wtorek 20-11-07, czytany: 5798 razy, autor: Mignonne

Włodarczyk - płyta 30 listopada

Nie dla oka...

Agnieszka WłodarczykAgnieszka Włodarczyk / © KAPiF
Tak właśnie będzie się nazywał pierwszy album Agnieszki Włodarczyk. Już 30 listopada będzie można się przekonać jak radzi sobie zwyciężczyni Jak Oni Śpiewają z własnymi kompozycjami.

Produkcją zajął się Leszek Kamiński, ale to nie jedyna sława, która pomaga przy tym krążku. Swój wkład mają Robert Janson, Tabb oraz Doniu i Liber. Gościnnie śpiewa Krzysztof Antkowiak.

Ostatniego dnia listopada poznamy dziewięć nowych utworów, do których teksty napisała sama Włodarczyk. Poza tym pani Agnieszka nagrała przeróbki - "Brzydcy" Grażyny Łobaszewskiej oraz "Małe tęsknoty" Krystyny Prońko.

Dzisiaj premierę będzie miał klip do singla promującego płytę Zawsze byłam.

Ciekawe czy uda się Agnieszce Włodarczyk zdobyć platynę solową płytą.





 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Agnieszka Włodarcz...
Agnieszka Włodarcz...
Agnieszka Włodarcz...
Agnieszka Włodarcz...
Agnieszka Włodarcz...
Agnieszka Włodarcz...
Agnieszka Włodarcz...
Agnieszka Włodarcz...




skomentuj:



Wasze komentarze (58): sortuj ↓

gość01-04-08, 01:29, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

dla ucha tez nie

gość14-12-07, 15:13, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Aga jesteś najlepsza....... Fanka

inezz0110-12-07, 02:20, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

nie dla oka i nie dla słucha. porażka po prostu.

nellyfurtado23-11-07, 15:25, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

NAPEWNO BęDZIE FAJNA!!!!!! ta jasne

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: "On mógłby być ojcem moich dzieci"

Nitka21-11-07, 17:52, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ciekawe, czy dla ucha ;]......

die_Kaiserin20-11-07, 22:16, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Okropnie ja wymalowali, zrobili jej naprawde brzydsza twarz niz ma w rzeczywistosci. Do tego ten typ zyrandola z ktorego zawsze polewam w sklepach. Strasznie tanio.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Cavalli dla H&M i Scarlett Johansson

gość20-11-07, 21:59, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

i po co jej zazdrościcie?? jest piękna i nie da się tego ukryć, a piosenkę ma boską

gość20-11-07, 21:04, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

brzydka okladka za duzo photoshopa bleee

punky_princess20-11-07, 19:47, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

mimo wszystko okładka chyba jest dla oka skoro ją tak wymalowali i sfotoszopowali

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Zac zapuszcza

gość20-11-07, 19:33, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

jak by na tej okładce miała zamkniętą gębe to by lepiej wyglądała

Riri20-11-07, 18:38, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Jak jeszcze nien wygrała programu "Jak oni śpiewają" myślała, że zapowiada sie fajnie. Ale cóż...nowa piosenka, to nuda. Okładka nie podba mi sie za bardzo.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Beyonce nagrywa nową płytę!

gość20-11-07, 18:33, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

okropna okladka

gość20-11-07, 18:32, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

nie da sie na nie patrzec??? hahaha pewnie jej urody zazdroscisz!! ze ty niby piekniejsza/y ?? nawet bez makijazu wyglada niezle, :P:P:P:P a jesli dziewczyna ma talent to niech nagrywa te plyty i sie rozwija:P:P:P

byc moze jest ladna, ale talent... pfff ciekawe do czego, bo kariery solowej jej nie wroze, a znam sie na tym...

gość20-11-07, 18:24, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

na tej okldce zrobiona jest na longorie

ajBUUa20-11-07, 18:21, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

nie da sie na nie patrzec??? hahaha pewnie jej urody zazdroscisz!! ze ty niby piekniejsza/y ?? nawet bez makijazu wyglada niezle, :P:P:P:P a jesli dziewczyna ma talent to niech nagrywa te plyty i sie rozwija:P:P:P

gość20-11-07, 18:15, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

sie nie dziwie ze nie dla oka ... na nia sie patrzec nie da ;|

twiggy20-11-07, 17:51, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Przeciętnie.
Najgorsze jest to, że próbuje zrobić z siebie kogoś kim nie jest tj:
a. piosenkarkę
b. gwiazdę wartą uwagi.

gość20-11-07, 17:43, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

korzystniej bylo jej w blondzie... zreszta...jak kazdej kobiecie;) *no moze prawie hihi

cool20-11-07, 17:36, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

okładka fajna
ale ta jej nowa piosenka..... nudna;/

gość20-11-07, 17:03, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Wygląda okropnie na tej okładce,a taka ładna przecież jest.

gość20-11-07, 16:47, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

fajna skromna dziewczyna lubię ją

gość20-11-07, 16:29, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

moze i zdobedzie ale nie dzieki mnie. okladka brzydka, jakie brwi...

gość20-11-07, 16:26, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

podobna tu do Longorii :)

gość20-11-07, 16:22, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ale okładka bardzo fajna, zupełnie jakby nie z polskiego rynku :>

gość20-11-07, 16:18, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

zrobili ją na longorię...

strony
1 2 3
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida