Którego z nich lubicie bardziej – Karola Okrasę czy Pascala Brodnickiego? Czyje receptury bardziej przypadły Wam do gustu? Jeśli przyzwyczailiście się do wspólnych reklam obu panów, możecie poczuć się rozczarowani – trzyletnia współpraca Karola i Pascala z siecią Lidl dobiega końca.

Dziś na sklepowych billboardach obaj żegnają się z klientami. A przedstawicie Lidla tłumaczą:

– Zakończenie kampanii to jej naturalny etap – jak każda inna formuła, również ta kampania musiała dobiec końca. W naszej ocenie działania prowadzone w ramach kampanii w pełni zrealizowały zakładane cele. Wspólnie z Pascalem i Karolem udało nam się zachęcić Polaków do eksperymentów w kuchni oraz poszerzania wiedzy nt. gotowania. Wraz z bohaterami naszej kampanii wprowadziliśmy nową jakość potraw na stoły naszych konsumentów, a gotowanie stało się wręcz narodowym hobby Polaków – mówi w rozmowie z portalem Wirtualne Media Anna Biskup, PR Manager w Lidl Polska.

Lidl zapewnia, że serwis KuchniaLidla.pl nadal będzie prowadzona, a wkrótce ruszy nowy cykl reklam.

Żałujecie, że nie będzie już Okrasy i Brodnickiego?

Okrasa i Brodnicki żegnają się z Lidlem

Okrasa i Brodnicki żegnają się z Lidlem

Karol Okrasa z żoną

Okrasa i Brodnicki żegnają się z Lidlem

Okrasa i Brodnicki żegnają się z Lidlem

Okrasa i Brodnicki żegnają się z Lidlem

Okrasa i Brodnicki żegnają się z Lidlem

Okrasa i Brodnicki żegnają się z Lidlem