennifer Lopez,Cas...




skomentuj:



Wasze komentarze (13): sortuj ↓

kukabura23-11-07, 14:25, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

No i bardzo dobrze. I życzę jej dużo szczęścia

gość13-11-07, 22:11, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

to ona nałogowo żarła szpinak, żeby zajśc w ciąże??

VelvetGun13-11-07, 19:55, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Super.Cieszę się,że będzie miała dzieci ;)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Katie na krawędzi.

Mysia13-11-07, 19:04, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ciekawe czy 2 dziewczynki, 2 chlopaki czy może chłopczyk i dziewczynka :]

moim13-11-07, 17:30, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

FAJNIE, tak dlugo czekała na to aby być mamą

like_a_model13-11-07, 16:30, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ale by bylo fajnie...zobaczymy

punky_princess13-11-07, 15:10, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Fajnie by było gdyby to był chłopczyk i dziewczynka.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Zac zapuszcza

gość13-11-07, 14:53, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

nie wiem czym sie ci ludzie tak podniecaja. z nienarodzonego dziecka(dzieci) robia sensacje chca na tym zarobic i takie tam... ech

gość13-11-07, 13:48, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

fajnie by było

LinkinGirl13-11-07, 09:17, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ooo to fajno xD ale jak napoisała Susie poczekamy, zobaczymy xD nie wiemy przeciez czy to prawda ;DD heh

gość13-11-07, 08:22, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

fajnie jakby miala 2 chlopcow

Susie13-11-07, 06:37, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Poczekamy zobaczymy.

gość13-11-07, 03:05, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

mam nadzieje,ze bedzie mialam chlopca i dziewczynke :] fajna taka parka;)

strony
1


Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida