Kate Moss jako kolejna już gwiazda podpisała kontrakt z firmą COTY, zgodnie z którym ma być twarzą własnej linii perfum.

Kate to już ikona nie tylko mody, ale i sposobu bycia, nawet jeśli podlega on licznym i częstym krytykom. Mimo wszystko od czasu kampanii reklamowych dla Calvina Kleina jest symbolem dziewczęcego elementu kobiecości. To media lolita, uważana za jedną z najpiękniejszych, najbardziej oryginalnych modelek swojego pokolenia. Tysiące kobiet naśladują chociażby jej niepowtarzalny styl ubierania się.

– Kate Moss definiuje, czym jest współczesny styl glamour. Jej styl, a właściwie różnorodność stylu inspiruje kobiety na całym świecie. Jej wyjątkowy wizerunek przesuwa granice piękna w zupełnie nowym kierunku – mówi Steve Mormoris, Senior Vice President Global Marketing, Coty Beauty. – Kate łączy w sobie wszystko to, co może być interesujące we współczesnej kobiecie. Jest osobą, z którą zawsze lubiłem współpracować.

Zapach wejdzie na europejski rynek jesienią 2007 r.

Jeżeli będzie tak wyjątkowy, jak odzieżowy styl Kate, to zapowiada się ciekawie. Niestety, firma nie ujawniła, jak ma wyglądać flakon i z jakich nut mają być skomponowane same perfumy. Oczywiście poinformujemy Was o tym, jak tylko pojawią się nowe szczegóły.

Zobacz też: Jak pachnie Kylie? – Pocałunek przez flakon perfum.

Ciekawostka: Kate Moss reklamująca perfumy Bvlgari: