sobota 26-12-15, czytany: 5182 razy, autor: Sisi

Beyonce 篡czy Wam Weso造ch 安i徠 w... seksownym body (FOTO)

Z roku na rok coraz odwa積iejsza?

BeyonceBeyonce / © Fame/Flynet,Instagram,Facebook
Wielu uwa瘸, 瞠 Beyonce (34 lub 36 l.) to kobieta z klas. Druga grupa pyta si, w czym 穎na Jaya Z (46 l.) niczym r騜ni si od pokazuj帷ej swoje cia這 przy ka盥ej okazji Kim Kardashian (35 l.). Zreszt tegoroczna gala Met by豉 doskona造m przyk豉dem tego, 瞠 obie panie kochaj si rozbiera.

W tym roku Kim zrezygnowa豉 z pokazania si na 鈍i徠ecznej kartce. Zamiast celebrytki i jej si鏀tr na bo穎narodzeniowym obrazku pojawi豉 si Nori, Penelope, Mason i Reign.

Za to... Beyonce 篡czy weso造ch 鈍i徠 w body i z butelk wina w r璚e.

Jak podoba si Wam 鈍i徠eczna grafika diwy?

 


Merry Christmas!

Posted by Beyonc on 25 grudnia 2015





Beyonce 篡czy Wam Weso造ch 安i徠 w... seksownym body (FOTO)



 
Ostatnio dodane fotki:zobacz ca陰 galeri »
Insta-Stars/Celebr...
Insta-Stars/Celebr...
Beyonce & Mariah
Beyonce & Mariah
Blue Ivy
Blue Ivy
Blue Ivy
Blue Ivy




skomentuj:



Wasze komentarze (15): sortuj ↓

go嗆27-12-15, 10:30, cytuj Oce ten komentarz: oce na plus0 oce na minus0 

Taa ona wys豉豉 raczej jej ludzie od tego

go嗆26-12-15, 19:55, cytuj Oce ten komentarz: oce na plus0 oce na minus0 

Taka karte ma貫j dziewczynce wys豉, naprawde mog豉 wybra nawet jak捷 zwyk陰 karte, a nie z go陰 d...no ale i tak dobrze 瞠 wys豉豉, ta ma豉 na pewno sie ucieszy.

go嗆26-12-15, 19:03, cytuj Oce ten komentarz: oce na plus0 oce na minus0 

疾nada, ma kobieta pozycj, kup kasy, a musi zabiega o uwag 鈍iec帷 tylkiem, jak byle ma這lata, kt鏎a pr鏏uje si dopiero wybi.

go嗆26-12-15, 18:53, cytuj Oce ten komentarz: oce na plus0 oce na minus0 

No i fajnie 瞠 wys豉豉 ma貫j kartk, tylko mog豉 si jednak nieco bardziej postara ze stylizacj...

go嗆26-12-15, 17:03, cytuj Oce ten komentarz: oce na plus0 oce na minus0 

Paskudna ta jej swiateczna kartka.

go嗆26-12-15, 11:13, cytuj Oce ten komentarz: oce na plus0 oce na minus0 

Artyku堯w o Beyonce nie da si czyta. Wiecznie oskar瞠nia, wy鄉iewanie, chamstwo czy insynuacje. Wiadomo, 瞠 w Polsce tylko beztalencia co znacz. Dlatego tak wiele jest celebrytek pokroju Siwiec, ale od prawdziwych gwiazd si odwalcie.

go嗆26-12-15, 11:06, cytuj Oce ten komentarz: oce na plus0 oce na minus0 

Przyty豉

go嗆26-12-15, 11:05, cytuj Oce ten komentarz: oce na plus0 oce na minus0 

Chyba juz nie jest weganka bo znowu dupa jak u krowy !

go嗆26-12-15, 10:42, cytuj Oce ten komentarz: oce na plus0 oce na minus0 

Szkoda, 瞠 nie napisali軼ie o tym komu j wys豉豉 i dlaczego tylko od razu sapy ;)

go嗆26-12-15, 10:38, cytuj Oce ten komentarz: oce na plus0 oce na minus0 

a wy na kozaczku nawet nie wiecie co zamiesciliscie???dlaczego pokazala ta kartke???i o kim pisze na tejze kartce.

go嗆26-12-15, 10:35, cytuj Oce ten komentarz: oce na plus0 oce na minus0 

hejka!tez wyslalam kartke do tej dziewczynki,ale jakos o mnie nikt nie napisal,a skoro wielka diva(lubie beyonce)ale skoro jest taka bogata moglaby dac kaske na rehabilitacje bo o to chodzilo.Sayfre to dziewczynka ma 8lat stracila tate i rodzenstwo w pozarze a sama zostala poparzona,niby prosila o kartki na swieta ze swiata ale wiadomo o co chodzi.tak szukaja bogatych darczyncow,oj bjonse juz cie nielubie i jeszcze sie tym pochwalila a feee

go嗆26-12-15, 09:43, cytuj Oce ten komentarz: oce na plus0 oce na minus0 

Ona jest na takim samym poziomie jak te inne gwiazdki:Rihanna,Minaj itd. Tylko dupe pokazuje...瘸dna z niej artystka,ma tylko dobry PR

go嗆26-12-15, 09:05, cytuj Oce ten komentarz: oce na plus0 oce na minus0 

dupa, cyc w g這wie nic.

go嗆26-12-15, 09:05, cytuj Oce ten komentarz: oce na plus0 oce na minus0 

du瘸, cyc, w g這wie nic.

go嗆26-12-15, 09:00, cytuj Oce ten komentarz: oce na plus0 oce na minus0 

I tyle dla czarnucha znacza swieta.

strony
1


Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida