Po tym jak Lidl zakończył kampanię promocyjną, której bohaterami byli Karol Okrasa i Pascal Brodnicki, przyszła pora na nowe spoty. W nowym sezonie znów spotkamy się z Okrasą, do którego dołączyła lubiana przez widzów Dorota Wellman.

Dziś odbyła się konferencja Lidla, na której pojawili się bohaterowie kampanii. Wellman w świetnym nastroju ubrana w sukienkę w kolorowe, duże kwiaty. Okrasa też wyglądał na zadowolonego z nowej współpracownicy.

Jak pisze portal wirtualnemedia akcja reklamowa wystartuje w czwartek. Będzie mieć konwencję talk show Dorota, Karol i Goście. Wellman i Okrasa będą się spotykać z różnymi osobami (również znanymi, między innymi Anną Muchą, Stefano Terrazzino i Borysem Szycem) i będą rozmawiać o gotowaniu. Rozmowom będą towarzyszyć spoty, które pokażą przygotowanie potraw i ofertę promocyjną sieci.

Jest coś jeszcze. Dorota Wellman zapowiedziała, że 300 tysięcy złotych honorarium za występy w reklamach przekaże na cele charytatywne. 100 tysięcy złotych otrzyma Fundacja TVN, a pozostałe 200 tysięcy złotych dziennikarka przekaże na inne cele charytatywne.

Wellman odda 300 tys zł honorarium za występ w reklamie

Wellman odda 300 tys zł honorarium za występ w reklamie

Wellman odda 300 tys zł honorarium za występ w reklamie

Wellman odda 300 tys zł honorarium za występ w reklamie

Wellman odda 300 tys zł honorarium za występ w reklamie

Wellman odda 300 tys zł honorarium za występ w reklamie

Wellman odda 300 tys zł honorarium za występ w reklamie