niedziela 21-02-16, czytany: 64883 razy, autor: Sisi

Kim Kardashian w TRZECIEJ ciąży? (FOTO)

Mamy wypowiedź Kanye Westa!

Kim KardashianKim Kardashian / © Fame/Flynet
Saint West przyszedł na wiat w grudniu. Czyżby trzy miesiące po narodzinach swojego drugiego dziecka, Kim Kardashian (35 l.) i Kanye West (38 l.) myśleli już o kolejnym?

Zobacz: KIM KARDASHIAN ZDRADZIŁA SEKRET KREACJI Z WIELKIMI DEKOLTAMI

Raper, który nie lubi paparazzi, miał ostatnio dla nich dzień dobroci. Z uśmiechem odpowiadał na pytania jednego z fotoreporterów. Co powiedział, gdy paparazzo zapytał, czy planują z Kim trzecie dziecko?

Być może - odpowiedział Kanye.



Zobaczcie: Kim i Kanye jeszcze nigdy nie byli tak blisko rozwodu!

Gdy Kanye marzy o własnej drużynie piłkarskiej, jego żona płacze nad swoją sylwetką i zapewnia, że nie chce mieć więcej dzieci.

Jestem zadowolona z posiadania dwójki dzieci. Mój mąż potrzebuje sporo uwagi, moje dzieci potrzebują sporo uwagi, ja dużo pracuję, a chcę poświęcić każdemu tyle czasu, ile potrzebuje - wyznała kiedyś Kim.


Kim pochodzi z wielodzietnej rodziny. Jej mama, Kris Jenner, wydała na świat 6 dzieci, Kourtney ma już 3, Kim na razie 2.

Ciekawe, jaki styl obrałaby w trzeciej ciąży. W pierwszej stawiała na eksponowanie, w drugiej na ukrywanie, a w trzeciej...


Kim Kardashian w TRZECIEJ ciąży? (FOTO)

Kim Kardashian w TRZECIEJ ciąży? (FOTO)

Kim Kardashian w TRZECIEJ ciąży? (FOTO)

Kim Kardashian w TRZECIEJ ciąży? (FOTO)

Kim Kardashian w TRZECIEJ ciąży? (FOTO)

Kim Kardashian w TRZECIEJ ciąży? (FOTO)

Kim Kardashian w TRZECIEJ ciąży? (FOTO)

Kim Kardashian w TRZECIEJ ciąży? (FOTO)



 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Kim Kardashian
Kim Kardashian
Kim Kardashian
Kim Kardashian
Kim Kardashian
Kim Kardashian
Kim Kardashian,Nor...
Kim Kardashian,Nor...




skomentuj:



Wasze komentarze (435): sortuj ↓

gość23-02-16, 01:07, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

dzieci to im akurat życzę wiele ponieważ z tej mieszanki rodziców wychodzą im bardzo ładne dzieci...także tu jestem za!!

gość22-02-16, 19:30, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-02-16, 17:09 napisał(a): Czy ja mam tylko takie wrażenie, że od kąt się pojawiła chodzi w jednym stroju?
Haha w podobnym ;)

gość22-02-16, 17:09, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Czy ja mam tylko takie wrażenie, że od kąt się pojawiła chodzi w jednym stroju?

gość22-02-16, 17:04, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

kim pokazała zdjęcie syna,a wy nic nie piszecie??????????????????????????????????????????????

Planet22-02-16, 15:56, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ona podobno wycięła macicę i już nie będzie mieć dzieci

gość22-02-16, 15:14, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-02-16, 11:36 napisał(a):
gość, 22-02-16, 05:13 napisał(a):
gość, 21-02-16, 23:18 napisał(a): Szukam kochanka dla siebie i ojca dla mojej córki Mimi - Ewelina S. , sekretarka szpitala w Myślenicach.
Życzę powodzenia Pani Ewelino
Dziękuję. Mój Adi mi nie wystarcza,a ja potrzebuję dużegooo i często
Doskonale pania rozumię , sama męczę się z moim Stachem od paru ładnych lat , on też mnie nie zaspakaja wogóle nie kuma czaczy , myślę że dużyyyyy jest najlepszy, kibicuję całym sercem Pani Ewelinko.

gość22-02-16, 14:46, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-02-16, 05:13 napisał(a):
gość, 21-02-16, 23:18 napisał(a):
Szukam kochanka dla siebie i ojca dla mojej córki Mimi - Ewelina S. , sekretarka szpitala w Myślenicach.

Życzę powodzenia Pani Ewelino

Ja również pani kibicuje Pani Ewelinko!

gość22-02-16, 14:15, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-02-16, 12:21 napisał(a):
gość, 22-02-16, 11:30 napisał(a):
gość, 22-02-16, 02:15 napisał(a):
gość, 22-02-16, 02:06 napisał(a): Ale tłuste kudły o-o
Aż przypominają jakieś plastikowe rurki zgniecione w warkocze. Ohyda.
Omg, fuuuuuj
Oblecha, a ona pewnie jeszcze wyzna nam, że do tej fryzury nie myje włosów przez 2 tygodnie.
Te włosy są aż siwe od tego co w nie wtarła.

gość22-02-16, 12:52, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Kto to jest ta Kim? Wygląda jak hipopotam

gość22-02-16, 12:21, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-02-16, 11:30 napisał(a):
gość, 22-02-16, 02:15 napisał(a):
gość, 22-02-16, 02:06 napisał(a): Ale tłuste kudły o-o
Aż przypominają jakieś plastikowe rurki zgniecione w warkocze. Ohyda.
Omg, fuuuuuj
Oblecha, a ona pewnie jeszcze wyzna nam, że do tej fryzury nie myje włosów przez 2 tygodnie.

gość22-02-16, 12:13, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-02-16, 07:10 napisał(a): Za bardzo nie rozumiem jak można na kozaku, pod artykułem o grubej Kim opisywać życie swoich koleżanek czy sąsiadek? Przechwalacie się tym, że "a moja koleżanka wpadła", "a moja sądiadka to jest gruba i brzydka i ma dziecko"... masakra. Takie z was wredne baby
Bo to zwykłe sciemy! Dla poparcia swoich teorii najlepiej zmyslic grubą sąsiadkę albo siostrę zaniedbana po ciąży czy koleżankę zdradzana przez męża, bo ma wiadro. Kit, kit, kit! Nie dajcie sobie tych kitow wciskać !

gość22-02-16, 11:36, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-02-16, 05:13 napisał(a):
gość, 21-02-16, 23:18 napisał(a):
Szukam kochanka dla siebie i ojca dla mojej córki Mimi - Ewelina S. , sekretarka szpitala w Myślenicach.

Życzę powodzenia Pani Ewelino

Dziękuję. Mój Adi mi nie wystarcza,a ja potrzebuję dużegooo i często

gość22-02-16, 11:31, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-02-16, 07:10 napisał(a): Za bardzo nie rozumiem jak można na kozaku, pod artykułem o grubej Kim opisywać życie swoich koleżanek czy sąsiadek? Przechwalacie się tym, że "a moja koleżanka wpadła", "a moja sądiadka to jest gruba i brzydka i ma dziecko"... masakra. Takie z was wredne baby
Muszą gdzieś kogoś obgadać...

gość22-02-16, 11:30, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-02-16, 02:15 napisał(a):
gość, 22-02-16, 02:06 napisał(a): Ale tłuste kudły o-o
Aż przypominają jakieś plastikowe rurki zgniecione w warkocze. Ohyda.
Omg, fuuuuuj

gość22-02-16, 10:34, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-02-16, 10:00 napisał(a):
gość, 22-02-16, 08:02 napisał(a):
gość, 22-02-16, 00:11 napisał(a):
gość, 21-02-16, 23:05 napisał(a): A ja kocham moja rodzine :) mojego męża, mojego syna, moja mamę, mojego tatę, moje siostry, moich braci. Uwielbiam spędzać z nimi czas, uwielbiam święta gdy jesteśmy wszyscy razem. Kocham ich całym sercem i dałabym sie pokroić za nich wszystkich i każdego z osobna :) nie wyobrażam sobie dnia bez wysłania głupiego smsa do mojej siostry czy telefonu do mamy. Nie wyobrażam sobie życia bez nich :) możecie mnie nazywać głupia ale tak jestem szczęśliwa, ze ich wszystkich mam i sprawiają, ze moje życie jest kompletne.
Nie jestes glupia, jestes po prostu zdrowym na umysle czlowiekiem :D
Jesteś strasznie rodzinna
I dobrze mi z tym :) czy nie o to w zyciu chodzi ? Żyć w zgodzie ze soba i być szczęśliwym człowiekiem? Jesli Ty nie jesteś rodzinna to ok, ja to szanuje, Twoje życie. Dla mnie rodzina jest jedna z najważniejszych wartości w zyciu i nie mowię tu jedynie o moim własnym dziecku czy mężu ale i o moich rodzicach, braciach, siostrach :) jednoczesnie mam prace ktora uwielbiam, świetnych przyjaciół, mam swoje pasje jak np. Sport z którym rownież wiąże swoją przyszłość, kocham sztukę i sporo maluje, uwielbiam podróże. Nie trzeba sie zamykać na tylko jedna opcje, tak jak juz pisałam nie wszystko jest tylko czarne albo białe :)
Ja bym tak nie mogła, ale jeśli Tobie sprawia to radość

gość22-02-16, 10:03, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Co za grubas z niej masakra !

gość22-02-16, 10:00, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-02-16, 08:02 napisał(a):
gość, 22-02-16, 00:11 napisał(a):
gość, 21-02-16, 23:05 napisał(a): A ja kocham moja rodzine :) mojego męża, mojego syna, moja mamę, mojego tatę, moje siostry, moich braci. Uwielbiam spędzać z nimi czas, uwielbiam święta gdy jesteśmy wszyscy razem. Kocham ich całym sercem i dałabym sie pokroić za nich wszystkich i każdego z osobna :) nie wyobrażam sobie dnia bez wysłania głupiego smsa do mojej siostry czy telefonu do mamy. Nie wyobrażam sobie życia bez nich :) możecie mnie nazywać głupia ale tak jestem szczęśliwa, ze ich wszystkich mam i sprawiają, ze moje życie jest kompletne.
Nie jestes glupia, jestes po prostu zdrowym na umysle czlowiekiem :D
Jesteś strasznie rodzinna
I dobrze mi z tym :) czy nie o to w zyciu chodzi ? Żyć w zgodzie ze soba i być szczęśliwym człowiekiem? Jesli Ty nie jesteś rodzinna to ok, ja to szanuje, Twoje życie. Dla mnie rodzina jest jedna z najważniejszych wartości w zyciu i nie mowię tu jedynie o moim własnym dziecku czy mężu ale i o moich rodzicach, braciach, siostrach :) jednoczesnie mam prace ktora uwielbiam, świetnych przyjaciół, mam swoje pasje jak np. Sport z którym rownież wiąże swoją przyszłość, kocham sztukę i sporo maluje, uwielbiam podróże. Nie trzeba sie zamykać na tylko jedna opcje, tak jak juz pisałam nie wszystko jest tylko czarne albo białe :)

gość22-02-16, 09:52, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-02-16, 09:14 napisał(a): Ja tez nie jestem rodzinna. Nie obchodzą mnie plotki, przepisy na ciasto, kolor kupki dziecka, etc. Kobiety maja bardzo ograniczone zainteresowania.
Jesli dobry kontakt z rodzina to ograniczone zainteresowania to wole być ograniczona. Poza tym czemu wy dzielicie wszystko tylko na czarne i białe ? Można być osoba rodzinna a jednoczesnie mieć przyjaciół, prace, pasje i przeróżne zainteresowania

gość22-02-16, 09:50, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-02-16, 09:12 napisał(a):
gość, 22-02-16, 08:10 napisał(a): Autorka musi miec strasznie nudne zycie skoro ciagle mysli o innych a malo o sobie. Zaloze sie, ze nie pracuje, siedzi w domu i mysli o rodzinie :) Nie chce krytykowac bo kochac swoja rodzine to cos naturalnego, ale codzienny kontakt jest straszna przesada. Nie wyobrazam sobie codziennie wisiec na telefonie. Nie mam dzieci, mieszkam za granica, mam swoje sorawy i nawet nie mialabym ochoty ani czasu na codzienny kontakt. Trzeba miec tez swoje zycie i swoje sprawy, rodzine nalezy kochac i szanowac ale nie moze byc tak, ze tylko rodzina daje szczescie. Bo jak taki czlowiek nie ma wlasnych spraw i wlasnego zycia to kiedy rodziny zabraknie laduje sie w wariatkowie. Raz jeszcze napisze, ze zaloze sie, ze autorka nie pracuje. Wtedy sie nie dziwie ze ma tak czesty kontakt z kazdym czlonkiem rodziny. Szkoda tylko, ze nic nie napisala o przyjaciolach czy kims innym... Tylko rodzina w zyciu to tez tak troche dziwnie.
To T jesteś dziwna skoro nie masz prawie kontaktu z rodzinną. Kolejna panna z zagranicy co na zmywaku jest i mysli jaka to karierę robi.
Akurat pracuje w tetatrze jako charakteryzatorka i przy innych mniejszych produkcjach scenicznych - dlatego napisałam, ze uwielbiam święta bo wtedy mamy okazje być wszyscy razem. Na telefon czy smsa zawsze znajdę czas jesli ty nawet na tyle nie masz czasu ze względu na prace to według mnie to tylko wymówka - po prostu tak jak piszesz nie chce Ci sie i nie masz potrzeby. Moze dla ciebie to dziwne ale tak jestem bardzo mocno zżyta ze swoją rodzina, mamy rewelacyjny kontakt i sie tego nie wstydzę :) i tak jak oni zawsze mogą liczyć na mnie tak ja moge w każdej sytuacji liczyć na nich :)

gość22-02-16, 09:14, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ja tez nie jestem rodzinna. Nie obchodzą mnie plotki, przepisy na ciasto, kolor kupki dziecka, etc. Kobiety maja bardzo ograniczone zainteresowania.

gość22-02-16, 09:12, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-02-16, 08:10 napisał(a):
gość, 22-02-16, 08:02 napisał(a):
gość, 22-02-16, 00:11 napisał(a):
gość, 21-02-16, 23:05 napisał(a): A ja kocham moja rodzine :) mojego męża, mojego syna, moja mamę, mojego tatę, moje siostry, moich braci. Uwielbiam spędzać z nimi czas, uwielbiam święta gdy jesteśmy wszyscy razem. Kocham ich całym sercem i dałabym sie pokroić za nich wszystkich i każdego z osobna :) nie wyobrażam sobie dnia bez wysłania głupiego smsa do mojej siostry czy telefonu do mamy. Nie wyobrażam sobie życia bez nich :) możecie mnie nazywać głupia ale tak jestem szczęśliwa, ze ich wszystkich mam i sprawiają, ze moje życie jest kompletne.
Nie jestes glupia, jestes po prostu zdrowym na umysle czlowiekiem :D
Jesteś strasznie rodzinna
Autorka musi miec strasznie nudne zycie skoro ciagle mysli o innych a malo o sobie. Zaloze sie, ze nie pracuje, siedzi w domu i mysli o rodzinie :) Nie chce krytykowac bo kochac swoja rodzine to cos naturalnego, ale codzienny kontakt jest straszna przesada. Nie wyobrazam sobie codziennie wisiec na telefonie. Nie mam dzieci, mieszkam za granica, mam swoje sorawy i nawet nie mialabym ochoty ani czasu na codzienny kontakt. Trzeba miec tez swoje zycie i swoje sprawy, rodzine nalezy kochac i szanowac ale nie moze byc tak, ze tylko rodzina daje szczescie. Bo jak taki czlowiek nie ma wlasnych spraw i wlasnego zycia to kiedy rodziny zabraknie laduje sie w wariatkowie. Raz jeszcze napisze, ze zaloze sie, ze autorka nie pracuje. Wtedy sie nie dziwie ze ma tak czesty kontakt z kazdym czlonkiem rodziny. Szkoda tylko, ze nic nie napisala o przyjaciolach czy kims innym... Tylko rodzina w zyciu to tez tak troche dziwnie.
To T jesteś dziwna skoro nie masz prawie kontaktu z rodzinną. Kolejna panna z zagranicy co na zmywaku jest i mysli jaka to karierę robi.

gość22-02-16, 08:59, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Musi mieć wiadro

gość22-02-16, 08:10, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-02-16, 08:02 napisał(a):
gość, 22-02-16, 00:11 napisał(a):
gość, 21-02-16, 23:05 napisał(a):
A ja kocham moja rodzine :) mojego męża, mojego syna, moja mamę, mojego tatę, moje siostry, moich braci. Uwielbiam spędzać z nimi czas, uwielbiam święta gdy jesteśmy wszyscy razem. Kocham ich całym sercem i dałabym sie pokroić za nich wszystkich i każdego z osobna :) nie wyobrażam sobie dnia bez wysłania głupiego smsa do mojej siostry czy telefonu do mamy. Nie wyobrażam sobie życia bez nich :) możecie mnie nazywać głupia ale tak jestem szczęśliwa, ze ich wszystkich mam i sprawiają, ze moje życie jest kompletne.
Nie jestes glupia, jestes po prostu zdrowym na umysle czlowiekiem :D

Jesteś strasznie rodzinna

Autorka musi miec strasznie nudne zycie skoro ciagle mysli o innych a malo o sobie. Zaloze sie, ze nie pracuje, siedzi w domu i mysli o rodzinie :) Nie chce krytykowac bo kochac swoja rodzine to cos naturalnego, ale codzienny kontakt jest straszna przesada. Nie wyobrazam sobie codziennie wisiec na telefonie. Nie mam dzieci, mieszkam za granica, mam swoje sorawy i nawet nie mialabym ochoty ani czasu na codzienny kontakt. Trzeba miec tez swoje zycie i swoje sprawy, rodzine nalezy kochac i szanowac ale nie moze byc tak, ze tylko rodzina daje szczescie. Bo jak taki czlowiek nie ma wlasnych spraw i wlasnego zycia to kiedy rodziny zabraknie laduje sie w wariatkowie. Raz jeszcze napisze, ze zaloze sie, ze autorka nie pracuje. Wtedy sie nie dziwie ze ma tak czesty kontakt z kazdym czlonkiem rodziny. Szkoda tylko, ze nic nie napisala o przyjaciolach czy kims innym... Tylko rodzina w zyciu to tez tak troche dziwnie.

gość22-02-16, 08:02, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-02-16, 00:11 napisał(a):
gość, 21-02-16, 23:05 napisał(a): A ja kocham moja rodzine :) mojego męża, mojego syna, moja mamę, mojego tatę, moje siostry, moich braci. Uwielbiam spędzać z nimi czas, uwielbiam święta gdy jesteśmy wszyscy razem. Kocham ich całym sercem i dałabym sie pokroić za nich wszystkich i każdego z osobna :) nie wyobrażam sobie dnia bez wysłania głupiego smsa do mojej siostry czy telefonu do mamy. Nie wyobrażam sobie życia bez nich :) możecie mnie nazywać głupia ale tak jestem szczęśliwa, ze ich wszystkich mam i sprawiają, ze moje życie jest kompletne.
Nie jestes glupia, jestes po prostu zdrowym na umysle czlowiekiem :D
Jesteś strasznie rodzinna

gość22-02-16, 07:10, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Za bardzo nie rozumiem jak można na kozaku, pod artykułem o grubej Kim opisywać życie swoich koleżanek czy sąsiadek? Przechwalacie się tym, że "a moja koleżanka wpadła", "a moja sądiadka to jest gruba i brzydka i ma dziecko"... masakra. Takie z was wredne baby

strony
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida