poniedziałek 22-02-16, czytany: 50629 razy, autor: Sisi

Wszystko, co musicie wiedzieć o ciąży Seleny Gomez

Piosenkarka będzie mamą?

Selena GomezSelena Gomez / © Fame/Flynet
Selena Gomez (23 l.) będzie mamą. Kiedyś. Nie dzisiaj ani za kilka miesięcy, ale w przyszłości. Macierzyństwo znalazło się na liście życiowych celów piosenkarki.

Znajomy byłej dziewczyny Justina Biebera zgłosił się do prasy, by zdradzić wszystko, co wie na temat ciąży piosenkarki.

Zatem, Selena już wspomina o tym, co będzie, gdy zostanie mamą. Jest zdecydowana i wie, czego chce.

Piosenkarka jest świadoma, że z jej popularnością i doświadczeniami z poprzednich związków, będzie jej trudno zbudować trwały związek. Paparazzi, podróże, trasy koncertowe mogą być poważnym problemem dla drugiej osoby, jednak to nie znaczy, że Selena nie myśli o założeniu rodziny.

Selena chce być matką. Pragnie dziecka najbardziej na świecie - dodaje informator.


Ostatnio prasa związała śliczną wokalistkę z bratem jej najlepszej przyjaciółki, Taylor Swift.

Zobaczcie: Selena Gomez poderwała chłopaka na Grammy 2015!


Wszystko, co musicie widzieć o ciąży Seleny Gomez

Wszystko, co musicie widzieć o ciąży Seleny Gomez

Wszystko, co musicie widzieć o ciąży Seleny Gomez

Wszystko, co musicie widzieć o ciąży Seleny Gomez

Wszystko, co musicie widzieć o ciąży Seleny Gomez



 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Insta-Stars/Celebr...
Insta-Stars/Celebr...
Selena Gomez
Selena Gomez
Selena Gomez
Selena Gomez
Selena Gomez
Selena Gomez




skomentuj:



Wasze komentarze (36): sortuj ↓

gość23-02-16, 00:36, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-02-16, 23:15 napisał(a):
gość, 22-02-16, 23:04 napisał(a):
gość, 22-02-16, 22:49 napisał(a):
gość, 22-02-16, 22:38 napisał(a):
gość, 22-02-16, 22:27 napisał(a):
gość, 22-02-16, 21:49 napisał(a):
Dziecko w wieku 20 lat? Dziewczyno, współczuję. Co zapewnisz temu dziecko?? Nie masz wykształcenia, co za tym idzie dobrej pracy, czyli noe mozesz pozwolić sobie na np nianie, wiec pewnie siedzisz na dzieciakiem na garnuszku mamusi, czyż tak??

Tak, bo wszystkich co pracują stać na nianie😂 weź nie uogólniaj, bo takie światowe antyrodzinne poglady masz, a wyobraźni za grosz. Poszerzaj troche horyzonty i zrozum, ze ludzie sa różni i w różnych sytuacjach życiowych.

Jak kogoś nie stać na nianię, to nie stać go również na dziecko, tak więc lepiej żeby go nie miał, bo po co dziecko ma żyć w biedzie. Biedni nie powinni mieć dzieci.

Zgadzam się z Tobą, brawo!

A dlaczego niby 20 latka nie moze zajsc w ciaze! Ja wlasnie dokladnie tyle mialam bylam na 2 roku studiow.
Pracowalam I studiowalam wszystko sobie idealnie zaplanowalam urodzilam miesiac po obronie. 3 miesiace zwolnienia a potem wrocilam do parcy na poczatku tylko na 4 godziny ale szybko zaszlam w kolejna ciaze i teraz mam 2 dzieci odchowane a ja rozwijam sie zawodowa i jakos dalismy rade i nikt glodem nie przymieral a teraz jeszcze nie mam 30 lat a mam wszystko! wspanialego meza, dom, 2 cudownych dzieci i super zapowiadajaca sie kariere...

Dla mnie to marne życie a dla ciebie wszystko, także ilu ludzi tyle zdań na ten temat.


tak, i wszystkie najlepsze lata młodości spędziłaś w pieluchach- a młodsza już nie będziesz....

gość22-02-16, 23:37, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ja mysle że dni spendzone z dziecmi są radosną przyjemnoscią mamy i nikogo to niech nie obchodzi niech selena decyduje o swoim życiu przeciesz ona wie jak opiekowac sie dzieckie🌸

gość22-02-16, 23:26, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Pfff... k***a, jak już wymyślacie, to już coś ciekawszego! Kogo obchodzi Gomez i jej hipotetyczny bachor.

gość22-02-16, 23:15, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-02-16, 23:04 napisał(a):
gość, 22-02-16, 22:49 napisał(a):
gość, 22-02-16, 22:38 napisał(a):
gość, 22-02-16, 22:27 napisał(a):
gość, 22-02-16, 21:49 napisał(a): Dziecko w wieku 20 lat? Dziewczyno, współczuję. Co zapewnisz temu dziecko?? Nie masz wykształcenia, co za tym idzie dobrej pracy, czyli noe mozesz pozwolić sobie na np nianie, wiec pewnie siedzisz na dzieciakiem na garnuszku mamusi, czyż tak??
Tak, bo wszystkich co pracują stać na nianie😂 weź nie uogólniaj, bo takie światowe antyrodzinne poglady masz, a wyobraźni za grosz. Poszerzaj troche horyzonty i zrozum, ze ludzie sa różni i w różnych sytuacjach życiowych.
Jak kogoś nie stać na nianię, to nie stać go również na dziecko, tak więc lepiej żeby go nie miał, bo po co dziecko ma żyć w biedzie. Biedni nie powinni mieć dzieci.
Zgadzam się z Tobą, brawo!
A dlaczego niby 20 latka nie moze zajsc w ciaze! Ja wlasnie dokladnie tyle mialam bylam na 2 roku studiow. Pracowalam I studiowalam wszystko sobie idealnie zaplanowalam urodzilam miesiac po obronie. 3 miesiace zwolnienia a potem wrocilam do parcy na poczatku tylko na 4 godziny ale szybko zaszlam w kolejna ciaze i teraz mam 2 dzieci odchowane a ja rozwijam sie zawodowa i jakos dalismy rade i nikt glodem nie przymieral a teraz jeszcze nie mam 30 lat a mam wszystko! wspanialego meza, dom, 2 cudownych dzieci i super zapowiadajaca sie kariere...
Dla mnie to marne życie a dla ciebie wszystko, także ilu ludzi tyle zdań na ten temat.

gość22-02-16, 23:12, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-02-16, 23:06 napisał(a):
gość, 22-02-16, 23:04 napisał(a):
gość, 22-02-16, 22:49 napisał(a):
gość, 22-02-16, 22:38 napisał(a):
gość, 22-02-16, 22:27 napisał(a):
gość, 22-02-16, 21:49 napisał(a): Dziecko w wieku 20 lat? Dziewczyno, współczuję. Co zapewnisz temu dziecko?? Nie masz wykształcenia, co za tym idzie dobrej pracy, czyli noe mozesz pozwolić sobie na np nianie, wiec pewnie siedzisz na dzieciakiem na garnuszku mamusi, czyż tak??
Tak, bo wszystkich co pracują stać na nianie😂 weź nie uogólniaj, bo takie światowe antyrodzinne poglady masz, a wyobraźni za grosz. Poszerzaj troche horyzonty i zrozum, ze ludzie sa różni i w różnych sytuacjach życiowych.
Jak kogoś nie stać na nianię, to nie stać go również na dziecko, tak więc lepiej żeby go nie miał, bo po co dziecko ma żyć w biedzie. Biedni nie powinni mieć dzieci.
Zgadzam się z Tobą, brawo!
A dlaczego niby 20 latka nie moze zajsc w ciaze! Ja wlasnie dokladnie tyle mialam bylam na 2 roku studiow. Pracowalam I studiowalam wszystko sobie idealnie zaplanowalam urodzilam miesiac po obronie. 3 miesiace zwolnienia a potem wrocilam do parcy na poczatku tylko na 4 godziny ale szybko zaszlam w kolejna ciaze i teraz mam 2 dzieci odchowane a ja rozwijam sie zawodowa i jakos dalismy rade i nikt glodem nie przymieral a teraz jeszcze nie mam 30 lat a mam wszystko! wspanialego meza, dom, 2 cudownych dzieci i super zapowiadajaca sie kariere...
A teraz jeszcze mozna siedziec w domu rok normalnie rarytas!!!!
Musze jeszcze dodac ze nigdy nie potrzebowalam zadnej niani!!! Pracowalismy z mezem na zmiane a ja i tak wiekszosc pracy przynosilam do domu. Uwazam ze czas spedzony z dziecmi jest bescenny I nikomu obcemu go nie oddam! Nawet teraz pracuje tylko do 16:30 odbieram dzieci ze szkoly I czas spedzamy razem.

gość22-02-16, 23:06, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-02-16, 23:04 napisał(a):
gość, 22-02-16, 22:49 napisał(a):
gość, 22-02-16, 22:38 napisał(a):
gość, 22-02-16, 22:27 napisał(a):
gość, 22-02-16, 21:49 napisał(a): Dziecko w wieku 20 lat? Dziewczyno, współczuję. Co zapewnisz temu dziecko?? Nie masz wykształcenia, co za tym idzie dobrej pracy, czyli noe mozesz pozwolić sobie na np nianie, wiec pewnie siedzisz na dzieciakiem na garnuszku mamusi, czyż tak??
Tak, bo wszystkich co pracują stać na nianie😂 weź nie uogólniaj, bo takie światowe antyrodzinne poglady masz, a wyobraźni za grosz. Poszerzaj troche horyzonty i zrozum, ze ludzie sa różni i w różnych sytuacjach życiowych.
Jak kogoś nie stać na nianię, to nie stać go również na dziecko, tak więc lepiej żeby go nie miał, bo po co dziecko ma żyć w biedzie. Biedni nie powinni mieć dzieci.
Zgadzam się z Tobą, brawo!
A dlaczego niby 20 latka nie moze zajsc w ciaze! Ja wlasnie dokladnie tyle mialam bylam na 2 roku studiow. Pracowalam I studiowalam wszystko sobie idealnie zaplanowalam urodzilam miesiac po obronie. 3 miesiace zwolnienia a potem wrocilam do parcy na poczatku tylko na 4 godziny ale szybko zaszlam w kolejna ciaze i teraz mam 2 dzieci odchowane a ja rozwijam sie zawodowa i jakos dalismy rade i nikt glodem nie przymieral a teraz jeszcze nie mam 30 lat a mam wszystko! wspanialego meza, dom, 2 cudownych dzieci i super zapowiadajaca sie kariere...
A teraz jeszcze mozna siedziec w domu rok normalnie rarytas!!!!

gość22-02-16, 23:04, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-02-16, 22:49 napisał(a):
gość, 22-02-16, 22:38 napisał(a):
gość, 22-02-16, 22:27 napisał(a):
gość, 22-02-16, 21:49 napisał(a): Dziecko w wieku 20 lat? Dziewczyno, współczuję. Co zapewnisz temu dziecko?? Nie masz wykształcenia, co za tym idzie dobrej pracy, czyli noe mozesz pozwolić sobie na np nianie, wiec pewnie siedzisz na dzieciakiem na garnuszku mamusi, czyż tak??
Tak, bo wszystkich co pracują stać na nianie😂 weź nie uogólniaj, bo takie światowe antyrodzinne poglady masz, a wyobraźni za grosz. Poszerzaj troche horyzonty i zrozum, ze ludzie sa różni i w różnych sytuacjach życiowych.
Jak kogoś nie stać na nianię, to nie stać go również na dziecko, tak więc lepiej żeby go nie miał, bo po co dziecko ma żyć w biedzie. Biedni nie powinni mieć dzieci.
Zgadzam się z Tobą, brawo!
A dlaczego niby 20 latka nie moze zajsc w ciaze! Ja wlasnie dokladnie tyle mialam bylam na 2 roku studiow. Pracowalam I studiowalam wszystko sobie idealnie zaplanowalam urodzilam miesiac po obronie. 3 miesiace zwolnienia a potem wrocilam do parcy na poczatku tylko na 4 godziny ale szybko zaszlam w kolejna ciaze i teraz mam 2 dzieci odchowane a ja rozwijam sie zawodowa i jakos dalismy rade i nikt glodem nie przymieral a teraz jeszcze nie mam 30 lat a mam wszystko! wspanialego meza, dom, 2 cudownych dzieci i super zapowiadajaca sie kariere...

gość22-02-16, 22:56, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-02-16, 19:38 napisał(a):
gość, 22-02-16, 19:24 napisał(a):
gość, 22-02-16, 17:07 napisał(a):
gość, 22-02-16, 15:53 napisał(a):
gość, 22-02-16, 13:53 napisał(a):
gość, 22-02-16, 12:16 napisał(a):
gość, 22-02-16, 10:45 napisał(a):
gość, 22-02-16, 06:37 napisał(a): Selena była już raz w ciąży z Justinem ale usunęła. Na początku ich zwuazku.
Skąd wiesz? Zresztą ona jest za młoda na dzieci. Niech się dziewczyna bawi a nie
Ma 23 lata... Jesli w ciagu roku jej sie uda to urodzi mając 24-25. To idealny czas na pierwsze dziecko
hahahahaha
Chyba se kpisz dziecinko. Nie ma idealnego czasu na dziecko. Dobrą matką może być 20latka,30latka a nawet 40latka. W obecnym czasie gdzie medycyna jest rozwinięta nie ma przeszkód,by na potomstwo decydować się później. Nawet jest to lepsze,bo mamy skończone szkoły,wyrobioną pozycję w pracy,rozwinięte życie towarzyskie i dla kobiecej psychiki jest lepiej matką zostać jak najpóźniej. Dziecko zmienia wszystko. Kobiety,które się za młodu wyszalały całą swą uwagę poświęcą dziecku,a te które matkami zostały zbyt wcześnie robią potem wszystko na raz-studia,szkolenia,praca itd. A dla dziecka czasu mniej.
Urodziłam dziecko jako 20 latka i uwazam ze nic lepszego nie moglo mi sie przytrafic, szkoly skonczone studia zaoczne a mloda Matka ma wiecej energii niz ta dojrzala, po 40-tce i to jest fakt.
Mam 26 lat i dziecko zniszczyłoby mi teraz życie.
Mam wrażenie ze raczej nauczyło by cię życia...
Yyyy a to co bachor to jakis przymus i obowiazek nowoczesnej kobiety... ja nie chce nigdy w zyciu swojego bachora chce obdarzyc milosci i zrobic dobry uczynek i adoptowac dziecko w wieku 32 lat czy to zle!?

gość22-02-16, 22:49, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-02-16, 22:38 napisał(a):
gość, 22-02-16, 22:27 napisał(a):
gość, 22-02-16, 21:49 napisał(a): Dziecko w wieku 20 lat? Dziewczyno, współczuję. Co zapewnisz temu dziecko?? Nie masz wykształcenia, co za tym idzie dobrej pracy, czyli noe mozesz pozwolić sobie na np nianie, wiec pewnie siedzisz na dzieciakiem na garnuszku mamusi, czyż tak??
Tak, bo wszystkich co pracują stać na nianie😂 weź nie uogólniaj, bo takie światowe antyrodzinne poglady masz, a wyobraźni za grosz. Poszerzaj troche horyzonty i zrozum, ze ludzie sa różni i w różnych sytuacjach życiowych.
Jak kogoś nie stać na nianię, to nie stać go również na dziecko, tak więc lepiej żeby go nie miał, bo po co dziecko ma żyć w biedzie. Biedni nie powinni mieć dzieci.
Zgadzam się z Tobą, brawo!

gość22-02-16, 22:38, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-02-16, 22:27 napisał(a):
gość, 22-02-16, 21:49 napisał(a):
Dziecko w wieku 20 lat? Dziewczyno, współczuję. Co zapewnisz temu dziecko?? Nie masz wykształcenia, co za tym idzie dobrej pracy, czyli noe mozesz pozwolić sobie na np nianie, wiec pewnie siedzisz na dzieciakiem na garnuszku mamusi, czyż tak??

Tak, bo wszystkich co pracują stać na nianie😂 weź nie uogólniaj, bo takie światowe antyrodzinne poglady masz, a wyobraźni za grosz. Poszerzaj troche horyzonty i zrozum, ze ludzie sa różni i w różnych sytuacjach życiowych.

Jak kogoś nie stać na nianię, to nie stać go również na dziecko, tak więc lepiej żeby go nie miał, bo po co dziecko ma żyć w biedzie. Biedni nie powinni mieć dzieci.

gość22-02-16, 22:27, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-02-16, 21:49 napisał(a): Dziecko w wieku 20 lat? Dziewczyno, współczuję. Co zapewnisz temu dziecko?? Nie masz wykształcenia, co za tym idzie dobrej pracy, czyli noe mozesz pozwolić sobie na np nianie, wiec pewnie siedzisz na dzieciakiem na garnuszku mamusi, czyż tak??
Tak, bo wszystkich co pracują stać na nianie😂 weź nie uogólniaj, bo takie światowe antyrodzinne poglady masz, a wyobraźni za grosz. Poszerzaj troche horyzonty i zrozum, ze ludzie sa różni i w różnych sytuacjach życiowych.

gość22-02-16, 21:49, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Dziecko w wieku 20 lat? Dziewczyno, współczuję. Co zapewnisz temu dziecko?? Nie masz wykształcenia, co za tym idzie dobrej pracy, czyli noe mozesz pozwolić sobie na np nianie, wiec pewnie siedzisz na dzieciakiem na garnuszku mamusi, czyż tak??

gość22-02-16, 20:17, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-02-16, 19:40 napisał(a):
gość, 22-02-16, 19:38 napisał(a):
gość, 22-02-16, 19:24 napisał(a):
gość, 22-02-16, 17:07 napisał(a):
gość, 22-02-16, 15:53 napisał(a):
gość, 22-02-16, 13:53 napisał(a):
gość, 22-02-16, 12:16 napisał(a):
gość, 22-02-16, 10:45 napisał(a):
gość, 22-02-16, 06:37 napisał(a): Selena była już raz w ciąży z Justinem ale usunęła. Na początku ich zwuazku.
Skąd wiesz? Zresztą ona jest za młoda na dzieci. Niech się dziewczyna bawi a nie
Ma 23 lata... Jesli w ciagu roku jej sie uda to urodzi mając 24-25. To idealny czas na pierwsze dziecko
hahahahaha
Chyba se kpisz dziecinko. Nie ma idealnego czasu na dziecko. Dobrą matką może być 20latka,30latka a nawet 40latka. W obecnym czasie gdzie medycyna jest rozwinięta nie ma przeszkód,by na potomstwo decydować się później. Nawet jest to lepsze,bo mamy skończone szkoły,wyrobioną pozycję w pracy,rozwinięte życie towarzyskie i dla kobiecej psychiki jest lepiej matką zostać jak najpóźniej. Dziecko zmienia wszystko. Kobiety,które się za młodu wyszalały całą swą uwagę poświęcą dziecku,a te które matkami zostały zbyt wcześnie robią potem wszystko na raz-studia,szkolenia,praca itd. A dla dziecka czasu mniej.
Urodziłam dziecko jako 20 latka i uwazam ze nic lepszego nie moglo mi sie przytrafic, szkoly skonczone studia zaoczne a mloda Matka ma wiecej energii niz ta dojrzala, po 40-tce i to jest fakt.
Mam 26 lat i dziecko zniszczyłoby mi teraz życie.
Mam wrażenie ze raczej nauczyło by cię życia...
No tak, najlepiej zostać męczennicą z niechcianym dzieckiem na rękach.
Niech każdy sam decyduje w jakim wieku chce zostać matka.

gość22-02-16, 19:40, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-02-16, 19:38 napisał(a):
gość, 22-02-16, 19:24 napisał(a):
gość, 22-02-16, 17:07 napisał(a):
gość, 22-02-16, 15:53 napisał(a):
gość, 22-02-16, 13:53 napisał(a):
gość, 22-02-16, 12:16 napisał(a):
gość, 22-02-16, 10:45 napisał(a):
gość, 22-02-16, 06:37 napisał(a): Selena była już raz w ciąży z Justinem ale usunęła. Na początku ich zwuazku.
Skąd wiesz? Zresztą ona jest za młoda na dzieci. Niech się dziewczyna bawi a nie
Ma 23 lata... Jesli w ciagu roku jej sie uda to urodzi mając 24-25. To idealny czas na pierwsze dziecko
hahahahaha
Chyba se kpisz dziecinko. Nie ma idealnego czasu na dziecko. Dobrą matką może być 20latka,30latka a nawet 40latka. W obecnym czasie gdzie medycyna jest rozwinięta nie ma przeszkód,by na potomstwo decydować się później. Nawet jest to lepsze,bo mamy skończone szkoły,wyrobioną pozycję w pracy,rozwinięte życie towarzyskie i dla kobiecej psychiki jest lepiej matką zostać jak najpóźniej. Dziecko zmienia wszystko. Kobiety,które się za młodu wyszalały całą swą uwagę poświęcą dziecku,a te które matkami zostały zbyt wcześnie robią potem wszystko na raz-studia,szkolenia,praca itd. A dla dziecka czasu mniej.
Urodziłam dziecko jako 20 latka i uwazam ze nic lepszego nie moglo mi sie przytrafic, szkoly skonczone studia zaoczne a mloda Matka ma wiecej energii niz ta dojrzala, po 40-tce i to jest fakt.
Mam 26 lat i dziecko zniszczyłoby mi teraz życie.
Mam wrażenie ze raczej nauczyło by cię życia...
No tak, najlepiej zostać męczennicą z niechcianym dzieckiem na rękach.

gość22-02-16, 19:38, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-02-16, 19:24 napisał(a):
gość, 22-02-16, 17:07 napisał(a):
gość, 22-02-16, 15:53 napisał(a):
gość, 22-02-16, 13:53 napisał(a):
gość, 22-02-16, 12:16 napisał(a):
gość, 22-02-16, 10:45 napisał(a):
gość, 22-02-16, 06:37 napisał(a):
Selena była już raz w ciąży z Justinem ale usunęła. Na początku ich zwuazku.

Skąd wiesz? Zresztą ona jest za młoda na dzieci. Niech się dziewczyna bawi a nie

Ma 23 lata... Jesli w ciagu roku jej sie uda to urodzi mając 24-25. To idealny czas na pierwsze dziecko

hahahahaha

Chyba se kpisz dziecinko. Nie ma idealnego czasu na dziecko. Dobrą matką może być 20latka,30latka a nawet 40latka. W obecnym czasie gdzie medycyna jest rozwinięta nie ma przeszkód,by na potomstwo decydować się później. Nawet jest to lepsze,bo mamy skończone szkoły,wyrobioną pozycję w pracy,rozwinięte życie towarzyskie i dla kobiecej psychiki jest lepiej matką zostać jak najpóźniej. Dziecko zmienia wszystko. Kobiety,które się za młodu wyszalały całą swą uwagę poświęcą dziecku,a te które matkami zostały zbyt wcześnie robią potem wszystko na raz-studia,szkolenia,praca itd. A dla dziecka czasu mniej.


Urodziłam dziecko jako 20 latka i uwazam ze nic lepszego nie moglo mi sie przytrafic, szkoly skonczone studia zaoczne a mloda Matka ma wiecej energii niz ta dojrzala, po 40-tce i to jest fakt.

Mam 26 lat i dziecko zniszczyłoby mi teraz życie.

Mam wrażenie ze raczej nauczyło by cię życia...

gość22-02-16, 19:24, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-02-16, 17:07 napisał(a):
gość, 22-02-16, 15:53 napisał(a):
gość, 22-02-16, 13:53 napisał(a):
gość, 22-02-16, 12:16 napisał(a):
gość, 22-02-16, 10:45 napisał(a):
gość, 22-02-16, 06:37 napisał(a):
Selena była już raz w ciąży z Justinem ale usunęła. Na początku ich zwuazku.

Skąd wiesz? Zresztą ona jest za młoda na dzieci. Niech się dziewczyna bawi a nie

Ma 23 lata... Jesli w ciagu roku jej sie uda to urodzi mając 24-25. To idealny czas na pierwsze dziecko

hahahahaha

Chyba se kpisz dziecinko. Nie ma idealnego czasu na dziecko. Dobrą matką może być 20latka,30latka a nawet 40latka. W obecnym czasie gdzie medycyna jest rozwinięta nie ma przeszkód,by na potomstwo decydować się później. Nawet jest to lepsze,bo mamy skończone szkoły,wyrobioną pozycję w pracy,rozwinięte życie towarzyskie i dla kobiecej psychiki jest lepiej matką zostać jak najpóźniej. Dziecko zmienia wszystko. Kobiety,które się za młodu wyszalały całą swą uwagę poświęcą dziecku,a te które matkami zostały zbyt wcześnie robią potem wszystko na raz-studia,szkolenia,praca itd. A dla dziecka czasu mniej.


Urodziłam dziecko jako 20 latka i uwazam ze nic lepszego nie moglo mi sie przytrafic, szkoly skonczone studia zaoczne a mloda Matka ma wiecej energii niz ta dojrzala, po 40-tce i to jest fakt.

Mam 26 lat i dziecko zniszczyłoby mi teraz życie.

gość22-02-16, 19:20, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Jak to "musimy wiedzieć"? W szkole musiałam wiedzieć na klasówkach żeby zdać. Jej ciąża to nie jest coś co "MUSZĘ WIEDZIEĆ". Nie jest to informacja przydatna w życiu codziennym.

gość22-02-16, 18:49, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-02-16, 17:07 napisał(a):
gość, 22-02-16, 15:53 napisał(a):
gość, 22-02-16, 13:53 napisał(a):
gość, 22-02-16, 12:16 napisał(a):
gość, 22-02-16, 10:45 napisał(a):
gość, 22-02-16, 06:37 napisał(a): Selena była już raz w ciąży z Justinem ale usunęła. Na początku ich zwuazku.
Skąd wiesz? Zresztą ona jest za młoda na dzieci. Niech się dziewczyna bawi a nie
Ma 23 lata... Jesli w ciagu roku jej sie uda to urodzi mając 24-25. To idealny czas na pierwsze dziecko
hahahahaha
Chyba se kpisz dziecinko. Nie ma idealnego czasu na dziecko. Dobrą matką może być 20latka,30latka a nawet 40latka. W obecnym czasie gdzie medycyna jest rozwinięta nie ma przeszkód,by na potomstwo decydować się później. Nawet jest to lepsze,bo mamy skończone szkoły,wyrobioną pozycję w pracy,rozwinięte życie towarzyskie i dla kobiecej psychiki jest lepiej matką zostać jak najpóźniej. Dziecko zmienia wszystko. Kobiety,które się za młodu wyszalały całą swą uwagę poświęcą dziecku,a te które matkami zostały zbyt wcześnie robią potem wszystko na raz-studia,szkolenia,praca itd. A dla dziecka czasu mniej.
Urodziłam dziecko jako 20 latka i uwazam ze nic lepszego nie moglo mi sie przytrafic, szkoly skonczone studia zaoczne a mloda Matka ma wiecej energii niz ta dojrzala, po 40-tce i to jest fakt.
To przykre, że nic lepszego Cię w życiu nie spotkało. zauważ, że nie każda kobieta potrafi zadowolić się byle czym mnie np. Takie byle coś by nie ucieszyło.

gość22-02-16, 17:07, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-02-16, 15:53 napisał(a):
gość, 22-02-16, 13:53 napisał(a):
gość, 22-02-16, 12:16 napisał(a):
gość, 22-02-16, 10:45 napisał(a):
gość, 22-02-16, 06:37 napisał(a):
Selena była już raz w ciąży z Justinem ale usunęła. Na początku ich zwuazku.

Skąd wiesz? Zresztą ona jest za młoda na dzieci. Niech się dziewczyna bawi a nie

Ma 23 lata... Jesli w ciagu roku jej sie uda to urodzi mając 24-25. To idealny czas na pierwsze dziecko

hahahahaha

Chyba se kpisz dziecinko. Nie ma idealnego czasu na dziecko. Dobrą matką może być 20latka,30latka a nawet 40latka. W obecnym czasie gdzie medycyna jest rozwinięta nie ma przeszkód,by na potomstwo decydować się później. Nawet jest to lepsze,bo mamy skończone szkoły,wyrobioną pozycję w pracy,rozwinięte życie towarzyskie i dla kobiecej psychiki jest lepiej matką zostać jak najpóźniej. Dziecko zmienia wszystko. Kobiety,które się za młodu wyszalały całą swą uwagę poświęcą dziecku,a te które matkami zostały zbyt wcześnie robią potem wszystko na raz-studia,szkolenia,praca itd. A dla dziecka czasu mniej.


Urodziłam dziecko jako 20 latka i uwazam ze nic lepszego nie moglo mi sie przytrafic, szkoly skonczone studia zaoczne a mloda Matka ma wiecej energii niz ta dojrzala, po 40-tce i to jest fakt.

gość22-02-16, 16:59, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

o czym dowiadujemy sie z tej plotki kozaczku? czy wy uwazacie ze Wasi czytelnicy sa idiotami? :) tytul brzmi - wszystko co musicie wiedziec o jej ciazy. w tresci artykulu jest informacja o tym, ze podobno selena w przyszlosci planuje byc matka. AHA :D na serio hot plota, hahahaha zal

gość22-02-16, 16:37, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-02-16, 15:17 napisał(a):
Nina Dobrev zdradziła Austina Stowella z Chacem Crawfordem i dlatego Austin ją zostawił.


A to szmata. Przecież Somerhaldera też zdradzała z Derekiem Hough. Nie na darmo Bułgarki są uważane za dziwki.

gość22-02-16, 15:53, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-02-16, 13:53 napisał(a):
gość, 22-02-16, 12:16 napisał(a):
gość, 22-02-16, 10:45 napisał(a):
gość, 22-02-16, 06:37 napisał(a): Selena była już raz w ciąży z Justinem ale usunęła. Na początku ich zwuazku.
Skąd wiesz? Zresztą ona jest za młoda na dzieci. Niech się dziewczyna bawi a nie
Ma 23 lata... Jesli w ciagu roku jej sie uda to urodzi mając 24-25. To idealny czas na pierwsze dziecko
hahahahaha
Chyba se kpisz dziecinko. Nie ma idealnego czasu na dziecko. Dobrą matką może być 20latka,30latka a nawet 40latka. W obecnym czasie gdzie medycyna jest rozwinięta nie ma przeszkód,by na potomstwo decydować się później. Nawet jest to lepsze,bo mamy skończone szkoły,wyrobioną pozycję w pracy,rozwinięte życie towarzyskie i dla kobiecej psychiki jest lepiej matką zostać jak najpóźniej. Dziecko zmienia wszystko. Kobiety,które się za młodu wyszalały całą swą uwagę poświęcą dziecku,a te które matkami zostały zbyt wcześnie robią potem wszystko na raz-studia,szkolenia,praca itd. A dla dziecka czasu mniej.

gość22-02-16, 15:17, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Nina Dobrev zdradziła Austina Stowella z Chacem Crawfordem i dlatego Austin ją zostawił.

gość22-02-16, 13:55, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Niczego się nie dowiedziałam o tej ciąży...

gość22-02-16, 13:53, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus1 oceń na minus0 

gość, 22-02-16, 12:16 napisał(a):
gość, 22-02-16, 10:45 napisał(a):
gość, 22-02-16, 06:37 napisał(a): Selena była już raz w ciąży z Justinem ale usunęła. Na początku ich zwuazku.
Skąd wiesz? Zresztą ona jest za młoda na dzieci. Niech się dziewczyna bawi a nie
Ma 23 lata... Jesli w ciagu roku jej sie uda to urodzi mając 24-25. To idealny czas na pierwsze dziecko
hahahahaha

strony
1 2
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida