piątek 29-01-16, czytany: 20279 razy, autor: Rain Dog

I kiedy myśleliśmy, że Leo DiCaprio nie może być słodszy...

On zaczął rozmawiać z papieżem po włosku.

Leonardo DicaprioLeonardo Dicaprio / © StarStock / Fame/Flynet
Internauci żartują, że Leonardo DiCaprio (41 l.) poleciał do samego papieża, by prosić go o modlitwę w intencji Oscara, który krąży nad głową gwiazdora i - jak się plotkuje - jest już coraz bliżej.

Czytaj też: Nie wierzyliście w romans RiRi i Leo? Są zdjęcia!

Żarty na bok - gwiazdor rzeczywiście odwiedził papieża na prywatnej audiencji, nie było jednak mowy o nagrodach. W pierwszej kolejności były kurtuazyjne słowa, które Leo "wydukał" po włosku. Ci, którzy znają język, nie pozostawili suchej nitki na akcencie DiCaprio. Twierdzą, że jako aktor, mógł się bardziej przyłożyć do nauki jednego zdania.

Po podziękowaniach za audiencję przyszła pora na prezenty. Gwiazdor wręczył papieżowi album, nie omieszkał przy tym wskazać dzieła Hieronima Bosha, które lat temu 40 wisiało nad łóżeczkiem Leosia.

Franciszek nie pozostał dłużny - ofiarował gościowi pamiątki. W podziękowaniu aktor ucałował pierścień papieski.

Zobaczcie film i słodką, łamaną "włoszczyznę" Leonardo.







I kiedy myśleliśmy, że Leo DiCaprio nie może być słodszy...

I kiedy myśleliśmy, że Leo DiCaprio nie może być słodszy...

I kiedy myśleliśmy, że Leo DiCaprio nie może być słodszy...

I kiedy myśleliśmy, że Leo DiCaprio nie może być słodszy... I kiedy myśleliśmy, że Leo DiCaprio nie może być słodszy...

ZASTANAWIALIŚCIE SIĘ, O CZYM MOGLI ROZMAWIAĆ, GDY NIKT NIE PATRZYŁ?

"So many women... Shame on you, Leo!" Czyli gdy #leonardodicaprio poznaje #popefrancis

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika @kozaczek.pl




I kiedy myśleliśmy, że Leo DiCaprio nie może być słodszy...



 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Michael
Michael
Kate jako Rose
Kate jako Rose
Kate Winslet
Kate Winslet
Leo i Kate
Leo i Kate




skomentuj:



Wasze komentarze (87): sortuj ↓

gość01-02-16, 15:24, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Leo to znakomity aktor i nie lubię gdy ktoś go obraża typu sypia z kim popadnie i że jest męską dziw... itp .On wam nic nie zrobił a wy sie jego uczepiliście jak rzep a skąd wiecie z kim sypia materacem byliście .pozdrawiam fanka.

gość01-02-16, 11:54, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Myślałam że on jest Włochem....

gość01-02-16, 08:47, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Zjawa najnowszy jego film i nalepszy.byłam wczoraj.OSKAR murowany.

gość29-01-16, 23:36, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 29-01-16, 23:01 napisał(a):
gość, 29-01-16, 22:50 napisał(a):
Jedyny film w jakim go lubiłam i podobało mi się jak zagrał to "co gryzie Gilberta Grape'a. Tam był jeszcze dzieciakiem i grał totalnie autentycznie. I może kultowy 'Titanic" ale dlatego że znajoma mnie zaciągnęła w ten kinowy tłum kiedy grali film i świetnie tam zagrała Kate Winslet. Ją uwielbiam,świetna aktorka. Ale jego jakoś nie daję rady, nie dlatego że źle gra, ale coś mnie do niego zniechęca. Czasami tak chyba każdy ma z jakąś osobą. W każdym razie zauważyłam że nosi czerwoną bransoletkę na lewym ręku. Angelina Jolie też nosiła(nosi) i Madonna oraz chyba Charlize Theron. Może ktoś wie co oznaczają te bransoletki. Kiedyś Madonna przerzuciła się na buddyzm i nosiła właśnie taką bransoletkę. O co z tym chodzi może ktoś wie?

Madonna nosiła czerwoną bransoletkę gdy wkręciła się w kabałę, starożydowską mistyczną szkołę, odcięła się od tego jakiś czas temu. Mnóstwo gwiazd miało zajwki na kabałę, w Polsce m.in. Kayah. U Angeliny nigdy nie widziałam czerwonej bransoletki, ale jeśli ty widziałaś to całkiem możliwe że identyfikowała się z ruchem pro-ana. Ruch pro-ana działa na rzecz anoreksji, a znakiem rozpoznawczym jego członkiń jest właśnie czerwona bransoletka. Bulimiczki np. noszą fioletowe. Jolie nigdy nie była kojarzona z ruchem kabały. Co do Leonardo, to kilka miesięcy temu był u jakiegoś mnicha w Kambodży i ten mu zawiązał taką bransoletkę, która ma symbolizować pomyślność i spokój. Teraz to wszyscy kojarzą z kabałą, ale DiCaprio się raczej nie miesza do takich rzeczy. Pozdrawiam.


Dzięki, pozdrawiam.

gość29-01-16, 23:01, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 29-01-16, 22:50 napisał(a):
Jedyny film w jakim go lubiłam i podobało mi się jak zagrał to "co gryzie Gilberta Grape'a. Tam był jeszcze dzieciakiem i grał totalnie autentycznie. I może kultowy 'Titanic" ale dlatego że znajoma mnie zaciągnęła w ten kinowy tłum kiedy grali film i świetnie tam zagrała Kate Winslet. Ją uwielbiam,świetna aktorka. Ale jego jakoś nie daję rady, nie dlatego że źle gra, ale coś mnie do niego zniechęca. Czasami tak chyba każdy ma z jakąś osobą. W każdym razie zauważyłam że nosi czerwoną bransoletkę na lewym ręku. Angelina Jolie też nosiła(nosi) i Madonna oraz chyba Charlize Theron. Może ktoś wie co oznaczają te bransoletki. Kiedyś Madonna przerzuciła się na buddyzm i nosiła właśnie taką bransoletkę. O co z tym chodzi może ktoś wie?

Madonna nosiła czerwoną bransoletkę gdy wkręciła się w kabałę, starożydowską mistyczną szkołę, odcięła się od tego jakiś czas temu. Mnóstwo gwiazd miało zajwki na kabałę, w Polsce m.in. Kayah. U Angeliny nigdy nie widziałam czerwonej bransoletki, ale jeśli ty widziałaś to całkiem możliwe że identyfikowała się z ruchem pro-ana. Ruch pro-ana działa na rzecz anoreksji, a znakiem rozpoznawczym jego członkiń jest właśnie czerwona bransoletka. Bulimiczki np. noszą fioletowe. Jolie nigdy nie była kojarzona z ruchem kabały. Co do Leonardo, to kilka miesięcy temu był u jakiegoś mnicha w Kambodży i ten mu zawiązał taką bransoletkę, która ma symbolizować pomyślność i spokój. Teraz to wszyscy kojarzą z kabałą, ale DiCaprio się raczej nie miesza do takich rzeczy. Pozdrawiam.

gość29-01-16, 22:58, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 29-01-16, 22:57 napisał(a):
ładnie się starzeje, jak Jack Nicholson w Czarownicach z Salem ;)



*z Eastwick oczywiście ;)

gość29-01-16, 22:57, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ładnie się starzeje, jak Jack Nicholson w Czarownicach z Salem ;)

gość29-01-16, 22:55, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Hieronim Bosch jeśli już

gość29-01-16, 22:50, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Jedyny film w jakim go lubiłam i podobało mi się jak zagrał to "co gryzie Gilberta Grape'a. Tam był jeszcze dzieciakiem i grał totalnie autentycznie. I może kultowy 'Titanic" ale dlatego że znajoma mnie zaciągnęła w ten kinowy tłum kiedy grali film i świetnie tam zagrała Kate Winslet. Ją uwielbiam,świetna aktorka. Ale jego jakoś nie daję rady, nie dlatego że źle gra, ale coś mnie do niego zniechęca. Czasami tak chyba każdy ma z jakąś osobą. W każdym razie zauważyłam że nosi czerwoną bransoletkę na lewym ręku. Angelina Jolie też nosiła(nosi) i Madonna oraz chyba Charlize Theron. Może ktoś wie co oznaczają te bransoletki. Kiedyś Madonna przerzuciła się na buddyzm i nosiła właśnie taką bransoletkę. O co z tym chodzi może ktoś wie?

gość29-01-16, 22:28, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Żebyście wiedzieli jaką on cenę musiał zapłacić za to kim jest i gdzie jest, to byście zamilkli....

gość29-01-16, 22:22, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 29-01-16, 21:09 napisał(a):
gość, 29-01-16, 20:58 napisał(a):
gość, 29-01-16, 20:55 napisał(a):
Rozwiązłych mężczyzn nie zwykło się nazywać tym terminem (bo im wolno kulturowo więcej), ale jakby na jego miejscu była kobieta (która sypia z kim popadnie), to z miejsca nazwalibyśmy ją "dziw**". Dla mnie Leo swoim zachowaniem udowadnia, że jest męską dzi**ą, bo co miesiąc/tydzień ma inną kochankę. Żaden wzór moralny

Tobie się coś pomieszało. Wzór moralny to jest papież, a nie żaden aktor. Tak cię boli,że gość miał wiele kobiet? Co cię boli dokładnie? Krzywdzi cię tym, że sobie obraca atrakcyjne kobiety? Ani nie ma żony, ani nie ma dzieci i nie ma obowiązku ich posiadania, to co cię tak boli? Nie masz innych problemów?



Boli mnie: po 1. nierównie kulturowe traktowanie kobiet i mężczyzn, po 2. Gra Leo - udawanie dobrego człowieka przed jednym z najważniejszych hierarchów religijnych (hipokryzja), po 3. Fakt, że w ogóle papież spotkał się z osobą o tak niskich moralach (pewnie kasa zrobiła swoje).

Ja jeszcze dodam, że wkurza mnie przedmiotowe traktowanie kobiet. Jak akcesorium albo zabawka, spełniająca zachcianki i służąca do sprawiania przyjemności.

gość29-01-16, 22:02, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 29-01-16, 21:59 napisał(a):
gość, 29-01-16, 21:48 napisał(a):
gość, 29-01-16, 21:20 napisał(a):
gość, 29-01-16, 21:16 napisał(a):
Boli mnie: po 1. nierównie kulturowe traktowanie kobiet i mężczyzn, po 2. Gra Leo - udawanie dobrego człowieka przed jednym z najważniejszych hierarchów religijnych (hipokryzja), po 3. Fakt, że w ogóle papież spotkał się z osobą o tak niskich moralach (pewnie kasa zrobiła swoje).

Co do traktowania kobiet, racja. Kobieta, która ma wielu partnerów jest uznawana za rozwiązłą. Ale jak widzę po komentarzach pod tym artykułem - facet też. Druga sprawa: skąd wiesz, że on nie jest dobrym człowiekiem? Wnioskujesz po tym, że miał wiele partnerek? Poguglowałam przy okazji i wniosek jest taki, że w ciągu dziesięciu lat DiCaprio przeznaczył ponad 70 mln dolarów na ochronę przyrody. To dużo kasy, mógł wydać wszystko na dziwki i koks. Nie jestem zwolenniczką jego działalności ekologicznej, bo nie zgadzam się z teorią globalnego ocieplenia, ale nie wiem jakim jest człowiekiem. Dla mnie on jest przede wszystkim dobrym aktorem. Nawet nie moim ulubionym, ale dobrze robi swoją robotę, dobrze dobiera role, robi to co lubi, ja jako widz mam z tego satysfakcję,a to jak on żyje to mnie zupełnie nie obchodzi.

Brawo!!!!!!! super napisane!! jest dobrym aktorem i tyle w temacie!!! on nawet sie nie afiszuje ze swoim życiem prywatnym a wszyscy je komentują

Też się podpisuję. Nie wiemy jak się rozstaje z tymi swoimi laskami, żadna nie skończyła marnie. Może on jest gejem i tylko promuje laski...


dla mnie to dziwne, że nikt nie widzi sprzeczności w tym, że taki człowiek zostaje zaproszony na medialną audiencję u papieża :D. hipokryzja obustronna

bo to dwa lewaki i swój wspiera swego ;)

gość29-01-16, 21:59, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 29-01-16, 21:48 napisał(a):
gość, 29-01-16, 21:20 napisał(a):
gość, 29-01-16, 21:16 napisał(a):
Boli mnie: po 1. nierównie kulturowe traktowanie kobiet i mężczyzn, po 2. Gra Leo - udawanie dobrego człowieka przed jednym z najważniejszych hierarchów religijnych (hipokryzja), po 3. Fakt, że w ogóle papież spotkał się z osobą o tak niskich moralach (pewnie kasa zrobiła swoje).

Co do traktowania kobiet, racja. Kobieta, która ma wielu partnerów jest uznawana za rozwiązłą. Ale jak widzę po komentarzach pod tym artykułem - facet też. Druga sprawa: skąd wiesz, że on nie jest dobrym człowiekiem? Wnioskujesz po tym, że miał wiele partnerek? Poguglowałam przy okazji i wniosek jest taki, że w ciągu dziesięciu lat DiCaprio przeznaczył ponad 70 mln dolarów na ochronę przyrody. To dużo kasy, mógł wydać wszystko na dziwki i koks. Nie jestem zwolenniczką jego działalności ekologicznej, bo nie zgadzam się z teorią globalnego ocieplenia, ale nie wiem jakim jest człowiekiem. Dla mnie on jest przede wszystkim dobrym aktorem. Nawet nie moim ulubionym, ale dobrze robi swoją robotę, dobrze dobiera role, robi to co lubi, ja jako widz mam z tego satysfakcję,a to jak on żyje to mnie zupełnie nie obchodzi.

Brawo!!!!!!! super napisane!! jest dobrym aktorem i tyle w temacie!!! on nawet sie nie afiszuje ze swoim życiem prywatnym a wszyscy je komentują

Też się podpisuję. Nie wiemy jak się rozstaje z tymi swoimi laskami, żadna nie skończyła marnie. Może on jest gejem i tylko promuje laski...


dla mnie to dziwne, że nikt nie widzi sprzeczności w tym, że taki człowiek zostaje zaproszony na medialną audiencję u papieża :D. hipokryzja obustronna

gość29-01-16, 21:48, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 29-01-16, 21:20 napisał(a):
gość, 29-01-16, 21:16 napisał(a):
Boli mnie: po 1. nierównie kulturowe traktowanie kobiet i mężczyzn, po 2. Gra Leo - udawanie dobrego człowieka przed jednym z najważniejszych hierarchów religijnych (hipokryzja), po 3. Fakt, że w ogóle papież spotkał się z osobą o tak niskich moralach (pewnie kasa zrobiła swoje).

Co do traktowania kobiet, racja. Kobieta, która ma wielu partnerów jest uznawana za rozwiązłą. Ale jak widzę po komentarzach pod tym artykułem - facet też. Druga sprawa: skąd wiesz, że on nie jest dobrym człowiekiem? Wnioskujesz po tym, że miał wiele partnerek? Poguglowałam przy okazji i wniosek jest taki, że w ciągu dziesięciu lat DiCaprio przeznaczył ponad 70 mln dolarów na ochronę przyrody. To dużo kasy, mógł wydać wszystko na dziwki i koks. Nie jestem zwolenniczką jego działalności ekologicznej, bo nie zgadzam się z teorią globalnego ocieplenia, ale nie wiem jakim jest człowiekiem. Dla mnie on jest przede wszystkim dobrym aktorem. Nawet nie moim ulubionym, ale dobrze robi swoją robotę, dobrze dobiera role, robi to co lubi, ja jako widz mam z tego satysfakcję,a to jak on żyje to mnie zupełnie nie obchodzi.

Brawo!!!!!!! super napisane!! jest dobrym aktorem i tyle w temacie!!! on nawet sie nie afiszuje ze swoim życiem prywatnym a wszyscy je komentują

Też się podpisuję. Nie wiemy jak się rozstaje z tymi swoimi laskami, żadna nie skończyła marnie. Może on jest gejem i tylko promuje laski...

gość29-01-16, 21:39, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Obrończynie moralności się znalazły- wszystkie dziewice!? Tak się składa, że Leo jest aktorem, a ten ma się sprawdzać przede wszystkim na ekranie. Co was boli, że korzysta z życia i lubi towarzystwo kobiet? Może niespełniona, nastoletnia miłość, kiedy podczas oglądania Titanica marzyłyście o słodkim DiCaprio... Dla mnie on może żyć jak chce, póki prawa nie łamie i nie będę go rozliczać, bo ani ja Matka Boska, ani bliska jemu osoba. A, że mężczyźni w kontaktach towarzyskich mogą więcej- ten fakt utrzymuje się już tysiące lat. To mężczyzna zawsze był tym, który pracował na utrzymanie, a kobieta miała zapewnić opiekę jego potomstwu. W niektórych kulturach im bogatszy był mężczyzna tym na więcej żon mógł sobie pozwolić. Taka już jest męska natura i dlatego jest społeczne przyzwolenie na tego typu zachowanie, dlatego mężczyznę nazywa się casanovą, a kobietę w takiej sytuacji nazwano by dzi*ką etc.etc.

gość29-01-16, 21:36, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Boli to jedynie Twoja glupota

gość29-01-16, 21:20, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 29-01-16, 21:16 napisał(a):
Boli mnie: po 1. nierównie kulturowe traktowanie kobiet i mężczyzn, po 2. Gra Leo - udawanie dobrego człowieka przed jednym z najważniejszych hierarchów religijnych (hipokryzja), po 3. Fakt, że w ogóle papież spotkał się z osobą o tak niskich moralach (pewnie kasa zrobiła swoje).

Co do traktowania kobiet, racja. Kobieta, która ma wielu partnerów jest uznawana za rozwiązłą. Ale jak widzę po komentarzach pod tym artykułem - facet też. Druga sprawa: skąd wiesz, że on nie jest dobrym człowiekiem? Wnioskujesz po tym, że miał wiele partnerek? Poguglowałam przy okazji i wniosek jest taki, że w ciągu dziesięciu lat DiCaprio przeznaczył ponad 70 mln dolarów na ochronę przyrody. To dużo kasy, mógł wydać wszystko na dziwki i koks. Nie jestem zwolenniczką jego działalności ekologicznej, bo nie zgadzam się z teorią globalnego ocieplenia, ale nie wiem jakim jest człowiekiem. Dla mnie on jest przede wszystkim dobrym aktorem. Nawet nie moim ulubionym, ale dobrze robi swoją robotę, dobrze dobiera role, robi to co lubi, ja jako widz mam z tego satysfakcję,a to jak on żyje to mnie zupełnie nie obchodzi.

Brawo!!!!!!! super napisane!! jest dobrym aktorem i tyle w temacie!!! on nawet sie nie afiszuje ze swoim życiem prywatnym a wszyscy je komentują

gość29-01-16, 21:16, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Boli mnie: po 1. nierównie kulturowe traktowanie kobiet i mężczyzn, po 2. Gra Leo - udawanie dobrego człowieka przed jednym z najważniejszych hierarchów religijnych (hipokryzja), po 3. Fakt, że w ogóle papież spotkał się z osobą o tak niskich moralach (pewnie kasa zrobiła swoje).

Co do traktowania kobiet, racja. Kobieta, która ma wielu partnerów jest uznawana za rozwiązłą. Ale jak widzę po komentarzach pod tym artykułem - facet też. Druga sprawa: skąd wiesz, że on nie jest dobrym człowiekiem? Wnioskujesz po tym, że miał wiele partnerek? Poguglowałam przy okazji i wniosek jest taki, że w ciągu dziesięciu lat DiCaprio przeznaczył ponad 70 mln dolarów na ochronę przyrody. To dużo kasy, mógł wydać wszystko na dziwki i koks. Nie jestem zwolenniczką jego działalności ekologicznej, bo nie zgadzam się z teorią globalnego ocieplenia, ale nie wiem jakim jest człowiekiem. Dla mnie on jest przede wszystkim dobrym aktorem. Nawet nie moim ulubionym, ale dobrze robi swoją robotę, dobrze dobiera role, robi to co lubi, ja jako widz mam z tego satysfakcję,a to jak on żyje to mnie zupełnie nie obchodzi.

gość29-01-16, 21:09, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 29-01-16, 20:58 napisał(a):
gość, 29-01-16, 20:55 napisał(a):
gość, 29-01-16, 19:41 napisał(a):
gość, 29-01-16, 19:31 napisał(a):
gość, 29-01-16, 17:41 napisał(a):
gość, 29-01-16, 14:46 napisał(a):
Leo sypia z kim popadnie, a przed papieżem udaje chrześcijanina...

Nikogo nie udaje, bo chrześcijaninem nie jest! Jak do papieża przyjeżdża imam to jest ok, a DiCaprio nie może?



Imam jest uosobieniem jakiegoś porządku, cnót i kodeksu moralnego, a Leo to męska dzi**a. Widzisz różnicę? Ja w zachowaniu Leo widzę hipokryzję i robienie wszystkiego pod Oscary.

Zgodzę się z tym że to co teraz robi jest pod Oscary, ale nie jest męską dziwką, nie przesadzaj. Gość sobie po prostu żyje jak chce. Dziwką by był gdyby brał kase za seks a raczej wątpię że gość który ma 200 mln dolarów daje dupy laskom za kase :P



Rozwiązłych mężczyzn nie zwykło się nazywać tym terminem (bo im wolno kulturowo więcej), ale jakby na jego miejscu była kobieta (która sypia z kim popadnie), to z miejsca nazwalibyśmy ją "dziw**". Dla mnie Leo swoim zachowaniem udowadnia, że jest męską dzi**ą, bo co miesiąc/tydzień ma inną kochankę. Żaden wzór moralny

Tobie się coś pomieszało. Wzór moralny to jest papież, a nie żaden aktor. Tak cię boli,że gość miał wiele kobiet? Co cię boli dokładnie? Krzywdzi cię tym, że sobie obraca atrakcyjne kobiety? Ani nie ma żony, ani nie ma dzieci i nie ma obowiązku ich posiadania, to co cię tak boli? Nie masz innych problemów?



Boli mnie: po 1. nierównie kulturowe traktowanie kobiet i mężczyzn, po 2. Gra Leo - udawanie dobrego człowieka przed jednym z najważniejszych hierarchów religijnych (hipokryzja), po 3. Fakt, że w ogóle papież spotkał się z osobą o tak niskich moralach (pewnie kasa zrobiła swoje).

gość29-01-16, 20:58, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 29-01-16, 20:55 napisał(a):
gość, 29-01-16, 19:41 napisał(a):
gość, 29-01-16, 19:31 napisał(a):
gość, 29-01-16, 17:41 napisał(a):
gość, 29-01-16, 14:46 napisał(a):
Leo sypia z kim popadnie, a przed papieżem udaje chrześcijanina...

Nikogo nie udaje, bo chrześcijaninem nie jest! Jak do papieża przyjeżdża imam to jest ok, a DiCaprio nie może?



Imam jest uosobieniem jakiegoś porządku, cnót i kodeksu moralnego, a Leo to męska dzi**a. Widzisz różnicę? Ja w zachowaniu Leo widzę hipokryzję i robienie wszystkiego pod Oscary.

Zgodzę się z tym że to co teraz robi jest pod Oscary, ale nie jest męską dziwką, nie przesadzaj. Gość sobie po prostu żyje jak chce. Dziwką by był gdyby brał kase za seks a raczej wątpię że gość który ma 200 mln dolarów daje dupy laskom za kase :P



Rozwiązłych mężczyzn nie zwykło się nazywać tym terminem (bo im wolno kulturowo więcej), ale jakby na jego miejscu była kobieta (która sypia z kim popadnie), to z miejsca nazwalibyśmy ją "dziw**". Dla mnie Leo swoim zachowaniem udowadnia, że jest męską dzi**ą, bo co miesiąc/tydzień ma inną kochankę. Żaden wzór moralny

Tobie się coś pomieszało. Wzór moralny to jest papież, a nie żaden aktor. Tak cię boli,że gość miał wiele kobiet? Co cię boli dokładnie? Krzywdzi cię tym, że sobie obraca atrakcyjne kobiety? Ani nie ma żony, ani nie ma dzieci i nie ma obowiązku ich posiadania, to co cię tak boli? Nie masz innych problemów?

gość29-01-16, 20:55, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 29-01-16, 19:41 napisał(a):
gość, 29-01-16, 19:31 napisał(a):
gość, 29-01-16, 17:41 napisał(a):
gość, 29-01-16, 14:46 napisał(a):
Leo sypia z kim popadnie, a przed papieżem udaje chrześcijanina...

Nikogo nie udaje, bo chrześcijaninem nie jest! Jak do papieża przyjeżdża imam to jest ok, a DiCaprio nie może?



Imam jest uosobieniem jakiegoś porządku, cnót i kodeksu moralnego, a Leo to męska dzi**a. Widzisz różnicę? Ja w zachowaniu Leo widzę hipokryzję i robienie wszystkiego pod Oscary.

Zgodzę się z tym że to co teraz robi jest pod Oscary, ale nie jest męską dziwką, nie przesadzaj. Gość sobie po prostu żyje jak chce. Dziwką by był gdyby brał kase za seks a raczej wątpię że gość który ma 200 mln dolarów daje dupy laskom za kase :P



Rozwiązłych mężczyzn nie zwykło się nazywać tym terminem (bo im wolno kulturowo więcej), ale jakby na jego miejscu była kobieta (która sypia z kim popadnie), to z miejsca nazwalibyśmy ją "dziw**". Dla mnie Leo swoim zachowaniem udowadnia, że jest męską dzi**ą, bo co miesiąc/tydzień ma inną kochankę. Żaden wzór moralny

gość29-01-16, 20:53, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Przymiotnika "słodszy" do niego nie pasuje ,to nie nastolatek i nie ten typ..wygląda fajnie,atrakcyjny mężczyzna.

gość29-01-16, 19:56, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 29-01-16, 19:48 napisał(a):
Kurcze zawsze go uwazalam za jednego z najprzystoniejszych aktorow ale teraz wyglada jeszcze mega sexy . Gdy bylam nastolatka to sie w nim kochalam mialam nawet w pokoju plakaty na scianie he he i teraz w sumie nic sie nie zmienilo oprocz tego ze plakaty zniknely a za to mam cos innego wzzystkie jego filmy w ktorych gral Leo.!! :*

A mi sie nigdy nie podobał chociaż byłam nastolatką jak Titanic był na topie. Ale teraz musze przyznać ze fajnie wygląda, nabrał charakteru i ma coś w sobie. Pomijając kase, sławe i cały ten blichtr.

gość29-01-16, 19:48, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Kurcze zawsze go uwazalam za jednego z najprzystoniejszych aktorow ale teraz wyglada jeszcze mega sexy . Gdy bylam nastolatka to sie w nim kochalam mialam nawet w pokoju plakaty na scianie he he i teraz w sumie nic sie nie zmienilo oprocz tego ze plakaty zniknely a za to mam cos innego wzzystkie jego filmy w ktorych gral Leo.!! :*

gość29-01-16, 19:41, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 29-01-16, 19:31 napisał(a):
gość, 29-01-16, 17:41 napisał(a):
gość, 29-01-16, 14:46 napisał(a):
Leo sypia z kim popadnie, a przed papieżem udaje chrześcijanina...

Nikogo nie udaje, bo chrześcijaninem nie jest! Jak do papieża przyjeżdża imam to jest ok, a DiCaprio nie może?



Imam jest uosobieniem jakiegoś porządku, cnót i kodeksu moralnego, a Leo to męska dzi**a. Widzisz różnicę? Ja w zachowaniu Leo widzę hipokryzję i robienie wszystkiego pod Oscary.

Zgodzę się z tym że to co teraz robi jest pod Oscary, ale nie jest męską dziwką, nie przesadzaj. Gość sobie po prostu żyje jak chce. Dziwką by był gdyby brał kase za seks a raczej wątpię że gość który ma 200 mln dolarów daje dupy laskom za kase :P

strony
1 2 3 4
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida