wtorek 13-11-07, czytany: 9192 razy, autor: Mignonne

Róże Gali

Tłum gwiazd, tych najpiękniejszych.

Róże GaliRóże Gali / © KAPiF


Magazyn Gala po raz kolejny zorganizował plebiscyt Róże Gali. W tym roku wręczenie nagród odbyło sie w Teatrze Wielkim. Galę poprowadziła Beata Sadowska i Rafał Królikowski. Komentowali nominowanych do statuetek znani z ciętego języka i humorystycznej riposty Kazimiera Szczuka i Rafał Bryndal.

W kategorii Piękny Debiut zwyciężyła robiąca karierę w Hollywood Alicja Bachleda-Curuś. Z kolei Joanna Kos Krauze i Krzysztof Krauze tworzą najpiękniejszą parę. Pani Joanna żartowała, że u nich to mężczyzna jest ta piękniejszą połową, ale ona za to jest bardziej oczytana. Zawsze Piękne to tytuł, który przypadł Kasi Nosowskiej i Ewie Błaszczyk. W imieniu tej ostatniej statuetkę odebrała jej córka Marianna i Anna Dymna.

Piękną Dziś została Katarzyna Herman. Z kolei najważniejszą nagrodę wieczoru, czyli Róże Róż otrzymał prof. Władysław Bartoszewski.

Mamy dla Was fotorelację z tego wspaniałego wieczoru.


































 
Ostatnio dodane filmy/teledyski:zobacz wszystkie filmy »
Ptasiek [Official ...
Anita Lipnicka
Ptasiek [Official ...
Zanim zrozumiesz (...
Anita Lipnicka
Zanim zrozumiesz (...
Sanktuarium Radom ...
Justyna Steczkowska
Sanktuarium Radom ...
Lustro - Kayah - o...
Kayah
Lustro - Kayah - o...




skomentuj:



Wasze komentarze (208): sortuj ↓

gość27-11-08, 01:31, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Najpiękniej wyglądają Tomasz Raczek i Marcin Szczygielski. Zasłużyli na nagrodę. I love Gays!

carolitha09-01-08, 13:57, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

jak zwykle czarny królował

Ka_Myk16-12-07, 19:13, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Kukulska... :/ Bleee...

gość23-11-07, 22:05, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Kurde, Smoktunowicz jest podobna do Dody :/

oleek17-11-07, 17:34, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Herman wygląda na 10 lat mlodszą, Beatka z klanu jest OK_ROP_NA.

gość15-11-07, 13:10, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ten faciu koło kukulskiej dziwny jakis xDD ciekawe co jest pieknego w bachledzie-curuś ;P

gość15-11-07, 10:21, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

bachleda jest śliczna!!!!

gość15-11-07, 10:18, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

co tam robili Rubik z tą swoją Paskudą??? Tam rozdawali róże Gali a nie Frezje!!!

gość15-11-07, 08:12, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Popielewicz i Flinta.... uuuuuu.... te same rajstopki + czarna góra.....


Richardson by chciała ale jej nie wychodzi



Sadowska wygląda cudnie w tej sukience! ABC w swojej też.


Pozytywnie zaskoczyła Popek



Kukulska i córka Zborowskiego... what's this????!!!!????

gość14-11-07, 23:33, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

boze wszyscy ubrali sie na czarno jaky to była jakaś żałoba, chyba gwiazdy biorą sobie do serca rady Zienia i Wolińskiego i jak oni mowią, że czarny i czerwony jest w tym sezon modny to... no cóż tutaj nie trzeba komentarza wystarczą zdjęcia:)

gość14-11-07, 23:23, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Na tych zdjęciach wszyscy wyszli niekorzystnie, na dodatek ubrani na czarno jak na pogrzeb

gość14-11-07, 23:03, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ale zajefajna sukienka tej dziewczyny co z dymna stoi!!!!!!!

gość14-11-07, 21:47, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

herman i smoktunowicz robily sobie policzki u tego samego chirurga, kukulska coraz bardziej podobna do starszawego faceta , kreglicka z anoreksja ; pozostalym dam juz spokoj , bo za duzo czasu to zajmuje , zenada ; gdzie ta elita ?

gość14-11-07, 21:33, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

hanna lis ma beznadziejne to policzki... a ta od mołka co tam robi?

gość14-11-07, 20:52, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

A co z Bachledy- Curus za debiutantka? Moze i nia byla, na premierze "Pana Tadeusza".

gość14-11-07, 20:38, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Kazia szczuka wbila sie w malutkie szpilunie, ktore w kontrascie do jej masywnych nog wygladaja jak raciczki- jej potrzebne byklyby wieksze stepory

gość14-11-07, 20:35, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Owidze Ule debska tam- no mam nadzieje, ze cie dziewczyno tak wyroochali na after party, ze nie moglas chodzic- wedle zyczenia ;-DDDD

gość14-11-07, 20:33, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Kreglicka pieknie, jak zawsze, brawo dla Felicjanskiej- pieknie jak nigdy ;-), ale za to, ze Monie Rihcardson to by sie mogly Trinny & Susannah wziac- bo ubrala sie jak mega paszte- nie ta figura do miniowy to "pierwsze primo" no i nie ten odcien szarosci- slowem, porazka!!!!

gość14-11-07, 19:36, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Wiecznie modna czerń, jak widzę. Rubik i Paskud(z)ka - dno, Popielewicz ma fajne rajstopy, a z nich wszystkich, najbardziej lubię Kasię Kolendę-Zalewską. Mądra, ładna i wygląda na miłą babkę.

gość14-11-07, 19:04, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Co ty gadasz?? Kukulska ma dopiero 31 lat i wygląda świetnie. Z roku na rok pięknieje!
Natalia tak 3maj!!

gość14-11-07, 18:47, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

poniższy komentarza jest przesmieszny. Kukulska jest juz tak stara, że powinna w workach po kartoflach chodzić. przeciez kobiecie w jej bardzo podeszłym wieku nie przystoi eksponowac ramion i pleców.
oj nastolatki, niepoukładane macie jeszcze w główkach

Palinka9914-11-07, 18:29, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Natalia Kukulska powinna sie już bardzej zakrywać...zbyt wyzywajace jak na dojrzala kobiete

gość14-11-07, 17:56, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

połowy to nawet nie znam haha ... POLSKA PSEUDO ELITA - śmiechy ... ;/

gość14-11-07, 17:48, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Zdecydowanie najfajniej wygląda Hania Lis;] Natalia Kukulska też świetnie, ta fryzura...dla mnie bomba! Najgorzej - Rubik z tą swoją...

gość14-11-07, 16:20, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

jesus.... Kukulska z tym swoim mezem - masakra!!

strony
1 2 3 4 5 6 7 8 9
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida