sobota 16-01-16, czytany: 4607 razy, autor: Sisi

Anna Dereszowska o karmieniu piersią w miejscach publicznych

Jest za czy przeciw?

Anna DereszowskaAnna Dereszowska / © KAPiF
Karmienie piersią w miejscach publicznych okazuje się być tematem kontrowersyjnym. Na takie chętnie wypowiada się choćby Anna Mucha.

Teraz w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle temat karmienia piersią w miejscach publicznych podjęła mama 7-letniej Leny i urodzonego w sierpniu 2015 roku Maksa, Anna Dereszowska.

Może w restauracji wyjąć pierś to niekoniecznie, ale jest wiele sposobów na to, żeby w tejże restauracji, nawet siedząc stolik w stolik z gośćmi, których się nie zna, opatulić się, narzucić na siebie jakąkolwiek chustę. Mamy powinny karmić w miejscach publicznych, nie powinny się tego wstydzić. Z tym, że może rzeczywiście nie muszą się obnażać, bo jedno absolutnie nie wyklucza drugiego, można karmić, a wcale nie trzeba się obnażać - mówi aktorka.


Jak długo Ania chce karmić synka piersią?

Może nie jak już będzie biegał, jak będzie miał komplecik ząbków, ale chociaż osiem miesięcy chciałabym go pokarmić. To już niedługo, bo on skończył już pięć - dodaje.


Przyznacie jej rację?


Anna Dereszowska o karmieniu piersią w miejscach publicznych

Anna Dereszowska o karmieniu piersią w miejscach publicznych

Anna Dereszowska o karmieniu piersią w miejscach publicznych

Anna Dereszowska o karmieniu piersią w miejscach publicznych



Kolejna porcja dzisiejszych plotek:

 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Anna Dereszowska A...
Anna Dereszowska A...
Anna Dereszowska
Anna Dereszowska
ranking gwiazd
ranking gwiazd
Ranking Gwiazd
Ranking Gwiazd




skomentuj:



Wasze komentarze (71): sortuj ↓

gość18-01-16, 10:50, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

te wszystkie dzisiejsze wózkary zajmujące całe chodniki i wywalaczki cyców przy jedzeniu myślą,że dokonały nie wiadomo czego, bo urodziły. Za moich czasów dzieci nie biegały jak oszołomy po sklepie i nie darły się w niebogłosy obecności bezradnej matki gapiącej się w telefon. A potem już tylko zdjęcie na facebooka i jestem taką super mamą. Nie, nie jesteś.

gość17-01-16, 16:09, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 16-01-16, 22:27 napisał(a):
gość, 16-01-16, 22:14 napisał(a):
gość, 16-01-16, 22:12 napisał(a):
gość, 16-01-16, 22:11 napisał(a):
Ja znam taka co piersia do tej pory karmi 2,5 letniego syna i to jest dopiero chore! Karmi go po 7 razy dziennie i w miejscach publicznych rowniez.

Yhy, szkoda, że nie 10 razy.

No moze szkoda. W tyg karmi 3 razy dziennie, no bo praca, ale w weekendy po 7 i jeszcze sie tym chwali, a dla mnie to jest chore.


A dla mnie ty jesteś walnieta. Dla dziecka to korzyść. A ty zajmij się sobą.


Nie wyobrazam sobie jak tak duze dziecko mozna karmic jeszcze piersia. Ja bym sie z tym bardzo głupio czuła

gość17-01-16, 15:11, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 17-01-16, 09:12 napisał(a):
gość, 17-01-16, 08:43 napisał(a):
gość, 17-01-16, 06:14 napisał(a):
gość, 16-01-16, 20:37 napisał(a):
gość, 16-01-16, 19:50 napisał(a):
gość, 16-01-16, 15:37 napisał(a): Mam 32 lata. Gdy byłam dzieckiem, kobieta karmiąca niemowlę wśród innych ludzi nie była jakimś dziwnym zjawiskiem. Baby siedziały w parkach, w kawiarniach, na placach zabaw ze starszymi dziećmi, jak to w wózku było wrzeszczało to przykładała go do cyca i tyle. Nikt się nie zastanawiał czy to moralne czy nieintymne. Niemolwe chciało jeść, to trzeba było je nakarmić, żadna filozofia a były to lata 80. W dobie dzisiejszego dostępu do pornografii ludziom już się w dupach przewraca. Na każdym bilboardzie, w każdej gazecie mozna znaleźc prawie nagą kobietę, a z karmienia piersią robi się wielkie cyrki.
Ostatnie zdanie-w ładnie wyeksponowany cyc a cieknące śmierdzącym mlekiem wymiona to jest różnica. A dobitniej-w każdej gazecie pokazana dupa,ale jak ktoś sra to już tego nie pokazują. I jedno i drugie to fizjologia,więc jeśli kupy nie pokazujemy to dlaczego mamy oglądać coś ulatującego z sutka???
Jebnięty trollu. Matka na pewno jest z ciebie teraz bardzo dumna! Nigdy nie chciałabym znać takiej osoby jak ty.
Nie trroluj mi tu. Co ty myślisz dziecinko,że ta żółtawa wydzielina z cycka zwana mlekiem to jak fiołki na łące pachną?? Uspokójcie się już frustratki zakryć się chustą i po problemie,a jak macie siano zamiast mózgu to z domu nie wyłaźcie,bo nie potraficie w społeczeństwie A ja koleżankę wyżej popieram. Nie dociera normalna argumentacja do tych wyliniałych i niedorobionych matek, to trzeba dosadnie.
Dociera? Sramy na twoje zdanie. Publicznie i prosto na ryj.

gość17-01-16, 09:16, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 16-01-16, 20:38 napisał(a):
gość, 16-01-16, 19:46 napisał(a):
gość, 16-01-16, 15:37 napisał(a):
Mam 32 lata. Gdy byłam dzieckiem, kobieta karmiąca niemowlę wśród innych ludzi nie była jakimś dziwnym zjawiskiem. Baby siedziały w parkach, w kawiarniach, na placach zabaw ze starszymi dziećmi, jak to w wózku było wrzeszczało to przykładała go do cyca i tyle. Nikt się nie zastanawiał czy to moralne czy nieintymne. Niemolwe chciało jeść, to trzeba było je nakarmić, żadna filozofia a były to lata 80. W dobie dzisiejszego dostępu do pornografii ludziom już się w dupach przewraca. Na każdym bilboardzie, w każdej gazecie mozna znaleźc prawie nagą kobietę, a z karmienia piersią robi się wielkie cyrki.

Mylisz się. W dawnych czasach było przekonanie,że dzieci się mieć powinno tak jak krowę w stajni dlatego nikogo ten widok nie dziwił. Jak widzisz trochę się zmieniło i tak jak krów autostradą się już nie prowadzi na łąkę tak i nie powinno się karmić cycem publiczne tylko robić to dyskretnie. I naprawdę mając 2 dzieci w wieku 14 i 3 lat nigdy nie miałam potrzeby pokazywać cycków. Tak jak 14lat temu tak i teraz były i są dostępne laktatory i można wyjść i nakarmić wszędzie beź zbędnych komentarzy czy pogardliwych spojrzeń

Stara baba a siano w głowie.

Ona akurat ma rację. Nie wiem jak można pisać, że baba ma siano w głowie bo zachowuje się jak cywilizowana osoba :D

gość17-01-16, 09:15, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 16-01-16, 21:18 napisał(a):
gość, 16-01-16, 21:15 napisał(a):
gość, 16-01-16, 12:39 napisał(a):
gość, 16-01-16, 11:20 napisał(a):
niee to jest obrzydliwe! sama jestem matką, ale apeluję nie karmcie przy ludziach. Nawet sama obecność niemowlaka w niektórych miejscach publicznym np w restauracji jest dla mnie trudna do zaakceptowania. Tylko wtedy kiedy musisz! cudze dzieci są dla innych utrapieniem.

Tak, jestem za! Najlepiej zamykajmy dzieci w beczkach i po sprawie... Naprawdę jesteś mamą?! Szczerze współczuję temu dziecku... Kobiety, co z wami?? Może trochę mniej jadu, tak na co dzień?! A potem narzekają, że im źle. Musicie zrozumieć, że same jesteście sobie winne. Kobieta kobiecie najgorszą jędzą, a gdzie jakaś solidarność?! A tu wchodzę i czytam, że krowa, inkubator, dziecko za 500 zł urodziła. Przecież to nie Wasz zasrany interes, czy ktoś chce dzieci, czy nie. Ty nie chcesz to zamknij gębę i milcz, a nie rozgłaszasz to wszem i wobec, jakbyś chciała udowodnić jaka jesteś fajna, a jesteś klasyczną idiotką, gdyby każdemu obywatelowi robiono testy IQ i tych najgłupszych zrzucano ze skały już dawno by Cię nie było dziewczynko.

Podobnie jak twoich dzieci skoro maja taka inteligentna inaczej matkę. Każdy ma prawo wyrazić swoje zdanie. A latanie z gołym cycem w restauracji nie uchodzi.

Poza tym testy iq pokazują tylko umiejetność rozwiązywania pewnych zadań i problemów i większość naukowców neguje ich użyteczność.

Wymień z imienia i nazwiska tą większość naukowców to zapytam ich, czy tak powiedzieli. Jesteś walnięta i tyle, testy IQ o niczym nie świadczą ale rozumiem, że ty jesteś ponadprzeciętnie inteligentna? :D

gość17-01-16, 09:12, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 17-01-16, 08:43 napisał(a):
gość, 17-01-16, 06:14 napisał(a):
gość, 16-01-16, 20:37 napisał(a):
gość, 16-01-16, 19:50 napisał(a):
gość, 16-01-16, 15:37 napisał(a):
Mam 32 lata. Gdy byłam dzieckiem, kobieta karmiąca niemowlę wśród innych ludzi nie była jakimś dziwnym zjawiskiem. Baby siedziały w parkach, w kawiarniach, na placach zabaw ze starszymi dziećmi, jak to w wózku było wrzeszczało to przykładała go do cyca i tyle. Nikt się nie zastanawiał czy to moralne czy nieintymne. Niemolwe chciało jeść, to trzeba było je nakarmić, żadna filozofia a były to lata 80. W dobie dzisiejszego dostępu do pornografii ludziom już się w dupach przewraca. Na każdym bilboardzie, w każdej gazecie mozna znaleźc prawie nagą kobietę, a z karmienia piersią robi się wielkie cyrki.

Ostatnie zdanie-w ładnie wyeksponowany cyc a cieknące śmierdzącym mlekiem wymiona to jest różnica. A dobitniej-w każdej gazecie pokazana dupa,ale jak ktoś sra to już tego nie pokazują. I jedno i drugie to fizjologia,więc jeśli kupy nie pokazujemy to dlaczego mamy oglądać coś ulatującego z sutka???

Jebnięty trollu. Matka na pewno jest z ciebie teraz bardzo dumna! Nigdy nie chciałabym znać takiej osoby jak ty.

Nie trroluj mi tu. Co ty myślisz dziecinko,że ta żółtawa wydzielina z cycka zwana mlekiem to jak fiołki na łące pachną?? Uspokójcie się już frustratki zakryć się chustą i po problemie,a jak macie siano zamiast mózgu to z domu nie wyłaźcie,bo nie potraficie w społeczeństwie żyć

Też uważam, że należy się okryć chustą bo to imntymna chwila i też nie chciałabym nikomu pokazywać piersi. Chodzi mi o wulgarność twojej wypowiedzi chamska prostaczko z nizin społecznych.

A ja koleżankę wyżej popieram. Nie dociera normalna argumentacja do tych wyliniałych i niedorobionych matek, to trzeba dosadnie.

gość17-01-16, 08:43, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 17-01-16, 06:14 napisał(a):
gość, 16-01-16, 20:37 napisał(a):
gość, 16-01-16, 19:50 napisał(a):
gość, 16-01-16, 15:37 napisał(a): Mam 32 lata. Gdy byłam dzieckiem, kobieta karmiąca niemowlę wśród innych ludzi nie była jakimś dziwnym zjawiskiem. Baby siedziały w parkach, w kawiarniach, na placach zabaw ze starszymi dziećmi, jak to w wózku było wrzeszczało to przykładała go do cyca i tyle. Nikt się nie zastanawiał czy to moralne czy nieintymne. Niemolwe chciało jeść, to trzeba było je nakarmić, żadna filozofia a były to lata 80. W dobie dzisiejszego dostępu do pornografii ludziom już się w dupach przewraca. Na każdym bilboardzie, w każdej gazecie mozna znaleźc prawie nagą kobietę, a z karmienia piersią robi się wielkie cyrki.
Ostatnie zdanie-w ładnie wyeksponowany cyc a cieknące śmierdzącym mlekiem wymiona to jest różnica. A dobitniej-w każdej gazecie pokazana dupa,ale jak ktoś sra to już tego nie pokazują. I jedno i drugie to fizjologia,więc jeśli kupy nie pokazujemy to dlaczego mamy oglądać coś ulatującego z sutka???
Jebnięty trollu. Matka na pewno jest z ciebie teraz bardzo dumna! Nigdy nie chciałabym znać takiej osoby jak ty.
Nie trroluj mi tu. Co ty myślisz dziecinko,że ta żółtawa wydzielina z cycka zwana mlekiem to jak fiołki na łące pachną?? Uspokójcie się już frustratki zakryć się chustą i po problemie,a jak macie siano zamiast mózgu to z domu nie wyłaźcie,bo nie potraficie w społeczeństwie żyć
Też uważam, że należy się okryć chustą bo to imntymna chwila i też nie chciałabym nikomu pokazywać piersi. Chodzi mi o wulgarność twojej wypowiedzi chamska prostaczko z nizin społecznych.

gość17-01-16, 06:14, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 16-01-16, 20:37 napisał(a):
gość, 16-01-16, 19:50 napisał(a):
gość, 16-01-16, 15:37 napisał(a): Mam 32 lata. Gdy byłam dzieckiem, kobieta karmiąca niemowlę wśród innych ludzi nie była jakimś dziwnym zjawiskiem. Baby siedziały w parkach, w kawiarniach, na placach zabaw ze starszymi dziećmi, jak to w wózku było wrzeszczało to przykładała go do cyca i tyle. Nikt się nie zastanawiał czy to moralne czy nieintymne. Niemolwe chciało jeść, to trzeba było je nakarmić, żadna filozofia a były to lata 80. W dobie dzisiejszego dostępu do pornografii ludziom już się w dupach przewraca. Na każdym bilboardzie, w każdej gazecie mozna znaleźc prawie nagą kobietę, a z karmienia piersią robi się wielkie cyrki.
Ostatnie zdanie-w ładnie wyeksponowany cyc a cieknące śmierdzącym mlekiem wymiona to jest różnica. A dobitniej-w każdej gazecie pokazana dupa,ale jak ktoś sra to już tego nie pokazują. I jedno i drugie to fizjologia,więc jeśli kupy nie pokazujemy to dlaczego mamy oglądać coś ulatującego z sutka???
Jebnięty trollu. Matka na pewno jest z ciebie teraz bardzo dumna! Nigdy nie chciałabym znać takiej osoby jak ty.
Nie trroluj mi tu. Co ty myślisz dziecinko,że ta żółtawa wydzielina z cycka zwana mlekiem to jak fiołki na łące pachną?? Uspokójcie się już frustratki zakryć się chustą i po problemie,a jak macie siano zamiast mózgu to z domu nie wyłaźcie,bo nie potraficie w społeczeństwie żyć

gość16-01-16, 23:29, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

A mnie przeszkadzają palacze i ich faje a dokładniej smród który się za nimi ciągnie bo nie dość że trują siebie to i innych mają w du&ie. I co??? Mam na każdym kroku zwracać uwagę takiemu taboretowi żeby oddalił się ze swoim smrodem i poszedł karmić raka gdzieś indziej zamiast np na przystanku autobusowym? Takie zachowanie doprowadzi każdego do paranoi prędzej czy później. Dziecko płacze to znaczy że jest głodne albo ma mokro. Nikomu to krzywdy nie robi, może z wyjątkiem zazdrosnic, które chodzą np do sklepu czy restauracji z menem i men zerka na cycek karmiącej ale to już problem mena, widać za mało ma podniety w chałupie to musi na zewnątrz poszukać.

gość16-01-16, 22:33, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 16-01-16, 21:13 napisał(a): Czasami, jak czytam te komentarze pod artukułami o dzieciach lub ciężarnych, które w większości obrażają młode matki mam ogromną nadzieję, że pisze je sftustrowany, samotny, OPŁACONY, niekochany i głupi facet. Któremu nigdy żadna kobieta nie urodziła dziecka i dlatego z taką swobodą im ubliża i dlatego ma je gdzieś. Bo jeżeli się mylę i to kobiety tak gadają na inne używając takiego języka to bardzo smutne i fatalnie o nas świadczy. Każda z nas ma jakąś siostrę bądź karmiącą koleżankę, czy w stosunku do niej też się tak zwracacie?! "Ej schowaj te wymiona przy mnie" ? Szanujmy siebie.

gość16-01-16, 22:33, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 16-01-16, 22:27 napisał(a):
gość, 16-01-16, 22:14 napisał(a):
gość, 16-01-16, 22:12 napisał(a):
gość, 16-01-16, 22:11 napisał(a): Ja znam taka co piersia do tej pory karmi 2,5 letniego syna i to jest dopiero chore! Karmi go po 7 razy dziennie i w miejscach publicznych rowniez.
Yhy, szkoda, że nie 10 razy.
No moze szkoda. W tyg karmi 3 razy dziennie, no bo praca, ale w weekendy po 7 i jeszcze sie tym chwali, a dla mnie to jest chore.
A dla mnie ty jesteś walnieta. Dla dziecka to korzyść. A ty zajmij się sobą.
W tym wieku to żadna korzyść, pokarm matki traci wartość.

gość16-01-16, 22:27, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 16-01-16, 22:14 napisał(a):
gość, 16-01-16, 22:12 napisał(a):
gość, 16-01-16, 22:11 napisał(a): Ja znam taka co piersia do tej pory karmi 2,5 letniego syna i to jest dopiero chore! Karmi go po 7 razy dziennie i w miejscach publicznych rowniez.
Yhy, szkoda, że nie 10 razy.
No moze szkoda. W tyg karmi 3 razy dziennie, no bo praca, ale w weekendy po 7 i jeszcze sie tym chwali, a dla mnie to jest chore.
A dla mnie ty jesteś walnieta. Dla dziecka to korzyść. A ty zajmij się sobą.

gość16-01-16, 22:14, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 16-01-16, 22:12 napisał(a):
gość, 16-01-16, 22:11 napisał(a): Ja znam taka co piersia do tej pory karmi 2,5 letniego syna i to jest dopiero chore! Karmi go po 7 razy dziennie i w miejscach publicznych rowniez.
Yhy, szkoda, że nie 10 razy.
No moze szkoda. W tyg karmi 3 razy dziennie, no bo praca, ale w weekendy po 7 i jeszcze sie tym chwali, a dla mnie to jest chore.

gość16-01-16, 22:13, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Mi karmienie piersis nie przeszkadza jesli kobieta zakryje sie jakas chusta,alw sa tskie co normalnie cyce wywalaja na wierzch i uwazaja to za normalne

gość16-01-16, 22:12, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 16-01-16, 22:11 napisał(a): Ja znam taka co piersia do tej pory karmi 2,5 letniego syna i to jest dopiero chore! Karmi go po 7 razy dziennie i w miejscach publicznych rowniez.
Yhy, szkoda, że nie 10 razy.

gość16-01-16, 22:11, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ja znam taka co piersia do tej pory karmi 2,5 letniego syna i to jest dopiero chore! Karmi go po 7 razy dziennie i w miejscach publicznych rowniez.

gość16-01-16, 21:18, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 16-01-16, 21:15 napisał(a):
gość, 16-01-16, 12:39 napisał(a):
gość, 16-01-16, 11:20 napisał(a): niee to jest obrzydliwe! sama jestem matką, ale apeluję nie karmcie przy ludziach. Nawet sama obecność niemowlaka w niektórych miejscach publicznym np w restauracji jest dla mnie trudna do zaakceptowania. Tylko wtedy kiedy musisz! cudze dzieci są dla innych utrapieniem.
Tak, jestem za! Najlepiej zamykajmy dzieci w beczkach i po sprawie... Naprawdę jesteś mamą?! Szczerze współczuję temu dziecku... Kobiety, co z wami?? Może trochę mniej jadu, tak na co dzień?! A potem narzekają, że im źle. Musicie zrozumieć, że same jesteście sobie winne. Kobieta kobiecie najgorszą jędzą, a gdzie jakaś solidarność?! A tu wchodzę i czytam, że krowa, inkubator, dziecko za 500 zł urodziła. Przecież to nie Wasz zasrany interes, czy ktoś chce dzieci, czy nie. Ty nie chcesz to zamknij gębę i milcz, a nie rozgłaszasz to wszem i wobec, jakbyś chciała udowodnić jaka jesteś fajna, a jesteś klasyczną idiotką, gdyby każdemu obywatelowi robiono testy IQ i tych najgłupszych zrzucano ze skały już dawno by Cię nie było dziewczynko.
Podobnie jak twoich dzieci skoro maja taka inteligentna inaczej matkę. Każdy ma prawo wyrazić swoje zdanie. A latanie z gołym cycem w restauracji nie uchodzi.
Poza tym testy iq pokazują tylko umiejetność rozwiązywania pewnych zadań i problemów i większość naukowców neguje ich użyteczność.

gość16-01-16, 21:15, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 16-01-16, 12:39 napisał(a):
gość, 16-01-16, 11:20 napisał(a): niee to jest obrzydliwe! sama jestem matką, ale apeluję nie karmcie przy ludziach. Nawet sama obecność niemowlaka w niektórych miejscach publicznym np w restauracji jest dla mnie trudna do zaakceptowania. Tylko wtedy kiedy musisz! cudze dzieci są dla innych utrapieniem.
Tak, jestem za! Najlepiej zamykajmy dzieci w beczkach i po sprawie... Naprawdę jesteś mamą?! Szczerze współczuję temu dziecku... Kobiety, co z wami?? Może trochę mniej jadu, tak na co dzień?! A potem narzekają, że im źle. Musicie zrozumieć, że same jesteście sobie winne. Kobieta kobiecie najgorszą jędzą, a gdzie jakaś solidarność?! A tu wchodzę i czytam, że krowa, inkubator, dziecko za 500 zł urodziła. Przecież to nie Wasz zasrany interes, czy ktoś chce dzieci, czy nie. Ty nie chcesz to zamknij gębę i milcz, a nie rozgłaszasz to wszem i wobec, jakbyś chciała udowodnić jaka jesteś fajna, a jesteś klasyczną idiotką, gdyby każdemu obywatelowi robiono testy IQ i tych najgłupszych zrzucano ze skały już dawno by Cię nie było dziewczynko.
Podobnie jak twoich dzieci skoro maja taka inteligentna inaczej matkę. Każdy ma prawo wyrazić swoje zdanie. A latanie z gołym cycem w restauracji nie uchodzi.

gość16-01-16, 21:13, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Czasami, jak czytam te komentarze pod artukułami o dzieciach lub ciężarnych, które w większości obrażają młode matki mam ogromną nadzieję, że pisze je sftustrowany, samotny, OPŁACONY, niekochany i głupi facet. Któremu nigdy żadna kobieta nie urodziła dziecka i dlatego z taką swobodą im ubliża i dlatego ma je gdzieś. Bo jeżeli się mylę i to kobiety tak gadają na inne używając takiego języka to bardzo smutne i fatalnie o nas świadczy. Każda z nas ma jakąś siostrę bądź karmiącą koleżankę, czy w stosunku do niej też się tak zwracacie?! "Ej schowaj te wymiona przy mnie" ? Szanujmy siebie.

gość16-01-16, 20:58, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 16-01-16, 20:44 napisał(a):
gość, 16-01-16, 20:44 napisał(a): Gdcvfvv. Ffv
Czasvjiu 🙆🏻🙆🏻😛
Jjkvvv??€

gość16-01-16, 20:48, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 16-01-16, 20:37 napisał(a):
gość, 16-01-16, 19:50 napisał(a):
gość, 16-01-16, 15:37 napisał(a): Mam 32 lata. Gdy byłam dzieckiem, kobieta karmiąca niemowlę wśród innych ludzi nie była jakimś dziwnym zjawiskiem. Baby siedziały w parkach, w kawiarniach, na placach zabaw ze starszymi dziećmi, jak to w wózku było wrzeszczało to przykładała go do cyca i tyle. Nikt się nie zastanawiał czy to moralne czy nieintymne. Niemolwe chciało jeść, to trzeba było je nakarmić, żadna filozofia a były to lata 80. W dobie dzisiejszego dostępu do pornografii ludziom już się w dupach przewraca. Na każdym bilboardzie, w każdej gazecie mozna znaleźc prawie nagą kobietę, a z karmienia piersią robi się wielkie cyrki.
Ostatnie zdanie-w ładnie wyeksponowany cyc a cieknące śmierdzącym mlekiem wymiona to jest różnica. A dobitniej-w każdej gazecie pokazana dupa,ale jak ktoś sra to już tego nie pokazują. I jedno i drugie to fizjologia,więc jeśli kupy nie pokazujemy to dlaczego mamy oglądać coś ulatującego z sutka???
Jebnięty trollu. Matka na pewno jest z ciebie teraz bardzo dumna! Nigdy nie chciałabym znać takiej osoby jak ty.
Ja popieram. Odkryj pierś chusta i po kłopocie.

gość16-01-16, 20:44, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 16-01-16, 20:44 napisał(a): Gdcvfvv. Ffv
Czasvjiu 🙆🏻🙆🏻😛

gość16-01-16, 20:44, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Gdcvfvv. Ffv

gość16-01-16, 20:38, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 16-01-16, 19:46 napisał(a):
gość, 16-01-16, 15:37 napisał(a): Mam 32 lata. Gdy byłam dzieckiem, kobieta karmiąca niemowlę wśród innych ludzi nie była jakimś dziwnym zjawiskiem. Baby siedziały w parkach, w kawiarniach, na placach zabaw ze starszymi dziećmi, jak to w wózku było wrzeszczało to przykładała go do cyca i tyle. Nikt się nie zastanawiał czy to moralne czy nieintymne. Niemolwe chciało jeść, to trzeba było je nakarmić, żadna filozofia a były to lata 80. W dobie dzisiejszego dostępu do pornografii ludziom już się w dupach przewraca. Na każdym bilboardzie, w każdej gazecie mozna znaleźc prawie nagą kobietę, a z karmienia piersią robi się wielkie cyrki.
Mylisz się. W dawnych czasach było przekonanie,że dzieci się mieć powinno tak jak krowę w stajni dlatego nikogo ten widok nie dziwił. Jak widzisz trochę się zmieniło i tak jak krów autostradą się już nie prowadzi na łąkę tak i nie powinno się karmić cycem publiczne tylko robić to dyskretnie. I naprawdę mając 2 dzieci w wieku 14 i 3 lat nigdy nie miałam potrzeby pokazywać cycków. Tak jak 14lat temu tak i teraz były i są dostępne laktatory i można wyjść i nakarmić wszędzie beź zbędnych komentarzy czy pogardliwych spojrzeń
Stara baba a siano w głowie.

gość16-01-16, 20:37, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 16-01-16, 19:50 napisał(a):
gość, 16-01-16, 15:37 napisał(a): Mam 32 lata. Gdy byłam dzieckiem, kobieta karmiąca niemowlę wśród innych ludzi nie była jakimś dziwnym zjawiskiem. Baby siedziały w parkach, w kawiarniach, na placach zabaw ze starszymi dziećmi, jak to w wózku było wrzeszczało to przykładała go do cyca i tyle. Nikt się nie zastanawiał czy to moralne czy nieintymne. Niemolwe chciało jeść, to trzeba było je nakarmić, żadna filozofia a były to lata 80. W dobie dzisiejszego dostępu do pornografii ludziom już się w dupach przewraca. Na każdym bilboardzie, w każdej gazecie mozna znaleźc prawie nagą kobietę, a z karmienia piersią robi się wielkie cyrki.
Ostatnie zdanie-w ładnie wyeksponowany cyc a cieknące śmierdzącym mlekiem wymiona to jest różnica. A dobitniej-w każdej gazecie pokazana dupa,ale jak ktoś sra to już tego nie pokazują. I jedno i drugie to fizjologia,więc jeśli kupy nie pokazujemy to dlaczego mamy oglądać coś ulatującego z sutka???
Jebnięty trollu. Matka na pewno jest z ciebie teraz bardzo dumna! Nigdy nie chciałabym znać takiej osoby jak ty.

strony
1 2 3
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida