Mariah Carey została nową twarzą włoskiej firmy odzieżowej Pinko. Tym samym zajęła miejsce Elle MacPherson, Evie Herzigovej i Naomi Campbell, które wcześniej już reklamowały tę markę.

Pinko to tak naprawdę odzież dla młodych dziewcząt, ale firmie widocznie nie przeszkadza wiek Mimi (36 lat) – liczy się w końcu młodość ducha. I odpowiednie nazwisko.

Piosenkarkę fotografował nie byle kto – sam Michelangelo Di Battista.

– Jestem bardzo podekscytowana – mówi Mariah. – Zawsze, kiedy jestem we Włoszech, idę do sklepu Pinko.

Pojawiły się głosy, że być może znana z bujnych kształtów gwiazda odwiedzie dziewczęta od przesadnego odchudzania się.

– Nic nie powinno być zabronione – twierdzi Carey. – Są osoby, które są naturalnie szczupłe i mieszczą się w XS. Wszystko gra, dopóki dziewczyny nie robią sobie krzywdy, aby osiągnąć cel.