piątek 07-12-07, czytany: 6318 razy, autor: Beverly Pills

Janet odcina się od Michaela

"On jest taki dziwaczny..."

Janet JacksonJanet Jackson / © PR Photos
Niedługo rozpocznie się powrotna trasa koncertowa zespołu The Jackson 5. Janet Jackson miała dołączyć do rodziny, ale ostatecznie oświadczyła, że zmienia zdanie.

Dlaczego? Piosenkarka nie chce być kojarzona ze swoim bratem, Michaelem Jacksonem i jego życiem prywatnym. Jeszcze jakiś czas temu nagrywali razem teledyski, a teraz Janet chce się odizolować od brata.

- Janet z początku planowała kilka występów z braćmi, jednak jej narzeczony Jermaine Dupri odwiódł ją od tego pomysłu - mówi informator serwisu Page Six. - Wspólnie doszli do wniosku, że nie chcą, aby Janet kojarzono z Michaelem. On jest taki dziwaczny. Poza tym atmosfera wokół niego nie jest najlepsza.

Trasa koncertowa zespołu rozpocznie się w 2008r. Bracia odwiedzą wspólnie 40 krajów.



 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Janet
Janet
Janet
Janet
Janet
Janet
Janet
Janet




skomentuj:



Wasze komentarze (104): sortuj ↓

gość22-05-12, 10:22, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

co za bzdury wszystko jest zmyślone. Przecież Janet nie śpiewała z J5 ani the Jacksons

gość10-11-09, 17:53, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Co to za głupoty?? może i Janet nie chce być kojarzona z Michaelem bo fakt to może dobic ale nigdy nie powiedziałaby o nim, że jest dziwaczny!! Dajcie spokój...on zawsze byli ze sobą najbliżej z rodziny....

PrinceJ28-09-09, 10:28, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Nie wierzę że Janet tak powiedziała. Oni się bardzo kochali z Michaelem... to pewnie kolejna plotka.. Co wy macie do tych Jacksonów? ;/

gość23-09-09, 14:48, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Kto to powiedział, że jest dziwaczny ?
Kto tu jest dziwaczny ?
Teraz Janet rozpacza nad śmiercią Michaela, a tak miała go w dupie !
= /

gość15-08-09, 11:46, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Dziwaczny bo sami h.. go zepsuliście zniszczyliście go...
Smażcie się w piekle chorzy umysłowo ludzie ;D

gość22-07-09, 11:00, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Sami jesteście dziwaczni =/

gość14-07-09, 17:21, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

k***a dziwni to wy jestescie a nie on

gość05-10-08, 19:55, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Znowu jakaś głupia plotunia :/ uważam że Jacko jest dziwaczny,ale i sexowny:* Cóż to jego sprawa z wybieleniem i nie powinniśmy się wtykać w jego opinię! Najseksowniejszy w ,,bed'' :D

gość20-08-08, 17:55, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

plotka na maxa .. ona jest jego najlepszą siostra , i to ona go wspierała .. to na pewno plotka ..

gość02-06-08, 11:51, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Michael Jackson The KIng Of Pop ...kocham Cie Michael ...przyjedż do Polski a powtórzy sie najwspanialsze wydarzenie muzyczne w Polsce ...

madeupgirl24-02-08, 17:56, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Phi.. Jeśli to prawda to to jej sprawa, jak można nie chcieć być kojarzonym z kimś takim jak Michael?:/ Mam nadzieję, że to głupia plotka, bo jeśli nie, to uważam, że bardzo głupio postąpiła.

gość23-02-08, 13:33, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Nie wierzę w to...GŁUPIA PLOTKA...

SoS15-02-08, 09:36, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

mi się bardzo kojarzy z bratem :/

carolitha29-12-07, 09:55, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

jakiś dziwny nos ma

pixi28-12-07, 14:07, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

on jest boski!!!!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Baby Shower Jamie Lynn Spears

gość27-12-07, 19:34, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

niechciała bym mieć takiej siostry zgadzam się z gościem całkiem u góry elo 320 pozdro dla fanów MJ i dla gościa u góry ;)

gość27-12-07, 19:33, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

niechciała bym mieć takiej siostry zgadzam się z gościem całkiem u góry elo 320 pozdro dla fanów MJ i dla gościa u góry ;)

gość23-12-07, 22:04, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ja bym taką siostre spaliła s**a

nellyfurtado08-12-07, 20:39, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

jeśli chodzi o poparcie to nie mam nic przeciwko, zresztą napisałam że można się zgadzać...nie wiem co ci tam nie pasuje.....heh gościu gość08-12-07, 20:34
żrecie heh fajnie to nazwałeś, ale lepiej tak nie pisz bo ktoś cię zjedzie:)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: "On mógłby być ojcem moich dzieci"

gość08-12-07, 20:34, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

wydaje mi się ze te goście co nelly komentują to jest jedna osoba.CUż nie zgadzam się z nelly i tak , ale mam wrażenie ,ze ten gośc robi więcej szumu... zresztą chyba robiła to w obronie własnej heh śmiesznie sie na was patrzy jak się żrecie, ale zmiłujcie się i posłuchajcie jedynego mądrego wypowiedzenia dotyczace czepiania się ludzi którzy maja oddzielne zdanie....mam wrażenie że tu nie chodziło o jecsonów.... aaa i sorry że się mieszam ale w kometarzach was było za dużo....

teraz do rzeczy zawiodłam się na janet, to w końcu jej brat bez którego by niezaistniała, nie rozumiem jej postawy, choć uważam że to toTALNA PLOTA:)


gość08-12-07, 19:04, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość08-12-07, 19:02

O rany!!!nellyfurtado ale ty jetes niekonsekwentna .W swoim profilu piszesz:
Wszyscy, a głównie osoby które są niezarejestrowane na kozaczku Skończcie W końcu z komentowaniem innych rozumiem"zgadzam się z tobą"

A kilka newsów wcześniej robisz wbrew temu pisząc:beti 100% poparcia z mojej strony:)

Jesteś tak dziecinna a na dodatek sama zaczynasz a potem robisz z siebie ofiare.

ps.sorry miałobyć nie "kilka newsów wcześnie" tylko kilka komentarzy właśnie w tym newsie

gość08-12-07, 19:02, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 


O rany!!!nellyfurtado ale ty jetes niekonsekwentna .W swoim profilu piszesz:
Wszyscy, a głównie osoby które są niezarejestrowane na kozaczku Skończcie W końcu z komentowaniem innych rozumiem"zgadzam się z tobą"

A kilka newsów wcześniej robisz wbrew temu pisząc:beti 100% poparcia z mojej strony:)

Jesteś tak dziecinna a na dodatek sama zaczynasz a potem robisz z siebie ofiare.

nellyfurtado08-12-07, 18:52, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

montana
nellyfurtado

dopiero przeczytalam wszystkie twoje komenty
ci 'goscie' poprostu bronią czlowieka ktorego sznują
po przeczytaniu newsa krotko i zwięźle go zjechałaś, wiec mam dla ciebie dobrą rade
jak na przyszły raz przeczytasz coś o artyście o ktorym nie masz zielonego pojecia to powstrzymaj sie od komenta i sie nie kompromituj
wejdz na newsa o Nelly i tam wyglaszaj swoje mądrości
pzdr


eeeeeeee a myślałam że temat skończony, coś nie coś się o nim słyszało i to nic dobrego, cuż nie mam nic do obrony, ale ja sie nie czepiałam, najpierw to mnie skomentowano, gdyż wygłosiłam co myśle. heh cczytaj mój prof
papa


----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: "On mógłby być ojcem moich dzieci"

gość08-12-07, 13:46, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Obydwoje maja twarz malpy.. ;/ Oni sie chyba nie ewulowali..

gość08-12-07, 09:45, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ona nie mniej dziwaczna :/

strony
1 2 3 4 5
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida