środa 16-12-15, czytany: 25104 razy, autor: Rain Dog

Kinga Duda bohaterką memów - niedługo egzamin z...

...prawa konstytucyjnego.

Kinga DudaKinga Duda / © KAPiF
Kiedy prezydent Andrzej Duda forsował niedawno swoją wizję składu Trybunału Stanu, niektórzy profesorowie z Alma Mater Dudy, czyli Uniwersytetu Jagiellońskiego, grzmieli w mediach, że wstydzą się, iż ich nobliwa akademia wydała na świat prawników, którzy nie szanują - ich zdaniem - prawa.

Spór o Trybunał dał też pretekst internautom, którzy zauważyli, że córka prezydenta Dudy, Kinga Duda, która studiuje na 1. roku prawa UJ, niedługo będzie zdawać egzamin z prawa konstytucyjnego.

Mamy nadzieję, że egzaminujący przepyta ją bardzo dokładnie! - szydzą autorzy mema, który krąży po internecie.


Tak to jest być dzieckiem polityka...




Kinga Duda bohaterką memów - niedługo egzamin z...

Kinga Duda bohaterką memów - niedługo egzamin z...

Kinga Duda bohaterką memów - niedługo egzamin z...




 
Ostatnio dodane filmy/teledyski:zobacz wszystkie filmy »
(subskrybuj kanał ...
szusz HAUL KOSMETYCZNY Z DM
(subskrybuj kanał ...
3 FRYZURY NA JESIE...
Stylizacje Hairstyles
3 FRYZURY NA JESIE...
6 VLOG W DOMU
szusz vlogmas
6 VLOG W DOMU
REMONT ODC. 6 DUŻE...
MIESZKAMY TV
REMONT ODC. 6 DUŻE...




skomentuj:



Wasze komentarze (196): sortuj ↓

gość17-01-16, 18:13, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ona chyba jest na 2 roku a na UJ zdaje się konstę na pierwszym i nie ma egzaminów ustnych.

gość19-12-15, 18:42, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Nie TS tylko TK.

gość18-12-15, 01:22, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 17-12-15, 21:47 napisał(a):
Szanujcie ludzie TS bo on stoi na straży prawa w Polsce i żadna partia nie ma prawa robic tego co PiS robi!!!!!

To dlaczego jak po po cichu wsadziła do TS swoich ludzi to nikt nic nie mówił? Bo media milczały :/ Nie podoba mi się to co robi PiS bo sprawa zaszła trochę za daleko jednak reakcja platformy jest po prostu śmieszna :):) Koryto koryto :) Koniec końców każdy człowiek ma swoje poglądy polityczne ale jestem zdania, że TS musi działać z obowiązującymi przepisami prawa,więc raczej zwróciłabym uwagę kto i w jaki sposób to prawu stanowi. A wy jak sądzicie?

gość18-12-15, 00:22, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ładna dziewczyna, oby nie skończyła jak ojciec na łańcuchu jarusia!

gość17-12-15, 21:47, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Szanujcie ludzie TS bo on stoi na straży prawa w Polsce i żadna partia nie ma prawa robic tego co PiS robi!!!!!

gość17-12-15, 21:22, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 17-12-15, 13:56 napisał(a):
gość, 17-12-15, 13:42 napisał(a):
gość, 17-12-15, 13:26 napisał(a):
gość, 17-12-15, 13:24 napisał(a):
gość, 17-12-15, 13:19 napisał(a):
gość, 17-12-15, 13:04 napisał(a):
Same błędy w tym artykule: po pierwsze spór toczy się o Trybunał Konstytucyjny. Po drugie Kinga Duda jest na drugim roku prawa na UJ, po trzecie egzamin z prawa konstytucyjnego już zdała. Wreszcie po czwarte: Andrzej Duda wcale nie złamał prawa, zrobiła to Platforma. To, że upolitycznieni profesorowie między innymi UJ wypowiadają się przeciwko Prezydentowi, wynika z faktu, iż sami są powiązani z Platformą. Sama uczęszczając na wykłady byłam świadkiem wypowiedzi, które napewno z ust renomowanych profesorów paść nie powinny. A autora artykułu zachęcam do sprawdzania najpierw faktów, a nie pisania głupot.

ludzie, co wy z ta platforma? co ma platforma do dzialania niezgodnie z kodeksem postepowania karnego (ulaskawienie)?

A co ma ułaskawienie do kpk? Prezydent stosując prawo łaski nie jest związany żadnymi przepisami. Twoja interpretacja jest jedną z możliwych, ale nie jedyną słuszną.

Dokładnie

A wlasnie ze ma, radze uzupelnic wiedze nie mozna ulaskawic kogos wobec ktorego postepowanie nie zostalo zakonczone. Skoro prezydent jako gwarant przestrzegania prawa tak je traktuje to ,to jest du....a a nie prezydent

Nie ma czegos tkiego jak jedna z mozliwych interpretacji prawa. Po to jest TK i SN, co za niedouki tu sie wypowiadaja , ale zamiast sprawdzic to pisza te glupoty

Polecam zapoznać się z literaturą, poglądami doktryny, a nie wyzywać od razu od "niedouków"- prezentowane są różne stanowiska konstytucjonalistów. Właśnie na tym polega prawo, iż luki w nim się wykorzystuje. więc jeśli ktoś tu pisze głupoty to Pan/ Pani. Proszę przejrzeć chociażby komentarz do kodeksu postępowania karnego profesora Grzegorczyka.

gość17-12-15, 21:13, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 17-12-15, 15:54 napisał(a):
gość, 17-12-15, 13:24 napisał(a):
gość, 17-12-15, 13:19 napisał(a):
gość, 17-12-15, 13:04 napisał(a):
Same błędy w tym artykule: po pierwsze spór toczy się o Trybunał Konstytucyjny. Po drugie Kinga Duda jest na drugim roku prawa na UJ, po trzecie egzamin z prawa konstytucyjnego już zdała. Wreszcie po czwarte: Andrzej Duda wcale nie złamał prawa, zrobiła to Platforma. To, że upolitycznieni profesorowie między innymi UJ wypowiadają się przeciwko Prezydentowi, wynika z faktu, iż sami są powiązani z Platformą. Sama uczęszczając na wykłady byłam świadkiem wypowiedzi, które napewno z ust renomowanych profesorów paść nie powinny. A autora artykułu zachęcam do sprawdzania najpierw faktów, a nie pisania głupot.


ludzie, co wy z ta platforma? co ma platforma do dzialania niezgodnie z kodeksem postepowania karnego (ulaskawienie)?

A co ma ułaskawienie do kpk? Prezydent stosując prawo łaski nie jest związany żadnymi przepisami. Twoja interpretacja jest jedną z możliwych, ale nie jedyną słuszną.


kodeks wyraznie okresla, ze prawo laski moze zostac udzielone osobie skazanej wyrokiem prawomocnym (zrodlo - kpk, Dział XII "Postępowanie po uprawomocnieniu się orzeczenia").
owszem, jednakże w doktrynie istnieje spór. Polecam sięgnąć do komentarza profesora Grzegorczyka

gość17-12-15, 18:46, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 17-12-15, 18:18 napisał(a):
gość, 17-12-15, 18:09 napisał(a):
gość, 17-12-15, 17:16 napisał(a):
gość, 17-12-15, 14:57 napisał(a):
gość, 17-12-15, 13:52 napisał(a):
gość, 17-12-15, 13:46 napisał(a):
gość, 17-12-15, 13:26 napisał(a): W punkt w stu procentach popieram komentarz powyżej
A ja się nie zgadzam- to co piszesz, to stek bzdur i typowa pisowska propaganda. Samodzielne myślenie nie boli!
Radze pomyslec kto zaplaci te podniesione podatki hipermarkety i banki ? Nie, my zaplacimy w cenie uslug. Banki nie straca tylko my!,
A sklepy wielkopowierzchniowe nie placa podatkow w innych krajach ? Dlaczego mały przedsiębiorca, ktory ma osiedlowy sklepik oddaje 18% dochodu i jeszcze buli na ZUS, a wielkie sklepy nie placą podatku dochodowego ?
I tak ty zapłacisz za podatek, który powinien zapłacić supermarket.
no i na tym to polega. obecnie wielkie markety wygrywaja z naszymi krajowymi sklepami, bo sprzedaja duzo taniej (a moga sobie na to pozwolic miedzy innymi dzieki brakowi podatku). krajowe sklepy nie moga z tym konkurowac. to jest niesprawiedliwe. opodatkowanie wyrowna szanse krajowych dostawcow, ale tez zwiekszy ceny produktow w marketach. nie ma idealnego rozwiazania.
I tak nie będą konkurencyjni, bo markety zamawiają towar w większych ilościach, więc mają zniżki. Po prostu towar będzie sroższy, ale tańszy niż w sklepie osiedlowym.
Robisz zakupy w hipermarketach to rób. Osobiście wolę dopłacić i iść do osiedlowego sprawdzonego sklepu, a nie kupować ten szit z hipermarketów. Tam idą na ilość nie jakoś, a ceny nie są jakoś strasznie niższe. Jeśli ludzie kupowali by bardziej świadomie to by zauważyli różnicę

gość17-12-15, 18:18, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 17-12-15, 18:09 napisał(a):
gość, 17-12-15, 17:16 napisał(a):
gość, 17-12-15, 14:57 napisał(a):
gość, 17-12-15, 13:52 napisał(a):
gość, 17-12-15, 13:46 napisał(a):
gość, 17-12-15, 13:26 napisał(a):

W punkt w stu procentach popieram komentarz powyżej

A ja się nie zgadzam- to co piszesz, to stek bzdur i typowa pisowska propaganda. Samodzielne myślenie nie boli!

Radze pomyslec kto zaplaci te podniesione podatki hipermarkety i banki ? Nie, my zaplacimy w cenie uslug. Banki nie straca tylko my!,

A sklepy wielkopowierzchniowe nie placa podatkow w innych krajach ? Dlaczego mały przedsiębiorca, ktory ma osiedlowy sklepik oddaje 18% dochodu i jeszcze buli na ZUS, a wielkie sklepy nie placą podatku dochodowego ?

I tak ty zapłacisz za podatek, który powinien zapłacić supermarket.



no i na tym to polega. obecnie wielkie markety wygrywaja z naszymi krajowymi sklepami, bo sprzedaja duzo taniej (a moga sobie na to pozwolic miedzy innymi dzieki brakowi podatku). krajowe sklepy nie moga z tym konkurowac. to jest niesprawiedliwe. opodatkowanie wyrowna szanse krajowych dostawcow, ale tez zwiekszy ceny produktow w marketach. nie ma idealnego rozwiazania.

I tak nie będą konkurencyjni, bo markety zamawiają towar w większych ilościach, więc mają zniżki. Po prostu towar będzie sroższy, ale tańszy niż w sklepie osiedlowym.

gość17-12-15, 18:09, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 17-12-15, 17:16 napisał(a):
gość, 17-12-15, 14:57 napisał(a):
gość, 17-12-15, 13:52 napisał(a):
gość, 17-12-15, 13:46 napisał(a):
gość, 17-12-15, 13:26 napisał(a):

W punkt w stu procentach popieram komentarz powyżej

A ja się nie zgadzam- to co piszesz, to stek bzdur i typowa pisowska propaganda. Samodzielne myślenie nie boli!

Radze pomyslec kto zaplaci te podniesione podatki hipermarkety i banki ? Nie, my zaplacimy w cenie uslug. Banki nie straca tylko my!,

A sklepy wielkopowierzchniowe nie placa podatkow w innych krajach ? Dlaczego mały przedsiębiorca, ktory ma osiedlowy sklepik oddaje 18% dochodu i jeszcze buli na ZUS, a wielkie sklepy nie placą podatku dochodowego ?

I tak ty zapłacisz za podatek, który powinien zapłacić supermarket.



no i na tym to polega. obecnie wielkie markety wygrywaja z naszymi krajowymi sklepami, bo sprzedaja duzo taniej (a moga sobie na to pozwolic miedzy innymi dzieki brakowi podatku). krajowe sklepy nie moga z tym konkurowac. to jest niesprawiedliwe. opodatkowanie wyrowna szanse krajowych dostawcow, ale tez zwiekszy ceny produktow w marketach. nie ma idealnego rozwiazania.

gość17-12-15, 17:16, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 17-12-15, 14:57 napisał(a):
gość, 17-12-15, 13:52 napisał(a):
gość, 17-12-15, 13:46 napisał(a):
gość, 17-12-15, 13:26 napisał(a):
gość, 17-12-15, 12:06 napisał(a):
Zlamala konsytutucje Platforma. To co robi PIS to uporządkowywanie wszystkiego po 8 latach nieróbstwa. Trybunał czesto wydaje wyroki po wielu latach od wniesienia sprawy, poza tym TK stworzył Jaruzelski, zeby ten stwierdzil, ze lustracja jest niezgodna z konstytucją. TK powinien zostac w ogole zlikwidowany. A to co wyrabia opozycja to kwiczenie swiń oderwanych od koryta. Polacy wybrali PiS i trzeba sie z tym pogodzic. Jak w 2007 roku wygrala PO to nikt nie robił takich szopek. Jestescie za Petru Swetru i jego kolegami milionerami ? Popierając PO lub nowoczesna nie staniecie sie bogaci, tylko dlatego, ze bogaty jest Rysiu. Widzicie jak oni bronia hipermarketów i bankow od placenia podatkow ?! W imie czego ? Na pewno nie w imie dobra Polski.

W punkt w stu procentach popieram komentarz powyżej

A ja się nie zgadzam- to co piszesz, to stek bzdur i typowa pisowska propaganda. Samodzielne myślenie nie boli!

Radze pomyslec kto zaplaci te podniesione podatki hipermarkety i banki ? Nie, my zaplacimy w cenie uslug. Banki nie straca tylko my!,

A sklepy wielkopowierzchniowe nie placa podatkow w innych krajach ? Dlaczego mały przedsiębiorca, ktory ma osiedlowy sklepik oddaje 18% dochodu i jeszcze buli na ZUS, a wielkie sklepy nie placą podatku dochodowego ?

I tak ty zapłacisz za podatek, który powinien zapłacić supermarket.

gość17-12-15, 16:01, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 17-12-15, 14:38 napisał(a):
gość, 17-12-15, 12:33 napisał(a):
Jak czytam te komentarze to aż ręce opadają... Sami znawcy prawa konstytucyjnego się nagle znaleźli. Teraz pytanie- ilu z was faktycznie studiowało prawo i zna się na prawie konstytucyjnym? Bo samo przeczytanie Konstytucji to za mało, mówi wam to studentka 5. roku prawa. A skoro się na czymś nie znacie, to chyba warto posłuchać specjalistów - prawników i profesorów. I tak wszystkie największe wydziały prawa zgodnie sprzeciwiają się temu, co robi PiS. I nikt mi nie wmówi, że wszystkie te wydziały są upolitycznione, bo tak nie jest! Mówicie, że zwolennicy PO mają "wyprane mózgi", ale jest zupełnie odwrotnie! Wszystkie media kłamią, wszyscy profesorowie z wielkim dorobkiem naukowym kłamią, ogólnie wszędzie dookoła są spiski i tylko wielki wódz Kaczyński ma zawsze rację. Powtarzam jeszcze raz- jeżeli się na czymś nie znacie, to nie gadajcie bzdur! I nie wierzci ślepo w słowa polityków, tylko posłuchajcie opinii PROFESORÓW!


Co ty pieprzysz dziewczynko ? Wszyscy profesorowie mają takie samo zdanie, przestań KŁAMAĆ... takie zdanie to mają profesorowie TVN-u i Platformy.. bo tylko takich tusk networ vision cytuje od rana do wieczora.. nie, nie wszyscy profesorowie popierają PO, na szczęście!


Kto tu KŁAMIE? Czy nieprawdą jest, że Rady Wydziałów Prawa UW, UJ, UWr i innych podjęły uchwały wyrażające sprzeciw wobec tego co robi PiS? Jeżeli tak uważasz, to najwyraźniej twoim jedynym źródłem informacji o świecie jest radio maryja. Proponuję samodzielnie sprawdzać informacje. A jedynym profesorem popierającym PiS jest chyba "profesor" Pawłowicz

gość17-12-15, 15:54, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 17-12-15, 13:24 napisał(a):
gość, 17-12-15, 13:19 napisał(a):
gość, 17-12-15, 13:04 napisał(a):
Same błędy w tym artykule: po pierwsze spór toczy się o Trybunał Konstytucyjny. Po drugie Kinga Duda jest na drugim roku prawa na UJ, po trzecie egzamin z prawa konstytucyjnego już zdała. Wreszcie po czwarte: Andrzej Duda wcale nie złamał prawa, zrobiła to Platforma. To, że upolitycznieni profesorowie między innymi UJ wypowiadają się przeciwko Prezydentowi, wynika z faktu, iż sami są powiązani z Platformą. Sama uczęszczając na wykłady byłam świadkiem wypowiedzi, które napewno z ust renomowanych profesorów paść nie powinny. A autora artykułu zachęcam do sprawdzania najpierw faktów, a nie pisania głupot.


ludzie, co wy z ta platforma? co ma platforma do dzialania niezgodnie z kodeksem postepowania karnego (ulaskawienie)?

A co ma ułaskawienie do kpk? Prezydent stosując prawo łaski nie jest związany żadnymi przepisami. Twoja interpretacja jest jedną z możliwych, ale nie jedyną słuszną.


kodeks wyraznie okresla, ze prawo laski moze zostac udzielone osobie skazanej wyrokiem prawomocnym (zrodlo - kpk, Dział XII "Postępowanie po uprawomocnieniu się orzeczenia").

gość17-12-15, 14:57, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 17-12-15, 13:52 napisał(a):
gość, 17-12-15, 13:46 napisał(a):
gość, 17-12-15, 13:26 napisał(a):
gość, 17-12-15, 12:06 napisał(a): Zlamala konsytutucje Platforma. To co robi PIS to uporządkowywanie wszystkiego po 8 latach nieróbstwa. Trybunał czesto wydaje wyroki po wielu latach od wniesienia sprawy, poza tym TK stworzył Jaruzelski, zeby ten stwierdzil, ze lustracja jest niezgodna z konstytucją. TK powinien zostac w ogole zlikwidowany. A to co wyrabia opozycja to kwiczenie swiń oderwanych od koryta. Polacy wybrali PiS i trzeba sie z tym pogodzic. Jak w 2007 roku wygrala PO to nikt nie robił takich szopek. Jestescie za Petru Swetru i jego kolegami milionerami ? Popierając PO lub nowoczesna nie staniecie sie bogaci, tylko dlatego, ze bogaty jest Rysiu. Widzicie jak oni bronia hipermarketów i bankow od placenia podatkow ?! W imie czego ? Na pewno nie w imie dobra Polski.
W punkt w stu procentach popieram komentarz powyżej
A ja się nie zgadzam- to co piszesz, to stek bzdur i typowa pisowska propaganda. Samodzielne myślenie nie boli!
Radze pomyslec kto zaplaci te podniesione podatki hipermarkety i banki ? Nie, my zaplacimy w cenie uslug. Banki nie straca tylko my!,
A sklepy wielkopowierzchniowe nie placa podatkow w innych krajach ? Dlaczego mały przedsiębiorca, ktory ma osiedlowy sklepik oddaje 18% dochodu i jeszcze buli na ZUS, a wielkie sklepy nie placą podatku dochodowego ?

gość17-12-15, 14:56, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 17-12-15, 14:49 napisał(a):
gość, 17-12-15, 10:59 napisał(a):
gość, 17-12-15, 10:54 napisał(a):
gość, 17-12-15, 10:22 napisał(a):
gość, 17-12-15, 07:36 napisał(a): LUDZIE OGARNIJCIE SIĘ PO ZROBIŁO TO SAMO Z TRYBUNAŁEM przed końcem kadencji, co teraz odstawia Pis. Reasumując - wywołują sztuczną aferę, a wy wszyscy nagle uważacie się za wielkich znawców prawa konstytucyjnego BO PO wam mówi, że trzeba wyjść na ulice i bronić konstytucji. Kto przeczytał tą konstytucję chociaż raz dokładnie? Przeczytajcie, zobaczycie, że ten relikt trzeba zmienić, poprawić, ta konstytucja była dobra 10 lat temu, w okresie transformacji, teraz już nie spełnia swojego zadania. PO nakręca medialną walkę, Pis się przyłącza, a nikt nie zajmuje się tym co potrzeba. CZY POKAZYWALI W TV MARSZE ANTY-IMIGRACYJNE? NIE,! A odbywały się w wieeeeelu miastach. Ludzie zacznijcie sami myśleć! Nie należy słuchać żadnego Petru ani Jarka!
Póki nie mamy innej Konstytucji to musimy przestrzegać tej, która jest. To co robi teraz PiS prowadzi do anarchii lub do rządów autorytarnych. Nie mżna wybierać sobie, których przepisów przestrzegamy, a których nie, bo nam się nie podobaja. To jakiś absurd. Jeśli trzeba zmodernizować prawo to to zróbmy, ale zgodnie z procedurą legislacyjną.
ojojoj.. a permanentne nie uwzglednianie w zeznaniach podatkowych zegarków o wartości dziesiątek tysięcy przez posłów PO to wporządku ? tam mogliście łamać prawo i wybierać to co dla siebie wygodne ?
A to "mogliście" to do kogo było? Ja ani nie jestem politykiem, ani nie mam zegarków o takiej watrtości. Swoje oświadczenie majątkowe uzupełniam zgodnie z prawem. Nie porównój paraliżu TK do oświadczenia majątkowego. Zresztą, czy zawsze musimy równać do gorszego?
Taka mądra jesteś, a byki walisz jak uczeń pierwszych klas szkoły podstawowej...

gość17-12-15, 14:50, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 17-12-15, 13:39 napisał(a):
Duda przejdzie do historii jako ciulowy prezydent ktory zniszczyl i podzielil polske


Bardziej Polski podzielić się już nie da.Skoro twierdzisz,że jest to wina Dudy to włącz TV i posłuchaj Swetru!Chyba,że go nie masz,bo z Twojej opinii wynika,że przez 8 lat nie miałeś internetu,telewizora i nie wychodziłeś z domu!Brawo Ty!

gość17-12-15, 14:49, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 17-12-15, 10:59 napisał(a):
gość, 17-12-15, 10:54 napisał(a):
gość, 17-12-15, 10:22 napisał(a):
gość, 17-12-15, 07:36 napisał(a):
LUDZIE OGARNIJCIE SIĘ PO ZROBIŁO TO SAMO Z TRYBUNAŁEM przed końcem kadencji, co teraz odstawia Pis. Reasumując - wywołują sztuczną aferę, a wy wszyscy nagle uważacie się za wielkich znawców prawa konstytucyjnego BO PO wam mówi, że trzeba wyjść na ulice i bronić konstytucji. Kto przeczytał tą konstytucję chociaż raz dokładnie? Przeczytajcie, zobaczycie, że ten relikt trzeba zmienić, poprawić, ta konstytucja była dobra 10 lat temu, w okresie transformacji, teraz już nie spełnia swojego zadania. PO nakręca medialną walkę, Pis się przyłącza, a nikt nie zajmuje się tym co potrzeba. CZY POKAZYWALI W TV MARSZE ANTY-IMIGRACYJNE? NIE,! A odbywały się w wieeeeelu miastach. Ludzie zacznijcie sami myśleć! Nie należy słuchać żadnego Petru ani Jarka!


Póki nie mamy innej Konstytucji to musimy przestrzegać tej, która jest. To co robi teraz PiS prowadzi do anarchii lub do rządów autorytarnych. Nie mżna wybierać sobie, których przepisów przestrzegamy, a których nie, bo nam się nie podobaja. To jakiś absurd. Jeśli trzeba zmodernizować prawo to to zróbmy, ale zgodnie z procedurą legislacyjną.


ojojoj.. a permanentne nie uwzglednianie w zeznaniach podatkowych zegarków o wartości dziesiątek tysięcy przez posłów PO to wporządku ? tam mogliście łamać prawo i wybierać to co dla siebie wygodne ?



A to "mogliście" to do kogo było?
Ja ani nie jestem politykiem, ani nie mam zegarków o takiej watrtości. Swoje oświadczenie majątkowe uzupełniam zgodnie z prawem.
Nie porównój paraliżu TK do oświadczenia majątkowego.
Zresztą, czy zawsze musimy równać do gorszego?

gość17-12-15, 14:38, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 17-12-15, 12:33 napisał(a):
Jak czytam te komentarze to aż ręce opadają... Sami znawcy prawa konstytucyjnego się nagle znaleźli. Teraz pytanie- ilu z was faktycznie studiowało prawo i zna się na prawie konstytucyjnym? Bo samo przeczytanie Konstytucji to za mało, mówi wam to studentka 5. roku prawa. A skoro się na czymś nie znacie, to chyba warto posłuchać specjalistów - prawników i profesorów. I tak wszystkie największe wydziały prawa zgodnie sprzeciwiają się temu, co robi PiS. I nikt mi nie wmówi, że wszystkie te wydziały są upolitycznione, bo tak nie jest! Mówicie, że zwolennicy PO mają "wyprane mózgi", ale jest zupełnie odwrotnie! Wszystkie media kłamią, wszyscy profesorowie z wielkim dorobkiem naukowym kłamią, ogólnie wszędzie dookoła są spiski i tylko wielki wódz Kaczyński ma zawsze rację. Powtarzam jeszcze raz- jeżeli się na czymś nie znacie, to nie gadajcie bzdur! I nie wierzci ślepo w słowa polityków, tylko posłuchajcie opinii PROFESORÓW!


Co ty pieprzysz dziewczynko ? Wszyscy profesorowie mają takie samo zdanie, przestań KŁAMAĆ... takie zdanie to mają profesorowie TVN-u i Platformy.. bo tylko takich tusk networ vision cytuje od rana do wieczora.. nie, nie wszyscy profesorowie popierają PO, na szczęście!

gość17-12-15, 13:56, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 17-12-15, 13:42 napisał(a):
gość, 17-12-15, 13:26 napisał(a):
gość, 17-12-15, 13:24 napisał(a):
gość, 17-12-15, 13:19 napisał(a):
gość, 17-12-15, 13:04 napisał(a): Same błędy w tym artykule: po pierwsze spór toczy się o Trybunał Konstytucyjny. Po drugie Kinga Duda jest na drugim roku prawa na UJ, po trzecie egzamin z prawa konstytucyjnego już zdała. Wreszcie po czwarte: Andrzej Duda wcale nie złamał prawa, zrobiła to Platforma. To, że upolitycznieni profesorowie między innymi UJ wypowiadają się przeciwko Prezydentowi, wynika z faktu, iż sami są powiązani z Platformą. Sama uczęszczając na wykłady byłam świadkiem wypowiedzi, które napewno z ust renomowanych profesorów paść nie powinny. A autora artykułu zachęcam do sprawdzania najpierw faktów, a nie pisania głupot.
ludzie, co wy z ta platforma? co ma platforma do dzialania niezgodnie z kodeksem postepowania karnego (ulaskawienie)?
A co ma ułaskawienie do kpk? Prezydent stosując prawo łaski nie jest związany żadnymi przepisami. Twoja interpretacja jest jedną z możliwych, ale nie jedyną słuszną.
Dokładnie
A wlasnie ze ma, radze uzupelnic wiedze nie mozna ulaskawic kogos wobec ktorego postepowanie nie zostalo zakonczone. Skoro prezydent jako gwarant przestrzegania prawa tak je traktuje to ,to jest du....a a nie prezydent
Nie ma czegos tkiego jak jedna z mozliwych interpretacji prawa. Po to jest TK i SN, co za niedouki tu sie wypowiadaja , ale zamiast sprawdzic to pisza te glupoty

gość17-12-15, 13:52, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 17-12-15, 13:46 napisał(a):
gość, 17-12-15, 13:26 napisał(a):
gość, 17-12-15, 12:06 napisał(a): Zlamala konsytutucje Platforma. To co robi PIS to uporządkowywanie wszystkiego po 8 latach nieróbstwa. Trybunał czesto wydaje wyroki po wielu latach od wniesienia sprawy, poza tym TK stworzył Jaruzelski, zeby ten stwierdzil, ze lustracja jest niezgodna z konstytucją. TK powinien zostac w ogole zlikwidowany. A to co wyrabia opozycja to kwiczenie swiń oderwanych od koryta. Polacy wybrali PiS i trzeba sie z tym pogodzic. Jak w 2007 roku wygrala PO to nikt nie robił takich szopek. Jestescie za Petru Swetru i jego kolegami milionerami ? Popierając PO lub nowoczesna nie staniecie sie bogaci, tylko dlatego, ze bogaty jest Rysiu. Widzicie jak oni bronia hipermarketów i bankow od placenia podatkow ?! W imie czego ? Na pewno nie w imie dobra Polski.
W punkt w stu procentach popieram komentarz powyżej
A ja się nie zgadzam- to co piszesz, to stek bzdur i typowa pisowska propaganda. Samodzielne myślenie nie boli!
Radze pomyslec kto zaplaci te podniesione podatki hipermarkety i banki ? Nie, my zaplacimy w cenie uslug. Banki nie straca tylko my!,

gość17-12-15, 13:46, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 17-12-15, 13:26 napisał(a):
gość, 17-12-15, 12:06 napisał(a):
Zlamala konsytutucje Platforma. To co robi PIS to uporządkowywanie wszystkiego po 8 latach nieróbstwa. Trybunał czesto wydaje wyroki po wielu latach od wniesienia sprawy, poza tym TK stworzył Jaruzelski, zeby ten stwierdzil, ze lustracja jest niezgodna z konstytucją. TK powinien zostac w ogole zlikwidowany. A to co wyrabia opozycja to kwiczenie swiń oderwanych od koryta. Polacy wybrali PiS i trzeba sie z tym pogodzic. Jak w 2007 roku wygrala PO to nikt nie robił takich szopek. Jestescie za Petru Swetru i jego kolegami milionerami ? Popierając PO lub nowoczesna nie staniecie sie bogaci, tylko dlatego, ze bogaty jest Rysiu. Widzicie jak oni bronia hipermarketów i bankow od placenia podatkow ?! W imie czego ? Na pewno nie w imie dobra Polski.

W punkt w stu procentach popieram komentarz powyżej

A ja się nie zgadzam- to co piszesz, to stek bzdur i typowa pisowska propaganda. Samodzielne myślenie nie boli!

gość17-12-15, 13:42, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 17-12-15, 13:26 napisał(a):
gość, 17-12-15, 13:24 napisał(a):
gość, 17-12-15, 13:19 napisał(a):
gość, 17-12-15, 13:04 napisał(a): Same błędy w tym artykule: po pierwsze spór toczy się o Trybunał Konstytucyjny. Po drugie Kinga Duda jest na drugim roku prawa na UJ, po trzecie egzamin z prawa konstytucyjnego już zdała. Wreszcie po czwarte: Andrzej Duda wcale nie złamał prawa, zrobiła to Platforma. To, że upolitycznieni profesorowie między innymi UJ wypowiadają się przeciwko Prezydentowi, wynika z faktu, iż sami są powiązani z Platformą. Sama uczęszczając na wykłady byłam świadkiem wypowiedzi, które napewno z ust renomowanych profesorów paść nie powinny. A autora artykułu zachęcam do sprawdzania najpierw faktów, a nie pisania głupot.
ludzie, co wy z ta platforma? co ma platforma do dzialania niezgodnie z kodeksem postepowania karnego (ulaskawienie)?
A co ma ułaskawienie do kpk? Prezydent stosując prawo łaski nie jest związany żadnymi przepisami. Twoja interpretacja jest jedną z możliwych, ale nie jedyną słuszną.
Dokładnie
A wlasnie ze ma, radze uzupelnic wiedze nie mozna ulaskawic kogos wobec ktorego postepowanie nie zostalo zakonczone. Skoro prezydent jako gwarant przestrzegania prawa tak je traktuje to ,to jest du....a a nie prezydent

gość17-12-15, 13:39, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Duda przejdzie do historii jako ciulowy prezydent ktory zniszczyl i podzielil polske

gość17-12-15, 13:38, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Duda to sie nie uda

gość17-12-15, 13:26, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 17-12-15, 13:24 napisał(a):
gość, 17-12-15, 13:19 napisał(a):
gość, 17-12-15, 13:04 napisał(a): Same błędy w tym artykule: po pierwsze spór toczy się o Trybunał Konstytucyjny. Po drugie Kinga Duda jest na drugim roku prawa na UJ, po trzecie egzamin z prawa konstytucyjnego już zdała. Wreszcie po czwarte: Andrzej Duda wcale nie złamał prawa, zrobiła to Platforma. To, że upolitycznieni profesorowie między innymi UJ wypowiadają się przeciwko Prezydentowi, wynika z faktu, iż sami są powiązani z Platformą. Sama uczęszczając na wykłady byłam świadkiem wypowiedzi, które napewno z ust renomowanych profesorów paść nie powinny. A autora artykułu zachęcam do sprawdzania najpierw faktów, a nie pisania głupot.
ludzie, co wy z ta platforma? co ma platforma do dzialania niezgodnie z kodeksem postepowania karnego (ulaskawienie)?
A co ma ułaskawienie do kpk? Prezydent stosując prawo łaski nie jest związany żadnymi przepisami. Twoja interpretacja jest jedną z możliwych, ale nie jedyną słuszną.
Dokładnie

strony
1 2 3 4 5 6 7 8
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida