środa 05-12-07, czytany: 3716 razy, autor: Mignonne

Kid Sister feat. Kanye West

Teledysk dla miłośniczek tipsów :)

Kanye WestKanye West / © PR Photos


W sieci pojawił się nowy teledysk, który właściwie jest hymnem na cześć malowania paznokci. Poza niezliczoną ilością tipsów pojawia się niespodziewanie Kanye West.

Pro Nails to muzyka zupełnie nie w jego stylu. Manicure to pewnie też nie jego działka. Czyżby więc to przysługa dla kogoś? A może to śpiewa jego siostra.




 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Kim Kardashian
Kim Kardashian
Kim Kardashian
Kim Kardashian
Kim Kardashian
Kim Kardashian
Kim Kardashian
Kim Kardashian




skomentuj:



Wasze komentarze (20): sortuj ↓

gość18-07-08, 12:40, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Podoba mi sie .Ja jestem za naturalnymi paznokciami,ładnymi i zadbanymi.Zawsze staram sie podgladac tego bloga i podpatrywac nowosci.

blog.rimmellondon.com.pl/news/view/1508

gość06-12-07, 00:18, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

przecież śpiewa here's my old chick czyli jakas jego stara laska... :P

gość05-12-07, 22:01, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ta piosenka powinna być puszczana w salonie kosmetycznym:))) taka sobie ta piosenka, no ale coz-- z kazdego shita mozna zrobic wielki HIT, jak dla mnie jest bardzo nudna

gość05-12-07, 20:41, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Muza najlepsza na końcu:p ale reszta to tragedia:/

gość05-12-07, 19:00, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

beznadzieja

gość05-12-07, 17:53, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

o niee ...

BabyJane05-12-07, 17:53, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

masakra.. szit straszny

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Czy Stachursky zwariował?

gość05-12-07, 17:24, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

cos strasznego...kanye to muzyk o wielkim formacie moze faktycznie to jakas przysluga moze chec wypromowania grupy pod jego nazwiskiem...

nellyfurtado05-12-07, 15:09, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

pogieło go nie MA co


----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: "On mógłby być ojcem moich dzieci"

Riri05-12-07, 14:56, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

nie no nawet spoko ;];];]

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Beyonce nagrywa nową płytę!

gość05-12-07, 14:51, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

To jest zbrodnia!!! Mam nadzieje, że to tylko sprawka Ashtona Kutchera :|

wrzb05-12-07, 14:11, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

wtf ?!

ale i tak go ubóstwiam ;]
motyw z tańczącymi palcami mnie rozwala

kitty_kat05-12-07, 14:02, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Nie wierzę, że Kanye popełnił tą piosenkę!!!! Koszmar!!!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Jak pachną gwiazdy ...

SilentHill05-12-07, 13:56, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

co za szit...

apologize05-12-07, 13:12, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

fajna piosenka,fajny teledysk,nic dodać nic ująć!!!

Sssandra05-12-07, 13:09, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Kanye jest spoko :)

gość05-12-07, 11:21, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Kid Sister, która wykonuje ten numer, to nie jest siostra Kanye Westa, tylko dziewczyna jego didżeja A-traka. Kanye promuje ją od dłuższego czasu, a poza tym to utalentowane dziecko z utalentowanej rodziny. Polecam także Flosstradamus, czyli formację brata Kid Sister.

gość05-12-07, 10:18, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

uwielbiam jego!! i piosenkę i płytę z której pochodzi!!

Susie05-12-07, 07:49, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Piosenka jest fajna.

gość05-12-07, 07:29, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

fajna piosenka:)

strony
1


Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida