McDonald`s co jakiś czas zaskakuje nowymi akcjami, które mają zmienić wizerunek marki z typowo fastfoodwej na prorodzinną. Na przykład, jakiś czas temu wprowadził jabłka do diety najmłodszych.

Zobacz też: Małgorzata Kożuchowska przesadza z dietą synka?

Na całym świecie coraz modniejszy staje się zdrowy tryb życia, który wpływa również na decyzje konsumenckie. Z tego względu w strategii marketingowej firmy zadecydowaniu o usunięciu zabawek w zestawach Happy Meal. Dlaczego?

Odkąd rodzice zaczęli bardziej zwracać uwagę na zdrowe jedzenie dla swoich pociech, McDonald`s do produktów dołączył sałatki, zdrowe soki oraz wyżej wspomniane jabłka lub mus owocowy. A już niedługo, zamiast zabawek dołączanych do posiłków, dzieciaki otrzymają… małe książeczki!

Na tę chwilę wiemy tylko, że zamiana zabawek będzie promowana w USA, natomiast to czy dojdzie do naszego kraju zależy w głównej mierze od tego, czy akcja odniesie sukces. Warto przypomnieć jednak, że w Polsce była już promowana bardzo podobna akcja w 2014 roku, kiedy wraz z Wydawnictwem Egmont ruszyła akcja „Czytajmy z McDonald`s”, w której głównym celem było wypromowanie czytelnictwa wśród najmłodszych.

A co Wy uważacie o tej akcji? Czy McDonald`s idzie w dobrym kierunku?

McDonald`s zmienia strategię, dzieci już nie dostaną zabawek

McDonald`s zmienia strategię, dzieci już nie dostaną zabawek

McDonald`s zmienia strategię, dzieci już nie dostaną zabawek