piątek 19-02-16, czytany: 18450 razy, autor: Sisi

Nagle się okazało, że nie ma komu bronić Beyonce

Diwa ma problemy z policją.

BeyonceBeyonce / © Starstoc.newscom
Rihanna (27 l.) ma problemy z głosem, a Beyonce (34 lub 36 l.) z policją. Wszystko zaczęło się od kontrowersyjnego teledysku diwy, w którym leży ona na tonącym radiowozie i sugeruje, że oficerzy strzelają do czarnoskórych.

Szeryf policji z Tennessee, Robert Arnold, stwierdził, że przez nowy klip piosenkarki stracił od pięciu do siedmiu oficerów, którzy zostali ofiarami zamachów na policjantów. Formation ma w jego mniemaniu zachęcać do ataków na stróży prawa.

Zobacz: SNL: Śmieją się z Beyonce, że znowu jest czarna! (VIDEO)

Tekst i klip do Formation okazały się być najbardziej kontrowersyjnymi w dorobku diwy.

Karma wraca. Beyonce ma spory problem z zapewnieniem sobie ochrony podczas koncertu na Florydzie. Okazuje się, że policjanci odmawiają współpracowania z żoną Jaya Z.

Mundurowi z Florydy mieli możliwość wpisania się na listę chętnych do pracy przy zabezpieczeniu stadionu podczas koncertu piosenkarki. Do 18 lutego lista została pusta.

Oczywiście w grę nie wchodzi sytuacja, w której stróże prawa odpuszczą sobie pilnowania bezpieczeństwa na imprezie. Jak podkreśla rzecznik tamtejszej policji, Steve Hegarty, obowiązkiem policji jest pilnowanie bezpieczeństwa niezależnie od tego jak kontrowersyjny jest artysta czy polityk. Niemniej jednak w tej sytuacji chętnych do pracy brak.


Nagle się okazało, że nie maa komu bronić Beyonce

Nagle się okazało, że nie maa komu bronić Beyonce

Nagle się okazało, że nie maa komu bronić Beyonce

Nagle się okazało, że nie maa komu bronić Beyonce



Kolejna porcja dzisiejszych plotek:

 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Beyoncé
Beyoncé
Beyoncé
Beyoncé
Beyoncé
Beyoncé
Beyoncé
Beyoncé




skomentuj:



Wasze komentarze (48): sortuj ↓

gość21-02-16, 00:29, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 20-02-16, 21:12 napisał(a):
gość, 20-02-16, 00:56 napisał(a):
gość, 20-02-16, 00:19 napisał(a):
gość, 19-02-16, 18:14 napisał(a):
gość, 19-02-16, 15:36 napisał(a): To ja jestem autorką pytania z "bachorem" i była to celowa prowokacja. Czekałam na wasze oburzenie, uwielbiam to. A tak przy okazji-nigdy nie zamierzam miec dzieci aka bachorow. :*
Ile Ty masz lat ? Sama zachowujesz sie jak takie duze, niewychowane dziecko
oj, zapewne jakies gminazjum i wielki bunt;) pozniej te buntowniczki jako pierwsze wychodza za maz i rodza dzieci;) taka troche hipokryzja;)
no niestety kochana, pudło. Mam 22 lata i nigdy nie miałam faceta, właśnie przez mój wstręt do dzieci i ciąży. Po prostu nie mogłabym uprawiać seksu, bo mimo antykoncepcji bałabym się wpadki, a gdybym miała mieć dziecko, to to zabiłoby mnie psychicznie.
proponuję porządną terapię bo może nie dziecko ale twoja pokręcona psychika może cię faktycznie zabić...
Obrzydzenie to oni chyba mają do ciebie. Nie usprawiedliwiaj się w ten sposób, po prostu nikt cię nie chce, przez twój charakter.

gość20-02-16, 22:03, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

"nie ma komu bronić b" co to za składnia????????????????

gość20-02-16, 21:12, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus1 

gość, 20-02-16, 00:56 napisał(a):
gość, 20-02-16, 00:19 napisał(a):
gość, 19-02-16, 18:14 napisał(a):
gość, 19-02-16, 15:36 napisał(a):
To ja jestem autorką pytania z "bachorem" i była to celowa prowokacja. Czekałam na wasze oburzenie, uwielbiam to. A tak przy okazji-nigdy nie zamierzam miec dzieci aka bachorow. :*


Ile Ty masz lat ? Sama zachowujesz sie jak takie duze, niewychowane dziecko

oj, zapewne jakies gminazjum i wielki bunt;) pozniej te buntowniczki jako pierwsze wychodza za maz i rodza dzieci;) taka troche hipokryzja;)

no niestety kochana, pudło. Mam 22 lata i nigdy nie miałam faceta, właśnie przez mój wstręt do dzieci i ciąży. Po prostu nie mogłabym uprawiać seksu, bo mimo antykoncepcji bałabym się wpadki, a gdybym miała mieć dziecko, to to zabiłoby mnie psychicznie.


proponuję porządną terapię bo może nie dziecko ale twoja pokręcona psychika może cię faktycznie zabić...

gość20-02-16, 21:11, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus1 oceń na minus0 

gość, 20-02-16, 10:05 napisał(a):
gość, 20-02-16, 01:09 napisał(a):
gość, 20-02-16, 00:56 napisał(a):
gość, 20-02-16, 00:19 napisał(a):
oj, zapewne jakies gminazjum i wielki bunt;) pozniej te buntowniczki jako pierwsze wychodza za maz i rodza dzieci;) taka troche hipokryzja;)

no niestety kochana, pudło. Mam 22 lata i nigdy nie miałam faceta, właśnie przez mój wstręt do dzieci i ciąży. Po prostu nie mogłabym uprawiać seksu, bo mimo antykoncepcji bałabym się wpadki, a gdybym miała mieć dziecko, to to zabiłoby mnie psychicznie.

Skoro boisz sie seksu, przez wzglad na ciaze, to faktycznie do seksu nie dojrzalas. I moze masz 22 lata, ale nadal zachowujesz sie jak zbuntowana nastolatka, ktora bawia zarty, ktora smiesza tylko ja, a reszta patrzy z politowaniem.

Aco to ma za zwiazek z dojrzaloscia? Ja uprawiam seks, mam 27 lat a dzieciakow tez nie chce i boje sie konsekwencji seksu. I nie dojrzalam do seksu bo nie chce miec dzieci? Palnij sie w leb ze swoimi glupimi analizami i zostaw je dla siebie. To tak jakby powiedziec komus, kto nie chce byc gruby, ze skoro nie je slodyczy to nie dojrzal do tego. Zero logiki...


100/100!!ja ma 31 lat uwielbiam sex,jestem zabezpieczona,nie ma mowy o żadnej wpadce..!!sorry to jak by nie będę jeść cukierków bo mi zęby wylecą albo dziury się porobią!!również nie chcę bawić się w dom,rodzenie albo wychowywanie i życie jest za krótkie i sex zbyt piękny żeby z tego rezygnować...wszystko jest dla ludzi i i trzeba robić to z głową a jak ktoś ma fobię i lęki?to można leczyć labo uszanować że ten ktoś jest taki a nie inny ale nie mierzyć wszystkich swoją miarką..

gość20-02-16, 18:50, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ta dziewucha jest straszna prostaczka. Wbija sie w sukienki najdrozszych projektantow i jej sie wydaje ze od tego przybywa klasy. Wypromowana za wyglad o przecietnym glosie traktujaca rodzine i malzenstwo jak business. Dramat. Nic ciekawego nic do zaoferowania.

gość20-02-16, 15:30, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 20-02-16, 14:33 napisał(a):
gość, 20-02-16, 13:10 napisał(a):
gość, 20-02-16, 10:51 napisał(a):
gość, 20-02-16, 10:05 napisał(a):
gość, 20-02-16, 01:09 napisał(a):
gość, 20-02-16, 00:56 napisał(a):
gość, 20-02-16, 00:19 napisał(a): oj, zapewne jakies gminazjum i wielki bunt;) pozniej te buntowniczki jako pierwsze wychodza za maz i rodza dzieci;) taka troche hipokryzja;)
no niestety kochana, pudło. Mam 22 lata i nigdy nie miałam faceta, właśnie przez mój wstręt do dzieci i ciąży. Po prostu nie mogłabym uprawiać seksu, bo mimo antykoncepcji bałabym się wpadki, a gdybym miała mieć dziecko, to to zabiłoby mnie psychicznie.
Skoro boisz sie seksu, przez wzglad na ciaze, to faktycznie do seksu nie dojrzalas. I moze masz 22 lata, ale nadal zachowujesz sie jak zbuntowana nastolatka, ktora bawia zarty, ktora smiesza tylko ja, a reszta patrzy z politowaniem.
Aco to ma za zwiazek z dojrzaloscia? Ja uprawiam seks, mam 27 lat a dzieciakow tez nie chce i boje sie konsekwencji seksu. I nie dojrzalam do seksu bo nie chce miec dzieci? Palnij sie w leb ze swoimi glupimi analizami i zostaw je dla siebie. To tak jakby powiedziec komus, kto nie chce byc gruby, ze skoro nie je slodyczy to nie dojrzal do tego. Zero logiki...
No to przepraszam, ych na dziecko, nie wierzę, że to Was nie kusi ;)
No nie wiem, niszczyc dzialo dwiema ciazami dla 500 zl miesiecznie gdzie dzieciaki i tak kosztuja wiecej? Kpina ;D
Ja mam 20 lat i nigdy nie zamierzam mieć dzieci i bawić się w dom.

gość20-02-16, 15:28, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus1 

gość, 20-02-16, 15:05 napisał(a): Mieszkam w NY i wiem jedno gdyby czarni w gettach nie strzelali do policji, policja nie strzelałaby do czarnych. Tu nie chodzi o rasizm tylko o to ze kazdy policjant jadąc do czarnej dzielnicy boi sieci swoje zycie o wiele bardziej niz jadąc gdziekolwiek indziej i wcale mu sie nie dziwie bo mieszkałam w takiej dzielnicy i tyle strzelanin co tutaj widziałam w ciagu jednego roku nigdy wczesniej nie przytrafiło mi sie w ciagu moich 35 lat zycia.
A zaliczylas juz czarnego?

gość20-02-16, 15:05, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Mieszkam w NY i wiem jedno gdyby czarni w gettach nie strzelali do policji, policja nie strzelałaby do czarnych. Tu nie chodzi o rasizm tylko o to ze kazdy policjant jadąc do czarnej dzielnicy boi sieci swoje zycie o wiele bardziej niz jadąc gdziekolwiek indziej i wcale mu sie nie dziwie bo mieszkałam w takiej dzielnicy i tyle strzelanin co tutaj widziałam w ciagu jednego roku nigdy wczesniej nie przytrafiło mi sie w ciagu moich 35 lat zycia.

gość20-02-16, 14:33, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus1 oceń na minus0 

gość, 20-02-16, 13:10 napisał(a):
gość, 20-02-16, 10:51 napisał(a):
gość, 20-02-16, 10:05 napisał(a):
gość, 20-02-16, 01:09 napisał(a):
gość, 20-02-16, 00:56 napisał(a):
gość, 20-02-16, 00:19 napisał(a): oj, zapewne jakies gminazjum i wielki bunt;) pozniej te buntowniczki jako pierwsze wychodza za maz i rodza dzieci;) taka troche hipokryzja;)
no niestety kochana, pudło. Mam 22 lata i nigdy nie miałam faceta, właśnie przez mój wstręt do dzieci i ciąży. Po prostu nie mogłabym uprawiać seksu, bo mimo antykoncepcji bałabym się wpadki, a gdybym miała mieć dziecko, to to zabiłoby mnie psychicznie.
Skoro boisz sie seksu, przez wzglad na ciaze, to faktycznie do seksu nie dojrzalas. I moze masz 22 lata, ale nadal zachowujesz sie jak zbuntowana nastolatka, ktora bawia zarty, ktora smiesza tylko ja, a reszta patrzy z politowaniem.
Aco to ma za zwiazek z dojrzaloscia? Ja uprawiam seks, mam 27 lat a dzieciakow tez nie chce i boje sie konsekwencji seksu. I nie dojrzalam do seksu bo nie chce miec dzieci? Palnij sie w leb ze swoimi glupimi analizami i zostaw je dla siebie. To tak jakby powiedziec komus, kto nie chce byc gruby, ze skoro nie je slodyczy to nie dojrzal do tego. Zero logiki...
No to przepraszam, w czym problem? Podwiążcie sobie jajniki i po kłopocie.
byście dostały całe pińcet złotych na dziecko, nie wierzę, że to Was nie kusi ;)
No nie wiem, niszczyc dzialo dwiema ciazami dla 500 zl miesiecznie gdzie dzieciaki i tak kosztuja wiecej? Kpina ;D

gość20-02-16, 14:32, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus1 oceń na minus0 

gość, 20-02-16, 10:51 napisał(a):
gość, 20-02-16, 10:05 napisał(a):
gość, 20-02-16, 01:09 napisał(a):
gość, 20-02-16, 00:56 napisał(a):
gość, 20-02-16, 00:19 napisał(a): oj, zapewne jakies gminazjum i wielki bunt;) pozniej te buntowniczki jako pierwsze wychodza za maz i rodza dzieci;) taka troche hipokryzja;)
no niestety kochana, pudło. Mam 22 lata i nigdy nie miałam faceta, właśnie przez mój wstręt do dzieci i ciąży. Po prostu nie mogłabym uprawiać seksu, bo mimo antykoncepcji bałabym się wpadki, a gdybym miała mieć dziecko, to to zabiłoby mnie psychicznie.
Skoro boisz sie seksu, przez wzglad na ciaze, to faktycznie do seksu nie dojrzalas. I moze masz 22 lata, ale nadal zachowujesz sie jak zbuntowana nastolatka, ktora bawia zarty, ktora smiesza tylko ja, a reszta patrzy z politowaniem.
Aco to ma za zwiazek z dojrzaloscia? Ja uprawiam seks, mam 27 lat a dzieciakow tez nie chce i boje sie konsekwencji seksu. I nie dojrzalam do seksu bo nie chce miec dzieci? Palnij sie w leb ze swoimi glupimi analizami i zostaw je dla siebie. To tak jakby powiedziec komus, kto nie chce byc gruby, ze skoro nie je slodyczy to nie dojrzal do tego. Zero logiki...
No to przepraszam, w czym problem? Podwiążcie sobie jajniki i po kłopocie.
W Polsce jest to nielegalne. Poza tym po co mam sie kroic? Mozna sie zabezpieczac. W czym ty masz problem?

gość20-02-16, 13:10, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 20-02-16, 10:51 napisał(a):
gość, 20-02-16, 10:05 napisał(a):
gość, 20-02-16, 01:09 napisał(a):
gość, 20-02-16, 00:56 napisał(a):
gość, 20-02-16, 00:19 napisał(a):
oj, zapewne jakies gminazjum i wielki bunt;) pozniej te buntowniczki jako pierwsze wychodza za maz i rodza dzieci;) taka troche hipokryzja;)

no niestety kochana, pudło. Mam 22 lata i nigdy nie miałam faceta, właśnie przez mój wstręt do dzieci i ciąży. Po prostu nie mogłabym uprawiać seksu, bo mimo antykoncepcji bałabym się wpadki, a gdybym miała mieć dziecko, to to zabiłoby mnie psychicznie.

Skoro boisz sie seksu, przez wzglad na ciaze, to faktycznie do seksu nie dojrzalas. I moze masz 22 lata, ale nadal zachowujesz sie jak zbuntowana nastolatka, ktora bawia zarty, ktora smiesza tylko ja, a reszta patrzy z politowaniem.

Aco to ma za zwiazek z dojrzaloscia? Ja uprawiam seks, mam 27 lat a dzieciakow tez nie chce i boje sie konsekwencji seksu. I nie dojrzalam do seksu bo nie chce miec dzieci? Palnij sie w leb ze swoimi glupimi analizami i zostaw je dla siebie. To tak jakby powiedziec komus, kto nie chce byc gruby, ze skoro nie je slodyczy to nie dojrzal do tego. Zero logiki...

No to przepraszam, w czym problem? Podwiążcie sobie jajniki i po kłopocie.

byście dostały całe pińcet złotych na dziecko, nie wierzę, że to Was nie kusi ;)

gość20-02-16, 10:51, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus1 

gość, 20-02-16, 10:05 napisał(a):
gość, 20-02-16, 01:09 napisał(a):
gość, 20-02-16, 00:56 napisał(a):
gość, 20-02-16, 00:19 napisał(a): oj, zapewne jakies gminazjum i wielki bunt;) pozniej te buntowniczki jako pierwsze wychodza za maz i rodza dzieci;) taka troche hipokryzja;)
no niestety kochana, pudło. Mam 22 lata i nigdy nie miałam faceta, właśnie przez mój wstręt do dzieci i ciąży. Po prostu nie mogłabym uprawiać seksu, bo mimo antykoncepcji bałabym się wpadki, a gdybym miała mieć dziecko, to to zabiłoby mnie psychicznie.
Skoro boisz sie seksu, przez wzglad na ciaze, to faktycznie do seksu nie dojrzalas. I moze masz 22 lata, ale nadal zachowujesz sie jak zbuntowana nastolatka, ktora bawia zarty, ktora smiesza tylko ja, a reszta patrzy z politowaniem.
Aco to ma za zwiazek z dojrzaloscia? Ja uprawiam seks, mam 27 lat a dzieciakow tez nie chce i boje sie konsekwencji seksu. I nie dojrzalam do seksu bo nie chce miec dzieci? Palnij sie w leb ze swoimi glupimi analizami i zostaw je dla siebie. To tak jakby powiedziec komus, kto nie chce byc gruby, ze skoro nie je slodyczy to nie dojrzal do tego. Zero logiki...
No to przepraszam, w czym problem? Podwiążcie sobie jajniki i po kłopocie.

gość20-02-16, 10:05, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus1 oceń na minus0 

gość, 20-02-16, 01:09 napisał(a):
gość, 20-02-16, 00:56 napisał(a):
gość, 20-02-16, 00:19 napisał(a): oj, zapewne jakies gminazjum i wielki bunt;) pozniej te buntowniczki jako pierwsze wychodza za maz i rodza dzieci;) taka troche hipokryzja;)
no niestety kochana, pudło. Mam 22 lata i nigdy nie miałam faceta, właśnie przez mój wstręt do dzieci i ciąży. Po prostu nie mogłabym uprawiać seksu, bo mimo antykoncepcji bałabym się wpadki, a gdybym miała mieć dziecko, to to zabiłoby mnie psychicznie.
Skoro boisz sie seksu, przez wzglad na ciaze, to faktycznie do seksu nie dojrzalas. I moze masz 22 lata, ale nadal zachowujesz sie jak zbuntowana nastolatka, ktora bawia zarty, ktora smiesza tylko ja, a reszta patrzy z politowaniem.
Aco to ma za zwiazek z dojrzaloscia? Ja uprawiam seks, mam 27 lat a dzieciakow tez nie chce i boje sie konsekwencji seksu. I nie dojrzalam do seksu bo nie chce miec dzieci? Palnij sie w leb ze swoimi glupimi analizami i zostaw je dla siebie. To tak jakby powiedziec komus, kto nie chce byc gruby, ze skoro nie je slodyczy to nie dojrzal do tego. Zero logiki...

gość20-02-16, 01:09, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus1 

gość, 20-02-16, 00:56 napisał(a):
gość, 20-02-16, 00:19 napisał(a):

oj, zapewne jakies gminazjum i wielki bunt;) pozniej te buntowniczki jako pierwsze wychodza za maz i rodza dzieci;) taka troche hipokryzja;)

no niestety kochana, pudło. Mam 22 lata i nigdy nie miałam faceta, właśnie przez mój wstręt do dzieci i ciąży. Po prostu nie mogłabym uprawiać seksu, bo mimo antykoncepcji bałabym się wpadki, a gdybym miała mieć dziecko, to to zabiłoby mnie psychicznie.

Skoro boisz sie seksu, przez wzglad na ciaze, to faktycznie do seksu nie dojrzalas. I moze masz 22 lata, ale nadal zachowujesz sie jak zbuntowana nastolatka, ktora bawia zarty, ktora smiesza tylko ja, a reszta patrzy z politowaniem.

gość20-02-16, 00:56, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 20-02-16, 00:19 napisał(a):
gość, 19-02-16, 18:14 napisał(a):
gość, 19-02-16, 15:36 napisał(a):
To ja jestem autorką pytania z "bachorem" i była to celowa prowokacja. Czekałam na wasze oburzenie, uwielbiam to. A tak przy okazji-nigdy nie zamierzam miec dzieci aka bachorow. :*


Ile Ty masz lat ? Sama zachowujesz sie jak takie duze, niewychowane dziecko

oj, zapewne jakies gminazjum i wielki bunt;) pozniej te buntowniczki jako pierwsze wychodza za maz i rodza dzieci;) taka troche hipokryzja;)

no niestety kochana, pudło. Mam 22 lata i nigdy nie miałam faceta, właśnie przez mój wstręt do dzieci i ciąży. Po prostu nie mogłabym uprawiać seksu, bo mimo antykoncepcji bałabym się wpadki, a gdybym miała mieć dziecko, to to zabiłoby mnie psychicznie.

gość20-02-16, 00:19, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus1 

gość, 19-02-16, 18:14 napisał(a):
gość, 19-02-16, 15:36 napisał(a):
To ja jestem autorką pytania z "bachorem" i była to celowa prowokacja. Czekałam na wasze oburzenie, uwielbiam to. A tak przy okazji-nigdy nie zamierzam miec dzieci aka bachorow. :*


Ile Ty masz lat ? Sama zachowujesz sie jak takie duze, niewychowane dziecko

oj, zapewne jakies gminazjum i wielki bunt;) pozniej te buntowniczki jako pierwsze wychodza za maz i rodza dzieci;) taka troche hipokryzja;)

gość19-02-16, 22:12, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Co za babsko! Nawołuje do nienawiść rasowej a swoją karierę i pieniądze zawdzięcza w 70% białym ludzie którzy kupują jej płyty wszędzie na świecie !!!ma bardzo podwójna moralność. Ale to nic nowego o tym ze jest rasista wie każdy !

gość19-02-16, 22:00, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus1 

gość, 19-02-16, 20:22 napisał(a):
gość, 19-02-16, 18:43 napisał(a):
gość, 19-02-16, 15:36 napisał(a): To ja jestem autorką pytania z "bachorem" i była to celowa prowokacja. Czekałam na wasze oburzenie, uwielbiam to. A tak przy okazji-nigdy nie zamierzam miec dzieci aka bachorow. :*
Nie ma co oburzac sie nad głupota!;) trzeba leczyc !
wracaj do garów i bachorów!
Przerażajace jest to jak zachowują sie niektórzy ludzie. Autentycznie jestem w szoku, ze nie jest Wam wstyd.

gość19-02-16, 20:22, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus1 oceń na minus0 

gość, 19-02-16, 18:43 napisał(a):
gość, 19-02-16, 15:36 napisał(a):
To ja jestem autorką pytania z "bachorem" i była to celowa prowokacja. Czekałam na wasze oburzenie, uwielbiam to. A tak przy okazji-nigdy nie zamierzam miec dzieci aka bachorow. :*

Nie ma co oburzac sie nad głupota!;) trzeba leczyc !

wracaj do garów i bachorów!

gość19-02-16, 20:20, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 19-02-16, 13:45 napisał(a):
gość, 19-02-16, 13:01 napisał(a):
gość, 19-02-16, 13:00 napisał(a): Niech czarni policjanci jej pilnują skoro białych nie lubi.
Czarni też nie chcą.
Pytałaś? To tylko plota i nic więcej. Jeżeli dostaną rozkaz, że mają ją ochraniać to będą musieli to zrobić.
Doczytaj artykul, przecież to napisali. Policjanci wezmą udział w imprezie, chodzi o to że nie ma ochotników, gdzie normalnie zapewne wielu by się zgłosiło zobaczyć znaną osobę na żywo

gość19-02-16, 18:43, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus1 

gość, 19-02-16, 15:36 napisał(a): To ja jestem autorką pytania z "bachorem" i była to celowa prowokacja. Czekałam na wasze oburzenie, uwielbiam to. A tak przy okazji-nigdy nie zamierzam miec dzieci aka bachorow. :*
Nie ma co oburzac sie nad głupota!;) trzeba leczyc !

gość19-02-16, 18:14, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus1 

gość, 19-02-16, 15:36 napisał(a): To ja jestem autorką pytania z "bachorem" i była to celowa prowokacja. Czekałam na wasze oburzenie, uwielbiam to. A tak przy okazji-nigdy nie zamierzam miec dzieci aka bachorow. :*
Ile Ty masz lat ? Sama zachowujesz sie jak takie duze, niewychowane dziecko

gość19-02-16, 18:12, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus1 

gość, 19-02-16, 17:51 napisał(a):
gość, 19-02-16, 17:39 napisał(a):
gość, 19-02-16, 15:17 napisał(a): Nie wszystkie dzieci trzeba określać "dzieckiem". Ja znam bardzo dużo bachorów, rozwydrzonych, pyskatych itd. Matki Polski ogarnijcie sie, mówcie sobie jak chcecie na wasze dzieciaki i dajcie żyć innym, po co się burzycie? O Twoim powiedziała że jest bachorem? Nie? No to się przymknij
Ile Ty masz lat, badz gdzie sie wychowywalas, ze do obcej Ci osoby piszesz, zeby sie przymknela? Gdzie Twoja kultura? Poza tym, bachor, to dziecko niechciane. Nie rozumiesz znaczenia slow, a je uzywasz. Jesli ktos pyta, jaki jest najlepszy wiek na "bachora", to chyba lepiej zeby go nie mial, bo bedzie sie tak do niego zwracal.
nie podniecaj się tak i zamiast umoralniać ludzi na kozaku weź się za wychowywanie swojego nie bachora
I wszystko jasne. Patrzac na takie komentarze odnoszę wrażenie, ze same jesteście jak dzieci, które określacie "bachorami". Rozwydrzone, niewychowane, za grosz kultury i taktu. Widać, ze rodzice chyba nie poświęcali Wam wystarczajaco uwagi. W necie to wszystkie kozacza i nawet dzieciaka obsmaruja a w realu chodza fałszywce i sie potulnie uśmiechają.

gość19-02-16, 17:51, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus1 oceń na minus0 

gość, 19-02-16, 17:39 napisał(a):
gość, 19-02-16, 15:17 napisał(a):
Nie wszystkie dzieci trzeba określać "dzieckiem". Ja znam bardzo dużo bachorów, rozwydrzonych, pyskatych itd. Matki Polski ogarnijcie sie, mówcie sobie jak chcecie na wasze dzieciaki i dajcie żyć innym, po co się burzycie? O Twoim powiedziała że jest bachorem? Nie? No to się przymknij


Ile Ty masz lat, badz gdzie sie wychowywalas, ze do obcej Ci osoby piszesz, zeby sie przymknela? Gdzie Twoja kultura? Poza tym, bachor, to dziecko niechciane. Nie rozumiesz znaczenia slow, a je uzywasz. Jesli ktos pyta, jaki jest najlepszy wiek na "bachora", to chyba lepiej zeby go nie mial, bo bedzie sie tak do niego zwracal.

nie podniecaj się tak i zamiast umoralniać ludzi na kozaku weź się za wychowywanie swojego nie bachora

gość19-02-16, 17:39, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus1 

gość, 19-02-16, 15:17 napisał(a):
Nie wszystkie dzieci trzeba określać "dzieckiem". Ja znam bardzo dużo bachorów, rozwydrzonych, pyskatych itd. Matki Polski ogarnijcie sie, mówcie sobie jak chcecie na wasze dzieciaki i dajcie żyć innym, po co się burzycie? O Twoim powiedziała że jest bachorem? Nie? No to się przymknij


Ile Ty masz lat, badz gdzie sie wychowywalas, ze do obcej Ci osoby piszesz, zeby sie przymknela? Gdzie Twoja kultura? Poza tym, bachor, to dziecko niechciane. Nie rozumiesz znaczenia slow, a je uzywasz. Jesli ktos pyta, jaki jest najlepszy wiek na "bachora", to chyba lepiej zeby go nie mial, bo bedzie sie tak do niego zwracal.

strony
1 2
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida