Każdego roku podczas finału Super Bowl prezentowane są reklamy, które automatycznie stają się viralami. Nie będzie również zmiany tym razem, kiedy to siódmego lutego w czasie przerwy meczu widzowie będą mogli obejrzeć najdroższe i czasem najbardziej spektakularne reklamy w historii.

Sekunda reklamy podczas finału Super Bowl kosztuje 160 tysięcy dolarów, na przykład w ostatnim roku koszt 30 sekundowego spotu wynosił 4,5 mln dolarów. Mimo to największe koncerny zawsze decydują się na promocję podczas tego wydarzenia, ponieważ oglądalność na całym świecie wynosi średnio 110 milionów widzów. W zeszłym roku było ich aż 118 milionów!

Zobacz też: Te reklamy zobaczymy na Super Bowl

Wystąpienie w jednej z reklam w czasie Super Bowl to także spora gratyfikacja dla każdej gwiazdy, która łączy się zarówno z dużym zastrzykiem wynagrodzenia. Na przykład w zeszłym roku sama Kim Kardashian wzięła udział w jednym ze spotów.

Podczas tegorocznego finału jedną z najbardziej zaskakujących reklam będzie ta stworzona przez Snickersa, w której główną rolę odegra Willem Dafoe. Bohater takich hitów jak Święci z Bostonu, czy chociażby Spiderman wcieli się w jedną z najbrzydszych Marilyn Monroe w historii.

Spot stworzony został poprzez połączenie nowatorskiej techniki i nowoczesnej technologii z obróbką cyfrową oryginalnego fragmentu filmu z tą ikoną popokultury.

Warto przypomnieć, że legendarna fotografia, na której Marylin Monroe przytrzymuje swoją sukienkę, została wykonana przez Sama Shaw w 1954.

W poprzednim roku Snickers zaskoczył fanów reklamą z Dannym Trejo oraz Stevem Buscemi. Które reklamy z Super Bowl są najlepsze?