wtorek 12-01-16, czytany: 20176 razy, autor: Sisi

Interesujący powód rozstania Cheryl Cole z mężem

Nie chodzi o to, że piosenkarka wzięła ślub po trzech miesiącach znajomości.

Cheryl ColeCheryl Cole / © Starstoc.newscom
Hollywoodzkie historie miłosne pokazują, że lepiej nie śpieszyć się ze ślubem. Gdy wielu z nas czytało o rozwodzie Kaley Cuoco, na usta pchało się powiedzenie: "A nie mówiłam?".

Do grona rozwódek, które zdecydowały się zbyt szybko na ślub, dołączyła Cheryl Fernandez-Versini bardziej znana jako Cheryl Cole.

Piosenkarka w 2014 po trzech miesiącach znajomości poślubiła francuskiego restauratora. Dziś Cheryl wie, że ją i Jeana-Bernarda Fernandeza-Versiniego połączył romans, a nie miłość, jak w pierwszym momencie jej się wydawało.

Po zapewnieniach, że byli kochankowie zawsze będą o siebie dbać i rozstają się w przyjacielskiej atmosferze, należy wymienić powód ich rozstania. Oficjalnie - różnice charakterów, których nie da się pogodzić. Nieoficjalnie - bariera językowa - ona nie piśnie słówka po francusku, a o nie wie, o czym ona mówi po angielsku.

 


Interesujący powód rozstania Cheryl Cole z mężem

Interesujący powód rozstania Cheryl Cole z mężem

Interesujący powód rozstania Cheryl Cole z mężem



 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Cheryl Cole
Cheryl Cole
Cheryl Cole
Cheryl Cole
Cheryl Cole
Cheryl Cole
Cheryl Cole
Cheryl Cole




skomentuj:



Wasze komentarze (72): sortuj ↓

gość12-02-16, 21:10, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Dobra foka z tej Cheryl jest szczerze mówiąc.

gość12-02-16, 21:09, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Lalunia !!!

gość12-02-16, 21:08, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 12-01-16, 17:12 napisał(a):
Niech ja ktoś nakarmi, schudła tak bardzo, że straciła prawie całą urodę.

Ona niczego nie straciła... wręcz przeciwnie... ogar, człowieku...

gość12-02-16, 21:06, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

BOGINI !!! Najpiękniejsza kobieta na świecie:)

gość14-01-16, 00:01, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Jake te baby durne, po 3 miesiacach sie zenic...gdzie mozg ja sie pytam?

gość13-01-16, 21:59, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

bzdury z ta bariera jezykowa

gość13-01-16, 20:33, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 13-01-16, 18:42 napisał(a):
Trochę dziwne, że nie mogąc się do końca porozumieć przez barierę językową, zdecydowali się pobrać. Może lepiej było najpierw doszkolić język? Masakra...


A moze tak nie wierzyc w kazda bzdure przeczytana w necie ?

gość13-01-16, 20:31, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 13-01-16, 18:59 napisał(a):
Z Cheryl dzieje się cos niedobrego i to od dłuższego czasu. Jest nienaturalnie szczupła i to zbyt długo trwa , wygląda jak śmierć na urlopie.


Jak miala malarie to strasznie schudla i od tamtej pory juz nie wrocila do wczesniejsze wagi, moze po prostu zwyczajnie nie moze teraz przytyc ?

gość13-01-16, 18:59, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Z Cheryl dzieje się cos niedobrego i to od dłuższego czasu. Jest nienaturalnie szczupła i to zbyt długo trwa , wygląda jak śmierć na urlopie.

gość13-01-16, 18:42, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Trochę dziwne, że nie mogąc się do końca porozumieć przez barierę językową, zdecydowali się pobrać. Może lepiej było najpierw doszkolić język? Masakra...

gość13-01-16, 15:26, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 13-01-16, 15:18 napisał(a):
gość, 13-01-16, 13:56 napisał(a):
Ja z mężem znaliśmy sie 2 tygodnie do zaręczyn a pol roku do ślubu, jestesmy szczęśliwi razem 12lat.


Nie no potrafię jeszcze jakoś zrozumieć zareczyny po pol roku ale 2 tygodnie to juz hardkor tym bardziej, ze ty nawet nie piszesz o 2 tyg związku po jakimś tam wcześniejszym okresie znajomosci tylko " znaliście sie 2 tygodnie ".




My z mezem tez szybo stwierdzilismy ze chcemy byc ze soba na powaznie, a nie byc przechodzonym zwiazkiem. W dobie wolnych zwiazkow i szalenstw jednonocych fajnie znalezc osobe z ktora nie tylko dogadujesz sie w nocy ale dni tez sa wspaniale. Po 4msc sie zareczylismy a po 9 wzielismy slub. jestesmy szczesliwym malzenstem, dobrze sie dopelniamy :)
Mowi sie "szukajcie a znajdziecie"mam wrqzenie ze w przypadku milosci to sie nie sprawdza, jak dacie spokoj i zluzujecie to sama was znajdzie :)
Pozdrawiam wszystkie kobietki!! :)

gość13-01-16, 15:23, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 13-01-16, 10:22 napisał(a):
gość, 13-01-16, 09:55 napisał(a): Szkoda :( Oglądałam ją w X Factorze i ostatnio strasznie schudła przez co straciła calutki seksapil. Młoda kobieta, a już drugi rozwód się jej szykuje. Oby jej się ułożyło bo miłość jest najważniejsza na świecie, tak sądzę...
Nic dziwnego, skoro tak poważną decyzję jak ślub podejmuje się po 3 m-cach znajomości. Och bidulka, skąd mogła wiedzieć, że do tego kroku trzeba dojrzeć i poznać drugiego człowieka? W końcu tylko raz przedtem była żoną.
A czy ona nie była przypadkiem na cos chora ? Bo wydaje mi sie ze miała malarie czy cos takiego i to właśnie juz wtedy tak schudła

gość13-01-16, 15:18, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 13-01-16, 13:56 napisał(a): Ja z mężem znaliśmy sie 2 tygodnie do zaręczyn a pol roku do ślubu, jestesmy szczęśliwi razem 12lat.
Nie no potrafię jeszcze jakoś zrozumieć zareczyny po pol roku ale 2 tygodnie to juz hardkor tym bardziej, ze ty nawet nie piszesz o 2 tyg związku po jakimś tam wcześniejszym okresie znajomosci tylko " znaliście sie 2 tygodnie ".

gość13-01-16, 13:56, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ja z mężem znaliśmy sie 2 tygodnie do zaręczyn a pol roku do ślubu, jestesmy szczęśliwi razem 12lat.

gość13-01-16, 13:08, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 13-01-16, 00:40 napisał(a):
gość, 13-01-16, 00:17 napisał(a):
To ja napiszę od siebie moi rodzice znali sie pół roku i wzięli ślub. Juz 28 lat sa razem, szczęśliwi aż miło sie patrzy. Ja z moim mężem byłam 8 lat przed ślubem, a niedawno była pierwsza rocznica ślubu :) jest cudownie! Ps dzieci brak wiec obowiązków nie ma :)


moi rodzice też znali się raptem pół roku a nawet krócej,moja mama szybko zaszła w pierwszą ciąże,za 5 lat w drugą...są razem do dziś..mieli różne okresy w sowim życiu ale żyją razem...coś w tym jest żeby nie czekać nie wiadomo ile...najlepiej właśnie szach mat bo jeżeli ma się udać to się uda a jak nie to i tak się nie uda...czasami takie przechodzone związki szybko się rozstają...ja miałam tak samo z mężem po niecałym roku znajomości zaręczyny,szybko ślub tylko z dzieckiem czekaliśmy aż skończę przynajmniej licencjat...!!!nie ma co czekać...kombinować...bo pozniej człowiek zostaje sam jak palec..los podsuwa ci faceta,szanujcie się to po co kombinować...mam koleżanki stare panny które właśnie szukały,szukały,czekały i w końcu zostały same...z wyboru już teraz..


Nie rozumiem Twojego toku myślenia, jaki by nie był byle by był? A jaką masz pewność, że ten Twój nie zostawi Ci i nie zostaniesz "sama jak palec" jak to piszesz o koleżankach bez mężów?

gość13-01-16, 11:55, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ona to taka femme fatale, tylko pozna nowego fi*tka to od razu bierze z nim ślub

gość13-01-16, 11:00, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Nie wierzę, że wyszła za kogoś z kim nie mogła rozmawiać. Kompletna bzdura.

gość13-01-16, 10:22, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 13-01-16, 09:55 napisał(a):
Szkoda :( Oglądałam ją w X Factorze i ostatnio strasznie schudła przez co straciła calutki seksapil. Młoda kobieta, a już drugi rozwód się jej szykuje. Oby jej się ułożyło bo miłość jest najważniejsza na świecie, tak sądzę...


Nic dziwnego, skoro tak poważną decyzję jak ślub podejmuje się po 3 m-cach znajomości. Och bidulka, skąd mogła wiedzieć, że do tego kroku trzeba dojrzeć i poznać drugiego człowieka? W końcu tylko raz przedtem była żoną.

gość13-01-16, 10:02, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 13-01-16, 09:55 napisał(a):
nie mogla sie nauczyc francuskiego? przeciez ma kase stac ja na korepetycje

Informacja o barierze językowej to bzdura. Jej mąż jest milionerem, biegle mówi po angielsku. Nie sądzę, aby możliwy był w ogóle ślub między ludźmi, którzy nie potrafią się porozumieć :D Do tego będąc ze sobą te 2 lata to tym bardziej podszkolił się z angielskiego nawet, jeśli żyli czasami na odległość. Także nie wierzcie wszystkiemu, co jest w internecie a już zwłaszcza na kozaku, bo kozak sobie sam wymyśla niektóre artykuły albo bezmyślnie kopiuje/próbuje tłumaczyć artykuły z zagranicznych portali.

gość13-01-16, 09:55, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Szkoda :( Oglądałam ją w X Factorze i ostatnio strasznie schudła przez co straciła calutki seksapil. Młoda kobieta, a już drugi rozwód się jej szykuje. Oby jej się ułożyło bo miłość jest najważniejsza na świecie, tak sądzę...

gość13-01-16, 09:55, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

nie mogla sie nauczyc francuskiego? przeciez ma kase stac ja na korepetycje

gość13-01-16, 09:50, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

z nią chyba jest cos nie tak. Ciągle zmienia mężów i nazwiska . Trudno za tym nadążyć .

gość13-01-16, 08:49, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 13-01-16, 00:17 napisał(a): To ja napiszę od siebie moi rodzice znali sie pół roku i wzięli ślub. Juz 28 lat sa razem, szczęśliwi aż miło sie patrzy. Ja z moim mężem byłam 8 lat przed ślubem, a niedawno była pierwsza rocznica ślubu :) jest cudownie! Ps dzieci brak wiec obowiązków nie ma :)
U mnie podobnie :) rodzice 28 lat razem, tato sie oswiadczyl po 3 miesiacach a slub po kolejne 3 mce pozniej. A ja? 27 lat i ponad 5 lat w konkubinacie... Nie pochwalam ani pospiechu moich ridzicow ani niecheci do slubu mojego konkubenta. Moim zdaniem idealnie to zareczyc sie po 2 latach. Skrajnosci nie sa dobre, tak ogolnie bo naszym rodzicom sie udalo ale wiekszosci malzenstw jednak nie...

gość13-01-16, 08:15, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 12-01-16, 22:54 napisał(a):
gość, 12-01-16, 20:12 napisał(a):
gość, 12-01-16, 19:57 napisał(a):
gość, 12-01-16, 19:01 napisał(a):
Mam tak samo. 4 lata po ślubie, synek ma 3 latka. Jesteśmy ze sobą tylko dla dziecka i jeszcze pewnie z 5 lat, aby podrósł mając mamę i tatę razem. Już nawet ze sobą nie rozmawiamy...

Szkoda dziecka. Tak naprawdę dorasta w patologicznej atmosferze - uczy się z obserwacji, że dorośli nie rozmawiają ze sobą i nie okazują sobie uczyć - masz gwarancję, że jego przyszłe związki będą spaprane. Coś o tym wiem.

Dziwi mnie zawsze to, ze rodzice sa swiecie przekonani, ze robia dla dziecka cos dobrego, gdzie w rezultacie jest odwrotnie. Jakbym od swoich rodzicow kiedys sie o tym dowiedziala, to czulabym sie wrecz winna, ze przeze mnie wegetowali zamiast sobie ulozyc znowu zycie. Nie wiem co takim ludziom jak autorce strzela do glowy. Wydaje mi sie, ze nie chce jej sie i nie ma dla kogo zaczynac od nowa wiec wygodnie zyje bez zadnych zmian. Bo dziecko z tego nie skorzysta na pewno.


Moja mama robiła to samo - była z ojcem ze względu na mnie. Co tam ze pul, robił awantury przeciez " dziecko potrzebuje ojca ". Któregoś śnią mając moze 8 lat sama zapytałam mamy dlaczego ina wreszcie nie rozwiedzie sie z tata. Dopiero to ja strasznie ruszyło i niedługo po tym od niego odeszła bo wreszcie do niej dotarło ze tak bedzie lepiej. Zdarzało mi sie potem słyszeć od jakichś starych kuzynek rodziców czy znajomych " biedne dziecko a moze jeszcze rodzicom sie ułoży " a ja cieszyłam sie w duchu ze sie roztali i myślałam sobie " oby nie " bo ta sytuacja w domu mnie po prostu dobijała tym bardziej ze byłam tylko dzieckiem

fajnie, niestety moja matka to tchórz. Wielokrotnie prosiłyśmy żeby się rozwiodła i nic, życie z furiatem i wieczny wstyd na osiedlu. No niestety, nie mam rozgrzeszenia ani dla niego ani dla niej

gość13-01-16, 08:09, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

A kto to w ogóle jest

strony
1 2 3
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida