czwartek 17-12-15, czytany: 40052 razy, autor: Rain Dog

Eliza z Warsaw Show pokazała, jak wyglądają jej włosy...

...przed przedłużaniem i zagęszczaniem oraz po zabiegu.

Eliza Warsaw ShoreEliza Warsaw Shore / © KAPiF
Eliza z Warsaw Show pamięta, że piękne i zadbane włosy są wizytówką kobiety. A że partnerka Trybsona nie żałuje czasu i środków na dbanie o swój wygląd, postanowiła nieco odświeżyć swój wizerunek.

Wczoraj mama małej Wiktorii zasiadła w salonie fryzjerskim i poddała się zabiegowi przedłużania włosów. Na Facebooku napisała, że od dwóch lat jej włosy ciągle są tej samej długości.

Czytaj: Jak dbać o włosy farbowane?

Fani trochę skrytykowały włosy Elizy:

Ścinaj końcówki to będą wyglądały na zdrowsze - poradziła jedna z nich. A druga dodała:


Dokładnie! bo wyglądają na mega spalone i wysuszone, może w latach 80 to było atrakcyjne.


Jednak to, co wyglądało na spalone i wysuszone, już po godzinie prezentowało się imponująco.

Eliza wrzuciła fotkę, na której widać efekt przedłużania.

Seksownie wyglądasz w tych włosach - zauważył internauta.


Ile kosztuje takie przedłużenie? super to wygląda - zainteresowała się fanka.


Ktoś inny zastanawiał się, kiedy Eliza pokaże coś więcej:

A kiedy zobaczymy jak sobie powiększysz piersi?


Na razie włosy muszą wystarczyć.



Ja właśnie w Łodzi ☺ Tak wyglądają moje włoski teraz a zaraz je przedluzamy w salonie https://m.facebook.com/magicznewlosy/ 󾌧 za godzinę pokaże efekty 󾔠

Posted by Eliza Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy on 16 grudnia 2015


Włosy po zabiegu przedłużania ❤️ Jestem bardzo zadowolona i Polecam Magiczne Włosy 󾌧 Swoje miałam owszem długie ale gdzieś przez 2 lata ciągle ta sama długość ;/ a teraz jest fantastycznie ❤

Posted by Eliza Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy on 16 grudnia 2015


Eliza z Warsaw Show pokazała, jak wyglądają jej włosy...

Eliza z Warsaw Show pokazała, jak wyglądają jej włosy...

Eliza z Warsaw Show pokazała, jak wyglądają jej włosy...






 
Ostatnio dodane filmy/teledyski:zobacz wszystkie filmy »
5 ŚWIĄTECZNA MANUF...
szusz vlogmas
5 ŚWIĄTECZNA MANUF...
4 ZEPSUŁAM NIESPOD...
Szusz Vlogmas
4 ZEPSUŁAM NIESPOD...
REMONT ODC. 6 DUŻE...
MIESZKAMY TV
REMONT ODC. 6 DUŻE...
SKY TOWER WIECZORE...
Julia Kobus
SKY TOWER WIECZORE...




skomentuj:



Wasze komentarze (99): sortuj ↓

gość12-02-16, 11:14, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ja codziennie lokuje włosy

gość11-02-16, 20:44, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

strasznie brzydka twarz. śmieszne że wystarczy jak brzydula przefarbuje się na blond, pojdzie na solarium tona tapety na gebie, ubior prostytutki i juz wielka pieknosc...

gość21-12-15, 21:01, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Są Super! dzięki Elizie chyba też przedłuże włosy

gość19-12-15, 22:05, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ma bobra

gość18-12-15, 19:18, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 18-12-15, 12:01 napisał(a): Hahahahah takie włosy to ja mam naturalne i tez rozjasnione bardzo zadbane i zdrowe zapuscilam i zregenerowalam na nafcie kosmetycznej i masce wax a ta kretynka niech dalej leniwa przedłuża to za rok będzie lysa!! Nie ma nic gorszego od przedłużania włosów to jest dobre na chwilę skutki są katastrofalne!!! Kretynka pusta się przekona niech gębę sobie zrobi bo jest szpetna jak hu...j
A mi sie wlosy zaczely krecic od kiedy dbam o nie .dziwna sprawa kiedys byly proste

gość18-12-15, 19:16, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 18-12-15, 13:10 napisał(a): Te włosy niby przed przedluzaniem tez nie sa jej poszła na uzupełnienie jej włosy naturalne są cienkie i krótkie i jest ich naprawdę mniej niż mało powodzenia życzę niebawem będziesz lysa a jak włosy nie chciały ci rosnąć to trzeba mniej pić wódki a więcej dbać o siebie i o organizm zadbac o pielęgnację włosów tylko niechlujnym leniwym krowa co zreja syf włosy nie chcą rosnąć puszczalska lafiryndo nie wstyd ci twarz pokazywać po swoim kurestw..ie?
Ja tam se lubic wypic wodki a wlosy mam geste i zdrowe xd

gość18-12-15, 13:10, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Te włosy niby przed przedluzaniem tez nie sa jej poszła na uzupełnienie jej włosy naturalne są cienkie i krótkie i jest ich naprawdę mniej niż mało powodzenia życzę niebawem będziesz lysa a jak włosy nie chciały ci rosnąć to trzeba mniej pić wódki a więcej dbać o siebie i o organizm zadbac o pielęgnację włosów tylko niechlujnym leniwym krowa co zreja syf włosy nie chcą rosnąć puszczalska lafiryndo nie wstyd ci twarz pokazywać po swoim kurestw..ie?

gość18-12-15, 13:06, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Te włosy niby przed przedluzaniem tez nie są jej poszła na uzupełnienie ona sama ma

gość18-12-15, 12:01, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Hahahahah takie włosy to ja mam naturalne i tez rozjasnione bardzo zadbane i zdrowe zapuscilam i zregenerowalam na nafcie kosmetycznej i masce wax a ta kretynka niech dalej leniwa przedłuża to za rok będzie lysa!! Nie ma nic gorszego od przedłużania włosów to jest dobre na chwilę skutki są katastrofalne!!! Kretynka pusta się przekona niech gębę sobie zrobi bo jest szpetna jak hu...j

gość18-12-15, 11:54, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

To dopiero skandal żeby taka lafirynda co się puszczala na prawo i lewo karierę robiła bo się zeszmacila i w ciążę zaszła w programie gdzie chlala i robiła z siebie ście**o, dziecko napewno będzie dumne z takich rodziców a nawiasem brzydka jest jak Cholera ubrana jak tania wywloka i gola ci*a świeci na prawo i lewo klaki niech sobie zapuścić leniwy pasożyt a nie przedłuża bo już jest prawie lysa, co to w ogóle ma być żeby takie coś bo inaczej jej nie nazwę promować? Co jest z tym światem? Co takiego zrobiła by zasłużyć na uwagę i podziw? Bo nogi zachlana rozklada przed każdym? Idiokracja!!! Do tego ten świat zmierza do IDIOKRACJI!!!!

gość17-12-15, 23:38, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Dno.. Pseudo gwiazdka, uprawiając sex publicznie, beztalencie w każdym calu, dlaczego w ogóle wstawiane są artykuły o takich bez mózgach, te ich promowanie wszędzie na siłę...

gość17-12-15, 23:30, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 17-12-15, 22:03 napisał(a):
Pustak jakich niestety nie brakuje w tym kraju. Tak to jest jak zamiast szkoly i ambicji liczy sie kosciol fejsbuk i dupa.



kozaczkowe madrosci...

gość17-12-15, 22:16, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Masakra pusta ona jest strasznie i w zachowaniu i gadce podobna do dody.Żal...

gość17-12-15, 22:13, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Bez doczepów nie wyglądają aż tak tragicznie, jak na to, co ona z nimi robi... Dziewczyny spotykane na ulicy mają w gorszym stanie włosy.

gość17-12-15, 22:03, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Pustak jakich niestety nie brakuje w tym kraju. Tak to jest jak zamiast szkoly i ambicji liczy sie kosciol fejsbuk i dupa.

gość17-12-15, 21:44, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Uwielbiam Elizę. Jestem jej fanką, a ona dla mnie wzorem.

gość17-12-15, 21:33, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ciekawi mnie o czym można z nią rozmawiać.

gość17-12-15, 21:32, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 17-12-15, 21:25 napisał(a):
gość, 17-12-15, 18:35 napisał(a):
gość, 17-12-15, 17:52 napisał(a):
gość, 17-12-15, 17:02 napisał(a):
gość, 17-12-15, 14:59 napisał(a): i pewnie w życiu h...uja w dupie nie miałaś
A ja maluję się od 16 roku życia i farbuje włosy, i co? Mam 28 lat, a studenci na ćwiczeniach myślą, że jestem w ich wieku czy 21-23 lata, nawet nie załapali, że prowadząca weszła. Po pierwsze geny, po drugie jakość kosmetyków których się używa. Zamiast na półkach drogerii typu natura, lepiej szukać w aptekach lub z polecenia dermatologa. Wszystko jest dla ludzi, ale z umiarem i rozsądkiem.
Jestem Twoja rowiesnica tez maluje sie i to od ok 14 roku zycia i ostatnio w zabce ekspedientka poprosila mnie o dowod;) Takze glownie to dobre geny po prostu. Ale farbowanie wlosow non stop, na dobre Ci nie wyjdzie. Poza tym, po co farbujesz?
Tez mam 28 lat. Używam tylko tuszu do rzęs i kremu garniera. Ludzie dają mi 18 lat. Włosów nie farbuje od dłuższego czasu bo to głupota.
ja tam farbuję póki jestem młoda, żeby dobrze wyglądać, po trzydziestce i tak kobiety już zaczynają się sypać to wtedy można przestać
WTF???

gość17-12-15, 21:25, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 17-12-15, 18:35 napisał(a):
gość, 17-12-15, 17:52 napisał(a):
gość, 17-12-15, 17:02 napisał(a):
gość, 17-12-15, 14:59 napisał(a):
i pewnie w życiu h...uja w dupie nie miałaś

A ja maluję się od 16 roku życia i farbuje włosy, i co? Mam 28 lat, a studenci na ćwiczeniach myślą, że jestem w ich wieku czy 21-23 lata, nawet nie załapali, że prowadząca weszła. Po pierwsze geny, po drugie jakość kosmetyków których się używa. Zamiast na półkach drogerii typu natura, lepiej szukać w aptekach lub z polecenia dermatologa. Wszystko jest dla ludzi, ale z umiarem i rozsądkiem.

Jestem Twoja rowiesnica tez maluje sie i to od ok 14 roku zycia i ostatnio w zabce ekspedientka poprosila mnie o dowod;) Takze glownie to dobre geny po prostu. Ale farbowanie wlosow non stop, na dobre Ci nie wyjdzie. Poza tym, po co farbujesz?

Tez mam 28 lat. Używam tylko tuszu do rzęs i kremu garniera. Ludzie dają mi 18 lat. Włosów nie farbuje od dłuższego czasu bo to głupota.


ja tam farbuję póki jestem młoda, żeby dobrze wyglądać, po trzydziestce i tak kobiety już zaczynają się sypać to wtedy można przestać

gość17-12-15, 20:53, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Sama kiedyś miałam przezedzone i krótkie włosy,chciałam sobie przedłużyć i zagescic, ale wytrzymałam się z tym zaczęłam o swoje bardziej dbać i same szybko urosły i jest ich2x więcej. Jakbym zaczęła przedłużać nie byłoby takiego efektu

gość17-12-15, 20:02, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Bez majtek

gość17-12-15, 18:49, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 17-12-15, 18:02 napisał(a):
gość, 17-12-15, 15:30 napisał(a):
gość, 17-12-15, 15:14 napisał(a): Kurczę a kogo obchodzi czy faceci lecą na zrobione laski bardziej czy mniej? A nikt nie pomyślał że dużo dziewczyn robi to wszystko dla siebie żeby się sobie podobać czuć się zadbaną? Czemu od razu wszystko dla facetów?Eliza mi się nie podoba bo jest przeasadzona ale moja znajoma ma lekko doczepiane pasma, delikatnie doczepione rzęsy i wygląda bardzo ładnie, delikatnie i naturalnie. Grunt to umiar i umiejętność zrobienia czegoś dla siebie, nie tylko dla chłopa..
wedlug mnie jesli dziewczyna robi to z umiarem to na pewno dla siebie lecz sama obracalam sie w towarzystwie lasek typowo sztucznych i one robily to tylko ze wzgledu na facetow .Zawsze slyszalam z ich ust no ty musisz farbnac se wlosy albo chcialy mi kilo tapety nakladac bo sie bidulki martwily ze wedlug nich nigdy faceta nie znajde.
Dajcie spokoj z tym robieniem sie piekna dla siebie. Owszem, pewne rzeczy robimy dla siebie, nawet jak nie wychodzimy z domu. Ale wiekszosc rzeczy, takich jak makijaz, eleganckie ubranie, szpilki, ubieramy, czy robimy jak wychodzimy z domu, zeby podobac sie innym. Taka jest prawda. I ta kolezanka ktora doczepia sobie wlosy i rzesy, no nie robi tego dla siebie, bo po co? Zeby jej sie lepiej na siebie patrzylo w lustrze rano? O rzesy, wlosy paznokcie mozna zadbac tak, ze beda wyglad niemal tak jakby byly doczepione. Jest obecnie teraz na rynku tyle odzywek, tyle preparatow ze nie trzeba nic doczepiac. Po prostu wkurza mnie takie zaklamanie tzn kobiet wyzwolonych ze dbaja o siebie dla siebie. Nieprawda. W wiekszosci o swoj wizerunek dbamy dla innych ludzi.
no wlasnie sama znam dziewczyny ktore w wolny dzien zamiast pozyc na luzie chodza po domu w pelnym makijazu i o zgrozo w szpilkach .no widocznie dla faceta bo dla siebie to watpie

gość17-12-15, 18:35, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 17-12-15, 17:52 napisał(a):
gość, 17-12-15, 17:02 napisał(a):
gość, 17-12-15, 14:59 napisał(a): i pewnie w życiu h...uja w dupie nie miałaś
A ja maluję się od 16 roku życia i farbuje włosy, i co? Mam 28 lat, a studenci na ćwiczeniach myślą, że jestem w ich wieku czy 21-23 lata, nawet nie załapali, że prowadząca weszła. Po pierwsze geny, po drugie jakość kosmetyków których się używa. Zamiast na półkach drogerii typu natura, lepiej szukać w aptekach lub z polecenia dermatologa. Wszystko jest dla ludzi, ale z umiarem i rozsądkiem.
Jestem Twoja rowiesnica tez maluje sie i to od ok 14 roku zycia i ostatnio w zabce ekspedientka poprosila mnie o dowod;) Takze glownie to dobre geny po prostu. Ale farbowanie wlosow non stop, na dobre Ci nie wyjdzie. Poza tym, po co farbujesz?
Tez mam 28 lat. Używam tylko tuszu do rzęs i kremu garniera. Ludzie dają mi 18 lat. Włosów nie farbuje od dłuższego czasu bo to głupota.

gość17-12-15, 18:34, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 17-12-15, 17:52 napisał(a):
gość, 17-12-15, 17:02 napisał(a):
gość, 17-12-15, 14:59 napisał(a): i pewnie w życiu h...uja w dupie nie miałaś
A ja maluję się od 16 roku życia i farbuje włosy, i co? Mam 28 lat, a studenci na ćwiczeniach myślą, że jestem w ich wieku czy 21-23 lata, nawet nie załapali, że prowadząca weszła. Po pierwsze geny, po drugie jakość kosmetyków których się używa. Zamiast na półkach drogerii typu natura, lepiej szukać w aptekach lub z polecenia dermatologa. Wszystko jest dla ludzi, ale z umiarem i rozsądkiem.
Jestem Twoja rowiesnica tez maluje sie i to od ok 14 roku zycia i ostatnio w zabce ekspedientka poprosila mnie o dowod;) Takze glownie to dobre geny po prostu. Ale farbowanie wlosow non stop, na dobre Ci nie wyjdzie. Poza tym, po co farbujesz?
Nie wiem czemu włosy farbuje koleżanka z pierwszego komentarza, ale ja np farbyje wlosy na blond, poniewaz podobam sie sobie w tym kolorze. Z natury, kolor wlosow mam nijaki- mysi braz, w blondzie wyglądam bardziej wyraziście, bardziej jak JA :) zresztą, myślę że to też kwestia przyzwyczajenia. A nawiązując do tematu, wszystko jest dla ludzi i niech sobie każdy robi co chce i jak chce jezeli drugiej osobie tym krzywdy nie robi. Jak ktos lubi wyglad tipsiary, solary, plastic fantastic i czuję się w takim wydaniu dobrze ze soba, tokomu to szkodzi? Ja jestem prosta dziewczyna, stawiam na minimalizm :) zresztą uważam to trochę za strate czasu, wstawac i ze tak powiem pindrzyc sie przed praca, dwie godziny :)

gość17-12-15, 18:02, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 17-12-15, 15:30 napisał(a):
gość, 17-12-15, 15:14 napisał(a):


Kurczę a kogo obchodzi czy faceci lecą na zrobione laski bardziej czy mniej? A nikt nie pomyślał że dużo dziewczyn robi to wszystko dla siebie żeby się sobie podobać czuć się zadbaną? Czemu od razu wszystko dla facetów?Eliza mi się nie podoba bo jest przeasadzona ale moja znajoma ma lekko doczepiane pasma, delikatnie doczepione rzęsy i wygląda bardzo ładnie, delikatnie i naturalnie. Grunt to umiar i umiejętność zrobienia czegoś dla siebie, nie tylko dla chłopa..

wedlug mnie jesli dziewczyna robi to z umiarem to na pewno dla siebie lecz sama obracalam sie w towarzystwie lasek typowo sztucznych i one robily to tylko ze wzgledu na facetow .Zawsze slyszalam z ich ust no ty musisz farbnac se wlosy albo chcialy mi kilo tapety nakladac bo sie bidulki martwily ze wedlug nich nigdy faceta nie znajde.

Dajcie spokoj z tym robieniem sie piekna dla siebie. Owszem, pewne rzeczy robimy dla siebie, nawet jak nie wychodzimy z domu. Ale wiekszosc rzeczy, takich jak makijaz, eleganckie ubranie, szpilki, ubieramy, czy robimy jak wychodzimy z domu, zeby podobac sie innym. Taka jest prawda. I ta kolezanka ktora doczepia sobie wlosy i rzesy, no nie robi tego dla siebie, bo po co? Zeby jej sie lepiej na siebie patrzylo w lustrze rano? O rzesy, wlosy paznokcie mozna zadbac tak, ze beda wyglad niemal tak jakby byly doczepione. Jest obecnie teraz na rynku tyle odzywek, tyle preparatow ze nie trzeba nic doczepiac. Po prostu wkurza mnie takie zaklamanie tzn kobiet wyzwolonych ze dbaja o siebie dla siebie. Nieprawda. W wiekszosci o swoj wizerunek dbamy dla innych ludzi.

strony
1 2 3 4
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne plotki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida