poniedziałek 08-02-16, czytany: 16772 razy, autor: Sisi

Wszyscy proszą Piotra Stramowskiego, by zdjął koszulkę

Panie doskonale wiedzą dlaczego.

Piotr StramowskiPiotr Stramowski / © KAPiF
Mamy nowe ciacho w Pollywood. Mowa o Piotrze Stramowskim, który zagrał główną rolę w filmie Patryka Vegi, Pitbull: Nowe porządki.

Panie, które oglądały film były zachwycone Piotrem, który wcielił się w rolę policjanta o ksywce Majami. Była to pierwsza poważna rola Stramowskiego.

Ku uciesze żeńskiej części widowni, w filmie pojawiło się kilka scen, w których Majami pozbawiony był koszulki czy ubrania w całości. Piotr musiał trochę popracować nad swoimi mięśniami.

Zobacz: Odstawione gwiazdy na premierze filmu Pitbull: Nowe porządki

Ostatnio aktor był gościem programu Pytanie na śniadanie.

Teraz, gdziekolwiek się nie pojawię, (...) każą mi się rozbierać. Podkreślam, że jestem aktorem - żartuje aktor, a gdy prowadząca zapytała go, czy jego dziewczyna, Katrzyna Warnke jest zazdrosna, odpowiedział - Nie, nie chodzi o to. Jest tego dużo w filmie. Fizyczność jest mocno wyeksponowana, więc więcej jakby nie ma dodatkowej potrzeby - dodaje aktor.


Znajdą się tu fanki Piotra?

Cały materiał znajdziecie tutaj


Wszyscy proszą Piotra Stramowskiego, by zdjął koszulkę

Wszyscy proszą Piotra Stramowskiego, by zdjął koszulkę

Wszyscy proszą Piotra Stramowskiego, by zdjął koszulkę

Wszyscy proszą Piotra Stramowskiego, by zdjął koszulkę



 
Ostatnio dodane filmy/teledyski:zobacz wszystkie filmy »
(subskrybuj kanał ...
szusz HAUL KOSMETYCZNY Z DM
(subskrybuj kanał ...
3 FRYZURY NA JESIE...
Stylizacje Hairstyles
3 FRYZURY NA JESIE...
6 VLOG W DOMU
szusz vlogmas
6 VLOG W DOMU
REMONT ODC. 6 DUŻE...
MIESZKAMY TV
REMONT ODC. 6 DUŻE...




skomentuj:



Wasze komentarze (79): sortuj ↓

gość09-02-16, 21:06, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 09-02-16, 12:06 napisał(a):
gość, 09-02-16, 10:49 napisał(a):
gość, 09-02-16, 10:40 napisał(a): taki przystojny facet i ma taka brzydka kobiete, typowe chyba, czesto przystojniaki maja brzydkie panny
nie przesadzaj wcale nie jest brzydka,tyle ze to naturalne ze bedac kobieta zwracamy uwge raczej na przystojnego pana,zapewne panna wsrod mezczyzn znalazla by wielu adoratorow
Bez przesady. Facet nie jest nawet przystojny. Jest mocno przeciętny. Na ulicy nie zwróciłabym na niego uwagi.
Zgadzam się, wam wystarczy wyobrażenie, bo fajny był w filmie,ocenmy to realistycznie gosciu jest mega przecietny,laska jego ma piękna figure,on oodobno bez koszulki mega ciacho,nie wiem nie widzialam

gość09-02-16, 12:06, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 09-02-16, 10:49 napisał(a):
gość, 09-02-16, 10:40 napisał(a):
taki przystojny facet i ma taka brzydka kobiete, typowe chyba, czesto przystojniaki maja brzydkie panny


nie przesadzaj wcale nie jest brzydka,tyle ze to naturalne ze bedac kobieta zwracamy uwge raczej na przystojnego pana,zapewne panna wsrod mezczyzn znalazla by wielu adoratorow

Bez przesady. Facet nie jest nawet przystojny. Jest mocno przeciętny. Na ulicy nie zwróciłabym na niego uwagi.

gość09-02-16, 11:56, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 09-02-16, 09:20 napisał(a):
gość, 08-02-16, 18:10 napisał(a): dziewczyny liżcie rowy swoim facetom a nigdy w życiu Was nie zdradzą, oni uwielbiaja jak wpychasz język w jego odbyt
Bzdura. Faceci zdradzą i tak. Zawsze znajdą chętną do lizania i masowania odbytu.
Wróciły modelki z dubaju,gdzie gówna pojadły i teraz wszystkich będą przkonywać,że to jest super.

gość09-02-16, 11:51, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 09-02-16, 10:46 napisał(a):
gość, 09-02-16, 10:41 napisał(a):
gość, 08-02-16, 23:56 napisał(a):
gość, 08-02-16, 18:16 napisał(a):
gość, 08-02-16, 18:10 napisał(a): dziewczyny liżcie rowy swoim facetom a nigdy w życiu Was nie zdradzą, oni uwielbiaja jak wpychasz język w jego odbyt
Potwierdzam, faceci odlatują przy tym.
wymiętoszenie dziury swojego faceta gwarantuje 100% wierność
leczcie sie
Ale dlaczego? Wiesz że dla faceta to jest najbardziej podniecająca rzecz jaką może zrobić kobieta w seksie? Pieszczenie ustami terenu od jąder po odbyt to jest szczyt rozkoszy dla mężczyzny. Dlaczego miałybyśmy się leczyć? To się nazywa seks oralny i nie jest dewiacją.
Kurwa musiałby se pierwsze zgolić tego śmierdzącego rowa i porządnie wyszorować,żebym w ogóle tam rękę położyła! Nie ma nic bardziej obleśnego niż lizanie rowa idiotki poje.bane. To tak jakbyście lizały GÓWNO! Więc smacznego ście.rwa pier.dolone!

gość09-02-16, 10:55, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 09-02-16, 10:46 napisał(a):
gość, 09-02-16, 10:41 napisał(a):
gość, 08-02-16, 23:56 napisał(a):
gość, 08-02-16, 18:16 napisał(a):
gość, 08-02-16, 18:10 napisał(a):
dziewczyny liżcie rowy swoim facetom a nigdy w życiu Was nie zdradzą, oni uwielbiaja jak wpychasz język w jego odbyt

Potwierdzam, faceci odlatują przy tym.

wymiętoszenie dziury swojego faceta gwarantuje 100% wierność



leczcie sie

Ale dlaczego? Wiesz że dla faceta to jest najbardziej podniecająca rzecz jaką może zrobić kobieta w seksie? Pieszczenie ustami terenu od jąder po odbyt to jest szczyt rozkoszy dla mężczyzny. Dlaczego miałybyśmy się leczyć? To się nazywa seks oralny i nie jest dewiacją.


ludzie!!!to nie jest portal erotyczny!!!tutaj wchodza nastoletnie dzieci!!!
czy wy wogole nie macie racji smaku w takich sytuacjach?w necie jest wiele stron o tej tematyce proponuje wam zajrzec a wasze fantazje znajda wielu odbiorcow...

gość09-02-16, 10:49, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 09-02-16, 10:40 napisał(a):
taki przystojny facet i ma taka brzydka kobiete, typowe chyba, czesto przystojniaki maja brzydkie panny


nie przesadzaj wcale nie jest brzydka,tyle ze to naturalne ze bedac kobieta zwracamy uwge raczej na przystojnego pana,zapewne panna wsrod mezczyzn znalazla by wielu adoratorow

gość09-02-16, 10:46, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 09-02-16, 10:41 napisał(a):
gość, 08-02-16, 23:56 napisał(a):
gość, 08-02-16, 18:16 napisał(a):
gość, 08-02-16, 18:10 napisał(a):
dziewczyny liżcie rowy swoim facetom a nigdy w życiu Was nie zdradzą, oni uwielbiaja jak wpychasz język w jego odbyt

Potwierdzam, faceci odlatują przy tym.

wymiętoszenie dziury swojego faceta gwarantuje 100% wierność



leczcie sie

Ale dlaczego? Wiesz że dla faceta to jest najbardziej podniecająca rzecz jaką może zrobić kobieta w seksie? Pieszczenie ustami terenu od jąder po odbyt to jest szczyt rozkoszy dla mężczyzny. Dlaczego miałybyśmy się leczyć? To się nazywa seks oralny i nie jest dewiacją.

gość09-02-16, 10:45, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

no i prosze jak ktos ma "to cos" w sobie to ani rozbierac sie nie musi a i tak zwroci na siebie uwage!!!
gratulacje,urodziwy ten pan !!!

gość09-02-16, 10:41, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 08-02-16, 23:56 napisał(a):
gość, 08-02-16, 18:16 napisał(a):
gość, 08-02-16, 18:10 napisał(a):
dziewczyny liżcie rowy swoim facetom a nigdy w życiu Was nie zdradzą, oni uwielbiaja jak wpychasz język w jego odbyt

Potwierdzam, faceci odlatują przy tym.

wymiętoszenie dziury swojego faceta gwarantuje 100% wierność



leczcie sie

gość09-02-16, 10:40, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

taki przystojny facet i ma taka brzydka kobiete, typowe chyba, czesto przystojniaki maja brzydkie panny

gość09-02-16, 10:39, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 09-02-16, 09:20 napisał(a):
gość, 08-02-16, 18:10 napisał(a):
dziewczyny liżcie rowy swoim facetom a nigdy w życiu Was nie zdradzą, oni uwielbiaja jak wpychasz język w jego odbyt


Bzdura. Faceci zdradzą i tak. Zawsze znajdą chętną do lizania i masowania odbytu.

Pewnie i tak, ale rzadziej.

gość09-02-16, 09:20, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 08-02-16, 18:10 napisał(a):
dziewczyny liżcie rowy swoim facetom a nigdy w życiu Was nie zdradzą, oni uwielbiaja jak wpychasz język w jego odbyt


Bzdura. Faceci zdradzą i tak. Zawsze znajdą chętną do lizania i masowania odbytu.

gość09-02-16, 08:53, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 09-02-16, 07:31 napisał(a): Laseczki, a z tym lizaniem meskich rowów to wy tak na serio serio? Jak sie w ogole do twgo zabrac?
Nie ma instrukcji lizania dupy,kochana;)

gość09-02-16, 08:04, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Nie ma to jak gęsto zarosniety męski kaloryfer. dla mnie bomba

gość09-02-16, 07:31, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Laseczki, a z tym lizaniem meskich rowów to wy tak na serio serio? Jak sie w ogole do twgo zabrac?

gość09-02-16, 06:17, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Wspaniale owlosiona klata. Kwintesencja męskiego seksu

gość09-02-16, 05:31, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Warnke wygląda jakby miala nałogi

gość08-02-16, 23:57, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 08-02-16, 18:08 napisał(a):
Katrzyna Warnke jest zajebistą aktorką,grała prawniczkę uzależnioną od narkotyków w "Lekarzach"

pamiętam, była tam taką suką

gość08-02-16, 23:56, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 08-02-16, 18:16 napisał(a):
gość, 08-02-16, 18:10 napisał(a):
dziewczyny liżcie rowy swoim facetom a nigdy w życiu Was nie zdradzą, oni uwielbiaja jak wpychasz język w jego odbyt

Potwierdzam, faceci odlatują przy tym.

wymiętoszenie dziury swojego faceta gwarantuje 100% wierność

gość08-02-16, 22:20, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ale ma brzydką dziewczynę. No i chyba sporo starsza od niego...

gość08-02-16, 22:19, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ta jego panienka to by biustonosz mogła założyć.

gość08-02-16, 21:39, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Która to wywłoka rżnęła mojego Hardy'ego, co? :P

gość08-02-16, 21:24, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 08-02-16, 20:45 napisał(a):
gość, 08-02-16, 20:24 napisał(a):
gość, 08-02-16, 19:07 napisał(a):
gość, 08-02-16, 19:01 napisał(a):
gość, 08-02-16, 18:35 napisał(a): A ja się przespałam z mało znanym w Polsce aktorem, ale mężem i ojcem trójki dzieci i mam strasznego moralniaka. On kocha swoją żonę, mimo że jest z nią od lat a tu taki klops, czuję do siebie obrzydzenie.
z tomem hardym?
Hugh Laurie ma trójkę dzieci i i żonę od dawna, no ale on jest znany :]
I tak nie zgadniecie dziewczyny:)
Nikogo to nie interesuje. Idź ściemy walić koleżankom z gimnazjum :)
Nawet jesli to sciema, to ty jestes typowym zrzedliwym cebulakiem,idz lepiej wygrzebac swojemu januszowi resztki obiadu z trzeciego podbrodka;)

gość08-02-16, 20:45, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 08-02-16, 20:24 napisał(a):
gość, 08-02-16, 19:07 napisał(a):
gość, 08-02-16, 19:01 napisał(a):
gość, 08-02-16, 18:35 napisał(a):
A ja się przespałam z mało znanym w Polsce aktorem, ale mężem i ojcem trójki dzieci i mam strasznego moralniaka. On kocha swoją żonę, mimo że jest z nią od lat a tu taki klops, czuję do siebie obrzydzenie.

z tomem hardym?

Hugh Laurie ma trójkę dzieci i i żonę od dawna, no ale on jest znany :]

I tak nie zgadniecie dziewczyny:)

Nikogo to nie interesuje. Idź ściemy walić koleżankom z gimnazjum :)

gość08-02-16, 20:24, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 08-02-16, 19:07 napisał(a):
gość, 08-02-16, 19:01 napisał(a):
gość, 08-02-16, 18:35 napisał(a): A ja się przespałam z mało znanym w Polsce aktorem, ale mężem i ojcem trójki dzieci i mam strasznego moralniaka. On kocha swoją żonę, mimo że jest z nią od lat a tu taki klops, czuję do siebie obrzydzenie.
z tomem hardym?
Hugh Laurie ma trójkę dzieci i i żonę od dawna, no ale on jest znany :]
I tak nie zgadniecie dziewczyny:)

strony
1 2 3 4
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida