piątek 19-02-16, czytany: 19307 razy, autor: Sisi

Leonardo DiCaprio ma nową dziewczynę?

Ma 30 lat i nie jest modelką.

Leonardo DicaprioLeonardo Dicaprio / © Fame/Flynet
Gdy wyglądasz jak Leonardo DiCaprio (41 l.) i jesteś Leonardo DiCaprio, nie wychodzisz z imprezy bez kolejnych adoratorek. Do tej pory aktor gustował w modelkach. Jego słabość do pań z wybiegów stawała się już podejrzana. Wyjątkiem od tej reguły są Blake Lively i Rihanna.

Czy kandydat do Oscara 2016 na - być może - najważniejszej ceremonii w swoim życiu pojawi się sam czy z nową dziewczyną?

Po rozdaniu BAFTA Awards Leo zadurzył się w Laurze Whitmore, irlandzkiej prezenterce telewizyjnej. Wierząc informatorowi, gwiazdor nie mógł oderwać wzroku od Laury, imprezował z nią do 5 rano, a na do widzenia położył jej dłonie na policzkach i namiętnie pocałował.

Przygoda na jedną imprezę, romans czy prawdziwa miłość - co obstawiacie?

Zobaczcie: Kate Winslet przyznała, że ZABIŁA Leonardo DiCaprio

 


 Leonardo DiCaprio ma nową dziewczynę?

 Leonardo DiCaprio ma nową dziewczynę?

 Leonardo DiCaprio ma nową dziewczynę?



 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Michael
Michael
Kate jako Rose
Kate jako Rose
Kate Winslet
Kate Winslet
Leo i Kate
Leo i Kate




skomentuj:



Wasze komentarze (45): sortuj ↓

gość05-04-16, 10:18, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

po prostu chęć do wyłupania:)

gość23-02-16, 23:06, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 23-02-16, 22:45 napisał(a):
Leo nie chce brać pierwszej lepszej dlatego wybiera która lepsza mądry facet ma kase pełno samochodów i sławe to czego jemu potrzeba do szczęścia chyba nie kobiety pazernej na jego kase niech się nie decyduje na żadną albo na taką którą pokocha i będzie z nią całe życie .A tak po za tym życzę jemu Oscara i wszystkiego co najlepsze bo jestem jego fanką .Pozdrawiam.

Facet puszczający się na prawo i lewo poszukuje idealnej kobiety, a kobieta w takiej sytuacji to dziwka. Nie mogę uwierzyć, że kobiety same to sobie robią.

gość23-02-16, 22:45, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Leo nie chce brać pierwszej lepszej dlatego wybiera która lepsza mądry facet ma kase pełno samochodów i sławe to czego jemu potrzeba do szczęścia chyba nie kobiety pazernej na jego kase niech się nie decyduje na żadną albo na taką którą pokocha i będzie z nią całe życie .A tak po za tym życzę jemu Oscara i wszystkiego co najlepsze bo jestem jego fanką .Pozdrawiam.

gość20-02-16, 19:28, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 20-02-16, 01:13 napisał(a):
gość, 19-02-16, 23:25 napisał(a): Wybrzydzał , wybrzydzał i w końcu ma najbrzydszą. I najstarszą zresztą.
ladniejsza od poprzedniej
Podobna do poprzedniczek.

gość20-02-16, 19:26, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 19-02-16, 22:13 napisał(a): taki dzi*karz to nigdy sie nie ustatkuje, zawsze bedzie latal i zmienial kobiety i je zaliczal
Skąd wiesz, że jest hetero? Może on wszystko robi, żeby się nieustatkować!

gość20-02-16, 01:13, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 19-02-16, 23:25 napisał(a): Wybrzydzał , wybrzydzał i w końcu ma najbrzydszą. I najstarszą zresztą.
ladniejsza od poprzedniej

gość20-02-16, 00:58, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Biore

gość19-02-16, 23:25, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Wybrzydzał , wybrzydzał i w końcu ma najbrzydszą. I najstarszą zresztą.

gość19-02-16, 23:07, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

koniec świata, lora nawet na polskim kozaku

gość19-02-16, 22:39, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ech kolejna lala plastik jak setki innych w holiwoodzie... Nic ciekawego!

gość19-02-16, 22:15, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 19-02-16, 22:13 napisał(a):
taki dzi*karz to nigdy sie nie ustatkuje, zawsze bedzie latal i zmienial kobiety i je zaliczal

true

gość19-02-16, 22:13, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

taki dzi*karz to nigdy sie nie ustatkuje, zawsze bedzie latal i zmienial kobiety i je zaliczal

gość19-02-16, 21:29, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 19-02-16, 19:53 napisał(a):
gość, 19-02-16, 19:05 napisał(a):
gość, 19-02-16, 18:23 napisał(a):
gość, 19-02-16, 18:03 napisał(a):
gość, 19-02-16, 17:01 napisał(a):
gość, 19-02-16, 15:05 napisał(a):
gość, 19-02-16, 14:48 napisał(a):
gość, 19-02-16, 13:48 napisał(a):
gość, 19-02-16, 11:40 napisał(a): Zero komentarzy jaki to Leoś łatwy? Taylor się tak dostaje, że poprzednie związki, a tu widzę jakieś podwójne standardy...
facet zdobywa laska daje, taka różnica :)
Bo to nie każda może go mieć, tylko on mieć każdą.
Chyba każda głupia. Ani on przystojny, ani dobrze zbudowany, ani żadnej laski poważnie nie traktuje, tylko kasa nadrabia. Ktora normalna kobieta chciałaby zbierać takie odpady po kimś wiedząc, ze zaraz i tak weźmie sie za następna. Koleś traktuje fi*ta jakby go na śmietniku znalazł. Ohyda. Z tym, ze oni wszyscy w tym show biznesie bzykają sie jak psy wiec tam to pewnie normalka
kwestia gustu da mnie jest mega przystojny
Ale przechodzony jak stary samochodzik
Dokładnie. Jest zużyty jak stary trampek.
taa, Wy wiecie jaki jest
A Ty wierzysz ze z tymi wszystkimi pannami z którymi sie spotyka ( a cieżko je zliczyć ) gra jedynie w scrable ?
ja tam wiem o jego 8 oficjalnych dziewczynach, ma 41 lat, to az tak duzo? wiadomo, ze moglo byc ich wiecej, ale czesc to moga byc tylko plotki

gość19-02-16, 21:04, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 19-02-16, 18:32 napisał(a):
gość, 19-02-16, 16:13 napisał(a): Może przy mnie by się ustatkował ? 😂
Każda blondi która z nim była myślała tak samo ;)
Niestety jestem brunetką, wiec pewnie i tak bez szans 😭

gość19-02-16, 19:53, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 19-02-16, 19:05 napisał(a):
gość, 19-02-16, 18:23 napisał(a):
gość, 19-02-16, 18:03 napisał(a):
gość, 19-02-16, 17:01 napisał(a):
gość, 19-02-16, 15:05 napisał(a):
gość, 19-02-16, 14:48 napisał(a):
gość, 19-02-16, 13:48 napisał(a):
gość, 19-02-16, 11:40 napisał(a): Zero komentarzy jaki to Leoś łatwy? Taylor się tak dostaje, że poprzednie związki, a tu widzę jakieś podwójne standardy...
facet zdobywa laska daje, taka różnica :)
Bo to nie każda może go mieć, tylko on mieć każdą.
Chyba każda głupia. Ani on przystojny, ani dobrze zbudowany, ani żadnej laski poważnie nie traktuje, tylko kasa nadrabia. Ktora normalna kobieta chciałaby zbierać takie odpady po kimś wiedząc, ze zaraz i tak weźmie sie za następna. Koleś traktuje fi*ta jakby go na śmietniku znalazł. Ohyda. Z tym, ze oni wszyscy w tym show biznesie bzykają sie jak psy wiec tam to pewnie normalka
kwestia gustu da mnie jest mega przystojny
Ale przechodzony jak stary samochodzik
Dokładnie. Jest zużyty jak stary trampek.
taa, Wy wiecie jaki jest
A Ty wierzysz ze z tymi wszystkimi pannami z którymi sie spotyka ( a cieżko je zliczyć ) gra jedynie w scrable ?

gość19-02-16, 19:39, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Laska z pewnością miała kisiel w majtach

gość19-02-16, 19:05, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 19-02-16, 18:23 napisał(a):
gość, 19-02-16, 18:03 napisał(a):
gość, 19-02-16, 17:01 napisał(a):
gość, 19-02-16, 15:05 napisał(a):
gość, 19-02-16, 14:48 napisał(a):
gość, 19-02-16, 13:48 napisał(a):
gość, 19-02-16, 11:40 napisał(a): Zero komentarzy jaki to Leoś łatwy? Taylor się tak dostaje, że poprzednie związki, a tu widzę jakieś podwójne standardy...
facet zdobywa laska daje, taka różnica :)
Bo to nie każda może go mieć, tylko on mieć każdą.
Chyba każda głupia. Ani on przystojny, ani dobrze zbudowany, ani żadnej laski poważnie nie traktuje, tylko kasa nadrabia. Ktora normalna kobieta chciałaby zbierać takie odpady po kimś wiedząc, ze zaraz i tak weźmie sie za następna. Koleś traktuje fi*ta jakby go na śmietniku znalazł. Ohyda. Z tym, ze oni wszyscy w tym show biznesie bzykają sie jak psy wiec tam to pewnie normalka
kwestia gustu da mnie jest mega przystojny
Ale przechodzony jak stary samochodzik
Dokładnie. Jest zużyty jak stary trampek.
taa, Wy wiecie jaki jest

gość19-02-16, 18:32, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 19-02-16, 16:13 napisał(a):
Może przy mnie by się ustatkował ? 😂


Każda blondi która z nim była myślała tak samo ;)

gość19-02-16, 18:23, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 19-02-16, 18:03 napisał(a):
gość, 19-02-16, 17:01 napisał(a):
gość, 19-02-16, 15:05 napisał(a):
gość, 19-02-16, 14:48 napisał(a):
gość, 19-02-16, 13:48 napisał(a):
gość, 19-02-16, 11:40 napisał(a):
Zero komentarzy jaki to Leoś łatwy? Taylor się tak dostaje, że poprzednie związki, a tu widzę jakieś podwójne standardy...

facet zdobywa laska daje, taka różnica :)

Bo to nie każda może go mieć, tylko on mieć każdą.

Chyba każda głupia. Ani on przystojny, ani dobrze zbudowany, ani żadnej laski poważnie nie traktuje, tylko kasa nadrabia. Ktora normalna kobieta chciałaby zbierać takie odpady po kimś wiedząc, ze zaraz i tak weźmie sie za następna. Koleś traktuje fi*ta jakby go na śmietniku znalazł. Ohyda. Z tym, ze oni wszyscy w tym show biznesie bzykają sie jak psy wiec tam to pewnie normalka

kwestia gustu da mnie jest mega przystojny


Ale przechodzony jak stary samochodzik

Dokładnie. Jest zużyty jak stary trampek.

gość19-02-16, 18:03, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 19-02-16, 17:01 napisał(a):
gość, 19-02-16, 15:05 napisał(a):
gość, 19-02-16, 14:48 napisał(a):
gość, 19-02-16, 13:48 napisał(a):
gość, 19-02-16, 11:40 napisał(a): Zero komentarzy jaki to Leoś łatwy? Taylor się tak dostaje, że poprzednie związki, a tu widzę jakieś podwójne standardy...
facet zdobywa laska daje, taka różnica :)
Bo to nie każda może go mieć, tylko on mieć każdą.
Chyba każda głupia. Ani on przystojny, ani dobrze zbudowany, ani żadnej laski poważnie nie traktuje, tylko kasa nadrabia. Ktora normalna kobieta chciałaby zbierać takie odpady po kimś wiedząc, ze zaraz i tak weźmie sie za następna. Koleś traktuje fi*ta jakby go na śmietniku znalazł. Ohyda. Z tym, ze oni wszyscy w tym show biznesie bzykają sie jak psy wiec tam to pewnie normalka
kwestia gustu da mnie jest mega przystojny
Ale przechodzony jak stary samochodzik

gość19-02-16, 17:57, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Jest mega przystojni, a ta laska to jakaś totalna porażka. Mam nadzieje, ze to tylko głupia plotka.

gość19-02-16, 17:01, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 19-02-16, 15:05 napisał(a):
gość, 19-02-16, 14:48 napisał(a):
gość, 19-02-16, 13:48 napisał(a):
gość, 19-02-16, 11:40 napisał(a):
Zero komentarzy jaki to Leoś łatwy? Taylor się tak dostaje, że poprzednie związki, a tu widzę jakieś podwójne standardy...

facet zdobywa laska daje, taka różnica :)

Bo to nie każda może go mieć, tylko on mieć każdą.


Chyba każda głupia. Ani on przystojny, ani dobrze zbudowany, ani żadnej laski poważnie nie traktuje, tylko kasa nadrabia. Ktora normalna kobieta chciałaby zbierać takie odpady po kimś wiedząc, ze zaraz i tak weźmie sie za następna. Koleś traktuje fi*ta jakby go na śmietniku znalazł. Ohyda. Z tym, ze oni wszyscy w tym show biznesie bzykają sie jak psy wiec tam to pewnie normalka


kwestia gustu da mnie jest mega przystojny

gość19-02-16, 16:13, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Może przy mnie by się ustatkował ? 😂

gość19-02-16, 15:42, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 19-02-16, 15:31 napisał(a): Jest kawalerem ona kawelerka więc moga sie spotykać nawet rodzinę założyć jesli będzie między nimi prawdziwa miłość z szacunkiem a co najwazniejsze bez zdrad.
Kawalerka ? A ile ma metrów kwadratowych ?

gość19-02-16, 15:32, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 19-02-16, 14:40 napisał(a):
gość, 19-02-16, 13:48 napisał(a):
gość, 19-02-16, 11:40 napisał(a):
Zero komentarzy jaki to Leoś łatwy? Taylor się tak dostaje, że poprzednie związki, a tu widzę jakieś podwójne standardy...

facet zdobywa laska daje, taka różnica :)


Nie widze różnicy. I jednej i drugiej strony dochodzi do aktu plciowegi. Seks to seks czy to w wydaniu kobiety czy mężczyzny. Każda ze stron mysi "dać" zeby ta druga strona wzięła


Dokładnie. Nie wiem co to za podwójna moralność.

strony
1 2
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida