niedziela 10-01-16, czytany: 16782 razy, autor: fyla

Ciąża i taki wysiłek?! (Instagram)

Lawina krytyki pod zdjęciami Bar Refaeli.

Bar RefaeliBar Refaeli / PRPhotos,Instagram, Fame/Flynet
Siłownia w ciąży to dla wielu kontrowersyjny temat. W Hollywood nie brakuje jednak pań, które nie rezygnują z bieżni i ciężarków niemal do samego porodu. Mało tego. Zaraz po wyjściu ze szpitala umawiają się z osobistymi trenerami. Jedyna przeszkoda to połóg. Innych nie ma.

Bar Refaeli o tym, że zostanie mamą poinformowała na Instagramie. Była Leonardo DiCaprio zamieściła zdjęcie testu ciążowego z wynikiem pozytywnym.

Minęło kilka dni i modelka wylewa siódme poty na siłowni. Mimika pokazuje, że nie są to lekkie ćwiczenia. Oczywiście nie zabrakło komentarzy krytykujących takie treningi.

Co o tym sądzicie?

 


2016 is going to be like.. 👶🏼 🍼 Happy & Healthy New Year !

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Bar Refaeli (@barrefaeli)




Full force #ROAR ! 🦁

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Bar Refaeli (@barrefaeli)




Working out in my @replay #hyperskin jeans feels so cool !👖

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Bar Refaeli (@barrefaeli)




Ciąża i taki wysiłek?! (Instagram)



 
Ostatnio dodane filmy/teledyski:zobacz wszystkie filmy »
POMYSŁY NA PREZENT...
SZUSZ
POMYSŁY NA PREZENT...
Gdy Gwiazdka
jula feat. Sound'n'Grace
Gdy Gwiazdka
ślad
Jula
ślad
(subskrybuj kanał ...
SZUSZ VLOGMAS -7 MIKOŁAJKI
(subskrybuj kanał ...




skomentuj:



Wasze komentarze (88): sortuj ↓

gość12-01-16, 21:13, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 12-01-16, 21:11 napisał(a):
gość, 11-01-16, 13:46 napisał(a):
gość, 11-01-16, 13:23 napisał(a):
gość, 10-01-16, 23:56 napisał(a):
gość, 10-01-16, 23:25 napisał(a):
gość, 10-01-16, 23:21 napisał(a):
gość, 10-01-16, 19:06 napisał(a):
gość, 10-01-16, 17:32 napisał(a):
gość, 10-01-16, 16:57 napisał(a):
gość, 10-01-16, 15:33 napisał(a): Współczuję wam wszystkim ciąży. Potem z dracym jadę bachorem dopiero się zacznie.
Dokladnie. Ciaza to tragedia a potem jescze gorzej
Zgadzam się
i ja też!
ale czego tu współczuć? Jeśli kobieta jest szczęśliwa to po co jej Wasze współczucie.
Ja nieć nie poradzę, że jak widzę kobietę w ciąży, to mi jej żal. Ciążą, poród i karmienie to ruina dla organizmu, a jeszcze nie ma się dla siebie czasu.
Nie chcesz karmić to nie karmisz (jest mleko modyfikowane), nie chcesz rodzić naturalnie to nie musisz (jest cesarka), nie chcesz być w ciąży to nie musisz ( bierzesz surogatkę jak Cię stać), nie chcesz mieć dziecka to nie. Po co takie tematy poruszasz? Jak ktoś chce "multi pak" to "bierze" i ma w dupie Twoje zdanie.
he he dobre 
Nie ma czegoś takiego w Polsce, że możesz sobie wybrać sposób porodu. Poza tym nie zmienia to fakt, że połóg zawsze jest bolesny i obrzydliwy, niezależnie od porodu. Nie bronię kobietom rodzić dzieci, tak samo jak ty nie możesz zabronić mi współczucia dla nich.
Ale jak możesz komuś szczęścia współczuć ? :D
Pomijając juz fakt ze nigdy nie rodziłasrodzilas i takie głupoty piszesz :D po pierwsze połóg nie boli a po drugie w Polsce normalnie jest cesarka na życzenie tylko trzeba za nia zapłacić 500-1000zl ;)

gość12-01-16, 21:11, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 11-01-16, 13:46 napisał(a):
gość, 11-01-16, 13:23 napisał(a):
gość, 10-01-16, 23:56 napisał(a):
gość, 10-01-16, 23:25 napisał(a):
gość, 10-01-16, 23:21 napisał(a):
gość, 10-01-16, 19:06 napisał(a):
gość, 10-01-16, 17:32 napisał(a):
gość, 10-01-16, 16:57 napisał(a):
gość, 10-01-16, 15:33 napisał(a): Współczuję wam wszystkim ciąży. Potem z dracym jadę bachorem dopiero się zacznie.
Dokladnie. Ciaza to tragedia a potem jescze gorzej
Zgadzam się
i ja też!
ale czego tu współczuć? Jeśli kobieta jest szczęśliwa to po co jej Wasze współczucie.
Ja nieć nie poradzę, że jak widzę kobietę w ciąży, to mi jej żal. Ciążą, poród i karmienie to ruina dla organizmu, a jeszcze nie ma się dla siebie czasu.
Nie chcesz karmić to nie karmisz (jest mleko modyfikowane), nie chcesz rodzić naturalnie to nie musisz (jest cesarka), nie chcesz być w ciąży to nie musisz ( bierzesz surogatkę jak Cię stać), nie chcesz mieć dziecka to nie. Po co takie tematy poruszasz? Jak ktoś chce "multi pak" to "bierze" i ma w dupie Twoje zdanie.
he he dobre 
Nie ma czegoś takiego w Polsce, że możesz sobie wybrać sposób porodu. Poza tym nie zmienia to fakt, że połóg zawsze jest bolesny i obrzydliwy, niezależnie od porodu. Nie bronię kobietom rodzić dzieci, tak samo jak ty nie możesz zabronić mi współczucia dla nich.
Ale jak możesz komuś szczęścia współczuć ? :D

gość12-01-16, 21:09, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Te dyskusje na temat posiadania dzieci, na temat ciąży wyglądają jakby polonista ze scislowcem dyskutowali o swoich racjach i narzucali je sobie wzajemnie. Jak ktos chce mieć dzieci, pragnie tego to poświeci wszystko i jest to dla takiej osoby gra warta świeczki jak ktoś nie chce to tego po prostu nie zrozumie bo ma inne priorytety, inne wartości, chce inaczej przeżyć swoje życie. Po co te dyskusje? Przeciez to bez sensu. Każdy jest inny.

gość11-01-16, 20:17, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 11-01-16, 20:17 napisał(a):
gość, 11-01-16, 19:39 napisał(a):
gość, 11-01-16, 13:46 napisał(a):
gość, 11-01-16, 13:23 napisał(a):
gość, 10-01-16, 23:56 napisał(a):
gość, 10-01-16, 23:25 napisał(a):
gość, 10-01-16, 23:21 napisał(a):
ale czego tu współczuć? Jeśli kobieta jest szczęśliwa to po co jej Wasze współczucie.

Ja nieć nie poradzę, że jak widzę kobietę w ciąży, to mi jej żal. Ciążą, poród i karmienie to ruina dla organizmu, a jeszcze nie ma się dla siebie czasu.

Nie chcesz karmić to nie karmisz (jest mleko modyfikowane), nie chcesz rodzić naturalnie to nie musisz (jest cesarka), nie chcesz być w ciąży to nie musisz ( bierzesz surogatkę jak Cię stać), nie chcesz mieć dziecka to nie. Po co takie tematy poruszasz? Jak ktoś chce "multi pak" to "bierze" i ma w dupie Twoje zdanie.

he he dobre 

Nie ma czegoś takiego w Polsce, że możesz sobie wybrać sposób porodu. Poza tym nie zmienia to fakt, że połóg zawsze jest bolesny i obrzydliwy, niezależnie od porodu. Nie bronię kobietom rodzić dzieci, tak samo jak ty nie możesz zabronić mi współczucia dla nich.


połóg nie jest bolesny xd moze troche nieprzyjemny, ale nie przesadzaj, bolesny to jest poród, ale i tak było warto :) i tak karmie piersia, nie miałam dla siebie czasu w ogóle przez pierwszy miesiąc od porodu, ale nigdy nie miałam tłustych włosów i brudnego dresu, więc w nosie mam wasze bluzgi i współczucia. jak ktos tego chciał, to nie żałuje. córeczka jest moim szczęściem i zniosłabym każdy ból dla niej

A zwijająca się macica, rana krocza/brzucha, pochwa przez którą przeszło dziecko, zapalenie piersi to może nie bolą? Jak dla mnie to gra nie warta świeczki. W dodatku facet ma takie same prawa do dziecka i może ci je zabrać, choć nie włożył w wydanie dziecka na świat żadnego wysiłku.

gość11-01-16, 20:17, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 11-01-16, 19:39 napisał(a):
gość, 11-01-16, 13:46 napisał(a):
gość, 11-01-16, 13:23 napisał(a):
gość, 10-01-16, 23:56 napisał(a):
gość, 10-01-16, 23:25 napisał(a):
gość, 10-01-16, 23:21 napisał(a):
gość, 10-01-16, 19:06 napisał(a):
ale czego tu współczuć? Jeśli kobieta jest szczęśliwa to po co jej Wasze współczucie.

Ja nieć nie poradzę, że jak widzę kobietę w ciąży, to mi jej żal. Ciążą, poród i karmienie to ruina dla organizmu, a jeszcze nie ma się dla siebie czasu.

Nie chcesz karmić to nie karmisz (jest mleko modyfikowane), nie chcesz rodzić naturalnie to nie musisz (jest cesarka), nie chcesz być w ciąży to nie musisz ( bierzesz surogatkę jak Cię stać), nie chcesz mieć dziecka to nie. Po co takie tematy poruszasz? Jak ktoś chce "multi pak" to "bierze" i ma w dupie Twoje zdanie.

he he dobre 

Nie ma czegoś takiego w Polsce, że możesz sobie wybrać sposób porodu. Poza tym nie zmienia to fakt, że połóg zawsze jest bolesny i obrzydliwy, niezależnie od porodu. Nie bronię kobietom rodzić dzieci, tak samo jak ty nie możesz zabronić mi współczucia dla nich.


połóg nie jest bolesny xd moze troche nieprzyjemny, ale nie przesadzaj, bolesny to jest poród, ale i tak było warto :) i tak karmie piersia, nie miałam dla siebie czasu w ogóle przez pierwszy miesiąc od porodu, ale nigdy nie miałam tłustych włosów i brudnego dresu, więc w nosie mam wasze bluzgi i współczucia. jak ktos tego chciał, to nie żałuje. córeczka jest moim szczęściem i zniosłabym każdy ból dla niej

gość11-01-16, 19:41, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 10-01-16, 20:52 napisał(a):
Jak się ostatnio objadłam i mnie zatwardziło to był dopiero wysiłek.Nadymałam się,parłam i myślałam że prędzej pęknę na sedesie niż zrobię kupę.


10/10

gość11-01-16, 19:39, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 11-01-16, 13:46 napisał(a):
gość, 11-01-16, 13:23 napisał(a):
gość, 10-01-16, 23:56 napisał(a):
gość, 10-01-16, 23:25 napisał(a):
gość, 10-01-16, 23:21 napisał(a):
gość, 10-01-16, 19:06 napisał(a):
gość, 10-01-16, 17:32 napisał(a):
gość, 10-01-16, 16:57 napisał(a):
gość, 10-01-16, 15:33 napisał(a):
Współczuję wam wszystkim ciąży. Potem z dracym jadę bachorem dopiero się zacznie.

Dokladnie. Ciaza to tragedia a potem jescze gorzej

Zgadzam się

i ja też!

ale czego tu współczuć? Jeśli kobieta jest szczęśliwa to po co jej Wasze współczucie.

Ja nieć nie poradzę, że jak widzę kobietę w ciąży, to mi jej żal. Ciążą, poród i karmienie to ruina dla organizmu, a jeszcze nie ma się dla siebie czasu.

Nie chcesz karmić to nie karmisz (jest mleko modyfikowane), nie chcesz rodzić naturalnie to nie musisz (jest cesarka), nie chcesz być w ciąży to nie musisz ( bierzesz surogatkę jak Cię stać), nie chcesz mieć dziecka to nie. Po co takie tematy poruszasz? Jak ktoś chce "multi pak" to "bierze" i ma w dupie Twoje zdanie.

he he dobre 

Nie ma czegoś takiego w Polsce, że możesz sobie wybrać sposób porodu. Poza tym nie zmienia to fakt, że połóg zawsze jest bolesny i obrzydliwy, niezależnie od porodu. Nie bronię kobietom rodzić dzieci, tak samo jak ty nie możesz zabronić mi współczucia dla nich.


połóg nie jest bolesny xd moze troche nieprzyjemny, ale nie przesadzaj, bolesny to jest poród, ale i tak było warto :) i tak karmie piersia, nie miałam dla siebie czasu w ogóle przez pierwszy miesiąc od porodu, ale nigdy nie miałam tłustych włosów i brudnego dresu, więc w nosie mam wasze bluzgi i współczucia. jak ktos tego chciał, to nie żałuje. córeczka jest moim szczęściem i zniosłabym każdy ból dla niej

gość11-01-16, 13:47, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 10-01-16, 23:54 napisał(a):
gość, 10-01-16, 23:25 napisał(a):
gość, 10-01-16, 23:21 napisał(a):
gość, 10-01-16, 19:06 napisał(a):
gość, 10-01-16, 17:32 napisał(a):
gość, 10-01-16, 16:57 napisał(a):
gość, 10-01-16, 15:33 napisał(a):
Współczuję wam wszystkim ciąży. Potem z dracym jadę bachorem dopiero się zacznie.

Dokladnie. Ciaza to tragedia a potem jescze gorzej

Zgadzam się

i ja też!

ale czego tu współczuć? Jeśli kobieta jest szczęśliwa to po co jej Wasze współczucie.

Ja nieć nie poradzę, że jak widzę kobietę w ciąży, to mi jej żal. Ciążą, poród i karmienie to ruina dla organizmu, a jeszcze nie ma się dla siebie czasu.

Mimo wszystko ich wybór, większość nie żałuje ;p

Pod warunkiem,że to ich wybór, a nie zostały zmuszone przez polskie prawo.

gość11-01-16, 13:46, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 11-01-16, 13:23 napisał(a):
gość, 10-01-16, 23:56 napisał(a):
gość, 10-01-16, 23:25 napisał(a):
gość, 10-01-16, 23:21 napisał(a):
gość, 10-01-16, 19:06 napisał(a):
gość, 10-01-16, 17:32 napisał(a):
gość, 10-01-16, 16:57 napisał(a):
gość, 10-01-16, 15:33 napisał(a):
Współczuję wam wszystkim ciąży. Potem z dracym jadę bachorem dopiero się zacznie.

Dokladnie. Ciaza to tragedia a potem jescze gorzej

Zgadzam się

i ja też!

ale czego tu współczuć? Jeśli kobieta jest szczęśliwa to po co jej Wasze współczucie.

Ja nieć nie poradzę, że jak widzę kobietę w ciąży, to mi jej żal. Ciążą, poród i karmienie to ruina dla organizmu, a jeszcze nie ma się dla siebie czasu.

Nie chcesz karmić to nie karmisz (jest mleko modyfikowane), nie chcesz rodzić naturalnie to nie musisz (jest cesarka), nie chcesz być w ciąży to nie musisz ( bierzesz surogatkę jak Cię stać), nie chcesz mieć dziecka to nie. Po co takie tematy poruszasz? Jak ktoś chce "multi pak" to "bierze" i ma w dupie Twoje zdanie.

he he dobre 

Nie ma czegoś takiego w Polsce, że możesz sobie wybrać sposób porodu. Poza tym nie zmienia to fakt, że połóg zawsze jest bolesny i obrzydliwy, niezależnie od porodu. Nie bronię kobietom rodzić dzieci, tak samo jak ty nie możesz zabronić mi współczucia dla nich.

gość11-01-16, 13:23, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 10-01-16, 23:56 napisał(a):
gość, 10-01-16, 23:25 napisał(a):
gość, 10-01-16, 23:21 napisał(a):
gość, 10-01-16, 19:06 napisał(a):
gość, 10-01-16, 17:32 napisał(a):
gość, 10-01-16, 16:57 napisał(a):
gość, 10-01-16, 15:33 napisał(a): Współczuję wam wszystkim ciąży. Potem z dracym jadę bachorem dopiero się zacznie.
Dokladnie. Ciaza to tragedia a potem jescze gorzej
Zgadzam się
i ja też!
ale czego tu współczuć? Jeśli kobieta jest szczęśliwa to po co jej Wasze współczucie.
Ja nieć nie poradzę, że jak widzę kobietę w ciąży, to mi jej żal. Ciążą, poród i karmienie to ruina dla organizmu, a jeszcze nie ma się dla siebie czasu.
Nie chcesz karmić to nie karmisz (jest mleko modyfikowane), nie chcesz rodzić naturalnie to nie musisz (jest cesarka), nie chcesz być w ciąży to nie musisz ( bierzesz surogatkę jak Cię stać), nie chcesz mieć dziecka to nie. Po co takie tematy poruszasz? Jak ktoś chce "multi pak" to "bierze" i ma w dupie Twoje zdanie.
he he dobre 

gość10-01-16, 23:56, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 10-01-16, 23:25 napisał(a):
gość, 10-01-16, 23:21 napisał(a):
gość, 10-01-16, 19:06 napisał(a):
gość, 10-01-16, 17:32 napisał(a):
gość, 10-01-16, 16:57 napisał(a):
gość, 10-01-16, 15:33 napisał(a):
Współczuję wam wszystkim ciąży. Potem z dracym jadę bachorem dopiero się zacznie.

Dokladnie. Ciaza to tragedia a potem jescze gorzej

Zgadzam się

i ja też!


ale czego tu współczuć? Jeśli kobieta jest szczęśliwa to po co jej Wasze współczucie.

Ja nieć nie poradzę, że jak widzę kobietę w ciąży, to mi jej żal. Ciążą, poród i karmienie to ruina dla organizmu, a jeszcze nie ma się dla siebie czasu.

Nie chcesz karmić to nie karmisz (jest mleko modyfikowane), nie chcesz rodzić naturalnie to nie musisz (jest cesarka), nie chcesz być w ciąży to nie musisz ( bierzesz surogatkę jak Cię stać), nie chcesz mieć dziecka to nie. Po co takie tematy poruszasz? Jak ktoś chce "multi pak" to "bierze" i ma w dupie Twoje zdanie.

gość10-01-16, 23:54, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 10-01-16, 23:25 napisał(a):
gość, 10-01-16, 23:21 napisał(a):
gość, 10-01-16, 19:06 napisał(a):
gość, 10-01-16, 17:32 napisał(a):
gość, 10-01-16, 16:57 napisał(a):
gość, 10-01-16, 15:33 napisał(a): Współczuję wam wszystkim ciąży. Potem z dracym jadę bachorem dopiero się zacznie.
Dokladnie. Ciaza to tragedia a potem jescze gorzej
Zgadzam się
i ja też!
ale czego tu współczuć? Jeśli kobieta jest szczęśliwa to po co jej Wasze współczucie.
Ja nieć nie poradzę, że jak widzę kobietę w ciąży, to mi jej żal. Ciążą, poród i karmienie to ruina dla organizmu, a jeszcze nie ma się dla siebie czasu.
Mimo wszystko ich wybór, większość nie żałuje ;p

gość10-01-16, 23:25, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 10-01-16, 23:21 napisał(a):
gość, 10-01-16, 19:06 napisał(a):
gość, 10-01-16, 17:32 napisał(a):
gość, 10-01-16, 16:57 napisał(a):
gość, 10-01-16, 15:33 napisał(a):
Współczuję wam wszystkim ciąży. Potem z dracym jadę bachorem dopiero się zacznie.

Dokladnie. Ciaza to tragedia a potem jescze gorzej

Zgadzam się

i ja też!


ale czego tu współczuć? Jeśli kobieta jest szczęśliwa to po co jej Wasze współczucie.

Ja nieć nie poradzę, że jak widzę kobietę w ciąży, to mi jej żal. Ciążą, poród i karmienie to ruina dla organizmu, a jeszcze nie ma się dla siebie czasu.

gość10-01-16, 23:21, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 10-01-16, 19:06 napisał(a):
gość, 10-01-16, 17:32 napisał(a):
gość, 10-01-16, 16:57 napisał(a):
gość, 10-01-16, 15:33 napisał(a):
Współczuję wam wszystkim ciąży. Potem z dracym jadę bachorem dopiero się zacznie.

Dokladnie. Ciaza to tragedia a potem jescze gorzej

Zgadzam się

i ja też!


ale czego tu współczuć? Jeśli kobieta jest szczęśliwa to po co jej Wasze współczucie.

gość10-01-16, 23:18, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 10-01-16, 21:31 napisał(a):
gość, 10-01-16, 21:02 napisał(a):
Musi to robic zeby nie wygladac pozniej jak polskie rozlazle wiadra,ktore pieprza o miesniach kegla,tu chodzi o inne miesnie

Idz dziecko spać ,bo jutro do szkoły zaśpisz.

zajmij się swoim gówniakiem a nie komentujesz na kozaku rozklapciocho

gość10-01-16, 23:10, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

po co mordować się z bachorem jak można sobie z domu dziecka wybrać odchowane dwuletnie dziecko przykładowo, do wyboru do koloru

gość10-01-16, 23:06, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 10-01-16, 20:07 napisał(a):

100/100. Ja nie znoszę takiego gadania, kiedyś to rodziły w polu i na taczce dziecko przywozily...tylko, że właśnie najczęściej martwe. Jak się osobie z pierwszego komentarza stare czasy tak podobały, to wypad na jakieś zadupie w środku lasu, chałupa bez kibla i prądu. Krów i świń ze dwadzieścia i zapierdalaj. Po prostu śmieszne, siedzi w necie w ciepłym domku i wspomina wyzysk i nie ludzkie warunki, w jakich niektóre kobiety się meczyly.



wiecie co , moja mama z każdym dzieckiem pracowała fizycznie do rozwiązania i żyje do dziś, w obecnych czasach jak jesteś w ciąży to nic Ci nie wolno a i dzieci i tak rodzą się słabe i ułomne, co pokolenie to jest gorsze

gość10-01-16, 22:55, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 10-01-16, 21:04 napisał(a):
gość, 10-01-16, 19:50 napisał(a):
gość, 10-01-16, 19:06 napisał(a):
gość, 10-01-16, 17:32 napisał(a):
gość, 10-01-16, 16:57 napisał(a):
gość, 10-01-16, 15:33 napisał(a): Współczuję wam wszystkim ciąży. Potem z dracym jadę bachorem dopiero się zacznie.
Dokladnie. Ciaza to tragedia a potem jescze gorzej
Zgadzam się
i ja też!
Nie chcę mieć dzieci, ale do głowy mi nie przyszło, żeby takie rzeczy wypisywać. Zresztą artykuł chyba jest nie o tym? A znając życie, wszystkie kiedyś skończycie z "drącym japę bachorem";)
Prawda i kapa jak wiadro
Dzieciaczki baja i spac nikt was o zdanie nie pytal

gość10-01-16, 21:33, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 10-01-16, 19:50 napisał(a):
gość, 10-01-16, 19:04 napisał(a):
gość, 10-01-16, 18:28 napisał(a):
gość, 10-01-16, 18:22 napisał(a):
przeciwskazania sa tylko do kilku cwiczen. wie jakie jest ryzyko. ostatecznie bedzie swietnie wygladac i urodzi zdrowe dziecko. wiec szkoda waszego jadu

To zależy od wielu czynników ,każda ciąża jest inna.W niektórych przypadkach trzeba przeleżeć całą ciążę.

Nie trzeba, a MOŻNA. Jak kobieta nie chce, to nie leży.

Jak kobieta, która MUSI, a nie leży tylko pilnuje wagi to nie urodzi. A skoro tylko wygląd się dla was liczy to powiem wam ze po poronieniu też się pięknie nie wygląda.[/quote
Rozumiem co chcecie powiedziec. Mialalm na mysli ze w jej wypadku - czyli ma czas i mase kasy zeby o siebie dbac i dziecko - wiec cwiczy, bedzie super wygladac, dziecko bedzie zdrowe itd. Nie ma potrzeby rzucac sie w skrajnosc mowiac ze ciaze trzeba czase przelezec. oczywiscie ze tak moze byc, ale wyglada na to ze Bar nie musi lezec. BArdzo jej zazdrosze ze ma warunki i czas zeby tak o siebie dbac i po ciazy dojdzie blyskawicznie do super formy super szybko.

gość10-01-16, 21:31, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 10-01-16, 21:02 napisał(a):
Musi to robic zeby nie wygladac pozniej jak polskie rozlazle wiadra,ktore pieprza o miesniach kegla,tu chodzi o inne miesnie

Idz dziecko spać ,bo jutro do szkoły zaśpisz.

gość10-01-16, 21:04, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 10-01-16, 19:50 napisał(a):
gość, 10-01-16, 19:06 napisał(a):
gość, 10-01-16, 17:32 napisał(a):
gość, 10-01-16, 16:57 napisał(a):
gość, 10-01-16, 15:33 napisał(a): Współczuję wam wszystkim ciąży. Potem z dracym jadę bachorem dopiero się zacznie.
Dokladnie. Ciaza to tragedia a potem jescze gorzej
Zgadzam się
i ja też!
Nie chcę mieć dzieci, ale do głowy mi nie przyszło, żeby takie rzeczy wypisywać. Zresztą artykuł chyba jest nie o tym? A znając życie, wszystkie kiedyś skończycie z "drącym japę bachorem";)
Prawda i kapa jak wiadro

gość10-01-16, 21:02, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Musi to robic zeby nie wygladac pozniej jak polskie rozlazle wiadra,ktore pieprza o miesniach kegla,tu chodzi o inne miesnie

gość10-01-16, 20:52, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Jak się ostatnio objadłam i mnie zatwardziło to był dopiero wysiłek.Nadymałam się,parłam i myślałam że prędzej pęknę na sedesie niż zrobię kupę.

gość10-01-16, 20:07, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 10-01-16, 12:16 napisał(a):
gość, 10-01-16, 11:19 napisał(a): Kiedyś baby w polu pracowały aż do rozwiązania i nie było żadnych śmiesznych zaleceń. Zasada jest taka : nie zmieniaj w ciąży swojego stylu życia: ćwiczył? ćwicz dalej. Nie ruszałaś się wcale? Nie zaczynaj nagle ćwiczyć jak opętana. Trochę rozsądku we wszystkim
Tak kiedyś baby pracowały w polu do końca i jak to się kończyło?Połowa kobiet umierała inna połowa traciła dzieci sama wiem bo moja babcia straciła 8 dzieci druga zmarła po porodzie i co tak było wspaniale?Nie wiem czy masz coś rozsądku w głowie że piszesz jak to dawniej kobiety wszystko robiły i przepłacały swoim zdrowiem lub życiem!Poza tym jak ona uważa że tak trzeba to niech sobie ćwiczy ale za przykład ja bym jej nie brała poza tym każda ciąża jest inna i czasem ciąża to choroba!!!
100/100. Ja nie znoszę takiego gadania, kiedyś to rodziły w polu i na taczce dziecko przywozily...tylko, że właśnie najczęściej martwe. Jak się osobie z pierwszego komentarza stare czasy tak podobały, to wypad na jakieś zadupie w środku lasu, chałupa bez kibla i prądu. Krów i świń ze dwadzieścia i zapierdalaj. Po prostu śmieszne, siedzi w necie w ciepłym domku i wspomina wyzysk i nie ludzkie warunki, w jakich niektóre kobiety się meczyly.

gość10-01-16, 19:50, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 10-01-16, 19:04 napisał(a):
gość, 10-01-16, 18:28 napisał(a):
gość, 10-01-16, 18:22 napisał(a): przeciwskazania sa tylko do kilku cwiczen. wie jakie jest ryzyko. ostatecznie bedzie swietnie wygladac i urodzi zdrowe dziecko. wiec szkoda waszego jadu
To zależy od wielu czynników ,każda ciąża jest inna.W niektórych przypadkach trzeba przeleżeć całą ciążę.
Nie trzeba, a MOŻNA. Jak kobieta nie chce, to nie leży.
Jak kobieta, która MUSI, a nie leży tylko pilnuje wagi to nie urodzi. A skoro tylko wygląd się dla was liczy to powiem wam ze po poronieniu też się pięknie nie wygląda.

strony
1 2 3 4
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida