środa 14-11-07, czytany: 4402 razy, autor: Mignonne

Doda wyrzuciła jego rzeczy

Worki pojechały na stadion.

DodaDoda / © KAPiF
Dorota Rabczewska z pewnością należy do zdecydowanych kobiet. Skoro Radek Majdan ogłosił koniec ich związku, ona nie pozostała mu dłużna. A może było na odwrót.

W każdym razie wczoraj pod dom Dody podjechała furgonetka. Jak podaje Fakt panowie z firmy kurierskiej zabrali od piosenkarki duże plastikowe worki z napisem Radosław Majdan. Zapakowane w nich były rzeczy piłkarza. Zawieźli je prosto na stadion warszawskiej Polonii.

Jak widać rozstanie małżonków nie będzie dyplomatyczne i po cichu. Doda dała mężowi szansę po tym jak złapano go na flircie z przypadkową blondynką. Wtedy zapowiadała, że będzie ją musiał zdobywać od nowa. Teraz już wiadomo, że mu to nie wyszło.

Może paczki na stadionie spowodowały , że Radzio wyżalił się na swoją już niedługo eks-żonę.




 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Doda
Doda
Doda
Doda
Doda
Doda
Doda
Doda




skomentuj:



Wasze komentarze (37): sortuj ↓

gość26-11-07, 03:08, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

nie dosc ze walnieci to jeszcze zawalaja strony internetowe smieciami, debile, debile jeszcze raz debile. DODA WIESNIACZKA OUT RADEK WIESNIAK OUT

gość18-11-07, 12:08, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

piszecie ze jest niewyksztalcona...a przeciez zdobyła kariere...osiągneła to co chciala a wiec jak moze byc niewykształcona..zeby dojsc do zaplanowanego celu chyba trzeba mniec cos w głowie prawda..??zastanówcie sie jacy wy jestescie a pózniej oczerniajcie innych..przeciez nikt nie jest doskonaly..a po waszych cynicznych tekstach wiele rzeczy mozna o was stwierdzic..

gość18-11-07, 12:01, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

wszyscy oczerniacie dode...a robicie to dlatego ze jej zazdroscicie..kazdy ma swoje zycie..moim zdaniem i radek i doda są tak samo winni..moze ona nie potrafi go szanowac ale on przeciez tez jej nie szanuje bo w koncu ją zdradzil..zastanówcie się pięc razy zanim cos napiszecie..bo napewno przy kims nawijacie jaka to doda jest nie teges..a w duchu ją lubicie..napewno tak jest.

gość15-11-07, 17:58, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

radziu frajer nie dosc ze zdradził to jeszcze teraz sie zwierza jakimś tanim gazetom prosze ŻENUA

gość15-11-07, 11:50, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

i ten załosny silikon twierdzi, że chce zakonczyć małżeństwo z klasą?

gość14-11-07, 21:57, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ogladalam ostatnio dzien kangura wlasnie z Radkiem, w sumie normalny z niego facet i dziwie sie ze byl z kims taki jak doda. coz , jak widac na dluzsza mete nie sam wyglad sie liczy

twiggy14-11-07, 21:14, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Serial trwa. Odcinek nr 34378265643. Ciąg dalszy następi.

VelvetGun14-11-07, 21:09, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ech,jeden wart drugiego ;/

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Katie na krawędzi.

gość14-11-07, 19:40, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

skąd możecie wiedziec co się stało miedzy nimi co?????????? nawalacie na dode a to nie jest tylko jej wina!!!!!! mmoglibyście sie zastanowić co piszecie!!!!!!!!! SYLWIA

gość14-11-07, 17:11, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

czyzby sprzedaz plyty spadla i trzeba nowego rozglosu i halasu na jej/jego/ich temat?

Carmen14-11-07, 16:48, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ja już wolę tego nie komentować...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Nowy teledysk Miley Cyrus

gość14-11-07, 16:44, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

dobrze przynajmniej będzie mógł zaistnieć jako on a nie jak dodatek do Dody

gość14-11-07, 15:59, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Radek ty sie podobasz dziewczyną to nie musisz sie martwić taką dode to od zaraz możesz mieć i zrob to pokaz jej że nie placzesz w kącie

Princessy14-11-07, 15:57, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

i dobrze xd

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Hey MTV pokonali Feel

gość14-11-07, 15:54, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

I nareszcie Doda go zostawiła.. Gratuluje Raddek masz teraz spokój ;p

SilentHill14-11-07, 15:51, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

co ze debile...

moim14-11-07, 15:14, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 


prostaczka...

gość14-11-07, 15:11, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Tak strasznie chce nie chciala robic z rozstania rozglowu ale na workach dala napis Radosław Majdan taki zeby wszyscy wiedzieli ! :|

Susie14-11-07, 14:57, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Brawo Radzio!!! A Doda jak zwykle bez klasy, pokazała tym, że się przejmuje, co Radek o niej mówi i myśli.

gość14-11-07, 14:45, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

przecież Doda od początku była z nim tylko dla kasy i sławy, a później jak już przestał być potrzebny to go olewała i miała w dupie w ogóle go nie szanowała, nawet teraz robi sobie jego kosztem show aby gazety pisały - żenada !! - niech facet się cieszy że już nie jest z tą plastikową lalką

gość14-11-07, 14:36, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

"BRAWO DODZIA. BRAWO KOBIETY. bO z facetami tak juz jest mysla ze moga zdradzac a my im wybaczymy----NIE KONIEC WYBACZANIA ,TRZEBA SIE SZANOWAC. na przykladzie Resse Winterspoo,Sienny Miller i innych, zdradzil to niech spada a my ukladajmy sobie zycie z wartosciowym facetem , a ex niech zaluje co stracil... "

chyba sobie żartujesz?
Radek ciesz się chłopie, że nareszcie masz spokój! zycie z prymitywną, bozbawiona klasy dziewoja masz juz nareszcie za sobą. wex sie chłopie za sibie, bo przez nią dużo straciłeś. Można poświęcić się dla partnera ale niewolno zatracic przy tym siebie! Radek teraz zacznij się cieszyć zyciem.

gość14-11-07, 14:24, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ciekawe jak teraz skomentuje to pani Korwin Piotrowska - w końcu to ona tak wychwalała i przyznała KLASY Dodzie za zachowanie z rozwodem , a tu się okazuje że pani Piotrowska jednak nie zna się i że tu się wielka KLAPA za całokształt należy !!

Anger14-11-07, 14:21, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Nudne to juz jest... pomysłów jej zabrakło?!

punky_princess14-11-07, 14:18, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gdyby była zdecydowana to po tej akcji z tą blondynką już by u niej dawno nie mieszkał ;]

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Zac zapuszcza

gość14-11-07, 14:03, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

doda nie ma kasy ani klasy!!!

strony
1 2
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida