poniedziałek 25-01-16, czytany: 60766 razy, autor: Sisi

Nie wierzyliście w romans RiRi i Leo? Są zdjęcia!

Musicie je zobaczyć!

RihannaRihanna / © Fame/Flynet
Wszystko wskazuje na to, że krążące od wielu miesięcy plotki o romansie Rihanny (27 l.) i Leonardo DiCaprio (41 l.) nie są wymysłem kolorowej prasy.

Kilka dni temu pisaliśmy, że tych dwoje zostało przyłapanych na pocałunku w nowojorskim klubie. Tym razem sytuacja powtórzyła się na imprezie w Paryżu i zbliżenie gwiazdorów zostało udokumentowane.

Czy kandydat do Oscara 2016 i piosenkarka w końcu ujawnią swój związek? Może pojawią się razem na wręczeniu Nagród Akademii Filmowej? Rihanna potrafi wyglądać oszałamiająco i mamy nadzieję, że nie założyłaby na imprezę takiego kalibru siateczki.

Z niecierpliwością czekamy na dalszy bieg wydarzeń! Leo i RiRi zostaną najpiękniejszą parą w Hollywood?

 




Nie wierzyliście w romans RiRi i Leo? Mamy zdjęcia!

Nie wierzyliście w romans RiRi i Leo? Mamy zdjęcia!

Nie wierzyliście w romans RiRi i Leo? Mamy zdjęcia!

Nie wierzyliście w romans RiRi i Leo? Mamy zdjęcia!



 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Rihanna
Rihanna
Rihanna
Rihanna
Rihanna illuminati
Rihanna illuminati
Rihanna illuminati
Rihanna illuminati




skomentuj:



Wasze komentarze (91): sortuj ↓

gość19-02-16, 17:20, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 26-01-16, 10:46 napisał(a):
gość, 26-01-16, 10:13 napisał(a):
gość, 26-01-16, 08:41 napisał(a):
gość, 26-01-16, 01:54 napisał(a):
gość, 25-01-16, 23:05 napisał(a):
gość, 25-01-16, 22:46 napisał(a): Lawrence dostała Oscara bo wiedziała komu ma dać dziury
Każdy sądzi swoją miarą, więc zaczynam zastanawiać się, czy większość komentujących załatwia swoje sprawy dupą.
Jasne swoją miarą. Po wycieku jej fot widać, że to zdzira co lubi spusty na twarz, a poza tym już dawno miała opinię szmaty.
no i wracamy do punktu wyjscia... jak facet lubi ejakulacje na nos, to ok, jest "mily i wyrozumialy", bo "dba o partnerke", ale jak dziewczyna (i to ze swoim obecnym chlopakiem, nie przypadkowym gosciem z ulicy), to szmata...
U nas wciaz panuje przekonanie, ze kobiety moga mniej od mezczyzn, czyli, ze sa gorsze.
Na calym swiecie tak jest! Facet jak ma wiele kobiet to playboy i koza k,bobiekt podziwu, kobieta ktora miala wielu partnerow jest wyzywana
No właśnie.

gość26-01-16, 10:53, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 26-01-16, 10:46 napisał(a):
gość, 26-01-16, 10:13 napisał(a):
gość, 26-01-16, 08:41 napisał(a):
gość, 26-01-16, 01:54 napisał(a):
gość, 25-01-16, 23:05 napisał(a):
gość, 25-01-16, 22:46 napisał(a):
Lawrence dostała Oscara bo wiedziała komu ma dać dziury

Każdy sądzi swoją miarą, więc zaczynam zastanawiać się, czy większość komentujących załatwia swoje sprawy dupą.

Jasne swoją miarą. Po wycieku jej fot widać, że to zdzira co lubi spusty na twarz, a poza tym już dawno miała opinię szmaty.

no i wracamy do punktu wyjscia... jak facet lubi ejakulacje na nos, to ok, jest "mily i wyrozumialy", bo "dba o partnerke", ale jak dziewczyna (i to ze swoim obecnym chlopakiem, nie przypadkowym gosciem z ulicy), to szmata...

U nas wciaz panuje przekonanie, ze kobiety moga mniej od mezczyzn, czyli, ze sa gorsze.


Na calym swiecie tak jest! Facet jak ma wiele kobiet to playboy i koza k,bobiekt podziwu, kobieta ktora miala wielu partnerow jest wyzywana


u nas jest o tyle gorzej, ze nie chodzi tylko o seks. jak kobieta jezdzi dobrym samochodem i ma na ramieniu torebke lv (np szefowa mojego labu, tytul doktora, kilkadziesiat publikacji, patenty, wiele lat pracowala za granica (w tej samej korporacji)) to od razu sa komentarze, ze jakis "sponsor" jej to kupil, bo przeciez to niemozliwe, zeby kobieta tyle zarabiala bez dawania d.

gość26-01-16, 10:47, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 26-01-16, 10:32 napisał(a):
Oscary już dawno straciły swoja renomę, kiedy zaczęto za ich pośrednictwem promować filmy i aktorów zgodnych z poprawnością polityczna. Zawsze musi wygrać coś o zydach, o czarnych, o homosiach....


o grawitacji, o siostrach, o zyciu pi, o lincolnie... 3 lata temu 3 glowne nagrowy (film, scenariusz, aktor) zgarnal film artysta. czy artysta byl "o zydach, o czarnych, o homosiach"? nie? to moze to twoja wyobraznia? moze glosy w twojej glowie? moze zaslepia cie nienawisc? jedna ida o zydach to juz dla ciebie jest "zawsze"?

gość26-01-16, 10:46, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 26-01-16, 10:13 napisał(a):
gość, 26-01-16, 08:41 napisał(a):
gość, 26-01-16, 01:54 napisał(a):
gość, 25-01-16, 23:05 napisał(a):
gość, 25-01-16, 22:46 napisał(a): Lawrence dostała Oscara bo wiedziała komu ma dać dziury
Każdy sądzi swoją miarą, więc zaczynam zastanawiać się, czy większość komentujących załatwia swoje sprawy dupą.
Jasne swoją miarą. Po wycieku jej fot widać, że to zdzira co lubi spusty na twarz, a poza tym już dawno miała opinię szmaty.
no i wracamy do punktu wyjscia... jak facet lubi ejakulacje na nos, to ok, jest "mily i wyrozumialy", bo "dba o partnerke", ale jak dziewczyna (i to ze swoim obecnym chlopakiem, nie przypadkowym gosciem z ulicy), to szmata...
U nas wciaz panuje przekonanie, ze kobiety moga mniej od mezczyzn, czyli, ze sa gorsze.
Na calym swiecie tak jest! Facet jak ma wiele kobiet to playboy i koza k,bobiekt podziwu, kobieta ktora miala wielu partnerow jest wyzywana

gość26-01-16, 10:32, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Oscary już dawno straciły swoja renomę, kiedy zaczęto za ich pośrednictwem promować filmy i aktorów zgodnych z poprawnością polityczna. Zawsze musi wygrać coś o zydach, o czarnych, o homosiach....

gość26-01-16, 10:13, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 26-01-16, 08:41 napisał(a):
gość, 26-01-16, 01:54 napisał(a):
gość, 25-01-16, 23:05 napisał(a):
gość, 25-01-16, 22:46 napisał(a):
Lawrence dostała Oscara bo wiedziała komu ma dać dziury

Każdy sądzi swoją miarą, więc zaczynam zastanawiać się, czy większość komentujących załatwia swoje sprawy dupą.


Jasne swoją miarą. Po wycieku jej fot widać, że to zdzira co lubi spusty na twarz, a poza tym już dawno miała opinię szmaty.


no i wracamy do punktu wyjscia... jak facet lubi ejakulacje na nos, to ok, jest "mily i wyrozumialy", bo "dba o partnerke", ale jak dziewczyna (i to ze swoim obecnym chlopakiem, nie przypadkowym gosciem z ulicy), to szmata...


U nas wciaz panuje przekonanie, ze kobiety moga mniej od mezczyzn, czyli, ze sa gorsze.

gość26-01-16, 08:58, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 26-01-16, 07:44 napisał(a):
gość, 25-01-16, 23:01 napisał(a):
gość, 25-01-16, 22:46 napisał(a):
Lawrence dostała Oscara bo wiedziała komu ma dać dziury

wiekszosci z 6tys glosujacych?

Pomijając Lawrence, zdobycie Oscara głównie polega na promocji osoby/projektu wśród członków Akademii Filmowej. Przecież jak jesteś nominowany, to musisz nawet wynająć agencje PR. Jak się pytam po jakiego grzyba? Przecież wystarczy obejrzeć film i go ocenić. Dlatego ja cenie bardziej europejskie nagrody filmowe, one są dużo bardziej wiarygodne.

Bo Oscary to kasa. Poziom artystyczny ma raczej małe znaczenie.

gość26-01-16, 08:41, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 26-01-16, 01:54 napisał(a):
gość, 25-01-16, 23:05 napisał(a):
gość, 25-01-16, 22:46 napisał(a):
Lawrence dostała Oscara bo wiedziała komu ma dać dziury

Każdy sądzi swoją miarą, więc zaczynam zastanawiać się, czy większość komentujących załatwia swoje sprawy dupą.


Jasne swoją miarą. Po wycieku jej fot widać, że to zdzira co lubi spusty na twarz, a poza tym już dawno miała opinię szmaty.


no i wracamy do punktu wyjscia... jak facet lubi ejakulacje na nos, to ok, jest "mily i wyrozumialy", bo "dba o partnerke", ale jak dziewczyna (i to ze swoim obecnym chlopakiem, nie przypadkowym gosciem z ulicy), to szmata...

gość26-01-16, 07:58, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Jedno zdjecie! Hahah nawet nie widac czy to on.

gość26-01-16, 07:44, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 25-01-16, 23:01 napisał(a):
gość, 25-01-16, 22:46 napisał(a): Lawrence dostała Oscara bo wiedziała komu ma dać dziury
wiekszosci z 6tys glosujacych?
Pomijając Lawrence, zdobycie Oscara głównie polega na promocji osoby/projektu wśród członków Akademii Filmowej. Przecież jak jesteś nominowany, to musisz nawet wynająć agencje PR. Jak się pytam po jakiego grzyba? Przecież wystarczy obejrzeć film i go ocenić. Dlatego ja cenie bardziej europejskie nagrody filmowe, one są dużo bardziej wiarygodne.

gość26-01-16, 01:54, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 25-01-16, 23:05 napisał(a):
gość, 25-01-16, 22:46 napisał(a):
Lawrence dostała Oscara bo wiedziała komu ma dać dziury

Każdy sądzi swoją miarą, więc zaczynam zastanawiać się, czy większość komentujących załatwia swoje sprawy dupą.


Jasne swoją miarą. Po wycieku jej fot widać, że to zdzira co lubi spusty na twarz, a poza tym już dawno miała opinię szmaty.

gość25-01-16, 23:05, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 25-01-16, 22:46 napisał(a):
Lawrence dostała Oscara bo wiedziała komu ma dać dziury

Każdy sądzi swoją miarą, więc zaczynam zastanawiać się, czy większość komentujących załatwia swoje sprawy dupą.

gość25-01-16, 23:01, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 25-01-16, 22:46 napisał(a):
Lawrence dostała Oscara bo wiedziała komu ma dać dziury


wiekszosci z 6tys glosujacych?

gość25-01-16, 22:46, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Lawrence dostała Oscara bo wiedziała komu ma dać dziury

gość25-01-16, 22:44, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

zwykły czysty PR

gość25-01-16, 22:27, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 25-01-16, 20:42 napisał(a):
gość, 25-01-16, 20:06 napisał(a):
gość, 25-01-16, 18:49 napisał(a):
gość, 25-01-16, 18:33 napisał(a):
przypominam sprawe ratownikow z elblaga. sad uznal, ze byli winni gwaltu i dal im kare... w zawieszeniu. nie poszli do wiezienia. nie zaplacili odszkodowania. za to z kobiety i jej meza zrobiono kozly ofiarne, ujawniono ich dane, zrobiono z nich posmiewisko.

spakuj sie i zrzuc sie do obozow dla uchodzcow jak polska to ta ki niecny kraj

czytaj ze zrozumieniem. nie pozwol, zeby nienawisc cie zaslepila. nikt ani razu nie zasugerowal, ze imigranci sa lepsi, ze u nich kobietom jest lepiej. rozmowa dotyczy tego, ze u nas nie jest idealnie i moze sytuacja w eu jest dobrym powodem, zeby o tym porozmawiac a nie zamiatac pod dywan i czekac az wyplynie przy kolejnych "ratownikach"


Co to za moda na wieczne plucie po polsce, przeciez gwalty sie tuszuje na calym swiecie! W usa sprawa Billa Cosbego nikt nie wierzyl ofiarom, w Kolonii tez tuszowac probowali, w Szwecji to samo, poczytajcie jak policja tuszuje, nie podaje sie pochodzenia sprawcy, bo zgadnijcie jaka najczesciej! i nie piszcie glupot, ze w Polsce kobiety traktuje sie jak podludzi


czy ktos gdzies w powyzszej dyskusji napisal, ze w innych krajach jest lepiej? nie? ale czy fakt, ze gdzie indziej tez bywa zle, moze byc dla nas wymowka, zeby nie probowac nic poprawic? twoj przyklad - w stanach jak cos sie tuszuje, to za cene milczenia i ta cena ma na ogol 5 do 6 zer, w dolarach. u nas dwoch panow skazanych za grupowy gwalt (sprawa nie byla zatuszowana, tylko wrecz naglosniona w mediach) dostalo... zawieszenie, a ofiara dostala kolejne upokorzenia. zadnego zadoscuczynienia, zadnej kary dla sprawcow. spojrzysz tej kobiecie w oczy i powiesz, zeby nie narzekala, bo w innych krajach przeciez tez to sie zdarza? czy to jest dobra wymowka?

gość25-01-16, 22:22, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 25-01-16, 21:40 napisał(a):
Jakim cudem srednia jennifer lawrence, ktora w kazdym filmie jest taka sama ma szanse na drugiego oscara! a geniusz leos jeszcze ani jednego nie dostal? Wytlumaczy ktos


spojrz, jaka "geniusz leos" mial konkurencje a jaka lawrence miala konkurencje w roku, w ktorym wygrala oscara. jest duzo wiecej ciekawych i wymagajacych rol meskich, niz kobiecych.

gość25-01-16, 22:05, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 25-01-16, 20:42 napisał(a):
gość, 25-01-16, 20:06 napisał(a):
gość, 25-01-16, 18:49 napisał(a):
gość, 25-01-16, 18:33 napisał(a):
gość, 25-01-16, 18:21 napisał(a):
Ale zdajesz sobie sprawę, że większość gwałtów w Polsce nie jesz zgłaszana, właśnie przez wtórną wiktymizację ofiar. Nie neguję, że w wymienionych przez ciebie krajach jest więcej gwałtów, ale w Polsce też nie jest dobrze.

przypominam sprawe ratownikow z elblaga. sad uznal, ze byli winni gwaltu i dal im kare... w zawieszeniu. nie poszli do wiezienia. nie zaplacili odszkodowania. za to z kobiety i jej meza zrobiono kozly ofiarne, ujawniono ich dane, zrobiono z nich posmiewisko.

spakuj sie i zrzuc sie do obozow dla uchodzcow jak polska to ta ki niecny kraj

czytaj ze zrozumieniem. nie pozwol, zeby nienawisc cie zaslepila. nikt ani razu nie zasugerowal, ze imigranci sa lepsi, ze u nich kobietom jest lepiej. rozmowa dotyczy tego, ze u nas nie jest idealnie i moze sytuacja w eu jest dobrym powodem, zeby o tym porozmawiac a nie zamiatac pod dywan i czekac az wyplynie przy kolejnych "ratownikach"


Co to za moda na wieczne plucie po polsce, przeciez gwalty sie tuszuje na calym swiecie! W usa sprawa Billa Cosbego nikt nie wierzyl ofiarom, w Kolonii tez tuszowac probowali, w Szwecji to samo, poczytajcie jak policja tuszuje, nie podaje sie pochodzenia sprawcy, bo zgadnijcie jaka najczesciej! i nie piszcie glupot, ze w Polsce kobiety traktuje sie jak podludzi

Ale ja mieszkam w Polsce i obchodzi mnie jak w Polsce są traktowane ofiary. Jeśli zostałabym zgwałcona, to chcę aby sprawcy zostali ukarani wyrokiem adekwatnym do krzywdy, którą mi wyrządzili, żeby policja i sądy uszanowały mój ból i poczucie krzywdy i nie zrzucały na mnie odpowiedzialności za zbrodnię, którą popełnił ktoś inny. To chyba nie są oczekiwania oderwane od rzeczywistości, prawda?

gość25-01-16, 22:00, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

2 minuty filmiku i jedno zdjęcie...błagam....

gość25-01-16, 21:49, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 25-01-16, 21:07 napisał(a):
gość, 25-01-16, 20:51 napisał(a):
gość, 25-01-16, 20:06 napisał(a):
gość, 25-01-16, 18:49 napisał(a):
gość, 25-01-16, 18:33 napisał(a):
gość, 25-01-16, 18:21 napisał(a):
Ale zdajesz sobie sprawę, że większość gwałtów w Polsce nie jesz zgłaszana, właśnie przez wtórną wiktymizację ofiar. Nie neguję, że w wymienionych przez ciebie krajach jest więcej gwałtów, ale w Polsce też nie jest dobrze.

przypominam sprawe ratownikow z elblaga. sad uznal, ze byli winni gwaltu i dal im kare... w zawieszeniu. nie poszli do wiezienia. nie zaplacili odszkodowania. za to z kobiety i jej meza zrobiono kozly ofiarne, ujawniono ich dane, zrobiono z nich posmiewisko.

spakuj sie i zrzuc sie do obozow dla uchodzcow jak polska to ta ki niecny kraj

czytaj ze zrozumieniem. nie pozwol, zeby nienawisc cie zaslepila. nikt ani razu nie zasugerowal, ze imigranci sa lepsi, ze u nich kobietom jest lepiej. rozmowa dotyczy tego, ze u nas nie jest idealnie i moze sytuacja w eu jest dobrym powodem, zeby o tym porozmawiac a nie zamiatac pod dywan i czekac az wyplynie przy kolejnych "ratownikach"

Nie bralam udzialu w waszej powyzszej dyskusji ale chcialam tylko zauwazyc, ze bardzo ladnie opisalas kolezance wyzej i chcialam ci w imieniu wielu innych czytelniczek podziekowac za to, ze tak ladnie potrafisz prowadzic rozmowe :) Pozdrawiam.


Wieczne narzekanie ma Polske jak tu zle zawsze znajdzie poklask:-)

To nie jest wieczne narzekanie na Polskę. Przymykanie oczu i udawanie, że wszystko jest w porządku, gdy nie jest, jest głupotą. Przekonasz się o tym, jak zostaniesz zgwałcona. To co ofiary muszą przejść w sądach i na policji jest niemoralne.

gość25-01-16, 21:40, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Jakim cudem srednia jennifer lawrence, ktora w kazdym filmie jest taka sama ma szanse na drugiego oscara! a geniusz leos jeszcze ani jednego nie dostal? Wytlumaczy ktos

gość25-01-16, 21:32, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

No to teraz już na pewno dostanie Oskara :)

gość25-01-16, 21:12, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

omg co za lamy, widać, że to fake...

gość25-01-16, 21:07, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 25-01-16, 20:51 napisał(a):
gość, 25-01-16, 20:06 napisał(a):
gość, 25-01-16, 18:49 napisał(a):
gość, 25-01-16, 18:33 napisał(a):
gość, 25-01-16, 18:21 napisał(a):
gość, 25-01-16, 18:14 napisał(a): Doucz sie a potem obrazaj Polakow, bo brak slow! Polska ma jeden z najniższych współczynników przestępczości w Europie, i gwałtów na świecie. A kto w pierwszej trójce? Od kilku lat Szwecja, Francja też w czołówce. Niemcy pewnie w tym roku wysoko awansują. I dokoła pozostałe kraje arabskie. Ciekawe czemu...
Ale zdajesz sobie sprawę, że większość gwałtów w Polsce nie jesz zgłaszana, właśnie przez wtórną wiktymizację ofiar. Nie neguję, że w wymienionych przez ciebie krajach jest więcej gwałtów, ale w Polsce też nie jest dobrze.
przypominam sprawe ratownikow z elblaga. sad uznal, ze byli winni gwaltu i dal im kare... w zawieszeniu. nie poszli do wiezienia. nie zaplacili odszkodowania. za to z kobiety i jej meza zrobiono kozly ofiarne, ujawniono ich dane, zrobiono z nich posmiewisko.
spakuj sie i zrzuc sie do obozow dla uchodzcow jak polska to ta ki niecny kraj
czytaj ze zrozumieniem. nie pozwol, zeby nienawisc cie zaslepila. nikt ani razu nie zasugerowal, ze imigranci sa lepsi, ze u nich kobietom jest lepiej. rozmowa dotyczy tego, ze u nas nie jest idealnie i moze sytuacja w eu jest dobrym powodem, zeby o tym porozmawiac a nie zamiatac pod dywan i czekac az wyplynie przy kolejnych "ratownikach"
Nie bralam udzialu w waszej powyzszej dyskusji ale chcialam tylko zauwazyc, ze bardzo ladnie opisalas kolezance wyzej i chcialam ci w imieniu wielu innych czytelniczek podziekowac za to, ze tak ladnie potrafisz prowadzic rozmowe :) Pozdrawiam.
Wieczne narzekanie ma Polske jak tu zle zawsze znajdzie poklask:-)

gość25-01-16, 20:54, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 25-01-16, 20:06 napisał(a):
gość, 25-01-16, 18:49 napisał(a):
gość, 25-01-16, 18:33 napisał(a):
gość, 25-01-16, 18:21 napisał(a):
gość, 25-01-16, 18:14 napisał(a): Doucz sie a potem obrazaj Polakow, bo brak slow! Polska ma jeden z najniższych współczynników przestępczości w Europie, i gwałtów na świecie. A kto w pierwszej trójce? Od kilku lat Szwecja, Francja też w czołówce. Niemcy pewnie w tym roku wysoko awansują. I dokoła pozostałe kraje arabskie. Ciekawe czemu...
Ale zdajesz sobie sprawę, że większość gwałtów w Polsce nie jesz zgłaszana, właśnie przez wtórną wiktymizację ofiar. Nie neguję, że w wymienionych przez ciebie krajach jest więcej gwałtów, ale w Polsce też nie jest dobrze.
przypominam sprawe ratownikow z elblaga. sad uznal, ze byli winni gwaltu i dal im kare... w zawieszeniu. nie poszli do wiezienia. nie zaplacili odszkodowania. za to z kobiety i jej meza zrobiono kozly ofiarne, ujawniono ich dane, zrobiono z nich posmiewisko.
spakuj sie i zrzuc sie do obozow dla uchodzcow jak polska to ta ki niecny kraj
czytaj ze zrozumieniem. nie pozwol, zeby nienawisc cie zaslepila. nikt ani razu nie zasugerowal, ze imigranci sa lepsi, ze u nich kobietom jest lepiej. rozmowa dotyczy tego, ze u nas nie jest idealnie i moze sytuacja w eu jest dobrym powodem, zeby o tym porozmawiac a nie zamiatac pod dywan i czekac az wyplynie przy kolejnych "ratownikach"
Jak to nie? Ktos napisal ze w polsce kobiety sa podludzmi i nie trzeba nam uchodzcow! Wiec pisze ze jest to przegiecie, bo Polska jest dosc bezpiecznym krajem, a jak wam, zle to emigrujcie tylko jeszcze podajcie ten kraj gdzie wg was jest idealnie!

strony
1 2 3 4
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida