wtorek 01-09-15, czytany: 22878 razy, autor: F-Word

Jakie NAPRAWDĘ są gwiazdy?

"Kompletnie odrealniona. Kazała przeprowadzać ze sobą wywiad w świetle świec i w jedwabnej koszuli nocnej" - o kim mowa?

Daniel RadcliffeDaniel Radcliffe / © Fame/Flynet
Można udawać diwę, jak Beyonce i nawet czasem się to udaje. W sieci jednak nie ukryje się nic. Użytkownicy serwisu reddit postanowili obnażyć kilka gwiazd, z którymi mieli okazję spotkać się twarzą w twarz. Ujawnili, jakie tak naprawdę są sławne osoby.

Jakie NAPRAWDĘ są gwiazdy?

Daniel Radcliffe


"Naprawdę kochany, profesjonalista z pokręconym poczuciem humoru. Jest niziutki i pali jak sk***ysyn."

Jakie NAPRAWDĘ są gwiazdy?

Jakie NAPRAWDĘ są gwiazdy?

Mariah Carey


Kompletnie odrealniona. Kazała przeprowadzać ze sobą wywiad w świetle świec i w jedwabnej koszuli nocnej. Nie ma pojęcia o prawdziwym życiu i żadnego pojęcia o czymkolwiek poza sobą.

Jakie NAPRAWDĘ są gwiazdy?

Jakie NAPRAWDĘ są gwiazdy?

Kit Harington


"Totalny flirciarz z ogromnym problemem alkoholowym. Martwię się, że kiedyś spowoduje jakiś wypadek pod wpływem, bo pije ogromne ilości i to na co dzień.

Jakie NAPRAWDĘ są gwiazdy?

Tom Cruise


Jedna z najmilszych osób, z jakimi rozmawiałem. Stara się zawsze porozmawiać z każdym na planie, pamięta imiona tych osób i nawiązuje kontakt wzrokowy. Pracowałem z nim parę lat później, a on wciąż pamiętał nasze pierwsze spotkanie.

Jakie NAPRAWDĘ są gwiazdy?

Jeremy Irons


Wydawał się być nieco ześwirowany. W wywiadzie przyznał, że był chwilowo zauroczony swoim synem Maxem (tak na marginesie: cudownie się z nim pracuje!) i że małżeństwa homoseksualne mogą prowadzić do tego, że ojcowie zaczną poślubiać synów…

Jakie NAPRAWDĘ są gwiazdy?

Kate Moss


"Dosłownie wciągała kokę z cycków, gdy razem pracowaliśmy parę lat temu. Zaczęła narzekać na dziewczynkę, która bawiła się w rogu studia i mówiła, by "ktoś sprawił, żeby ta mała się w końcu zamknęła". Dodam, że "ta mała" była jej córką".

Jakie NAPRAWDĘ są gwiazdy?

Emma Watson


Swojemu menedżerowi skarży się na wszystko. Ogólnie miła, ale nie wiem, ile w tym zawodowej potrzeby.

Jakie NAPRAWDĘ są gwiazdy?

Eddie Redmayne


Naprawdę grzeczny i miły dla każdego. Myśleliśmy, że flirtuje z fryzjerem, ale okazało się, że po prostu podobało mu się uczesanie i chciał umawiać się do tego fryzjera regularnie.

Jakie NAPRAWDĘ są gwiazdy?

Kate Winslet


Moja ulubienica. Pije i klnie jak szewc, ma czas dla każdego na planie i nigdy nie narzeka, gdy trzeba kręcić do późna. Zero pretensji w pracy. Pracowałem z nią już wielokrotnie i chętnie to powtórzę.

Jakie NAPRAWDĘ są gwiazdy?

Jakie NAPRAWDĘ są gwiazdy?

Brad Pitt



Totalnie mdły. Można z nim żartować i każdy go lubi, ale jest nijaki. Nie żebym narzekał, po prostu nie zostawia po sobie trwałego wspomnienia, poza wzruszeniem ramion. Moi znajomi, którzy pracowali z nim wielokrotnie twierdzą, że przejmuje zainteresowania po swojej partnerce.




Kolejna porcja dzisiejszych plotek:

 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
trio
trio
hp 7
hp 7
hp 7
hp 7
hp 7
hp 7




skomentuj:



Wasze komentarze (65): sortuj ↓

gość16-07-16, 00:14, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Zaiste. Uwieeelbiam ludzi, którzy zrobią wszystko, żeby oczernić naprawdę dobre (w każdym tego słowa znaczeniu) gwiazdy. Aczkolwiek z niektórymi opisami mogę się zgodzić.

gość03-09-15, 07:35, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Bardzo subiektywna ocena tychże sław. Z niektórymi mogę się zgodzić

gość02-09-15, 10:57, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 02-09-15, 06:50 napisał(a):
gość, 01-09-15, 22:46 napisał(a):
gość, 01-09-15, 21:53 napisał(a):
gość, 01-09-15, 21:10 napisał(a): Zobaczcie co się dzieje we Francji, w Niemczech, w Anglii. Muzułmanie to dzicz, nie szanują europejskiej kultury i tworzą swoje ghetta. Z jakiej racji mamy im pomagać? Sorry, ale w Polsce mamy dosyć problemów.
I w belgii! Atakuja wszedzie! Jebane brudasy!
Popieram! Moze najpierw uporajmy sie z wlasnymi problemami i dopiero pozniej pomagajmy na okolo.. Tu jest komu pomagac...
Dzieci drogie. Wyłączcie telewizor i komputer i zacznijcie żyć w realnym świecie. Przestańcie pozwalać mediom na wciskanie sobie w głowy kitu do uszczelnania okien! Zacznijcie podróżować i na własne oczy zobaczcie co dzieje się w Niemczech, Francji, Belgii, Szwecji i innych krajach zamieszkiwane przez rzesze muzułmanów... Bo tam nie dzieje się NIC! Nic nadzwyczajnego, nic szczególnie niebezpiecznego poza ogólnym DOBROBYTEM! Na początku XX wieku tak samo podsycano nienawiść do Żydów, i jak to się skończyło?... Zacznijcie myśleć samodzielnie, nie za pomocą spreparowanych informacji!
Ty lepiej oczu otwórz bo tobie fałszywe idee tolerancji nawciskano. Mam znajomych w holandii to mam autentyczne informacje jak tam wygląda ta sytuacja. Gdyby tak cudnie było to by holandia nie chciała się ich pozbyć i nie dawala po iles tys euro za oddanie paszportu i wyjazd do swojego kraju maroko czy gdzie. WIĘCEJ ICH W EUROPIE NIE POTRZEBA!!! A ile turasow w niemczech jest to chybanie widziałaś. Chyba już z 20 procent i się mnożą. To jest dobrze niby? Mieszkam za granicą to chyba widzę nie i jest ich stanowczo za dużo, większość przestępstw to oni i balkany, gwałtów oni, bachorow oni. Nosz kurde obudź się! !!

gość02-09-15, 06:50, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 01-09-15, 22:46 napisał(a):
gość, 01-09-15, 21:53 napisał(a):
gość, 01-09-15, 21:10 napisał(a): Zobaczcie co się dzieje we Francji, w Niemczech, w Anglii. Muzułmanie to dzicz, nie szanują europejskiej kultury i tworzą swoje ghetta. Z jakiej racji mamy im pomagać? Sorry, ale w Polsce mamy dosyć problemów.
I w belgii! Atakuja wszedzie! Jebane brudasy!
Popieram! Moze najpierw uporajmy sie z wlasnymi problemami i dopiero pozniej pomagajmy na okolo.. Tu jest komu pomagac...
Dzieci drogie. Wyłączcie telewizor i komputer i zacznijcie żyć w realnym świecie. Przestańcie pozwalać mediom na wciskanie sobie w głowy kitu do uszczelnania okien! Zacznijcie podróżować i na własne oczy zobaczcie co dzieje się w Niemczech, Francji, Belgii, Szwecji i innych krajach zamieszkiwane przez rzesze muzułmanów... Bo tam nie dzieje się NIC! Nic nadzwyczajnego, nic szczególnie niebezpiecznego poza ogólnym DOBROBYTEM! Na początku XX wieku tak samo podsycano nienawiść do Żydów, i jak to się skończyło?... Zacznijcie myśleć samodzielnie, nie za pomocą spreparowanych informacji!

gość02-09-15, 04:53, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 01-09-15, 23:54 napisał(a):
Z wymienionych wyżej osób bardzo lubię Kate Winslet. A z osób, których tu nie ma - bardzo chciałabym poznać np. Meryl Streep, uważam, że jest genialna :) Z polskich aktorów uwielbiam Pana Więckiewicza, Kota czy Agatę Kuleszę.


Ktoś kto ma taki gust jak ja... MERYL

gość01-09-15, 23:54, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Z wymienionych wyżej osób bardzo lubię Kate Winslet. A z osób, których tu nie ma - bardzo chciałabym poznać np. Meryl Streep, uważam, że jest genialna :) Z polskich aktorów uwielbiam Pana Więckiewicza, Kota czy Agatę Kuleszę.

gość01-09-15, 22:46, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 01-09-15, 21:53 napisał(a):
gość, 01-09-15, 21:10 napisał(a): Zobaczcie co się dzieje we Francji, w Niemczech, w Anglii. Muzułmanie to dzicz, nie szanują europejskiej kultury i tworzą swoje ghetta. Z jakiej racji mamy im pomagać? Sorry, ale w Polsce mamy dosyć problemów.
I w belgii! Atakuja wszedzie! Jebane brudasy!
Popieram! Moze najpierw uporajmy sie z wlasnymi problemami i dopiero pozniej pomagajmy na okolo.. Tu jest komu pomagac...

gość01-09-15, 21:53, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 01-09-15, 21:10 napisał(a): Zobaczcie co się dzieje we Francji, w Niemczech, w Anglii. Muzułmanie to dzicz, nie szanują europejskiej kultury i tworzą swoje ghetta. Z jakiej racji mamy im pomagać? Sorry, ale w Polsce mamy dosyć problemów.
I w belgii! Atakuja wszedzie! Jebane brudasy!

gość01-09-15, 21:10, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Zobaczcie co się dzieje we Francji, w Niemczech, w Anglii. Muzułmanie to dzicz, nie szanują europejskiej kultury i tworzą swoje ghetta. Z jakiej racji mamy im pomagać? Sorry, ale w Polsce mamy dosyć problemów.

gość01-09-15, 20:18, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 01-09-15, 18:55 napisał(a):
gość, 01-09-15, 18:43 napisał(a):
gość, 01-09-15, 11:47 napisał(a): Miałam epizod z pewnym znanym człowiekiem i poza aspektem sławy, luksusu itp., oni są takimi samymi ludźmi jak my.
Możesz zdradzić z kim? Zaintrygowałaś mnie.
zabawna jestes,sławni ludzie tak samo miewają biegunkę,okres i pryszcza na tyłku;)rozwala mnie taka podjarka jakby to byli bogowie
Nie za bardzo wiem, do kogo kierowałaś ten komentarz. Jeśli do mnie, to chyba nie zrozumiałaś sensu tego, co napisałam. Odniosłam się do artykułu powyżej, w którym opisani są sławni ludzie, jakby posiadali oni inne cechy charakteru niż przeciętni ludzie. Tożsamości osoby, z którą coś mnie łączyło, nie będę zdradzać, bo nie uważam tego za konieczne.

gość01-09-15, 20:03, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 01-09-15, 18:54 napisał(a):
Okey, tylko i powiedz jakim prawem oni czegoś od Europy oczekują. Przyjechali na wyspę KOS i oburzeni, że nie mają gdzie spać i mówia, że jest gorzej niż w krajach 3 świata i nie sądzili, że tak jest w Europie. To jak jest tak źle to czemu tam przybyli? Może myśleli, że jaśnie panowie przyjadą to będą w 5gwaizdkowych hotelach mieszkać i może jeszcze służacych do dyspozycji mieć? Skąd ta arogancja u nich? Podobno uciekają przed wojną, więc powinni oczekiwać tylko pokoju w kraju do ktorego przybyli.

No dokładnie, ja tak samo tego nie rozumiem. W europie też były wojny i nikt z syrii nam nie pomagał i nigdy by nie pomógł. A teraz to jest nasz problem bo im tam źle. Dlaczego to jest nasz problem? Nie wiem jak było z nimi w polsce a wiem jak jest w austrii, jeszcze strajkowali bo się domagali lepszych warunków! Policja i wojsko musi ich pilnować bo się bija między sobą! Kto będzie rządził i kto kogo ma słuchać! Na tle etnicznym! Mówcie co chcecie ale to jest dzicz, nie wiem na cholerę sie z nimi cackać tak mamy. Nie podoba się to won! A nie kłótnie nosz k***a aż mnie ściska żeby powiedzieć uciekacie przed wojną jesteście obozie dla uchodźców w obcym kraju który wam pomaga zamknąć ryje i dziękowac na kolanach z apomoc a nie jeszcze się domagać czegokolwiek! Nic się im do diaska od nas europy nie mależy! Nic poza biletem na statek i afrykańskiego gówna z powrotem.

gość01-09-15, 18:55, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 01-09-15, 18:43 napisał(a):
gość, 01-09-15, 11:47 napisał(a):
Miałam epizod z pewnym znanym człowiekiem i poza aspektem sławy, luksusu itp., oni są takimi samymi ludźmi jak my.

Możesz zdradzić z kim? Zaintrygowałaś mnie.

zabawna jestes,sławni ludzie tak samo miewają biegunkę,okres i pryszcza na tyłku;)rozwala mnie taka podjarka jakby to byli bogowie

gość01-09-15, 18:54, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 01-09-15, 18:27 napisał(a):
gość, 01-09-15, 18:18 napisał(a):

Ta, tylko faceci. Jestescie smieszni. Całe rodziny z dziecmi przyjezdzaja, nikomu nie wadzą. Nic na ten temat nie wiecie i tylko obrażać potraficie...

Okey, tylko w Polsce dzieci głodują, tyle osób nie ma pracy, a zamiast pomagać POLAKOM, mamy dawać socjal uchodzcom?


Jeżeli naprawdę masz sumienie porównywać sytuację w Polsce z sytuacją w Syrii i Iraku, to znaczy, że nigdy nie spotkałeś nikogo, kto stamtąd uciekł i z nim nie rozmawiałeś. Najprawdopodobniej nie byłeś również nigdy w kraju trzeciego świata. W porównaniu do nich, żyje nam się tu jak w raju, nawet tym trochę biedniejszym. Zgadzam się, że Polska powinna wyciągnąć rękę do Polaków zamiast przez kolejną kadencję kraść pod stołem, ale to już niestety inna historia. Jesteśmy współodpowiedzialni za obecny cyrk i ISIS, bo bardzo chcieliśmy się podlizać Amerykanom. Powinniśmy teraz zachować resztki honoru i chociaż trochę się przyczynić do pomocy ludziom potrzebującym. Wiece, że Syryjscy chrześcijanie sprowadzeni do Polski przez jakąś fundację dostawali po 2,6 tys zł? A i tak złapali ich na nielegalnej ucieczce do Niemiec. Coś z naszym społeczeństwem jest nie tak i myślę, że powinniśmy wszyscy być trochę bardziej tolerancyjni, żeby nie robić piekła i tak już doświadczonym ludziom.
Okey, tylko i powiedz jakim prawem oni czegoś od Europy oczekują. Przyjechali na wyspę KOS i oburzeni, że nie mają gdzie spać i mówia, że jest gorzej niż w krajach 3 świata i nie sądzili, że tak jest w Europie. To jak jest tak źle to czemu tam przybyli? Może myśleli, że jaśnie panowie przyjadą to będą w 5gwaizdkowych hotelach mieszkać i może jeszcze służacych do dyspozycji mieć? Skąd ta arogancja u nich? Podobno uciekają przed wojną, więc powinni oczekiwać tylko pokoju w kraju do ktorego przybyli.

gość01-09-15, 18:44, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Oglądałam ostatnio dokument na wykopie o uchodźcach i powiem Wam tak im nie można pomagać bo Ci ludzie nie potrafią się przystosować do warunków jakie panują w Europie.
3 murzynów zostało złapanych we Włoszech na morzu, trafili do obozu na Sycylii,dostawali żarcie 1 raz dziennie to nie marudzili , że co to ma być, po pierwsze nie są u siebie po drugie jak się nie podoba to wracaj, co my mamy ugościć każdego i dać mu wszystko pod nos no chyba jakieś żarty.

gość01-09-15, 18:43, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 01-09-15, 11:47 napisał(a): Miałam epizod z pewnym znanym człowiekiem i poza aspektem sławy, luksusu itp., oni są takimi samymi ludźmi jak my.
Możesz zdradzić z kim? Zaintrygowałaś mnie.

gość01-09-15, 18:27, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 01-09-15, 18:18 napisał(a):

Ta, tylko faceci. Jestescie smieszni. Całe rodziny z dziecmi przyjezdzaja, nikomu nie wadzą. Nic na ten temat nie wiecie i tylko obrażać potraficie...

Okey, tylko w Polsce dzieci głodują, tyle osób nie ma pracy, a zamiast pomagać POLAKOM, mamy dawać socjal uchodzcom?

Jeżeli naprawdę masz sumienie porównywać sytuację w Polsce z sytuacją w Syrii i Iraku, to znaczy, że nigdy nie spotkałeś nikogo, kto stamtąd uciekł i z nim nie rozmawiałeś. Najprawdopodobniej nie byłeś również nigdy w kraju trzeciego świata. W porównaniu do nich, żyje nam się tu jak w raju, nawet tym trochę biedniejszym. Zgadzam się, że Polska powinna wyciągnąć rękę do Polaków zamiast przez kolejną kadencję kraść pod stołem, ale to już niestety inna historia. Jesteśmy współodpowiedzialni za obecny cyrk i ISIS, bo bardzo chcieliśmy się podlizać Amerykanom. Powinniśmy teraz zachować resztki honoru i chociaż trochę się przyczynić do pomocy ludziom potrzebującym. Wiece, że Syryjscy chrześcijanie sprowadzeni do Polski przez jakąś fundację dostawali po 2,6 tys zł? A i tak złapali ich na nielegalnej ucieczce do Niemiec. Coś z naszym społeczeństwem jest nie tak i myślę, że powinniśmy wszyscy być trochę bardziej tolerancyjni, żeby nie robić piekła i tak już doświadczonym ludziom.

gość01-09-15, 18:18, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 01-09-15, 18:03 napisał(a):
gość, 01-09-15, 17:55 napisał(a):
gość, 01-09-15, 17:47 napisał(a):
gość, 01-09-15, 17:44 napisał(a):
gość, 01-09-15, 17:35 napisał(a):
gość, 01-09-15, 17:21 napisał(a):
gość, 01-09-15, 17:12 napisał(a):
gość, 01-09-15, 17:09 napisał(a):
Uchodźcy przybywają masowo do Europy. Dlaczego oni nie idą do państw np Maroko, ZEA, Kuwejt itd. Przeciez to sa bogate panstwa gdzie NIE MA WOJEN. Tam jest taka sama religia, kultura wiec czemu ich tak ciagnie do Europy? Czekam na Wasze opinie.

bo to sa lenie i nieroby smierdzace,tam by musieli pracowac a w europie beda dostawac socjal i sie rozmnazac jak wszy

To czemu przywódcy państw tego nie dostrzegają?

Dostrzegają,ale nic z tym nie robią ;)

G.. wiecie a najmądrzejsi. Tam jest zupełnie inne prawo. Większość krajów zatoki ma uchodźców gdzieś, bo to byłby problem. Dostanie wizy do takiego kraju jest praktycznie nieosiągalne dla ludzie z rejonu objętego wojną, a tam policja nie aresztuje na granicach tylko strzela. Oni potrzebują pomocy. Polacy też kiedyś uciekali przed wojną. Dlaczego nie potraficie ich chociaż trochę zrozumieć? Najpierw Polska przyczynia się do destabilizacji regionu wspierając Stany w inwazji na Irak a teraz umywa ręce i ofiary tej destabilizacji ma w D... nieładnie.

Ty im pomoz,kretynko

popieram zabieraj z 10 facetow (bo to sami faceci sa) do swojego m2 i pomagaj. sie zastanow co mowisz zanim.kogos obrazisz nastepnym razem. destabilizacje to ty masz z intelektem!


Ta, tylko faceci. Jestescie smieszni. Całe rodziny z dziecmi przyjezdzaja, nikomu nie wadzą. Nic na ten temat nie wiecie i tylko obrażać potraficie...

Okey, tylko w Polsce dzieci głodują, tyle osób nie ma pracy, a zamiast pomagać POLAKOM, mamy dawać socjal uchodzcom?

gość01-09-15, 18:03, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 01-09-15, 17:55 napisał(a):
gość, 01-09-15, 17:47 napisał(a):
gość, 01-09-15, 17:44 napisał(a):
gość, 01-09-15, 17:35 napisał(a):
gość, 01-09-15, 17:21 napisał(a):
gość, 01-09-15, 17:12 napisał(a):
gość, 01-09-15, 17:09 napisał(a):
Uchodźcy przybywają masowo do Europy. Dlaczego oni nie idą do państw np Maroko, ZEA, Kuwejt itd. Przeciez to sa bogate panstwa gdzie NIE MA WOJEN. Tam jest taka sama religia, kultura wiec czemu ich tak ciagnie do Europy? Czekam na Wasze opinie.

bo to sa lenie i nieroby smierdzace,tam by musieli pracowac a w europie beda dostawac socjal i sie rozmnazac jak wszy

To czemu przywódcy państw tego nie dostrzegają?

Dostrzegają,ale nic z tym nie robią ;)

G.. wiecie a najmądrzejsi. Tam jest zupełnie inne prawo. Większość krajów zatoki ma uchodźców gdzieś, bo to byłby problem. Dostanie wizy do takiego kraju jest praktycznie nieosiągalne dla ludzie z rejonu objętego wojną, a tam policja nie aresztuje na granicach tylko strzela. Oni potrzebują pomocy. Polacy też kiedyś uciekali przed wojną. Dlaczego nie potraficie ich chociaż trochę zrozumieć? Najpierw Polska przyczynia się do destabilizacji regionu wspierając Stany w inwazji na Irak a teraz umywa ręce i ofiary tej destabilizacji ma w D... nieładnie.

Ty im pomoz,kretynko

popieram zabieraj z 10 facetow (bo to sami faceci sa) do swojego m2 i pomagaj. sie zastanow co mowisz zanim.kogos obrazisz nastepnym razem. destabilizacje to ty masz z intelektem!


Ta, tylko faceci. Jestescie smieszni. Całe rodziny z dziecmi przyjezdzaja, nikomu nie wadzą. Nic na ten temat nie wiecie i tylko obrażać potraficie...

gość01-09-15, 17:59, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 01-09-15, 17:52 napisał(a):
gość, 01-09-15, 17:35 napisał(a):
gość, 01-09-15, 17:21 napisał(a):
gość, 01-09-15, 17:12 napisał(a):
gość, 01-09-15, 17:09 napisał(a):

poszlam dzis do urzedu pracy mieszkam w noemczech pracowalam ciezko 10 laz zwolnili mnie bo bylamw ciazy i skysze ze nic nie dostane bo mi sie nie nalezy a pracy tez nie bo nie mam samochodu na ktory mnue poprostu nie stac bo nie mam pracy. dzis rano w drodze do up slysze w radio ze przyjezdzaja pociagi pelne uchodzcow i uwaga oni zaraz distaja zasilek:( i ja mam z nimi wg pana Biedronia sympatyzowac? to moze pan biedron z pania merkel na ktoraa glosowalam! mi teraz wyjasnia czemu ja musze zasuwac i sprzatac po ludziach ubikacje by miec na chleb a oni nic nie robia i dostaja zasilek!!!! nie sorry moja tolerancja dzis umarla. lukiem bede ich omijac a na wybory zaglosuje na nacjonalistow! dziekuje bardzo za taka sorawiedöiwa przyszlosc narodu. a na zyczenie merkel 2 podatnikow jej urodzilam tak nawiasem!


też mieszkam w Niemczech i znam sytuację urzędową. TRZEBA BYŁO PŁACIĆ SKŁADKI to byś dostała zasiłek!! Ja też pracuję na umowach śmieciowych jako nauczyciel i wiem, że żaden zasiłek w przypadku zwolnienia mi się nie należy, ale nie płaczę z tego powodu! Trzeba było przez te 10 lat sobie znaleźć Stelle a nie dorabiać po kątach na Honorarbasis a teraz masz jeszcze pretensje. Co mają tutaj imigranci z głodu zdechnąć? Dostają jakieś minimalne pieniądze i polowe zakwaterowanie. Żal wam tyłki ściska. Ludzie tragedię życiową przeżywają a wy nawet tych ochłapów zazdrościcie. Idź do urzędu pracy to na pewno coś dostaniesz jeśli znasz w ogóle język. Pracy w Niemczech jest masa!

gość01-09-15, 17:55, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 01-09-15, 17:47 napisał(a):
gość, 01-09-15, 17:44 napisał(a):
gość, 01-09-15, 17:35 napisał(a):
gość, 01-09-15, 17:21 napisał(a):
gość, 01-09-15, 17:12 napisał(a):
gość, 01-09-15, 17:09 napisał(a): Uchodźcy przybywają masowo do Europy. Dlaczego oni nie idą do państw np Maroko, ZEA, Kuwejt itd. Przeciez to sa bogate panstwa gdzie NIE MA WOJEN. Tam jest taka sama religia, kultura wiec czemu ich tak ciagnie do Europy? Czekam na Wasze opinie.
bo to sa lenie i nieroby smierdzace,tam by musieli pracowac a w europie beda dostawac socjal i sie rozmnazac jak wszy
To czemu przywódcy państw tego nie dostrzegają?
Dostrzegają,ale nic z tym nie robią ;)
G.. wiecie a najmądrzejsi. Tam jest zupełnie inne prawo. Większość krajów zatoki ma uchodźców gdzieś, bo to byłby problem. Dostanie wizy do takiego kraju jest praktycznie nieosiągalne dla ludzie z rejonu objętego wojną, a tam policja nie aresztuje na granicach tylko strzela. Oni potrzebują pomocy. Polacy też kiedyś uciekali przed wojną. Dlaczego nie potraficie ich chociaż trochę zrozumieć? Najpierw Polska przyczynia się do destabilizacji regionu wspierając Stany w inwazji na Irak a teraz umywa ręce i ofiary tej destabilizacji ma w D... nieładnie.
Ty im pomoz,kretynko
popieram zabieraj z 10 facetow (bo to sami faceci sa) do swojego m2 i pomagaj. sie zastanow co mowisz zanim.kogos obrazisz nastepnym razem. destabilizacje to ty masz z intelektem!

gość01-09-15, 17:55, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 01-09-15, 17:52 napisał(a):
gość, 01-09-15, 17:35 napisał(a):
gość, 01-09-15, 17:21 napisał(a):
gość, 01-09-15, 17:12 napisał(a):
gość, 01-09-15, 17:09 napisał(a): Uchodźcy przybywają masowo do Europy. Dlaczego oni nie idą do państw np Maroko, ZEA, Kuwejt itd. Przeciez to sa bogate panstwa gdzie NIE MA WOJEN. Tam jest taka sama religia, kultura wiec czemu ich tak ciagnie do Europy? Czekam na Wasze opinie.
bo to sa lenie i nieroby smierdzace,tam by musieli pracowac a w europie beda dostawac socjal i sie rozmnazac jak wszy
To czemu przywódcy państw tego nie dostrzegają?
Dostrzegają,ale nic z tym nie robią ;)
poszlam dzis do urzedu pracy mieszkam w noemczech pracowalam ciezko 10 laz zwolnili mnie bo bylamw ciazy i skysze ze nic nie dostane bo mi sie nie nalezy a pracy tez nie bo nie mam samochodu na ktory mnue poprostu nie stac bo nie mam pracy. dzis rano w drodze do up slysze w radio ze przyjezdzaja pociagi pelne uchodzcow i uwaga oni zaraz distaja zasilek:( i ja mam z nimi wg pana Biedronia sympatyzowac? to moze pan biedron z pania merkel na ktoraa glosowalam! mi teraz wyjasnia czemu ja musze zasuwac i sprzatac po ludziach ubikacje by miec na chleb a oni nic nie robia i dostaja zasilek!!!! nie sorry moja tolerancja dzis umarla. lukiem bede ich omijac a na wybory zaglosuje na nacjonalistow! dziekuje bardzo za taka sorawiedöiwa przyszlosc narodu. a na zyczenie merkel 2 podatnikow jej urodzilam tak nawiasem!
Powinno być moim zdaniem 0 socjalu dla uchodźców i by się zweryfikowało czy przybyli tu ze względu na panującą w ich kraju wojnę. Czekam na dalsze wypowiedzi.

gość01-09-15, 17:53, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 01-09-15, 17:47 napisał(a):
gość, 01-09-15, 17:44 napisał(a):
gość, 01-09-15, 17:35 napisał(a):
gość, 01-09-15, 17:21 napisał(a):
gość, 01-09-15, 17:12 napisał(a):
gość, 01-09-15, 17:09 napisał(a):
Uchodźcy przybywają masowo do Europy. Dlaczego oni nie idą do państw np Maroko, ZEA, Kuwejt itd. Przeciez to sa bogate panstwa gdzie NIE MA WOJEN. Tam jest taka sama religia, kultura wiec czemu ich tak ciagnie do Europy? Czekam na Wasze opinie.

bo to sa lenie i nieroby smierdzace,tam by musieli pracowac a w europie beda dostawac socjal i sie rozmnazac jak wszy

To czemu przywódcy państw tego nie dostrzegają?

Dostrzegają,ale nic z tym nie robią ;)

G.. wiecie a najmądrzejsi. Tam jest zupełnie inne prawo. Większość krajów zatoki ma uchodźców gdzieś, bo to byłby problem. Dostanie wizy do takiego kraju jest praktycznie nieosiągalne dla ludzie z rejonu objętego wojną, a tam policja nie aresztuje na granicach tylko strzela. Oni potrzebują pomocy. Polacy też kiedyś uciekali przed wojną. Dlaczego nie potraficie ich chociaż trochę zrozumieć? Najpierw Polska przyczynia się do destabilizacji regionu wspierając Stany w inwazji na Irak a teraz umywa ręce i ofiary tej destabilizacji ma w D... nieładnie.


Ty im pomoz,kretynko


O, widzę, że odpowiedź bardzo elokwentna.
Pomagam. Znam wiele osób z tych terenów ogarniętych wojną, ich rodzina tam ginie, domy są burzone, żeby uciec trzeba oddać przemytnikowi oszczędności życia a i tak nie ma gwarancji, że przeżyjesz podróż. To są LUDZIE do cholery. Skąd w was tyle jadu? Nie współczujecie drugiemu człowiekowi w potrzebie, umywacie ręce od problemu i jeszcze na nich plujecie. Wstyd Polacy!!

gość01-09-15, 17:52, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 01-09-15, 17:35 napisał(a):
gość, 01-09-15, 17:21 napisał(a):
gość, 01-09-15, 17:12 napisał(a):
gość, 01-09-15, 17:09 napisał(a): Uchodźcy przybywają masowo do Europy. Dlaczego oni nie idą do państw np Maroko, ZEA, Kuwejt itd. Przeciez to sa bogate panstwa gdzie NIE MA WOJEN. Tam jest taka sama religia, kultura wiec czemu ich tak ciagnie do Europy? Czekam na Wasze opinie.
bo to sa lenie i nieroby smierdzace,tam by musieli pracowac a w europie beda dostawac socjal i sie rozmnazac jak wszy
To czemu przywódcy państw tego nie dostrzegają?
Dostrzegają,ale nic z tym nie robią ;)
poszlam dzis do urzedu pracy mieszkam w noemczech pracowalam ciezko 10 laz zwolnili mnie bo bylamw ciazy i skysze ze nic nie dostane bo mi sie nie nalezy a pracy tez nie bo nie mam samochodu na ktory mnue poprostu nie stac bo nie mam pracy. dzis rano w drodze do up slysze w radio ze przyjezdzaja pociagi pelne uchodzcow i uwaga oni zaraz distaja zasilek:( i ja mam z nimi wg pana Biedronia sympatyzowac? to moze pan biedron z pania merkel na ktoraa glosowalam! mi teraz wyjasnia czemu ja musze zasuwac i sprzatac po ludziach ubikacje by miec na chleb a oni nic nie robia i dostaja zasilek!!!! nie sorry moja tolerancja dzis umarla. lukiem bede ich omijac a na wybory zaglosuje na nacjonalistow! dziekuje bardzo za taka sorawiedöiwa przyszlosc narodu. a na zyczenie merkel 2 podatnikow jej urodzilam tak nawiasem!

gość01-09-15, 17:47, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 01-09-15, 17:44 napisał(a):
gość, 01-09-15, 17:35 napisał(a):
gość, 01-09-15, 17:21 napisał(a):
gość, 01-09-15, 17:12 napisał(a):
gość, 01-09-15, 17:09 napisał(a): Uchodźcy przybywają masowo do Europy. Dlaczego oni nie idą do państw np Maroko, ZEA, Kuwejt itd. Przeciez to sa bogate panstwa gdzie NIE MA WOJEN. Tam jest taka sama religia, kultura wiec czemu ich tak ciagnie do Europy? Czekam na Wasze opinie.
bo to sa lenie i nieroby smierdzace,tam by musieli pracowac a w europie beda dostawac socjal i sie rozmnazac jak wszy
To czemu przywódcy państw tego nie dostrzegają?
Dostrzegają,ale nic z tym nie robią ;)
G.. wiecie a najmądrzejsi. Tam jest zupełnie inne prawo. Większość krajów zatoki ma uchodźców gdzieś, bo to byłby problem. Dostanie wizy do takiego kraju jest praktycznie nieosiągalne dla ludzie z rejonu objętego wojną, a tam policja nie aresztuje na granicach tylko strzela. Oni potrzebują pomocy. Polacy też kiedyś uciekali przed wojną. Dlaczego nie potraficie ich chociaż trochę zrozumieć? Najpierw Polska przyczynia się do destabilizacji regionu wspierając Stany w inwazji na Irak a teraz umywa ręce i ofiary tej destabilizacji ma w D... nieładnie.
Ty im pomoz,kretynko

gość01-09-15, 17:44, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 01-09-15, 17:35 napisał(a):
gość, 01-09-15, 17:21 napisał(a):
gość, 01-09-15, 17:12 napisał(a):
gość, 01-09-15, 17:09 napisał(a):
Uchodźcy przybywają masowo do Europy. Dlaczego oni nie idą do państw np Maroko, ZEA, Kuwejt itd. Przeciez to sa bogate panstwa gdzie NIE MA WOJEN. Tam jest taka sama religia, kultura wiec czemu ich tak ciagnie do Europy? Czekam na Wasze opinie.

bo to sa lenie i nieroby smierdzace,tam by musieli pracowac a w europie beda dostawac socjal i sie rozmnazac jak wszy

To czemu przywódcy państw tego nie dostrzegają?

Dostrzegają,ale nic z tym nie robią ;)


G.. wiecie a najmądrzejsi. Tam jest zupełnie inne prawo. Większość krajów zatoki ma uchodźców gdzieś, bo to byłby problem. Dostanie wizy do takiego kraju jest praktycznie nieosiągalne dla ludzie z rejonu objętego wojną, a tam policja nie aresztuje na granicach tylko strzela. Oni potrzebują pomocy. Polacy też kiedyś uciekali przed wojną. Dlaczego nie potraficie ich chociaż trochę zrozumieć? Najpierw Polska przyczynia się do destabilizacji regionu wspierając Stany w inwazji na Irak a teraz umywa ręce i ofiary tej destabilizacji ma w D... nieładnie.

strony
1 2 3
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne plotki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida