środa 13-01-16, czytany: 34318 razy, autor: fyla

Afera z Wiadomościami i WOŚP

Internauci nie kryją oburzenia.

WiadomościWiadomości / KAPiF, TVP
Jedni zachwalają, odkładają pieniądze, a nawet zostają wolontariuszami. Sprzęt zakupiony za pieniądze zebrane przez Wielką Orkiestrę Pomocy uratowały już życia tysięcy osób.

Pojawiają się jednak głosy, że Jurek Owsiak demoralizuje młodzież, mnóstwo pieniędzy wyrzuca w błoto i różne inne zarzuty.

W tym roku w sieci zawrzało od informacji, że pierwszy raz w historii Finału WOŚP w Wiadomościach nie podano informacji o zebranej kwocie. Zmiany zrzucano na karb nowego prezesa, Jacka Kurskiego, i jego poglądów.

Andrzej Saramonowicz napisał na swoim FB:

Nie oglądam od lat "Wiadomości", więc nie miałem o tym pojęcia. Ale jeśli istotnie tak było, jak pisze autor, czyli że w dniu WOŚP nie powiedziano w dzienniku informacyjnym o tym ani słowa, to rzeczywiście dziennikarze i redaktorzy pogrzebali się żywcem i nie zasługują na nic więcej niż to, by nazwać ich funkcjonariuszami.


Okazuje się, że w Wiadomościach rzeczywiście nie pokazano materiału, ale zrobiono to następnego dnia.

Wiele hałasu o nic, czy słuszne oburzenie?

 


Nie oglądam od lat "Wiadomości", więc nie miałem o tym pojęcia. Ale jeśli istotnie tak było, jak pisze autor, czyli że w...

Posted by Andrzej Saramonowicz on 11 stycznia 2016


Afera z Wiadomościami i WOŚP

Afera z Wiadomościami i WOŚP



 
Ostatnio dodane filmy/teledyski:zobacz wszystkie filmy »
4 ZEPSUŁAM NIESPOD...
Szusz Vlogmas
4 ZEPSUŁAM NIESPOD...
REMONT ODC. 6 DUŻE...
MIESZKAMY TV
REMONT ODC. 6 DUŻE...
SKY TOWER WIECZORE...
Julia Kobus
SKY TOWER WIECZORE...
Powrót do domu.. |...
Julia Kobus
Powrót do domu.. |...




skomentuj:



Wasze komentarze (208): sortuj ↓

gość15-01-16, 11:06, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 15-01-16, 08:37 napisał(a): Doskonały humor prysł, gdy gospodyni programu Joanna Racewicz zapytała o blogera Matka Kurka, który od wielu lat analizuje finanse WOŚP i firm z nią powiązanych, a wyniki swoich badań publikuje w internecie. Wtedy Owsiak zaczął się denerwować. - Warto o nim mówić, proszę, warto o nim mówić? - zareagował natychmiast. A gdy Racewicz powiedział, że pojawiły się nowe wpisy blogera, Owsiak zaczął jej przerywać. - Nikt go nie słucha. Nikt go nie słucha.
Poczytaj sobie lepiej co sad powiedział w sprawie żyjącego na koszt zony blogera

gość15-01-16, 08:37, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Doskonały humor prysł, gdy gospodyni programu Joanna Racewicz zapytała o blogera Matka Kurka, który od wielu lat analizuje finanse WOŚP i firm z nią powiązanych, a wyniki swoich badań publikuje w internecie. Wtedy Owsiak zaczął się denerwować.
- Warto o nim mówić, proszę, warto o nim mówić? - zareagował natychmiast. A gdy Racewicz powiedział, że pojawiły się nowe wpisy blogera, Owsiak zaczął jej przerywać. - Nikt go nie słucha. Nikt go nie słucha.

gość15-01-16, 08:36, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

W studio TVP Info Jerzy Owsiak pojawił się uśmiechnięty od ucha do ucha. Przez kilka minut opowiadał jak wielkim sukcesem był 24. finał WOŚP, obrażał posła PiS, choć równocześnie zapewniał, że nie chce politykować. Humor Owsiakowi wyraźnie popsuł się, gdy padło pytanie o informacje blogera Marka Kurka. "Czy warto o tym mówić?" - irytował się, a na koniec ogłosił, że bloger został przez niego pozwany.

gość15-01-16, 08:33, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 14-01-16, 22:23 napisał(a):
Ludzie czym wy się podniecacie ,Owsiak jest celebrytą który POWINIEN pomagać w ramach uzupełnienia ,a nie fundować i tym samym wyręczać NFZ .Kiedy się nauczycie że odruch serca to nie powinność czy obowiązek a jedynie wczucie się w potrzeby licznych chorych .Co rusz słyszymy i czytamy o ciężkich chorobach dzieci i starszych ,to tu powinny iść te pieniądze ,a udajemy empatię ,kupujemy sprzęt i .....kurz na nim osiada bo nie ma kasy na wykorzystanie lub oddziały szpitalne są zamknięte .Akceptujecie ........ patologię ,bo jak nazwać płacenie podatków i jednocześnie tolerowanie drenażu kieszeni ,jeśli szpital dba o pacjenta ,fundusz zdrowia łoży na leczenie to WOŚP jest zwykłym społecznym odzewem na potrzeby chorych i tu jest pole do chwały tej idei .

Święte słowa .

gość15-01-16, 00:17, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 14-01-16, 22:23 napisał(a): Ludzie czym wy się podniecacie ,Owsiak jest celebrytą który POWINIEN pomagać w ramach uzupełnienia ,a nie fundować i tym samym wyręczać NFZ .Kiedy się nauczycie że odruch serca to nie powinność czy obowiązek a jedynie wczucie się w potrzeby licznych chorych .Co rusz słyszymy i czytamy o ciężkich chorobach dzieci i starszych ,to tu powinny iść te pieniądze ,a udajemy empatię ,kupujemy sprzęt i .....kurz na nim osiada bo nie ma kasy na wykorzystanie lub oddziały szpitalne są zamknięte .Akceptujecie ........ patologię ,bo jak nazwać płacenie podatków i jednocześnie tolerowanie drenażu kieszeni ,jeśli szpital dba o pacjenta ,fundusz zdrowia łoży na leczenie to WOŚP jest zwykłym społecznym odzewem na potrzeby chorych i tu jest pole do chwały tej idei .
Z pustego i salomon nie naleje. Budżet nie jest z gumy, leczenie kosztuje. Ale lepiej byc populista i dawax każdemu co mu sie wymarzy

gość14-01-16, 22:23, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ludzie czym wy się podniecacie ,Owsiak jest celebrytą który POWINIEN pomagać w ramach uzupełnienia ,a nie fundować i tym samym wyręczać NFZ .Kiedy się nauczycie że odruch serca to nie powinność czy obowiązek a jedynie wczucie się w potrzeby licznych chorych .Co rusz słyszymy i czytamy o ciężkich chorobach dzieci i starszych ,to tu powinny iść te pieniądze ,a udajemy empatię ,kupujemy sprzęt i .....kurz na nim osiada bo nie ma kasy na wykorzystanie lub oddziały szpitalne są zamknięte .Akceptujecie ........ patologię ,bo jak nazwać płacenie podatków i jednocześnie tolerowanie drenażu kieszeni ,jeśli szpital dba o pacjenta ,fundusz zdrowia łoży na leczenie to WOŚP jest zwykłym społecznym odzewem na potrzeby chorych i tu jest pole do chwały tej idei .

gość14-01-16, 20:59, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 14-01-16, 10:36 napisał(a):
Wosp rozlicza sie co do zlotowki! Ich rozliczenia sa jawne 92% idzie na sprzet a tylko 8% na fundacje i jej utrzymanie! Zas wspanialy Caritas podobno przekazuje tylko 40%!!!! Jurek stworzyl wspaniala akcje z ktorej powinnismy byc dumni bo nie ma chyba szpitala w Polsce ktory by nie mial sprzetu z serduszkiem! A Ci beszczelni krytykanci lepiej niech sami rusza tylek do gory i zrobia cos dobrego dla innych! A przepraszam, pewnie wplacaja kase dla Rydzyka!



Dobrze,że napisałeś/aś "podobno" przy tym Caritasie bo oficjalne wyniki nieco odbiegają od tego co wypisujesz, Wystarczy poszukać.

gość14-01-16, 19:59, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

co mi po specjalistycznym sprzęcie skoro nfz nie zapłaci za zabieg, tylko wystawi rachunek pacjentowi

gość14-01-16, 18:46, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 14-01-16, 16:04 napisał(a):
gość, 14-01-16, 15:27 napisał(a):
gość, 14-01-16, 08:33 napisał(a):
gość, 13-01-16, 23:50 napisał(a): Nie podniecajcie się tak dziewczyny, w 2015 roku budżet NFZ wyniósł 67,5 mld zł. Fajnie że bawimy się w takie akcje, jak WOŚP, ale te 44 miliony (minus koszta imprezy) to naprawdę "kieszonkowa" kwota...
Powiedz to oddziałom, które prawie w całości mają sprzęt z serduszkiem. Skoro NFZ dostaje tyle kasy, że WOŚP to przy nim nic, to ja się pytam co się z tym pieniędzmi dzieje. Bo jakoś "kieszonkową" kwotę widzę w działaniu, a te miliardy od NFZ gdzieś przepadają.
Kolejna kłamliwa propaganda: "Powiedz to oddziałom, które prawie w całości mają sprzęt z serduszkiem" Ile jest tych oddziałów... kilka, kilkanaście ? a szpitali w Polsce jest ponad 800 (w każdym po kilka oddziałów)Kropla w morzu potrzeb a afera jak by ratowali miliony istnień.
Następnym razem wrzuć więcej do puszki, pomożesz większej ilości placówek :) Bo WOŚP to nasze pieniądze, skoro więc uważasz, że ta pomoc jest za mała to należy jeszcze bardziej zmobilizować ludzi.
Swoja droga od kiedy NFZ daje na sprzęt?

gość14-01-16, 16:04, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 14-01-16, 15:27 napisał(a):
gość, 14-01-16, 08:33 napisał(a):
gość, 13-01-16, 23:50 napisał(a):
Nie podniecajcie się tak dziewczyny, w 2015 roku budżet NFZ wyniósł 67,5 mld zł. Fajnie że bawimy się w takie akcje, jak WOŚP, ale te 44 miliony (minus koszta imprezy) to naprawdę "kieszonkowa" kwota...


Powiedz to oddziałom, które prawie w całości mają sprzęt z serduszkiem. Skoro NFZ dostaje tyle kasy, że WOŚP to przy nim nic, to ja się pytam co się z tym pieniędzmi dzieje. Bo jakoś "kieszonkową" kwotę widzę w działaniu, a te miliardy od NFZ gdzieś przepadają.


Kolejna kłamliwa propaganda: "Powiedz to oddziałom, które prawie w całości mają sprzęt z serduszkiem" Ile jest tych oddziałów... kilka, kilkanaście ? a szpitali w Polsce jest ponad 800 (w każdym po kilka oddziałów)Kropla w morzu potrzeb a afera jak by ratowali miliony istnień.


Następnym razem wrzuć więcej do puszki, pomożesz większej ilości placówek :) Bo WOŚP to nasze pieniądze, skoro więc uważasz, że ta pomoc jest za mała to należy jeszcze bardziej zmobilizować ludzi.

gość14-01-16, 15:46, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Pis robi to specjalnie.powolali swoich na glowne funkcje i nie mowia o niczym innym jak tylko napier*alaja jeden na drugiego.wstyd!!!
WOŚP cenie i szanuje za top co robia,robili i beda robic dla ludzi bo nikt nie dal tyle ile Jurek daje co roku.wiec kazdy komu on przeszkadza niech sie wyniesie do willi rydzyka!
Jak wogole kaczynski smie pozwalac innym ze swojego rzadu i samemu mowic ze Jurek jest złym człowiekiem skoro tyle dobrego robi za nic...

gość14-01-16, 15:27, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 14-01-16, 08:33 napisał(a):
gość, 13-01-16, 23:50 napisał(a):
Nie podniecajcie się tak dziewczyny, w 2015 roku budżet NFZ wyniósł 67,5 mld zł. Fajnie że bawimy się w takie akcje, jak WOŚP, ale te 44 miliony (minus koszta imprezy) to naprawdę "kieszonkowa" kwota...


Powiedz to oddziałom, które prawie w całości mają sprzęt z serduszkiem. Skoro NFZ dostaje tyle kasy, że WOŚP to przy nim nic, to ja się pytam co się z tym pieniędzmi dzieje. Bo jakoś "kieszonkową" kwotę widzę w działaniu, a te miliardy od NFZ gdzieś przepadają.


Kolejna kłamliwa propaganda: "Powiedz to oddziałom, które prawie w całości mają sprzęt z serduszkiem" Ile jest tych oddziałów... kilka, kilkanaście ? a szpitali w Polsce jest ponad 800 (w każdym po kilka oddziałów)Kropla w morzu potrzeb a afera jak by ratowali miliony istnień.

gość14-01-16, 12:29, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 14-01-16, 08:47 napisał(a):
gość, 14-01-16, 01:17 napisał(a):
gość, 13-01-16, 23:44 napisał(a):
gość, 13-01-16, 21:47 napisał(a):
gość, 13-01-16, 21:39 napisał(a):
gość, 13-01-16, 21:29 napisał(a):
gość, 13-01-16, 21:22 napisał(a): A niby czemu akurat o fundacji pana Owsiaka miałaby być informacja? Co to, fundacja finansowana z pieniędzy publicznych? Bogu dzięki - nie. Skończyła się promocja w telewizji za darmo.
Dokładnie niech płaci za reklame jak każda inna fundacja .
popieram
Poj*ba*o was na tym kozaczku?
Tak ku*wa, zniszczmy ostatnia dobra rzecz w tym kraju... Ciekawe czy tak samo bd mowic gdy, nie daj boze, wasze dzieci albo wy bd potrzebowac specjalistycznego sprzetu za ktory zaplacil wlasnie WOSP
"bd"? co to do cholery za półgłówki tu się udzielają i jeszcze bezwstydnie mądrzą?
Polonistko idź do szkoły. Jedyne co potrafisz to przypierdzielac sie do błędów wynikających z szybkiego pisania. Żałosne jest twe zycie
Prosze mi wybaczyc, zapomnialam ze udzielaja sie tu tez osoby starsze, ktore maja problem z rozszyfrowaniem niektorych slow. "Bd" jest to aktualnie powszechnie znany skrot od slowa bede, beda, bedzie, bedziemy ;)

gość14-01-16, 10:36, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Wosp rozlicza sie co do zlotowki! Ich rozliczenia sa jawne 92% idzie na sprzet a tylko 8% na fundacje i jej utrzymanie! Zas wspanialy Caritas podobno przekazuje tylko 40%!!!! Jurek stworzyl wspaniala akcje z ktorej powinnismy byc dumni bo nie ma chyba szpitala w Polsce ktory by nie mial sprzetu z serduszkiem! A Ci beszczelni krytykanci lepiej niech sami rusza tylek do gory i zrobia cos dobrego dla innych! A przepraszam, pewnie wplacaja kase dla Rydzyka!

gość14-01-16, 10:32, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

To skandal by publiczne media byly tak stronnicze! Jakby Rydzyk podobna akcje robil to by trabili przez tydzien jaki to jest niby wielkoduszny! Prawda jest taka, ze Owsiak jest wspanialy i robi genialna robote na skake swiatowa! Jurek zwykle dziekuje to dla Ciebie za malo!:)

gość14-01-16, 10:31, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 14-01-16, 08:33 napisał(a):
gość, 13-01-16, 23:50 napisał(a):
Nie podniecajcie się tak dziewczyny, w 2015 roku budżet NFZ wyniósł 67,5 mld zł. Fajnie że bawimy się w takie akcje, jak WOŚP, ale te 44 miliony (minus koszta imprezy) to naprawdę "kieszonkowa" kwota...


Powiedz to oddziałom, które prawie w całości mają sprzęt z serduszkiem. Skoro NFZ dostaje tyle kasy, że WOŚP to przy nim nic, to ja się pytam co się z tym pieniędzmi dzieje. Bo jakoś "kieszonkową" kwotę widzę w działaniu, a te miliardy od NFZ gdzieś przepadają.


Dokladnie!

gość14-01-16, 08:47, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 14-01-16, 01:17 napisał(a):
gość, 13-01-16, 23:44 napisał(a):
gość, 13-01-16, 21:47 napisał(a):
gość, 13-01-16, 21:39 napisał(a):
gość, 13-01-16, 21:29 napisał(a):
gość, 13-01-16, 21:22 napisał(a): A niby czemu akurat o fundacji pana Owsiaka miałaby być informacja? Co to, fundacja finansowana z pieniędzy publicznych? Bogu dzięki - nie. Skończyła się promocja w telewizji za darmo.
Dokładnie niech płaci za reklame jak każda inna fundacja .
popieram
Poj*ba*o was na tym kozaczku?
Tak ku*wa, zniszczmy ostatnia dobra rzecz w tym kraju... Ciekawe czy tak samo bd mowic gdy, nie daj boze, wasze dzieci albo wy bd potrzebowac specjalistycznego sprzetu za ktory zaplacil wlasnie WOSP
"bd"? co to do cholery za półgłówki tu się udzielają i jeszcze bezwstydnie mądrzą?
Polonistko idź do szkoły. Jedyne co potrafisz to przypierdzielac sie do błędów wynikających z szybkiego pisania. Żałosne jest twe zycie

gość14-01-16, 08:46, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 14-01-16, 08:37 napisał(a):
gość, 13-01-16, 21:39 napisał(a):
gość, 13-01-16, 21:29 napisał(a):
gość, 13-01-16, 21:22 napisał(a): A niby czemu akurat o fundacji pana Owsiaka miałaby być informacja? Co to, fundacja finansowana z pieniędzy publicznych? Bogu dzięki - nie. Skończyła się promocja w telewizji za darmo.
Dokładnie niech płaci za reklame jak każda inna fundacja .
popieram
Moim zdaniem taka informacja powinna się pojawić. WOŚP to akcja, która od wielu lat angażuje większość Polaków. Ludzi, którzy płacą abonament - przypomnę. Więc telewizja powinna informować ile jako Polacy ZEBRALIŚMY (tak, to my zebraliśmy, a nie Owsiak czy orkiestra) oraz na co wydano NASZE pieniądze.
Jeszcze jakbyś nie zarabiała najniższej krajowej

gość14-01-16, 08:37, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 13-01-16, 21:39 napisał(a):
gość, 13-01-16, 21:29 napisał(a):
gość, 13-01-16, 21:22 napisał(a):
A niby czemu akurat o fundacji pana Owsiaka miałaby być informacja? Co to, fundacja finansowana z pieniędzy publicznych? Bogu dzięki - nie. Skończyła się promocja w telewizji za darmo.

Dokładnie niech płaci za reklame jak każda inna fundacja .


popieram


Moim zdaniem taka informacja powinna się pojawić. WOŚP to akcja, która od wielu lat angażuje większość Polaków. Ludzi, którzy płacą abonament - przypomnę. Więc telewizja powinna informować ile jako Polacy ZEBRALIŚMY (tak, to my zebraliśmy, a nie Owsiak czy orkiestra) oraz na co wydano NASZE pieniądze.

gość14-01-16, 08:33, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 13-01-16, 23:50 napisał(a):
Nie podniecajcie się tak dziewczyny, w 2015 roku budżet NFZ wyniósł 67,5 mld zł. Fajnie że bawimy się w takie akcje, jak WOŚP, ale te 44 miliony (minus koszta imprezy) to naprawdę "kieszonkowa" kwota...


Powiedz to oddziałom, które prawie w całości mają sprzęt z serduszkiem. Skoro NFZ dostaje tyle kasy, że WOŚP to przy nim nic, to ja się pytam co się z tym pieniędzmi dzieje. Bo jakoś "kieszonkową" kwotę widzę w działaniu, a te miliardy od NFZ gdzieś przepadają.

gość14-01-16, 06:18, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 13-01-16, 21:27 napisał(a): Chyba pracownicy TVP dostali premię za pisamie komentarzy na kozaczku,bo takie szczegóły co do słowa...zadziwiająca pamięć;)
Od 1,5 do 3 pln za wpis, juz to ujawniono :)

gość14-01-16, 06:15, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 14-01-16, 01:14 napisał(a): Poczytajcie ile z zebranych pieniędzy na pomoc przekazuje Caritas a ile WOSP. Wiekszosc z was utrzymuje tego pazernego tłuściocha.
Caritas? Poczytaj za ile kupuja domy.

gość14-01-16, 01:17, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 13-01-16, 23:44 napisał(a):
gość, 13-01-16, 21:47 napisał(a):
gość, 13-01-16, 21:39 napisał(a):
gość, 13-01-16, 21:29 napisał(a):
gość, 13-01-16, 21:22 napisał(a):
A niby czemu akurat o fundacji pana Owsiaka miałaby być informacja? Co to, fundacja finansowana z pieniędzy publicznych? Bogu dzięki - nie. Skończyła się promocja w telewizji za darmo.

Dokładnie niech płaci za reklame jak każda inna fundacja .

popieram

Poj*ba*o was na tym kozaczku?

Tak ku*wa, zniszczmy ostatnia dobra rzecz w tym kraju... Ciekawe czy tak samo bd mowic gdy, nie daj boze, wasze dzieci albo wy bd potrzebowac specjalistycznego sprzetu za ktory zaplacil wlasnie WOSP



"bd"? co to do cholery za półgłówki tu się udzielają i jeszcze bezwstydnie mądrzą?

gość14-01-16, 01:14, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Poczytajcie ile z zebranych pieniędzy na pomoc przekazuje Caritas a ile WOSP. Wiekszosc z was utrzymuje tego pazernego tłuściocha.

gość14-01-16, 00:32, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 13-01-16, 21:47 napisał(a):
gość, 13-01-16, 21:39 napisał(a):
gość, 13-01-16, 21:29 napisał(a):
gość, 13-01-16, 21:22 napisał(a): A niby czemu akurat o fundacji pana Owsiaka miałaby być informacja? Co to, fundacja finansowana z pieniędzy publicznych? Bogu dzięki - nie. Skończyła się promocja w telewizji za darmo.
Dokładnie niech płaci za reklame jak każda inna fundacja .
popieram
Poj*ba*o was na tym kozaczku?
Przecież to trolle albo naprawdę załośni ludzie o małym rozumku

strony
1 2 3 4 5 6 7 8 9
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida