czwartek 17-12-15, czytany: 27469 razy, autor: fyla

To foto na Instagramie Khloe Kardashian chwyta za serce

Można się wzruszyć.

Khloe KardashianKhloe Kardashian / Fame/Flynet, Instagram
Teoretycznie ta rodzinka pokazuje nam wszystkie szczegóły ze swojego życia prywatnego. Są jednak sprawy, które wolą przemilczeć, udać, że ich nie ma, zepchnąć na boczny tor.

Jakiś czas temu z familią pokłócił się Rob Kardashian. Doszło nawet do tego, że uciekł ze ślubu swojej siostry, Kim Kardashian. Mama wmawiała mu, że jest zakałą rodziny, wpadł w depresję, mocno przytył. Dodatkowym ciosem było odejście od Khloe Kardashian jego najlepszego przyjaciela, Lamara Odoma.

Dziś stosunki Roba z siostrami mocno się poprawiły. Jego losem zawsze mocno przejmuje się Khloe. Ostatnio pokazała na Instagramie wspólne foto sprzed lat i napisała:

Gdybyś tylko mógł spojrzeć na siebie moimi oczami. Zawsze miałam obsesję na twoim punkcie. My i tylko my.


Można się wzruszyć.



If only you could see yourself through my eyes! I'll forever be obsessed with you! My one and only! #MyAce

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Khloé (@khloekardashian)




To foto na Instagramie Khloe Kardashian chwyta za serce

To foto na Instagramie Khloe Kardashian chwyta za serce

To foto na Instagramie Khloe Kardashian chwyta za serce



 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Khloe,Kendall,
Khloe,Kendall,
Kourtney,Khloe,Ken...
Kourtney,Khloe,Ken...
Kim,Kourtney,Khloe
Kim,Kourtney,Khloe
Kim,Kourtney,Khloe
Kim,Kourtney,Khloe




skomentuj:



Wasze komentarze (17): sortuj ↓

gość18-12-15, 01:56, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

KOCHANI OBEJRZYJCIE SOBIE NA YOU TUBE "BYLY SZEF CITIBANK PHILIP WOLLEN O ZWIERZETACH W MENU " i film "ZIEMIANIE"I "GARY YOUROFSKY PL " Ten horror musi sie skończyc ! Razem damy rade !

gość17-12-15, 22:43, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Co za idiota to tłumaczył?
"I'll forever be obsessed with you! My one and only!"
Oznacza -> Zawsze będę miała na Twoim punkcie fioła. Mój Ty jedyny w swoim rodzaju!

gość17-12-15, 21:53, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ale North się ładnie uśmiecha na tym zdjęciu:)

gość17-12-15, 21:34, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 17-12-15, 08:04 napisał(a): Haha tłumaczenie boskie :) Rob to emocjonalny wrak. Chyba zabrakło mu męskiego wzorca. Uzala się nad sobą. Ma nadwagą bo żarł jak prosie nie muszac nawet zarabiać $. Teraz czuję się brzydki i znowu bek. Facet jest zdrowy i nie docenia tego. Mu potrzebny kop w dupe a nie głaskanie po głowie. Ja jeszcze rok temu podobnie jak on uzalałam sie nad pier**lami typu brak przerwy miedzy udami,a z dnia na dzień musiałam podjąć walkę o życie. Czasem potrzebny jest taki kopniak w leniwe dupsko by rozum człowiekowi wrócił, mam nadzieję że rodzina nim potrzasnie i facet przestanie tracić życie na bezczynność bo życie umyka mu przez palce.
Dzięki bogu ja nie musiałam zachorować żeby doceniać życie Nie ważne czy coś robisz czy nie,nie popadajmy w przesade,ty masz byc szczesliwy czy biegasz czy lezysz. Kazdy jest inny i innych rzeczy potrzebuje.

gość17-12-15, 18:22, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ciekawe kiedy małe brzydale się wyplastyczą

gość17-12-15, 18:14, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Sądzę że popadł w taki stan przez Lamara ten miał kłopoty z narkotykami i myślę że wciągnął w to Roberta. Siostra o tym wiedziała matka pewnie też, kłopoty w ich małżeństwie i szybka wyprowadzka Roba, a raczej odizolowanie go od Odoma świadczą o dużym problemie. To przez narkotyki tak źle wyglądał i przestał radzić ze sobą ,dlatego nie ma go w programie bo bali się że ludzie to zauważą a rodzinka jest przecież idealna!!!!

gość17-12-15, 17:12, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 17-12-15, 16:01 napisał(a):
Do szkoły angielskiego się douczyć!!!!

O tym samym pomyślałam...

gość17-12-15, 16:01, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Do szkoły angielskiego się douczyć!!!!

gość17-12-15, 12:50, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 17-12-15, 11:04 napisał(a):
gość, 17-12-15, 10:22 napisał(a):
Ale on byl przystojny jak nie byl otyly! Jednak bycie szczuplym to podstawa, wystarczy schudnac i juz czlowiek robi sie ladniejszy!

Pewnie, że tak... Taki grubas to już przesada. LEkka nadwaga to jedno, ale otyłość któregoś stopnia to już szczyt...

Prawda... Szczuplejsi ludzie wygladaja piekniej, nie mowie tu o patykach jak rubik ale o normlanym rozmiarze... Rozmiar 40 jeszcze ujdzie w tlumie ale 44 i 46 to juz lekka przesada...

gość17-12-15, 12:38, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Zmiencie wszystkich tych pozal sie boze dziennikarzy. Ta strona jest coraz bardziej zenujaca. Nie umiecie podstaw angielskiego. Ba, nie umiecie nawet pisac po polsku. Po prostu nic. Gimnazjum pisze i redaguje?

gość17-12-15, 11:04, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 17-12-15, 10:22 napisał(a):
Ale on byl przystojny jak nie byl otyly! Jednak bycie szczuplym to podstawa, wystarczy schudnac i juz czlowiek robi sie ladniejszy!

Pewnie, że tak... Taki grubas to już przesada. LEkka nadwaga to jedno, ale otyłość któregoś stopnia to już szczyt...

gość17-12-15, 11:03, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Nic mnie nie chwyciło za serce.

gość17-12-15, 10:51, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Nia ma to jak siedzenie przed lustrem i cykanie sobie fotek...

gość17-12-15, 10:44, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

leniwy durny spaślak ormiański

gość17-12-15, 10:24, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 17-12-15, 08:24 napisał(a): Nie podniecajcie sie fatalnym tlumaczeniem, nie widzicie, ze to wszystko po to, zeby bylo wiecej komentarzy?
Hehe dokladnie

gość17-12-15, 10:22, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ale on byl przystojny jak nie byl otyly! Jednak bycie szczuplym to podstawa, wystarczy schudnac i juz czlowiek robi sie ladniejszy!

gość17-12-15, 08:04, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Haha tłumaczenie boskie :) Rob to emocjonalny wrak. Chyba zabrakło mu męskiego wzorca. Uzala się nad sobą. Ma nadwagą bo żarł jak prosie nie muszac nawet zarabiać $. Teraz czuję się brzydki i znowu bek. Facet jest zdrowy i nie docenia tego. Mu potrzebny kop w dupe a nie głaskanie po głowie. Ja jeszcze rok temu podobnie jak on uzalałam sie nad pier**lami typu brak przerwy miedzy udami,a z dnia na dzień musiałam podjąć walkę o życie. Czasem potrzebny jest taki kopniak w leniwe dupsko by rozum człowiekowi wrócił, mam nadzieję że rodzina nim potrzasnie i facet przestanie tracić życie na bezczynność bo życie umyka mu przez palce.

strony
1


Reklama


Pokrewne filmiki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida