czwartek 07-01-16, czytany: 18171 razy, autor: Rain Dog

Polska aktorka pokazuje nogi (FOTO)

Jakiś czas temu zabrała się za odchudzanie.

Puszyste GwiazdyPuszyste Gwiazdy / © KAPiF
Pamiętacie jak Dominika Gwit schudła drastycznie, po czym poczuła, że dłużej tak nie może żyć? Aktorka źle się czuła w nowej skórze. Nie dość, że miała wrażenie, iż ucierpiała jej kobiecość, to zaczęła zwyczajnie źle się czuć.

I tak znów zaczęła wracać do dawnej wagi. Aż trafiła na dietetyczkę i trenerkę, która podjęła się zadania utrzymania wagi Dominiki i poprawienia jej formy.

Elżbieta Romanowska (32 l.) również należy do grona puszystych aktorek. Takich, które są bardzo pożądane w wielu produkcjach. Charakterystyczne, sympatyczne. Reżyserom wcale nie zależy na tym, by miały kształty Moniki Bellucci.

Romanowska również zaczęła się odchudzać. Na szczęście nie przesadziła - owszem, wygląda szczuplej, niż kilkanaście miesięcy temu, ale krągłe kształty pozostały.

I bardzo dobrze. Scena nie potrzebuje wyłącznie chudzielców. Podobnie jest w życiu. Nie wszyscy muszą się mieścić w sukienki w rozmiarze S.

Zdjęcia aktorki zostały zrobione podczas próby do spektaklu Udając ofiarę w Och Teatr.



Polska aktorka pokazuje nogi (FOTO)

Polska aktorka pokazuje nogi (FOTO)

Polska aktorka pokazuje nogi (FOTO)

Polska aktorka pokazuje nogi (FOTO)

Polska aktorka pokazuje nogi (FOTO)

Polska aktorka pokazuje nogi (FOTO)

Polska aktorka pokazuje nogi (FOTO)

Polska aktorka pokazuje nogi (FOTO)

Polska aktorka pokazuje nogi (FOTO)

Polska aktorka pokazuje nogi (FOTO)

Polska aktorka pokazuje nogi (FOTO)

Polska aktorka pokazuje nogi (FOTO)

Polska aktorka pokazuje nogi (FOTO)




 
Ostatnio dodane filmy/teledyski:zobacz wszystkie filmy »
3 FRYZURY NA JESIE...
Stylizacje Hairstyles
3 FRYZURY NA JESIE...
6 VLOG W DOMU
szusz vlogmas
6 VLOG W DOMU
SUBSKRYBUJ KANAŁ S...
Szusz HAUL Z BERLINA
SUBSKRYBUJ KANAŁ S...
REMONT ODC. 6 DUŻE...
MIESZKAMY TV
REMONT ODC. 6 DUŻE...




skomentuj:



Wasze komentarze (59): sortuj ↓

gość08-01-16, 14:29, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 07-01-16, 23:09 napisał(a):
gość, 07-01-16, 20:40 napisał(a):
gość, 07-01-16, 20:09 napisał(a): ojoj ile tu "tolerancyjnych" babek siedzi, pomyslalby kto, ze to nie te same babki co jada po kobietach piekniejszych i o wiele szczuplejszych od tej z gory, jest po prostu gruba, usprawiedliwianie jej i pisanie, ze zdrowo wyglada to czysta hipokryzja, ciezarna Kim Kardashian wyzywaly od waleni i grubasow, a byla przeciez W CIAZY k..a, nawet jak miala swietna figure to pisaly, ze jest hipopotamem z wielkim tylkiem a nad ta z gory sie rozplywaja, zalosne zazdrosnice
Prawda.bawi mnie to bo o Halejcio, Kaczorowskiej,Kardashiankach,Demi Lovato i Hayden Panettiere,Honey,Britney Spears itp piszą ze są grube a o tej tutaj ze niby kragla:d widać se baby są głupie i zazdrosne.każda by chciała być laska z kragla linią a nie suchym chudzielcem jak modelka lub osoba otyla jak pani wyżej,takie fakty.
No wez masakra, dmatego nidy nie ufam babom bo wiekszosc to zazdrosne, zakompleksione jedze, gotowe szpilke w plecy wbic piekniejszej i bardziej atrakcyjnej kolezance, hipokrytki normalne szczuple z kobiecymi ksztaltami kobiety wyzywaja od hipopotamow a o prawdziwym hipopotamie mowia ze jest zgrabny i zdrowo wyglada hahaha
Prawda...chociaż takich które nie są jakieś wybitne z urody a molestuja ludzi swoimi zdjęciami na fejsie tez trochę znam...potem jak się z nimi widzisz to tez usiłują Ci wmówić ze są lepsze pod każdym kątem,jest też drugi typ bab.ale takie zachowanie tez wynika z kompleksów,tak samo jak i wyszukiwanie wad w każdej babce.

gość08-01-16, 10:27, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Grubaski sie pocą i śmierdzą śledziem tam

gość07-01-16, 23:48, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ta gruba, ten garbaty, ten znowu ma krzywy ryj, tamta krzywe zęby, ta wystające dziąsła, ten orli nos, tamta wysokie czoło, ta za niskie, tamta oczy za małe, ten oczy za duże, ta brzydkie łokcie, tamta okropne kolana, ta dziwne kostki, tamta brzydkie stopy .......
i tak można w nieskończoność.
weźcie się odczepcie od tej kobiety!!!

gość07-01-16, 23:09, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 07-01-16, 20:40 napisał(a):
gość, 07-01-16, 20:09 napisał(a):
ojoj ile tu "tolerancyjnych" babek siedzi, pomyslalby kto, ze to nie te same babki co jada po kobietach piekniejszych i o wiele szczuplejszych od tej z gory, jest po prostu gruba, usprawiedliwianie jej i pisanie, ze zdrowo wyglada to czysta hipokryzja, ciezarna Kim Kardashian wyzywaly od waleni i grubasow, a byla przeciez W CIAZY k..a, nawet jak miala swietna figure to pisaly, ze jest hipopotamem z wielkim tylkiem a nad ta z gory sie rozplywaja, zalosne zazdrosnice

Prawda.bawi mnie to bo o Halejcio, Kaczorowskiej,Kardashiankach,Demi Lovato i Hayden Panettiere,Honey,Britney Spears itp piszą ze są grube a o tej tutaj ze niby kragla:d widać se baby są głupie i zazdrosne.każda by chciała być laska z kragla linią a nie suchym chudzielcem jak modelka lub osoba otyla jak pani wyżej,takie fakty.

No wez masakra, dmatego nidy nie ufam babom bo wiekszosc to zazdrosne, zakompleksione jedze, gotowe szpilke w plecy wbic piekniejszej i bardziej atrakcyjnej kolezance, hipokrytki normalne szczuple z kobiecymi ksztaltami kobiety wyzywaja od hipopotamow a o prawdziwym hipopotamie mowia ze jest zgrabny i zdrowo wyglada hahaha

gość07-01-16, 22:58, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

na soundcloud /mateusz-sobota-385877796/saturday-kk-nierozwi-zana to boli kiedy kobieta odchodzi, kiedy okrutnie pozbawia marzeń silnego młodego mężczyznę

gość07-01-16, 22:23, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Opada mi, jak ja widzę

gość07-01-16, 22:01, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 07-01-16, 21:42 napisał(a):
gość, 07-01-16, 18:52 napisał(a):
gość, 07-01-16, 18:47 napisał(a):
gość, 07-01-16, 13:53 napisał(a):
gość, 07-01-16, 13:00 napisał(a):
gość, 07-01-16, 12:48 napisał(a):
gość, 07-01-16, 12:48 napisał(a):
Ja jestem szczypiorkiem i za nic nie chcialabym tak wyglądać. Podobnie nie chciałabym mieć owczych nóg Ambrossi czy piłki na brzuchu Selenu. Ale krzykaczki co krzyczą, że ona jest chora bo gruba - Widzialyscie jej wyniki badań, czy jak? Może ma baba serce jak dzwon i końskie zdrowie?

*) kaczych nóg

Mam hashimoto i zespół policystycznych Jajników schudłam 30kg od 3 lat trzymam wagę, większość chorób to wymówki dla grubych leniów

Chyba nie zrozumialas wpisu. Ta pani nigdzie nie zasłania się chorobą, choć może po prostu nie slyszalam. Może jest gruba bo lubi wpierdzielac? I może wpierdziela, jest zdrowa, ma faceta i uj wam do tego ;)





To ty nie zrozumiałaś, nikt nie widział wyników wiec jesli nagle stwierdzi ze jest gruba bo np ma hashimoto bedzie to tylko wymowka


Jak stwierdzi, to sobie ją poobgadujesz. Póki co jest gruba, bo jest gruba. Odpuść.




Pisząc ze byc moze jest gruba bo lubi wpierdzielac obgadujesz ja tak samo jak ja gdy pisze ze byc moze kiedys powie ze jest gruba bo jest chora, odpuść

Długo nad tym myślałaś? Ja nie domniemuję, opieram się na tym co widzę i co wiem o tej pani. A póki co, wiemy, ze jest gruba i tyle. Jak kiedyś powie to powie, póki co nie powiedziała więc poskrom swoją wyobraźnie, albo spożytkują ją na coś pożyteczniejszego.

gość07-01-16, 21:42, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 07-01-16, 18:52 napisał(a):
gość, 07-01-16, 18:47 napisał(a):
gość, 07-01-16, 13:53 napisał(a):
gość, 07-01-16, 13:00 napisał(a):
gość, 07-01-16, 12:48 napisał(a):
gość, 07-01-16, 12:48 napisał(a):
Ja jestem szczypiorkiem i za nic nie chcialabym tak wyglądać. Podobnie nie chciałabym mieć owczych nóg Ambrossi czy piłki na brzuchu Selenu. Ale krzykaczki co krzyczą, że ona jest chora bo gruba - Widzialyscie jej wyniki badań, czy jak? Może ma baba serce jak dzwon i końskie zdrowie?

*) kaczych nóg

Mam hashimoto i zespół policystycznych Jajników schudłam 30kg od 3 lat trzymam wagę, większość chorób to wymówki dla grubych leniów

Chyba nie zrozumialas wpisu. Ta pani nigdzie nie zasłania się chorobą, choć może po prostu nie slyszalam. Może jest gruba bo lubi wpierdzielac? I może wpierdziela, jest zdrowa, ma faceta i uj wam do tego ;)





To ty nie zrozumiałaś, nikt nie widział wyników wiec jesli nagle stwierdzi ze jest gruba bo np ma hashimoto bedzie to tylko wymowka


Jak stwierdzi, to sobie ją poobgadujesz. Póki co jest gruba, bo jest gruba. Odpuść.




Pisząc ze byc moze jest gruba bo lubi wpierdzielac obgadujesz ja tak samo jak ja gdy pisze ze byc moze kiedys powie ze jest gruba bo jest chora, odpuść

gość07-01-16, 20:42, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 07-01-16, 19:24 napisał(a):
gość, 07-01-16, 18:53 napisał(a): Nic do niej nie mam, ale.... dlaczego pod zdjęciami Rity Ory, Kylie Jenner, czy Seleny piszecie, że one są GRUBE (!!!)., a tutaj pod jej zdjęciami piszecie, że jej figura jest ok? Przecież to jest nienormalne. Jak można być tak zaślepionym? I don't understand.
Ale o tej pani nikt nie napisal, ze ona jest szczupla. Przeciez kazdy ma oczy i widzi. Jak Rita, Selena czy ktos jeszcze iny fotoszopuje sie i odejmuje sobie 10 kg to czlowiek jak pozniej widzi zdjecia z plazy w bikini zaczyna sie zastanawiac, dlaczego taka osoba uchodzi za pieknosc skoro tu i owdzie ma faldy jak np. Rita Ora. Niby taka szczupla, taka fit a brzuch ma konkretnie ukany, uda puszysce i pelne. Jakby nikt nie fotoszopowal ich zdjec w magazynach oraz same gwiazdy przed wrzuceniem ich na face to reakcje bylyby normalne.
To niech tobie ktoś zrobi foty od dołu i w bikini w ruchu:)rusz łepkiem,myślenie nie boli.tego typu zdjęcia dodają optycznie kilka kg.Rita jest normalna,szczupła seksowna kobieta.ta tutaj jest dwa razy jak ona!ubierz czarne rurki plus obcasy i ubierz zaraz białe spodnie plus trampki.zobaczysz wyraźną różnice,serio nie ogarniam jak można takich banalow nie wiedzieć...

gość07-01-16, 20:40, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 07-01-16, 20:09 napisał(a): ojoj ile tu "tolerancyjnych" babek siedzi, pomyslalby kto, ze to nie te same babki co jada po kobietach piekniejszych i o wiele szczuplejszych od tej z gory, jest po prostu gruba, usprawiedliwianie jej i pisanie, ze zdrowo wyglada to czysta hipokryzja, ciezarna Kim Kardashian wyzywaly od waleni i grubasow, a byla przeciez W CIAZY k..a, nawet jak miala swietna figure to pisaly, ze jest hipopotamem z wielkim tylkiem a nad ta z gory sie rozplywaja, zalosne zazdrosnice
Prawda.bawi mnie to bo o Halejcio, Kaczorowskiej,Kardashiankach,Demi Lovato i Hayden Panettiere,Honey,Britney Spears itp piszą ze są grube a o tej tutaj ze niby kragla:d widać se baby są głupie i zazdrosne.każda by chciała być laska z kragla linią a nie suchym chudzielcem jak modelka lub osoba otyla jak pani wyżej,takie fakty.

gość07-01-16, 20:28, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 07-01-16, 20:04 napisał(a):
Jest mega otyła.

Jest otyła, bez mega. Mega otyła osoba wazy z 200 kg.

gość07-01-16, 20:28, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

niezgrabne ma nogi,uda na uda zachodzą,zbyt blisko az sie sciskaja

gość07-01-16, 20:09, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ojoj ile tu "tolerancyjnych" babek siedzi, pomyslalby kto, ze to nie te same babki co jada po kobietach piekniejszych i o wiele szczuplejszych od tej z gory, jest po prostu gruba, usprawiedliwianie jej i pisanie, ze zdrowo wyglada to czysta hipokryzja, ciezarna Kim Kardashian wyzywaly od waleni i grubasow, a byla przeciez W CIAZY k..a, nawet jak miala swietna figure to pisaly, ze jest hipopotamem z wielkim tylkiem a nad ta z gory sie rozplywaja, zalosne zazdrosnice

gość07-01-16, 20:04, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Jest mega otyła.

gość07-01-16, 19:24, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 07-01-16, 18:53 napisał(a):
Nic do niej nie mam, ale.... dlaczego pod zdjęciami Rity Ory, Kylie Jenner, czy Seleny piszecie, że one są GRUBE (!!!)., a tutaj pod jej zdjęciami piszecie, że jej figura jest ok? Przecież to jest nienormalne. Jak można być tak zaślepionym? I don't understand.

Ale o tej pani nikt nie napisal, ze ona jest szczupla. Przeciez kazdy ma oczy i widzi. Jak Rita, Selena czy ktos jeszcze iny fotoszopuje sie i odejmuje sobie 10 kg to czlowiek jak pozniej widzi zdjecia z plazy w bikini zaczyna sie zastanawiac, dlaczego taka osoba uchodzi za pieknosc skoro tu i owdzie ma faldy jak np. Rita Ora. Niby taka szczupla, taka fit a brzuch ma konkretnie ukany, uda puszysce i pelne. Jakby nikt nie fotoszopowal ich zdjec w magazynach oraz same gwiazdy przed wrzuceniem ich na face to reakcje bylyby normalne.

gość07-01-16, 18:53, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Nic do niej nie mam, ale.... dlaczego pod zdjęciami Rity Ory, Kylie Jenner, czy Seleny piszecie, że one są GRUBE (!!!)., a tutaj pod jej zdjęciami piszecie, że jej figura jest ok? Przecież to jest nienormalne. Jak można być tak zaślepionym? I don't understand.

gość07-01-16, 18:52, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 07-01-16, 18:47 napisał(a):
gość, 07-01-16, 13:53 napisał(a):
gość, 07-01-16, 13:00 napisał(a):
gość, 07-01-16, 12:48 napisał(a):
gość, 07-01-16, 12:48 napisał(a):
Ja jestem szczypiorkiem i za nic nie chcialabym tak wyglądać. Podobnie nie chciałabym mieć owczych nóg Ambrossi czy piłki na brzuchu Selenu. Ale krzykaczki co krzyczą, że ona jest chora bo gruba - Widzialyscie jej wyniki badań, czy jak? Może ma baba serce jak dzwon i końskie zdrowie?

*) kaczych nóg

Mam hashimoto i zespół policystycznych Jajników schudłam 30kg od 3 lat trzymam wagę, większość chorób to wymówki dla grubych leniów

Chyba nie zrozumialas wpisu. Ta pani nigdzie nie zasłania się chorobą, choć może po prostu nie slyszalam. Może jest gruba bo lubi wpierdzielac? I może wpierdziela, jest zdrowa, ma faceta i uj wam do tego ;)





To ty nie zrozumiałaś, nikt nie widział wyników wiec jesli nagle stwierdzi ze jest gruba bo np ma hashimoto bedzie to tylko wymowka


Jak stwierdzi, to sobie ją poobgadujesz. Póki co jest gruba, bo jest gruba. Odpuść.

gość07-01-16, 18:48, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

trzeba siebie akceptować w każdym rozmiarze czy to w rozmiarze M czy XXL zawsze trzeba siebie akceptować, ludzie są różni, musi być różnorodność, żeby nie było nudno, bo ludzie muszą się czymś różnić od siebie, jeśli chodzi o lenistwo to dużo ludzi jest leniwych, ja też i nie widzę w tym nic złego, jedna z cech charakteru tak samo jak zamiłowanie do jedzenia.

gość07-01-16, 18:47, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 07-01-16, 13:53 napisał(a):
gość, 07-01-16, 13:00 napisał(a):
gość, 07-01-16, 12:48 napisał(a):
gość, 07-01-16, 12:48 napisał(a):
Ja jestem szczypiorkiem i za nic nie chcialabym tak wyglądać. Podobnie nie chciałabym mieć owczych nóg Ambrossi czy piłki na brzuchu Selenu. Ale krzykaczki co krzyczą, że ona jest chora bo gruba - Widzialyscie jej wyniki badań, czy jak? Może ma baba serce jak dzwon i końskie zdrowie?

*) kaczych nóg

Mam hashimoto i zespół policystycznych Jajników schudłam 30kg od 3 lat trzymam wagę, większość chorób to wymówki dla grubych leniów

Chyba nie zrozumialas wpisu. Ta pani nigdzie nie zasłania się chorobą, choć może po prostu nie slyszalam. Może jest gruba bo lubi wpierdzielac? I może wpierdziela, jest zdrowa, ma faceta i uj wam do tego ;)





To ty nie zrozumiałaś, nikt nie widział wyników wiec jesli nagle stwierdzi ze jest gruba bo np ma hashimoto bedzie to tylko wymowka

gość07-01-16, 18:18, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Jeśli jest zdrowa, to nie ma się czym przejmować. Chudosc nie wszystkim pasuje

gość07-01-16, 18:06, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Fajna kobieta ,dobra aktorka.

gość07-01-16, 18:03, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

dalej jest obrzydliwym spaślakiem

gość07-01-16, 16:20, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 07-01-16, 15:57 napisał(a): Haha żałosne jesteście. Pani artykułu, gruba, zwalista, brzydka a komentarze w większości pozytywne. Pokazać np Irine Shayk to większość komentarzy krytycznych że to złe, tamto też. Wiedziałam że na kozaku w większości siedzą pasztety które się pocieszają i dlatego schlebiają tak samo brzydkim kobietom jakimi one same sa ;)
Irina z twarzy jest sto razy brzydsza od tej z fot. Wara naciagara

gość07-01-16, 15:57, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Haha żałosne jesteście. Pani artykułu, gruba, zwalista, brzydka a komentarze w większości pozytywne. Pokazać np Irine Shayk to większość komentarzy krytycznych że to złe, tamto też. Wiedziałam że na kozaku w większości siedzą pasztety które się pocieszają i dlatego schlebiają tak samo brzydkim kobietom jakimi one same sa ;)

gość07-01-16, 15:18, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 07-01-16, 13:53 napisał(a):
gość, 07-01-16, 13:46 napisał(a):
Jak wiecej schudnie to bedzie miec ladne nogi bo ma fajnie zachowane proporcje i wbrew pozorom zgrabne nogi, tylko ze grube. Np. ta druga polska aktorka (byla strasznie gruba i ma dalej pucolowata i kanciasta twarz, nosi okulary ale zapomnialam nazwiska) mimo tego,mze duzo schudla (choc ostatnio dopadlo ja jojo) ma koszmarne nogi, krzywde, wielkie odstajace lydki, no koszmar. Ta pani, o ile zrzuci jeszcze zbedny balast, bedzie miec ladne nogi :) takze powidzenia, ja tez jestem na diecie :)

Gwit, Polska wersja Osbornowny

Masz rację, to Gwint :) I faktycznie podobna do Kelly Osbourne :D Zarówno z sylwetki jak i z twarzy. Dobre spostrzeżenie!

strony
1 2 3
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida