wtorek 08-12-15, czytany: 22820 razy, autor: fyla

Khloe Kardashian o w這s od tragedii na planie show!

By這 bardzo niebezpiecznie.

Khloe KardashianKhloe Kardashian / Fame/Flynet, Instagram
Te dziewczyny dla s豉wy s w stanie zrobi bardzo wiele. Powi瘯szaj usta, pupy, po郵adki, codziennie robi wieczorowe makija瞠, sprzedaj swoje 篡cie prywatne. S w stanie p鎩嗆 w paszcz lwa, by zarobi pieni康ze. W przypadku Khloe Kardashian (31 l.) to ostatnie powiedzenie by這 dos這wne.

Kardashianka prze篡豉 chwile grozy w Meksyku. Ca豉 rodzinka wybra豉 si tam po to, by si zrelaksowa. Nie wszystko posz這 po ich my郵i. Kiedy Khloe zdecydowa豉 si na wej軼ie w klatk pe軟 lw闚, szybko po瘸這wa豉 swojej decyzji. Nie przypad豉 do gustu dzikim kotkom. W efekcie trener zwierz徠 musia zas豉nia j w豉snym cia貫m, a inne osoby, w tym Kendall Jenner, krzycza造, by nie przysz這 jej do g這wy ucieka.

Wsp馧czujemy.

 




Khloe Kardashian o w這s od tragedii na planie show!

Khloe Kardashian o w這s od tragedii na planie show!

Khloe Kardashian o w這s od tragedii na planie show!



 
Ostatnio dodane fotki:zobacz ca陰 galeri »
Khloe,Kendall,
Khloe,Kendall,
Kourtney,Khloe,Ken...
Kourtney,Khloe,Ken...
Kim,Kourtney,Khloe
Kim,Kourtney,Khloe
Kim,Kourtney,Khloe
Kim,Kourtney,Khloe




skomentuj:



Wasze komentarze (29): sortuj ↓

go嗆09-12-15, 20:56, cytuj Oce ten komentarz: oce na plus0 oce na minus0 

Tragicznie to by si mog這 sko鎍zy, ale nie dla niej, a dla kot闚. Zacz窸yby si niespokojnie zachowywa, to by je zastrzelono, w ko鎍u celebrytki wi璚ej warte...

go嗆09-12-15, 14:01, cytuj Oce ten komentarz: oce na plus0 oce na minus0 

go嗆, 08-12-15, 21:07 napisa(a):
Zobaczy造 bawoli ty貫k i instynktownie zrobi造 si g這dne. :)


:)

go嗆09-12-15, 12:32, cytuj Oce ten komentarz: oce na plus0 oce na minus0 

na jej tyleczek mialy chec.

go嗆08-12-15, 23:09, cytuj Oce ten komentarz: oce na plus0 oce na minus0 

Poznaly sie lwy na niej

go嗆08-12-15, 22:27, cytuj Oce ten komentarz: oce na plus0 oce na minus0 

T逝ste mi瘰o, dobre mi瘰o.

go嗆08-12-15, 22:17, cytuj Oce ten komentarz: oce na plus0 oce na minus0 

go嗆, 08-12-15, 21:52 napisa(a): Ona jest fajna ciep豉 i inteligentna. Niestety faceci nie lubi takich kobiet. Lubi idiotki. Im g逝pota tym lepsza
Dokladnie najsympatyczniejsza i szczera nawet jak pytaj gwiazdy Hollywood np demi lovato czy jen Lawrence to powiedzia造 ze ma kaw wybra造by si z kardashianowej rodziny w豉sne z khloe. Szkoda jej ze w 篡ciu jej si nie uk豉da marzy o dziecku niech si w ko鎍u jej spelni

go嗆08-12-15, 21:52, cytuj Oce ten komentarz: oce na plus0 oce na minus0 

Ona jest fajna ciep豉 i inteligentna. Niestety faceci nie lubi takich kobiet. Lubi idiotki. Im g逝pota tym lepsza

go嗆08-12-15, 21:07, cytuj Oce ten komentarz: oce na plus0 oce na minus0 

Zobaczy造 bawoli ty貫k i instynktownie zrobi造 si g這dne. :)

go嗆08-12-15, 19:52, cytuj Oce ten komentarz: oce na plus0 oce na minus0 

haha poczuly plastik i myslaly 瞠 miska z zarciem

go嗆08-12-15, 17:33, cytuj Oce ten komentarz: oce na plus0 oce na minus0 

Fuj oblesny babsztyl

go嗆08-12-15, 17:32, cytuj Oce ten komentarz: oce na plus0 oce na minus0 

Szpetota nie by這 by jej szkoda

go嗆08-12-15, 17:31, cytuj Oce ten komentarz: oce na plus0 oce na minus0 

Jak jej ta doopa sterczy bleee

go嗆08-12-15, 17:01, cytuj Oce ten komentarz: oce na plus0 oce na minus0 

Czy o a zg逝pia豉? Zycie jej nie mi貫 czy co

go嗆08-12-15, 16:47, cytuj Oce ten komentarz: oce na plus0 oce na minus0 

go嗆, 08-12-15, 13:41 napisa(a):
go嗆, 08-12-15, 13:24 napisa(a): To by這 zaplanowane
Tylko czeka豉m na takie komentarze... Ludzie, przecie to s dzikie zwierz皻a, one nie dosta造 scenariusza.
Ale wesz豉 tam, by o niej pisano.

go嗆08-12-15, 16:45, cytuj Oce ten komentarz: oce na plus0 oce na minus0 

go嗆, 08-12-15, 15:07 napisa(a): Mo瞠cie mnie hejtowac ale ta panna jest mega podobna do mojego psa, boksera. No po prostu a si sama dziwi, m鎩 Rambo ju niestety od paru lat jest martwy, ale przysi璕am, by z mordki identyczny.
Ja widuj sporo bokser闚 z jej twarz, tak瞠 瘸dna nowo嗆. ;)

go嗆08-12-15, 15:45, cytuj Oce ten komentarz: oce na plus0 oce na minus0 

zobaczy造 tyle szynki to chcia造 szarpa

go嗆08-12-15, 15:07, cytuj Oce ten komentarz: oce na plus0 oce na minus0 

Mo瞠cie mnie hejtowac ale ta panna jest mega podobna do mojego psa, boksera. No po prostu a si sama dziwi, m鎩 Rambo ju niestety od paru lat jest martwy, ale przysi璕am, by z mordki identyczny.

go嗆08-12-15, 14:30, cytuj Oce ten komentarz: oce na plus0 oce na minus0 

Jaki tepak haha

go嗆08-12-15, 14:26, cytuj Oce ten komentarz: oce na plus0 oce na minus0 

Rany,wsz璠zie ich mordy...s nikim,嫵dnego talentu...podniecacie sie a one nawet nie wiedza co to jest Polska...嫵這sne..

go嗆08-12-15, 14:18, cytuj Oce ten komentarz: oce na plus0 oce na minus0 

go嗆, 08-12-15, 14:17 napisa(a):
go嗆, 08-12-15, 14:12 napisa(a): Dzikie zwierze to dzikie zwierze, nie wiem jak mozna je kochac czy sie nimi fascybnowac do tego stopnia aby nie rozumiec ich natury. No ale w stosunku do ludzi mam takie samo podejscie - nie kocham tych, ktorzy nie kochaja mnie. Moze to kwestia logiki, nie logiki w "kochaniu dzikich zwierzat" nie ma zadnej wiec nie wiem skad taka zajawka innych ludzi i chec ratowania tych zwierzat przed wyginieciem...
Nie wspominajac o mi這軼i do zwierzat ,wiesz co to jest 豉鎍uch pokarmowy ?
I skutki jego przerwania?

go嗆08-12-15, 14:17, cytuj Oce ten komentarz: oce na plus0 oce na minus0 

go嗆, 08-12-15, 14:12 napisa(a): Dzikie zwierze to dzikie zwierze, nie wiem jak mozna je kochac czy sie nimi fascybnowac do tego stopnia aby nie rozumiec ich natury. No ale w stosunku do ludzi mam takie samo podejscie - nie kocham tych, ktorzy nie kochaja mnie. Moze to kwestia logiki, nie logiki w "kochaniu dzikich zwierzat" nie ma zadnej wiec nie wiem skad taka zajawka innych ludzi i chec ratowania tych zwierzat przed wyginieciem...
Nie wspominajac o mi這軼i do zwierzat ,wiesz co to jest 豉鎍uch pokarmowy ?

go嗆08-12-15, 14:12, cytuj Oce ten komentarz: oce na plus0 oce na minus0 

Dzikie zwierze to dzikie zwierze, nie wiem jak mozna je kochac czy sie nimi fascybnowac do tego stopnia aby nie rozumiec ich natury. No ale w stosunku do ludzi mam takie samo podejscie - nie kocham tych, ktorzy nie kochaja mnie. Moze to kwestia logiki, nie logiki w "kochaniu dzikich zwierzat" nie ma zadnej wiec nie wiem skad taka zajawka innych ludzi i chec ratowania tych zwierzat przed wyginieciem...

go嗆08-12-15, 14:07, cytuj Oce ten komentarz: oce na plus0 oce na minus0 

Sp鎩rzcie dok豉dnie na zdj璚ia, a raczej na twarz tego trenera. On si 鄉ieje, w zwi您ku z czym gdyby chcia造 j zaatakowa to by si nie 鄉ia. On j po prostu zas豉nia, bo zwierz皻a jej nie zna造 a jego tak, i to taka taktyka zas豉niania - swoim zapachem.

go嗆08-12-15, 13:53, cytuj Oce ten komentarz: oce na plus0 oce na minus0 

szkoda 瞠 j nie rozszarpa造 , chocia jeden odcinek bym obejrza豉 z tego ich durnowatego show dla my郵帷ych inaczej

go嗆08-12-15, 13:41, cytuj Oce ten komentarz: oce na plus0 oce na minus0 

go嗆, 08-12-15, 13:24 napisa(a): To by這 zaplanowane
Tylko czeka豉m na takie komentarze... Ludzie, przecie to s dzikie zwierz皻a, one nie dosta造 scenariusza.

strony
1 2
 

nast瘼na strona »



Reklama


Pokrewne filmiki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida