wtorek 27-11-07, czytany: 5067 razy, autor: Lola Gudinaf

Paris Hilton wściekła

Mary-Kate Olsen kręci z jej byłym.

Paris HiltonParis Hilton / © PR Photos
Paris Hilton nie ma przyjaciółek, nie ma faceta. Ma sławę i pieniądze, ale to chyba w pewnym momencie przestaje wystarczać.

Na przykład w momencie, kiedy jej były chłopak spotyka się z kimś, o kim mamy kiepskie mniemanie.

Mary-Kate Olsen widziano z Stavrosem Niarchosem, z którym spotykała się niegdyś dziedziczka. Kiedy ta dowiedziała się o nowej miłości swojego eks.

- Ona?! - zawołała Paris na wieść o nowej parze. - Ona i Stavros? Co on widzi w tej czarownicy? To znaczy... Porównajcie mnie i ją...

Najwyraźniej Hiltonówna uważa, że odpowiedź jest oczywista.



 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Paris Hilton
Paris Hilton
Paris Hilton
Paris Hilton
Paris Hilton
Paris Hilton
Paris Hilton
Paris Hilton




skomentuj:



Wasze komentarze (36): sortuj ↓

ania1221117-05-08, 10:05, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Jak paris juz znim nie jest to MK może

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Nowe rzeczy "Abbey Dawn".

Pati7708-05-08, 16:54, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

idiotka rozowa

ola23412-04-08, 14:50, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Paris to kolejna idiotka zaraz po naszej "wspaniales" Dodzie....MK ma prawo sie spotykac z kim chce....

LadyOleczka21-12-07, 23:42, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ona uważa, ze nie ma porównania, nie ma ale nie tak jak ona myśli... JESLI mysli

inezz0110-12-07, 02:10, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

a kto nie byl kiedys jej byłym???

Riri06-12-07, 17:07, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Nie lubie tej Paris!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Beyonce nagrywa nową płytę!

tanzie01-12-07, 19:53, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Mary-Kate stoje za nia murem!!!!!!!!!!!! xD nienawidze Paris Hiton!!!!!!!!

apologize28-11-07, 16:40, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Paris miała już tyle facetów,ze wątpię aby któregoś wspominała,a jeśli nawet to ona nie jest zazdrosna o to że jej były ma dziewczynę,tylko o to że ktoś jest razem,a ona sama,ale tak to już jest z tymi bogatymi,puszczającymi się na lewo i prawo!!!

Courtney28-11-07, 15:55, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

hmm nie lubie Olsenek, juz wole Paris, ale widze ja za kilkadziesiat lat - stara i samotna :>

girl28-11-07, 15:29, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Przecież to MK pierwsza była ze Starvosem, potem się rozstali.
Lola [autorka newsa] cosik niepoinformowana xD

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Szczerze, kobieco i seksownie

gość28-11-07, 13:39, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

hah Paris mozna porównać tylko do małego głupiutkiego zwirzątka xd

gość27-11-07, 23:29, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

stavros bardzo przezywal jak go paris rzucila (jakies awantury byly i chyba ja o reke prosil, juz po rozstaniu, zeby wrocila), to moze teraz chce na siebie zwrocic paris uwage i w ten sposob ja odzyskac?

Keyshia27-11-07, 22:30, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Może w przeciwieństwie do Paris, Mary ma lepszy charakter, nie jest tak zadyfana w sobie i nie traktuje siebie jak pępka świata?

gość27-11-07, 21:04, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

TO MARY-KATE CHODZIŁA ZE STAVROSEM :| Wtedy Paris jej go odebrała, mary-kate wpadła w depresje. Dlatego w wiekszosci zrobiła sie taka dziwna, mocno to przeżyła... Jest o tym mnóstwo artykułów. ten stavros to swinia, ze ją zostawił.

VelvetGun27-11-07, 18:35, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Co za pewnośc siebie! A Paris niech się lepiej nie odzywa,bo ona nie lepsza :P

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Katie na krawędzi.

twiggy27-11-07, 17:45, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość27-11-07, 05:09
ojej, Paris znowu oczko spier**liło na dół:)))

tego ciężaru tuszu na rzęsach nawet Pudzian by nie utrzymał. ;}

pokropce27-11-07, 16:49, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

obydwie są "dziwne"

moim27-11-07, 15:42, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ona miala juz polowe (jezeli nie wiecej) facetow show biznesu wiec wsciekac sie może nie tylko na olsenówne

avanti27-11-07, 15:35, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

No i bardzo dobrze! Szkoda, że nie napisaliście o tym, ze wczesniej M-K z nim chodziła i Paris jej go odebrała tłumacząc się, ze to miłóść jej zycia! Dobrze jej tak

cool27-11-07, 15:24, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

yyy akurat się nie dziwię Paris.... Mary-Kate Olsen wygląda jak czarownica;/

nellyfurtado27-11-07, 15:21, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

oj paris ją pożre

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: "On mógłby być ojcem moich dzieci"

Julcia27-11-07, 14:57, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

no jakbym miała wybierać to bez zastanowienia wziełabym olsenke, ta przynajmniej bez gaci nie łazi, przynajmniej nic mi o tym nie wiadomo...

gość27-11-07, 14:37, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ale maja problemy
pfff

gość27-11-07, 14:16, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

przeciez mk byla ze starvosem chyba w 2005 roku, nie wiem czemu teraz to piszecie:|

SilentHill27-11-07, 13:48, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

hehe jak to dobrze, że każda kobieta na świecie nie ma takiego mniemania o sobie...

strony
1 2
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida