sobota 08-12-07, czytany: 15640 razy, autor: Beverly Pills

Hołowczyc będzie miał trzecią córkę

"Wspólnie zdecydowaliśmy, że na imię damy jej Antonina."

Krzysztof HołowczycKrzysztof Hołowczyc / © KAPiF
Jak dowiedział się Fakt, w kwietniu na świat przyjdzie trzecia już córka Krzysztofa Hołowczyca. Rajdowiec ma już dwie pociechy: Karolinę i Alicję.

- Żona zrobiła już wszystkie badania. Lekarze są zdania, że ciąża przebiega bez komplikacji. My jednak wolimy dmuchać na zimne. Wiemy, że ponownie będzie to dziewczynka. Wspólnie zdecydowaliśmy, że na imię damy jej Antonina - powiedział Faktowi.

Oczywiście zapytano go, czy nie chciałby mieć syna.

- Wybudowałem dom, posadziłem drzewo, a córki wystarczą mi za pięciu synów. Młodsza Alicja jeździ konno, skacze przez przeszkody, a zatem uprawia dość ekstremalny sport. Moje dziecko nie musi być rajdowcem. Wiem przecież z doświadczenia, jak wygląda ten sport, jak bardzo jest niebezpieczny - tak wybrnął z tego głupiego pytania.

Hołowczyc już od ponad 20 lat jest ze swoją żoną Danutą.

- Ja jestem ojcem od sportu, rozwoju, rozwiązywania problemów, a żona od obdarowywania miłością.



 
Ostatnio dodane filmy/teledyski:zobacz wszystkie filmy »
I Have Nothing
Edyta Górniak
I Have Nothing
Get Here
Edyta Górniak
Get Here
 Górniak będzie mu...
Edyta Górniak
Górniak będzie mu...
Górniak przeprowad...
Edyta Górniak
Górniak przeprowad...




skomentuj:



Wasze komentarze (23): sortuj ↓

gość14-01-12, 12:33, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

jak ta trzecia corka bedzie tak samo piekna jak te dwie poprzednie to juz mu wspolczuje. Dzisiaj udzielaly wywiadu w dzien dobry tvn. Jak zobaczylam jedna z nich to sie za glowe zlapalam. Wygladala jak stara kobieta. Ma strasznie waskie usta i nie ma zebow. Moglaby chociaz sobie zrobic make-up ale nie wiem czy to daloby cos. Masakra....

gość05-11-09, 17:04, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Panie Hołowczyc proszę zrezygnować z reklamy banku Millenium.Nie zawsze się zyska na tej lokacie, trzeba si,ę liczyć ze stratą.I to dużą.

apologize11-12-07, 18:30, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

no to super,ale imię Antonina przyprawia mnie o mdłości...!!!jakieś takie dziwne i okropne...

gość10-12-07, 11:03, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

KRZYSIU JAKI TY JESTEŚ SMACZNY. ZAZDROSZCZE TWOJEJ ŻONIE, ECH.

gość09-12-07, 19:21, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

fajny facet

Megusia09-12-07, 17:32, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Fajnie , gratuluje mu .

Sssandra09-12-07, 10:26, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

hehe fajnie, pozostaje tylko pogratulować ;)

gość08-12-07, 23:17, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

moj misiu jest podobny do niego,tez ma zone i 3 corke w drodze:)

gość08-12-07, 22:58, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Pogratulować żonie takiego Krzyśka. Naprawdę fajny facet!

gość08-12-07, 21:01, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

przekochany :)

gość08-12-07, 20:40, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

SilenHill tak durnego pytania chyba w zyciu nie słyszałam. poczytaj co jest napisane na tablicy z nim. słyszałaś kiedys o olimpiadzie i o zniczu olimpijskim????

SilentHill08-12-07, 19:58, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

hmmm stiwerdził że będzie ratował polske i naprawi niż demograficzny?

poza tym co on za pałę trzyma na tym zdjęciu?

pokropce08-12-07, 19:17, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

i będą mówić do niej TOŚKA>..

gość08-12-07, 19:11, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

no taaaa, pikne. skrzywdzą dziecko przed narodzeniem dając 'antonina'

AniaM08-12-07, 19:05, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ładne imie

gość08-12-07, 19:04, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

jak się te imie skrócić np:Tosia,Tośka to nawet ładne

gość08-12-07, 19:02, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Tosia ładne imie

gość08-12-07, 18:55, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

uwielbiałam rekalmy Lays'ów z nim!!! jeśli ktos je znajdzie gdzieś na necie to może zrobi o tym jaki news-retrospekcja..czy takie tam:)

inezz0108-12-07, 18:53, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

"ANTONINA JESTEM" przypomniało mi się "Nigdy w życiu" :)) fajne imię ^^

gość08-12-07, 18:41, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

tez chce nazwac tak swoją córeczkę...

twiggy08-12-07, 18:14, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Tośka, genialne imie. swojego dzieciaka też tak nazwę. ;]

nellyfurtado08-12-07, 18:14, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

antosia... heh wnerwia mnie końcówka newsa

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: "On mógłby być ojcem moich dzieci"

Kotek w Butkach08-12-07, 18:09, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

antonina? biedne dziecko...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Amy Winehouse NIE ŻYJE

strony
1


Reklama


Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida