Jak często słyszymy obraźliwe: to na pewno baba za kierownicą? Najwyższy czas zostawić stereotypy w tyle! „Kobiety prowadzą, stereotypy wysiadają” to ogólnopolska akcja organizowana przez ŠKODA Polska, która odpowiada, jaka naprawdę jest polska kobieta kierowca i dlaczego najwyższy czas pożegnać stereotypowe myślenie o kobietach za kierownicą.

ŠKODA Polska zleciła badania specjalistom z rożnych dziedzin, z których jasno wynika, że kobiety to sprawni, bezpieczni i pewni kierowcy. Na podstawie wyników badań powstał raport, który jednoznacznie podważa negatywny stereotyp „baby za kierownicą”.

Raportowi towarzyszy ogólnopolska kampania reklamowa, której ambasadorką jest Małgorzata Socha oraz konkurs dla kobiet, w którym zachęcamy, aby podzieliły się z nami historiami, jakie stereotypy pozostawią w tyle na co dzień.

Małgorzata Socha twarzą nowej kampanii!

W konkursie można wygrać użyczenie samochodu ŠKODA na weekend z pełnym bakiem, szkolenie Safe Driving w ŠKODA Auto Szkoła, tablety i gadżety.

Zobacz materiał video, dołącz do innych kobiet i pokaż, że kobiety prowadzą, a stereotypy wysiadają!

Szczegóły akcji na kobietyprowadza.pl

Małgorzata Socha twarzą nowej kampanii!